نوشته شده توسط : ساحل

گام عملی برای افزایش فروش تا صد در صد
۱- تبلیغات:
اولین و مهم‌ترین موردی که می‌تواند در فروش و افزایش آن کارایی داشته باشد و چه بسا بدون آن هیچ فروشی رویداد نیفتد، تبلیغات است. اگر شما بهترین محصول و خدمات را هم داشته باشید اما قادر به اتمام درست تبلیغات نباشید و نتوانید محصولات خویش را به افراد بشناسانید، هیچ فروشی نخواهید داشت و قطعا فرآورده شما از حیث همگان پنهان خواهد ماند. چون کسی اطلاعی ندارد که این محصول را شما تولید کرده‌اید. فلذا نباید از تبلیغات واهمه داشته باشید. یگانه از مشکلاتی که مدیران و صاحبان کسب و کارها و فروشندگان دارند این است که ” ترس از تبلیغ “ دارند. چون این افراد با اصول تبلیغات آشنایی ندارند از خرج کردن برای تبلیغات می‌ترسند و به فروش و درآمدی که دارند خوشنودی می‌دهند. بنابراین یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای افزایش فروش در بازرگانی و کسب و کار تبلیغات است و اینکه بتوانید به خوف از تبلیغات غلبه نمایید الی گواه نتایج فوق العاده و اعجاب انگیز آن در سوداگری و فروش خود باشید.

20 Killer Tips to Create a Successful Online Store

حالا برای تبلیغات باید چه کار کرد؟؟

♦ در پیش درآمد باید یاد بگیرید که چونه تبلیغات را به صورت بنیادی انجام دهید:
به این نکته توجه داشته باشید که اگر نتوانید یک تبلیغ را به چهره بنیادین سپریدن دهید، شدنی است هزینه‌ی پرداخت شده برای تبیلغات به شما بازنگردد و شما متضرر شوید. بنابراین باید اصول تبلیغات و تبلیغ نویسی را یاد بگیرید و سپس اقدام به انجام تبلیغات نمایید. ما سعی خواهیم نمایش داد برای تبلیغات یک تعلیم جداگانه‌ای به کاربران محترم تقدیم کنیم تا شیوه‌ی درست اتمام تبلیغات مخصوصا در بسترهای اینترنتی را فرا بگیرید و با بوسیله‌ی آن منجر به افزایش فروش و رونق کسب و کار خود شوید.

مقالات پیشنهادی مرتبط:

انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی و کارایی آن بر کسب و کار

♦ ایجاد صفحات بنیادی برای محصول:
دومین موردی که زیاد مهم است و در مبحث تبلیغات باید رعایت شود علاوه بر اینکه وقتی می‌گوییم تبلیغات شاید ذهن شما به این سمت برود که بنرهایتان را چگونه و در کجا قرار دهید و در چه سایت هایی تبلیغ کنید ولی صرفا منطور این نیست. همانند سئوی درونی تبلیغات درونی هم داریم. ساختار و چیدمان صفحات سایت و صفحات فرود و نحوه‌ی شناسایی محصولات و خدمات در صفحات سایت بسیار دارای اهمیت است. چه بسا بتوان گفت ۷۰% لغایت ۸۰% درصد تبلیغات، همان تبلیغاتی است که شما در تو سایت خودتان سپریدن می‌دهید و همان صفحات محصولات خودتان است. اینکه به چه شکلی این محصولات در صفحات سایت چیده شوند و توضیحات درباره‌ی فرآورده و مزایا و ویژگی‌های فرآورده چگونه نوشته شوند لغایت این صفحات به چهره بنیادی برپایی شوند الی زمانی که کاربری وارد سایت می‌شود و این محصولات را مشاهده می‌کند از بابت اینکه جزئیات و ویژگی‌های فرآورده به طور کامل بیان شده است خیال آسوده‌ای داشته باشد بتواند به راحتی به برگزیدن محصول باره عقیده خویش بپردازد.

♦ رسیدگی رقبا:
این باره در مبحث تبلیغات زیاد مهم است و شاید بتوان گفت ۸۰ الی ۹۰ درصد از کسب چیرگی و تجربه در زمینه‌ی سپریدن تبلیغات، از راه رسیدگی رقبا به دست می‌آید. رقبای خویش را آنالیز کرده و رسیدگی کنید که رقبا در چه مکان‌هایی تبلیغات اتمام می‌دهند.

پیشنهاد:
یک دفترچه یا یک فایل ورد برای تبلیغات در کامپیوتر خود برپایی کنید و سوژه آن را آنالیز رقبا پیمان دهید.سپس اطلاعاتی را که از راه آنالیز رقبای خویش به دست می‌آورید، در آن یادداشت کنید.

سپس بررسی کنید در صنف و زمینه‌ی سوداگری شما چه افراد، شرکت‌ها و اشخاصی تکاپو دارند، پیش درآمد آن‌ها را معرفی کرده و سپس دریابید که در چه مکان‌هایی به تبلیغات می‌پردازند. برخی از این رقبا تجربه خوبی در این زمینه دارند . به کارگیری تجربیات آنان می‌تواند برای شما مفید باشد. اما این به این معنا نیست که به صورت کورکورانه از این اشخاص دنباله روی کنید، برخی از رقبا تازه شغل هستند و دنباله روی کوکورانه از آن‌ها نمی‌تواند سودی برای شما داشته باشد. ببینید رقبا چه خدمات و محصولاتی را ارائه می‌دهند. رسیدگی کنید که آنان علاوه بر ارائه‌ی محصولی مثل فرآورده شما، چه مزایایی را درکنار آن برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. به عنوان مثال برخی از کسان امکان بازگرداندن فرآورده بعد از مدت معینی را به عنوان خدمات و مزایا، در اختیار مشتریان خود پیمان می‌دهند. شما با رسیدگی رقبا می‌توانید از این مزایا آگاه شده و در کسب و کار خود از آن‌ها کاربرد نمایید. در چهره امکان کوشش کنید مزایا و خدماتی بیشتر از آن‌چه رقبا ارائه می‌دهند، در اختیار مشتریان خود پیمان دهید.

مزایا ممکن است دربرگیرنده چه مواردی باشد؟
برخی از افراد در فروش محصولات خود، امکان مراجعت محصول(مثلا الی سه روز) را برای مشتریان پیمان می‌دهند. چنانچه رقبای شما از این طریق استفاده کرده‌اند، شما می‌توانید در صورت امکان با در نظر اخذ مدت زمانی بیشتر(مثلا یک هفته) گامی فراتر از رقیبان خود بردارید. ممکن است کسب و کاری تبلیغ کند که در صورتی که در همان شهر باشید، الی سه ساعت محصولات خریداری شده، به دستتان خواهد رسید. شما می‌توانید برای رقابت در این زمینه، زمان ارسال محصولات را تا دو ساعت پس از خرید قرار دهید. بسته بندی نیز اهمیت زیادی دارد. بسته‌بندی را به شکلی در عقیده بگیرید که با کیفیت باشد. بسته بندی می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش میزان فروش داشته باشد.

♦ آشنایی با دانش تبلیغات:
پیش از آن‌که شما بخواهید یک تبلیغ را آغاز کنید، حتما اصول آن را بیاموزید. در ویدئویی که ویژه تبلیغات ارائه خواهد شد، در زمینه‌ی این جستار که چگونه می‌توانیم یک تبلیغات را به صورت اصولی اتمام دهیم، به صورت عمیق تری گفتگو خواهیم کرد.

مقالات پیشنهادی مرتبط:

روش‌های تفریق هزینه تبلیغات

۲- ارائه فرآورده با کیفیت:
گام دوم برای اینکه ما بتوانیم یک فروش موفق و بالا داشته باشیم این است که محصولی که ارائه می‌دهیم، محصولی باکیفیت باشد. اگر محصولی که ارائه می‌دهیم محصولی بی کیفیت بوده و کارآیی لازم را نداشته باشد، در بازار دوام نخواهد آورد. بهتر است برای چنین محصولاتی تبلیغات سپریدن نشود. ممکن است آن کالاها در ابتدای پیشه اندکی فروش داشته باشند ولی مشتریان با مشاهده‌ی بی کیفیت بودن آن، سایر متعلق به محصول بهره‌گیری نمی‌کنند و در نتیجه ممکن است تبلیغاتی که شما اتمام دهید، به زیان شرکت، برند و کسب و کار شما باشد. پس پیش از شناسایی یک فرآورده از کیفیت آن مطمئن شوید.

♦ آیا خودتان از فرآورده استفاده می‌کنید؟
اگر می‌خواهید کیفیت یک فرآورده را بسنجید، این سؤال را از خود بپرسید که اگر امکان گزینش میانی چند برند را داشته باشید، آیا متعلق به محصول بهره‌گیری می‌کنید یا برندهای دیگری را انتخاب می‌نمایبد؟ چنانچه محصولی که خودتان ارائه می‌دهید گزینش شما باشد، در این چهره آن را به سایرین نیز شناسایی کنید. در اینصورت مشتریان نیز راضی خواهند بود.

♦ کیفیت فرآورده نوعی تبلیغات برپا است:
مورد دیگری که کیفیت محصول می‌تواند روی خدمات و فروش شما تأثیر بگذارد این است که خویش فرآورده می‌تواند در آینده برای شما تبلیغ شود. یعنی شما یک بار تبلیغ کرده و محصول خود را وارد بازار می‌کنید. وقتی کاربران کیفیت بالای فرآورده را تماشا نمایند، این محصول لغایت همش برای شما تبلیغ می‌کند. این همان کاری است که برندهایی مانند اپل اتمام می‌دهند. اپل با محصولات و کاربران خویش به تبلیغ می‌پردازد. شرکت اپل کاربرانی وفادار دارد که بی درنگ پس از اینکه اپل محصولی را ارائه می‌کند، حتی با هستی کارآیی فرآورده قبلی، مفتوح هم از فرآورده جدید را خریداری می‌کنند، زیرا می‌دانند کیفیت محصولات اپل چقدر بالا می‌باشد و به برند اپل اعتماد کامل دارند. پس یکتا از عواملی که می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش فروش داشته باشد، کیفیت بالای محصولات است. اگر محصولات شما کیفیت لازم را ندارند، مطالعه‎‌ی ادامه‌ی این تعلیم نمی‌تواند برای شما مفید واقع شود.

“اگر محصولی کیفیت لازم را نداشته باشد، در چهره ارائه به بازار، با شکست مواجه می‌شود.”

نکته:
کیفیت یک محصول صرفا به مواد اولیه یا نوع آن فرآورده نیست، شدنی است شما خدمات بسیار خوبی را پس از ارائه‌ی محصول در کمر بستن کاربر پیمان دهید، شدنی است در همه حال پس از فروش محصول حتی پس از بروز دشوار با کاربر همراه باشید. حتی اتمام این پیشه می‌تواند تأثیر زیاد احسان بر ذهن کاربران بگذارد که دشواری ها رفع می‌شوند و شما خدمات و حمایت نکویی را به به اتفاق محصول ارائه می‌دهید، پس این هم جزئی از کیفیت فرآورده محسوب می‌شود.

۳- خبره فروش حرفه‌ای :
نفش فروشندگان در فروش

گام سوم که باره بسیار مهمی است کارشناسان فروش هستند. یعنی شما چه افراد و اشخاصی را در منصب فروش پیمان می‌دهید. آیا این کسان بی حوصله هستند؟؟ معمولا افرادی که در صنعت فروش هستند و یا در شرکت‌های کبیر یا سازمان‌های دولتی پیشه مشغول به پیشه هستند، بی حوصله بوده و شاید رفتار مناسبی با مشتری نداشته باشند. آیا کارشناسان فروش و افرادی که در تقدیر فروش با شما همکاری می‌کنند این‌گونه هستند؟؟ آیا به این افراد گفته‌اید که فروش و جستار فروش چقدر مهم است؟؟ بنابراین شما باید این مورد را به کارشناسان فروش خود تذکر نمایید، که در پیوستگی اغلب توضیح داده می‌شود.

♦ آیا خرید کردن درد دارد؟
وقتی کاربر از شما خرید می‌کند، بنظر شما امکان دارد که حس تاب خوش‌آیندی(دردی) داشته باشد؟

اخیرا محققان آزمایشی را سپریدن دادند، به این صورت که دستگاهی را بر روی مغز یک انسان پیمان دادند تا مشاهده نمایند هنگامیکه یک دردی در انسان حاصل می‌شود و به هستی می‌آید کدام سرنوشت از مغز پیامد پرتو می‌دهد و پرکار می‌شود. همین باره درباره‌ی خرید نیز اتمام شد، به این چهره که وقتی یک مشتری خریدی انجام می‌دهد کدام بخش از مغز او بازتاب پرتو داده و فعال می‌شود. که در منتهی به یک نتیجه‌ی مانند و جالبی دست یافتند.

نتیجه‌ی آزمایش این بود:

قسمتی از مغز که زمان درد کشیدن فعال شده و واکنش پرتو می‌دهد با قسمتی که خرید می‌کنیم و به ازای محصول پول پرداخت می‌کنیم یکسان هستند. در واقع دو نقطه از بخش یکسان مغز است که هنگام خرید کردن و درد کشیدن واکنش نشانه می‌دهد. پس شما باید چه کارهایی را انجام دهید که اثناء خرید کاربر از شما، این درد و فشاری که روی کاربر است به حداقل‌ترین میزان و مقدار خویش برسد لغایت کاربر به راحتی بتواند اقدام به خرید از شما نماید؟

♦ چه کسی فرآورده شما را می‌فروشد؟
این باره در بالا هم گفته شد و بسیار مهم است که چه کسی محصولات شما را به فروش می‌رساند.

♦ آیا به افرادتان آموزش‌های لازم را داده‌اید؟
آیا به کسان مشغول در تقسیم فروش آموزش‌های لازم را داده‌اید؟

آیا گفته‌اید که چگونه باید با کاربرانتان در تعامل باشند که کاربر بتواند تصمیم واقعیت اتخاذ نماید؟

آیا فروشندگان شما فروشنده هستند یا مشاور؟ افرادی که در تقسیم فروش هستند باید در نقش مشاور واقع شوند و واقعا برای سوداگری شما و مشتری دل بسوزانند و بهترین خدمات و محصولات شما را به مشتری ارائه دهد لغایت مشتریان هم خوشنود باشند.

متاسفانه احد از موارد دیگری که در کشور ایران کمتر به آن پروا می‌شود این است که مدیران و سازمان‌ها بر روی فروشندگان خویش سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و موارد لازم برای فروش و نحوه‌ی سپریدن شغل را به آنها آموزش نمی‌دهند. البته این باره را باید یادآور شویم که خویش فردی که در زمینه‌ی فروش کار و جنبش می‌کند بسیار مهم است. کوشش کنید از افرادی که انگیزه‌ی کافی برای سمت فروش دارند، کاربرد نمایید ضمن اینکه خود شما هم باید علت و انرژی را بدهید تا در زمینه‌ی خویش بهترین گونه کار را ارائه دهند و از نهایت توانشان استفاده نمایند. چه بسا برای شما هم قبل آمده باشد که افرادی(معمولا خانم‌ها) با شما تماس گرفته و به صورت سریع و طوطی وار اطلاعاتی را برای شما روشنگری داده باشند و احتمالاً حتی اجازه‌ی سوال پرسیدن و بازگویی دیدگاه را به شما نداده باشند. به راستی شاید این نظر را دارند که اگر به چهره تند تمام اطلاعات را توضیح دهند، کاربر ذهنیت احسان پیدا خواهد کرد.(مثلا مشتری با خویش بگوید که چقدر خوب و کامل تمامی موارد را روشنگری می‌دهند. بعد من اقدام به خرید نمایم (: ) در صورتیکه به این شکل نیست و چه بسا حتی گاها در حین صحبت تلفن را هم قطع کرده باشید و یا اینکه در سرانجام صحبت‌ها با یک جواب منفی و معذرت خواهی و گفتن جمله‌ی نیازی ندارم تلفن خویش را قطع کرده باشید. فلذا همانطور که خودتان محصولات را معرفی می‌کنید و در نقش مشاور عمل می‌کنید باید در بخش فروش این موارد را به چهره حرفه‌ای و بنیادین به فروشندگان خویش تعلیم دهید که چگونه می‌توانند این شغل را انجام دهند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گونه‌ی جدیدی از تاردیگریدها کشف شده است که وقتی درمعرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، از خاصیت فلورسانس به‌عنوان سپر محافظ استفاده می‌کند.

تاردیگریدها (کندروتباران) که به آن‌ها خرس‌ آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای نیز گفته می‌شود، جانوران میکروسکوپی هستند که قادر به تحمل شرایط بسیار دشواری مانند دمای انجماد، تابش، کم‌آبی و حتی خلأ هستند. در سال ۲۰۱۶، دانشمندان در ژاپن موفق به احیای تاردیگریدی شدند که برای بیش از ۳۰ سال به حالت انجماد مانده بود. تاکنون حدود ۱۳۰۰ گونه‌ی مختلف از این موجودات هشت‌پا شناسایی شده است و آن‌ها در سراسر جهان یافت می‌شوند.

دانشمندانی از هند ویژگی فوق‌العاده‌ی دیگری از تاردیگریدها - حداقل در یک گونه‌ی خاص از آن‌ها - کشف کرده‌اند. این تاردیگرید که قبلا شناسایی نشده بود (و به جنس Paramacrobiotus تعلق دارد)، فلورسانس طبیعی را نشان می‌دهد و وقتی در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، به رنگ آبی می‌درخشد. علاوه‌بر‌این، فلورسانس از این تاردیگریدها دربرابر سطوحی از تابش فرابنفش که میکروارگانیسم‌های دیگری مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد، محافظت می‌کند.

 بیوشیمیدانی به‌نام ساندیپ اسواراپا از مؤسسه‌ی علوم هند در بنگلور، نویسنده‌ی همکار آن است. اسواراپا و همکارانش تاردیگرید جدید را از خزه‌هایی که روی دیواری بتونی در بنگلور رشد کرده بود، بیرون کشیدند.

دانشمندان با استفاده از لامپ میکروب‌کش نمونه‌ها را درمعرض نور فرابنفش قرار دادند و هدف آن‌ها آزمایش تحمل این موجودات بود. دوزهای ۱۵ دقیقه‌ای که با شدت یک کیلوژول در متر مربع تابانده شد، بیشتر اعضای گونه‌ی تاردیگرید دیگری به‌نام Hypsibius exemplaris را نابود کرد و همه‌ی آن‌ها پس از ۲۴ ساعت مردند. اگرچه گروه عجیبی از تاردیگریدها که دارای لکه‌های قهوه‌ای مایل به قرمز بودند، پس از دوزی از تابش که باکتری‌ها و کرم‌های نماتد (Caenorhabditis elegans) را طی فقط ۵ دقیقه از بین می‌برد، توانستند به‌مدت ۳۰ روز زنده بمانند.

 کیلوژول در متر مربع رساندند و این بار تابش را تا یک ساعت ادامه دادند. به‌طرز باورنکردنی، ۶۰ درصد از این تاردیگریدهای عجیب توانستند تا ۳۰ روز پس از این مواجه‌ی شدید زنده بمانند. در این مرحله، آشکار شد دانشمندان با گونه‌ی جدیدی رو‌به‌رو هستند که آن را به‌طور موقت Paramacrobiotus BLR نامیدند. نویسندگان در مطالعه‌ی خود نوشتند: «پس از تیمار تابش فرابنفش، تاردیگریدها هر روز برای علائم زندگی (حرکات فعال و تخم‌گذاری) مورد مشاهده قرار می‌گرفتند. هیچ تغییر قابل ‌توجهی در تعداد تخم‌های گذاشته‌شده، میزان تفریخ تخم‌ها و زمان تفریخ میان نمونه‌های اشعه‌دیده Paramacrobiotus BLR و نمونه‌هایی که تحت اشعه قرار نگرفته بودند، مشاهده نشد.»

مرحله‌ی بعد شامل بررسی تاردیگریدها با استفاده از میکروسکوپ فلورسانس معکوس بود که موجب شد تاردیگریدهای قهوه‌ای مایل به قرمز، نور آبی از خود ساطع کنند. دانشمندان با این تفکر که رنگدانه‌های فلورسنت پوست تاردیگریدها ممکن است با مقاومت به تابش فرابنفش ارتباط داشته باشد، آزمایش جالبی انجام دادند: آن‌ها نمونه‌های H. exemplaris و تعدادی کرم نماتد را با این رنگدانه‌ها پوشاندند و بار دیگر آن‌ها را در معرض لامپ فرابنفش قرار دادند.

ترکیب فلورسنت حاصل، سپر محافظی تشکیل داد و به این ارگانیسم‌ها کمک کرد دوبرابر گروه‌های محافظت‌نشده زنده بمانند. به‌گفته‌ی نویسندگان: «مطالعه‌ی جدید نشان می‌دهد که با استفاده از عصاره‌ی فلورسنت، امکان انتقال خاصیت تحمل فرابنفش سویه‌ی Paramacrobiotus BLR به H. exemplaris و C. elegans وجود دارد و این آزمایش، نمایش تجربی مستقیمی از محافظت دربرابر نور به‌وسیله‌ی فلورسانس است.»

ارگانیسم‌ها برای محافظت از خود در برابر تابش‌های فرابنفش، استراتژی‌های متنوعی مانند مکانیسم‌های ترمیم DNA و ترکیبات جاذب نور فرابنفش (مانند ملانین در پستانداران) دارند. دانشمندان حدس می‌زنند شاید فلورسانس اثر مشابهی در مرجان‌ها و شانه‌داران داشته باشد؛ اما چنین موضوعی تاکنون به‌صورت تجربی آزمایش نشده است.

مکانیسم دقیق محافظت ناشناخته مانده است؛ اما گروه اسواراپا بر این گمان است که سپر فلورسنت تابش‌های مضر فرابنفش را جذب و نور آبی بی‌ضرر از خود ساطع می‌کند. به‌گفته‌ی نویسندگان، Paramacrobiotus BLR احتمالا این ترفند خاص را برای محافظت از خود دربرابر تابش‌های فرابنفشی که در مناطق گرمسیری جنوب هند وجود دارد و در آن شاخص UV می‌تواند به ۱۰ برسد، تکامل داده است.

منبع: https://www.zoomit.ir/fundamental-science/363955-glowing-tardigrade-resistant-uv-radiation/

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با استفاده از فسفر به‌جای گرافیت در تولید باتری، می‌توان سرعت شارژ باتری‌ها را به‌شکل چشمگیری افزایش داد؛ اما این راه هم با موانعی همراه است.

درحال‌حاضر، خودروهای برقی براساس مجموعه‌ی محدودی از باتری‌ها عمل می‌کنند؛ زیرا شارژ خودروها حتی در شرایط ایدئال به‌اندازه‌ی سوخت‌گیری بنزینی سریع نیست. تاکنون، بیشتر تلاش‌ها متمرکز بر افزایش ظرفیت باتری‌ها بودند؛ اما چگونه می‌توان نوعی باتری ساخت که به‌ سرعت و ‌سادگی پرکردن مخزن بنزین شارژ شود؟

ایده‌های زیادی درباره‌ی تولید باتری با شارژ سریع وجود دارد؛ اما مقاله‌ای که به‌تازگی در مجله‌ی Science چاپ شد، روشی عجیبی را پیشنهاد می‌دهد: استفاده از ماده‌ای به‌نام فسفر سیاه که صفحاتی با ضخامت اتمی را همراه ‌با کانال‌های لیتیمی تشکیل می‌دهد. فسفر سیاه به‌خودی‌خود ماده‌ی مناسبی برای ساخت باتری نیست؛ اما طبق محاسبات گروهی از پژوهشگران آمریکایی و چینی، می‌توان این ماده را بهینه‌سازی کرد. طبق این پژوهش، حتی اگر نتوان از فسفر سیاه به‌عنوان ماده‌ای برای تولید باتری استفاده کرد، می‌توان به دیدگاه‌هایی درباره‌ی منطق و فرایند توسعه‌ی باتری‌ها دست یافت.

حال این سؤال مطرح می‌شود: فسفر سیاه دقیقا چیست؟ ساده‌ترین روش برای درک این ماده مقایسه‌ی آن با گرافیت است؛ ماده‌ای که در الکترود باتری‌های لیتیوم‌یونی به‌کار می‌رود. گرافیت شکلی از کربن است که به‌شکل مجموعه‌ی بزرگی از صفحات گرافنی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. گرافن هم خود صفحه‌ای شامل مولکول‌های عظیم با پیوند اتم‌های کربن است که در الگویی شش‌ضلعی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به‌همین‌ترتیب، فسفر سیاه هم ترکیبی از تعداد زیادی از صفحات به‌نام فسفرین است.

بااین‌همه، تفاوت‌های مهمی بین مواد یادشده وجود دارد. در درجه‌ی اول، اتم فسفر بزرگ‌تر از کربن است و الکترون‌های بیشتری دارد؛ درنتیجه، می‌تواند با تعداد بیشتری از اتم‌های لیتیوم واکنش دهد. این واکنش‌پذیری یکی از ویژگی‌های اصلی الکترودهای باتری است. تفاوت مهم دیگر پیوند بین اتم‌های کربن است که باعث می‌شود گرافن نسبتا مسطح باشد و ضخامتش به بیش از یک اتم کربن نرسد. صفحات فسفرین معمولا کاملا مسطح نیستند و اتم‌های مجاور هم به‌صورت زاویه‌دار به یکدیگر وصل می‌شوند و باعث ایجاد کانال‌ها و شیارهایی روی صفحات فسفرین می‌شوند.

ویژگی‌های یادشده توجه پژوهشگران را به‌خود جلب کردند. زاویه‌ی بین اتم‌های فسفر باعث ایجاد انشعابی می‌شوند که یون‌های لیتیومی را به‌سرعت به داخل و بیرون ماده هدایت می‌کنند. ازآنجاکه هر اتم فسفر می‌تواند با چند یون لیتیوم واکنش دهد، از‌نظر تئوری ظرفیت الکترود دو ماده فراوان است. علاوه‌بر‌این، فسفر سیاه الکتریسیته را به‌خوبی منتقل می‌کند که ویژگی مهمی برای الکترود باتری است.

باتوجه‌به مزایای ذکرشده، چرا از فسفر سیاه نباید استفاده کرد؟ زیرا در عمل نتیجه‌بخش نیست. فسفر سیاه نیز مانند دیگر مواد الکترودی، بر‌اثر برخورد با یون‌های لیتیومی گسترش می‌یابد و می‌تواند خطر خرابی ساختاری را در طول چرخه‌های شارژ و تخلیه‌ی شارژ افزایش دهد. همچنین، پیوندهای شیمیایی در لبه‌های صفحات فسفری بین لایه‌های مختلف شکل می‌گیرند و باعث عایق‌شدن برخی از کانال‌ها می‌شوند. برای عملکرد صحیح مواد باتری، باید این مشکلات را برطرف کرد.

راه‌حل

پژوهشگران برای حل مشکل پیوندهای شیمیایی در لبه‌ی صفحات فسفرین، فسفر سیاه را با گرافیت ترکیب کردند تا اتم‌های لبه‌ی صفحه‌ی فسفرینی با اتم‌های کربن پیوند برقرار کنند. با اینکه گرافیت به‌اندازه‌ی کربن واسطه‌ی ذخیره‌سازی مناسبی نیست، در باتری‌ها عملکرد مناسبی دارد. با محدود‌کردن مقدار گرافیت مصرفی به ۱۵ درصد از کل ماده، می‌توان مطمئن شد که فسفر سیاه بخش زیادی از حافظه‌ی لیتیومی را کنترل می‌کند.

پژوهشگران برای نتیجه‌بخش‌بودن فسفر سیاه با الکترولیت جامد، آن را با لایه‌ای نازک از ژل پلیمری پوشاندند. بدین‌ترتیب، حتی اگر الکترود به‌دلیل جریان انبوه یون‌های لیتیومی به اطراف حرکت کند، می‌تواند با الکترولیت جامد واکنش دهد. آن‌ها با بررسی ماده پس از چرخه‌ی شارژ و تخلیه‌ی شارژ باتری متوجه شدند در این فرایند، مواد شیمیایی حاصل از تجزیه‌ی مواد دیگر باتری جدا می‌شوند و دوام باتری افزایش پیدا می‌کند. در‌نهایت، ظرفیت الکترود همراه ‌با پوشش پلیمری پس از ۲،۰۰۰ چرخه، ۱۰ برابر بیشتر از همان ماده‌ی بدون پوشش پلیمری بود.

منبع: https://www.zoomit.ir/fundamental-science/363997-fast-charge-batteries-manufacture/



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خویش اختصاص داده الی بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه چشم وهمچشمی با سوشیال ها کسب کند لغایت جایی که می تاب متعلق به به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم دوست داشتنی بودن آن روش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و احتمالاً نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در فهرست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و ... خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری سایر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.
حذف اکانت اینستاگرام از راه گوشی ( درون اپ اینستاگرام)

تا تعدادی پیش امکان اینکه از درون خویش اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خویش را حذف کنید فراهم نبود ، به همین علت باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از تو خویش برنامه پیاده سازی شد که در پیوسته برای شما آن را ذکر خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به تقدیر پروفایل خویش مراجعه کنید

delet insta

تصویر عدد - حذف اکانت اینستا از گوشی

در پیوسته یک اسلاید جدید برای شما مفتوح می شود که با توجه به تصویر عدد 2 روی settings کلیک کنید.

حذف اینستا اکانت

طبیعتا با کلیک بر روی settings برای شما تنظیمات مفصل ای باز می شود اما ما با تقدیر help که مطابق تصویر شماره 3 بعید آن خط کشیده شده است کار داریم.

حذف اینستاگرام

تنظیمات زیر گردآور help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help center) ما به حذف اکانت خویش ادامه می دهیم.

اینستاگرام

تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help center کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خویش اینستاگرام ) که بر پایه تصویر شماره 5 احتیاج هست بر روی گزینه managing your account کلیک نمایید.

حذف اینستا
مدیریت اکانت اینستاگرام

مارو به مراحل پایانی تقریبا میکنه ، بعد روی گزینه دوم یعنی delete your account کلیک کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

delete instagram account

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که دربرگیرنده دو گزینه می باشد و احتیاج هست شما بر روی ( How do I delete my account) گزینه دوم کلیک نمایید الی وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی ( the Delete Your Account page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیمه خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما علت حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) گرد از گزینه ها را گزینش نمایید ، و در زیر همان کادر مجدد پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خویش را در واپسین مرحله حذف کنید.
آموزش مرحله ای پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله اول اشاره به این سوژه دارد که در درون اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت هستی ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک پایین وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از تماشا کامل آموزش).

مرحله دوم در دو صورت می باشد که نخست شاید از شما عنوان های ورد (username & password) را بخواهد و احتمالاً نیز سر راست به اکانت شما متصل شود.

delete my account instagram
چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟
در مرحله سوم وارد سرنوشت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.
مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده که علت این شغل ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده گزینش نمایید.

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد پرکار خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله فرجام حذف اکانت خود شوید.

پس از اینکه پسورد خویش را پایانی کردید به سرنوشت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده الی اکانت شما حذف شود.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

داده‌های مربوط به رسوبات دریا و دمای آب نشان می‌دهد که گرمای اخیر اقیانوس اطلس که عمدتا ناشی ‌از تغییرات اقلیمی است، طی ۲۹۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده.

در مطالعه‌ی جدیدی که در مجله‌ی PNAS منتشر شد، برای ردیابی وضعیت اقیانوس اطلس از ترکیب هسته‌های رسوبی و یخ و نیز داده‌های دماسنج استفاده شده است.

اقیانوس اطلس نوسان بالا و پایین معروفی در دمای سطحی گذرانده است که به آن نوسان چندده ساله اقیانوس اطلس (AMO) گفته می‌شود. ترسیم این نوسانات در دوره‌ی صدساله، نشان‌دهنده‌ی الگوی موج‌دار ثابتی است. این نوسانات در مرحله‌ی گرم خود، منجر به توفند (تندباد دریایی) شدید بیشتری می‌شوند و در مرحله‌ی سرد، برعکس هستند.

علاوه ‌بر توفندها، مرحله‌ی AMO روی دما و بارندگی خشکی‌های بزرگ نزدیک اقیانوس و حتی مناطقی به دوری هند اثر می‌گذارد. بنابر این وضعیت AMO اهمیت زیادی دارد؛ خصوصا دانستن اینکه در اقلیمی درحال گرم شدن، در کدام جهت حرکت می‌کند.

پژوهشگران برای دستیابی به وضعیت AMO در گذشته، به منبع شگفت‌آوری روی آوردند: رسوبات رودخانه‌ای در جزیره‌ی الزمیر در شمالگان کانادا. این منطقه یکی از مناطقی است که به‌شدت تحت ‌تأثیر تغییرات دمایی اقیانوس اطلس قرار می‌گیرد. وقتی اقیانوس اطلس گرم می‌شود، فشار بالاتری روی منطقه ایجاد می‌کند و منجر به برف‌پشته‌ی نازک‌تری می‌شود. برف‌پشته‌ی کمتر به‌معنای رواناب رسوبی کمتر است.

توفند فلورنس

توفند فلورنس از ایستگاه فضایی بین‌المللی

پژوهشگران توانستند با تجزیه‌و‌تحلیل تیتانیوم در لایه به لایه‌ی رسوب دریاچه، یک سری زمانی از دماهای ۲۹۰۰ سال گذشته‌ی اقیانوس اطلس تهیه کنند. یافته‌ها نشان می‌دهد که الگوی موجی دوره‌های گرم و سرد در گذشته وجود داشته و کاهشی بزرگ در قلب عصر یخبندان کوچک که از ۱۳۰۰ تا حدود ۱۸۶۰ ادامه داشت، دیده می‌شود. از آن زمان، حرکت الگو افزایشی بوده و در چند دهه‌ی گذشته اوج گرفته است.

دانشمندان همچنین بخش‌هایی از شمالگان کانادایی جدید را با هسته‌های رسوبی با وضوح بالاتر از مکان‌های دیگر از جمله سواحل جنوبی ایسلند که حدود ۲۳۰ سال گذشته را پوشش می‌دهد، مقایسه کردند. این رکورد متکی ‌بر Turborotalita Quinqueloba؛ موجود کوچک و پوسته‌داری که در آب‌های سرد رشد بهتری دارد و فراوانی این موجود به‌عنوان شاخصی از دمای آب در نظر گرفته می‌شود. هسته نشان‌دهنده‌ی کاهش تعداد آن‌ها در قرن گذشته است و سرعت ناپدید شدن آن‌ها درحال افزایش بوده است.

به‌طور کلی، نتایج نشان می‌دهد که گرمایش اخیر اقیانوس اطلس حداقل طی ۲۹۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. البته عوامل طبیعی می‌توانند روی این تغییر اثرگذار باشند؛ اما نمی‌توان تأثیر تغییرات اقلیمی را نادیده گرفت. گرما (به‌خصوص در اقیانوس‌ها) مشخصه‌ی اصلی تغییرات اقلیمی است.

در دوران اخیر، امواج گرمایی دریایی بیشتر و شدیدتر شده‌اند. یافته‌های منتشرشده در ماه گذشته نشان می‌دهد که افزایش گرما موجب لایه‌لایه شدن اقیانوس‌ها می‌شود.

یخ دریای شمالگان در ماه سپتامبر به‌علت گرمای اقیانوس به پایین‌ترین سطح ثبت‌شده‌ی خود رسید. یافته‌های جدید به شواهد مربوط به گرم شدن اقیانوس‌های جهان می‌افزاید. درمورد اقیانوس اطلس، گرمای روبه‌افزایش موجب بروز نگرانی‌هایی در مورد نحوه‌ی تغییر الگوهای بارندگی در مکان‌هایی که کشاورزی آن‌ها به کشت دیم متکی است و نیز خطر وقوع توفندهای شدیدتر در حوضه می‌شود. البته این موارد همیشه از نگرانی‌های سیاره‌ای بوده‌اند که با سرعت زیادی در حال گرم شدن است؛ اما مطالعه‌ی جدید نشان می‌دهد که ما چقدر از مرزهای اقلیمی گذشته خارج شده‌ایم.

منبع:

https://www.zoomit.ir/energy-environment/364025-recent-atlantic-warming-unparalleled/



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیسبوک در سال ۲۰۱۷ تغییراتی در الگوریتم فید خبری خود اعمال کرده که نمایش سایت‌های خبری چپ‌گرا مانند «Mother Jones» را کاهش می‌دهد و این تغییر مورد تایید مارک زاکربرگ نیز قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، مدیر تحریریه بخش رشد و استراتژی سایت «Mother Jones» در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ جلسات متعددی با مدیران فیسبوک داشته و به او اطمینان داده شده که اگرچه ترافیک سایت شاید کاهش پیدا کند، اما چنین موضوعی تنها برای یک رسانه یا مجموعه‌ای از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که برخی مقامات اجرایی فیسبوک در سال ۲۰۱۷ نسبت به تاثیر بالای این تغییر الگوریتم روی سایت‌های راست‌گرا مانند «Daily Wire» ابراز نگرانی کرده بودند. در همین راستا مهندسان تغییراتی را روی الگوریتم اعمال کردند که تاثیر بزرگتری روی ترافیک سایت‌های چپ‌گرا داشته باشد.

سخنگوی فیسبوک به وال استریت ژورنال اعلام کرده که هدف از این تغییرات، تاثیرگذاری روی رسانه‌های خاصی نبوده است. ادیتورهای Mother Jones در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند که تعداد مخاطبین فیسبوک آن‌ها کاهش شدیدی را تجربه کرده و درآمد آن‌ها در مدت زمان ۱۸ ماه نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است. سایت مستقل Mother Jones که در سال ۱۹۷۶ تاسیس شده، تحقیقات زیادی درباره فساد سیاسی، زندان‌های خصوصی و همچنین محیط زیست انجام داده است.

 

 

 

مدیرعامل این سایت اخیرا در توییتی اعلام کرده که این کاهش درآمد مانع از دنبال کردن برخی پروژه‌ها و همچنین استخدام افراد می‌شود. به گفته وی، این سایت به طور خاص مورد هدف قرار نگرفته و یکی از مصدومین سیاست این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند.

فیسبوک برای همکاری با صنعت رسانه با شکست‌های زیادی مواجه شده که برای مثال می‌توان به رقیبت «AMP» گوگل به نام «Instant Articles» اشاره کرد. این شبکه اجتماعی معیارهای خود برای ویدیوها را اغراق شده اعلام می‌کرد و در سال ۲۰۱۶ به تبلیغ مقاله‌های ضد محافظه‌کارانه در «Trending Topics» متهم شد که نتیجه آن، حذف چنین بخشی بود.

مدیرعامل فیسبوک ارتباط نزدیکی با مقامات سیاسی دارد و با وجود اینکه به علت قوانین ضدانحصار تحت فشار است، از دولت می‌خواهد تحقیقات بیشتری درباره اپل انجام دهد. علاوه بر این موضوع، گفته می‌شود که زاکربرگ نقش پررنگی در تحریم تیک تاک توسط دولت دونالد ترامپ داشته است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa%d9%85-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبلا در مطلب تشخیص پیج فیک اینستاگرام به اینکه چطور تشخیص دهیم پیجی بصورت فیک بالا آمده و فالوور جذب کرده اشاره کردیم و گذرگاه های تشخیص فالوور فیک را رسیدگی کردیم ولی اکنون در نوشتار میخواهیم رسیدگی کوتاهی داشته باشیم و ببینیم اگر منظور حذف فالوور فیک در اینستاگرام را داشته باشیم چه کارهایی باید بکنیم و چطوری مطمئن شویم فالووری که منظور حذف آن را داریم فالوور فیک یا فالوور روح است و آنقدر ناچیز نشان است که از حذف کردن آن حسرت نخوریم و پشیمان نشویم. بعد باز بصورت چکیده با این منظور فالوورها را بررسی می کنیم

تفاوت فالوور فیک با فالوور روح
فالوورهای فیک اینستاگرام فالوورهای کاذب پیج های اینستاگرامی هستند که هیچ انسانی پشت آن اکانت نیست و فعالیت انسانی ندارد و بیشتر بدست ربات ها ساخته شدند و قاعدتا هیچ تعامل سازنده ای ندارد و صرفا برای مقاصد مالی و فروش آنها به دیگران ساخته شده اند پس آنها را فالوور روح اشتباه نگیرید زیرا فالوور روح فالوورهایی راستین هستند که به مرور تعامل شان با صفحات اینستاگرامی شما از بین رفته و دیگر تعاملی ندارند و حتی پست های پیج شما را هم نمی بینند که این مشکل برای پیج شما گاها بخاطر الگوریتم های اینستاگرام رخداد می افتد. برای اینکه بهتر بتوانید فالوور فیک را با فالوور روح تشخیص دهید و آنها را در پیج خودتان شناسایی و حذف کنید اثر های آنها را جداگانه رسیدگی می کنیم:

نحوه شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام
تعداد فالوور بالا و اینگیجمنت پایین: گرد از راه های تشخیص اکانت فیک اینستاگرام یا فالوور فیک اینستا این است که شمار فالوورهای آن اکانت بالا باشد ولی نسبت به فالوورهایش نرخ درگیری و تعامل کمی دارد و اگر نگاهی به پست هایش بیاندازید تعداد لایک ها و کامنت ها خیلی پایین است که در این صورت احتمالا فالوور خریده است.

نام و نام کاربری خارجی: خیلی از سرویس های فروش فالوور اینستاگرام فالوور خارجی میفروشند و یا همین سایت های ایرانی فروش فالوور هم گاها از سرورهای خارجی برای این پیشه بهره‌گیری می کنند. پس اگر چشمتان به نام خارجی در اکانت فالوورهایتان خورد و یا آدرس صفحه اینستاگرامش خارجی بود به اصالت این فالوور شک کنید و رسیدگی های بعدی را برای تشخیص فیک بودن آن اتمام دهید.

تعداد فالووینگ بالا: اکثر افرادی که دنبال جذب فالوور فیک برای اینستاگرام خویش هستند و منظور حضور حرفه ای در اینستاگرام را ندارند شروع می کنند به ناچیز خرج ترین شیوه ممکن شمار فالوورهای خویش را افزایش دهند که دم دستی ترین شغل فالو آنفالو کردن است که خوب به تدریج تعداد فالووینگ های آنها بالا می رود بعد به اکانت هایی که شمار فالووینگ بالا دارند مشکوک شوید.

تعداد پست کم: اگر اکانت اینستاگرامی دیدید که تعداد فالوور بالا دارد و شمار پست پیج آن کم است و آن شخص فرد مشهوری نیست احتمالا اکانت اینستاگرام آن با فالوور فیک پر شده است زیرا چه دلیلی دارد که فردی با تعداد پست مختصر این کل مخاطب جذب کند و طرفدار داشته باشد؟ بعد اگر دلیلی برای هستی این کل طرفدار پیدا نکردید آن پیج را هم فیک در نظر بگیرید.

پست تکراری: در ساحل علایم دیگر که نام بردیم اگر دیدید پیجی تصاویر تکراری و بدون مضمون منتشر می کند احتمالا این پیج هم فیک است و منتشر کردن این پست های تکراری صرفا برای این است که شمار پست های موجهی برای خویش ثبت کند.

تصاویر بی کیفیت و غیرجذاب: اگر با اکانتی روبرو شدید که فالوور خیلی زیادی دارد اما تصاویر و محتوای آن انقدر بی کیفیت است که بنظر شما محال است انگیزه جذب فالووری باشد آن اکانت را هم فیک در نظر بگیرید و دیگر علایم را روی آن رسیدگی کنید لغایت شک شما به باور تبدیل شود.

نام کاربری مجهول و دربرگیرنده عدد: خیلی از اکانت های فیک بدست سرورهای کامپیوتری و طی الگوی خاصی ساخته می شوند بعد اگر اسم عجیبی دیدید که از رخداد شامل اعداد چندرقمی و بی معنی هم میشد نسبت به آن حساس شوید چون احتمالا آن اکانت فیک است و طی خرید فالوور از راه سایت و اپلیکیشن خرید فالوور اینستاگرام به جمع فالوورهای شما پیوستگی است.

اینگیجمنت غیرمنطقی: یگانه از سخت ترین گذرگاه های تشخیص فالور فیک این است که تعداد فالوور آن پیج بالا باشد و به همان اندازه لایک و ویو و کامنت هم داشته باشد. در این مواقع به محتوای تولید شده دقت کنید چون سازنده اکانت فیک معمولا وقت زیادی برای درونمایه نمی گذارد که این باره را در تقدیر عکس ها بی کیفیت و جذاب هم گفتیم. لابد می پرسید پس این لایک ها از کجا آمده است؟ خوب مشخص است کل ی این ها امروزه خریدنی است و احتمالا لایک و ویو و کامنتی که هم میبینید خریده است.

بیشتر بدانید: 5 شیوه کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه تشخیص فالوور روح یا غیرفعال در اینستاگرام
اگر به خودتان اطمینان دارید که هیچ وقت دست به خرید فالوور فیک و ارزان اینستاگرام نزدید و تبلیغات مشکوکی هم نداشتید که آن شخص برای شما فالوور فیک بیاورد و فالوورهای پیج تان را به چهره ارگانیک بالا آورده اید احتمالا فالوورهای بدون فعالیتی که در پیج شما هستی دارند فالوورهای روح هستند که در اینجا به گذرگاه های معرفی آنها می پردازیم:

عدم تعامل با پیج: اگر پیج شما شمار فالوور خوبی دارد اما فالوورهایتان تعامل زیر دارند و لایکتان نمی کنند و کامنت نمی گذارند شما تنها یک مشت پیرو دارید که احتمالا پست شما را نمی بینند. این نکته را هم در عقیده بگیرید احتمالا محتوای شما آنقدر جذاب نیست که تعامل ایجاد کند که این خوب صحیح است. در اینجا می دانیم فالوورها فیک نیستند اما تعاملی با پست های شما ندارند و یا طبق الگوریتم اینستاگرام انقدر از شما دور شده که اصلا پست های شما را نمی بینند و این باره نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما را کم می کند. این یگانه از مشخصه های پدیدار فالوورهای روح در اینستاگرام است.

بدون تصویر پروفایل: قبلا از فالوورهای شما بوده تعامل هم داشته اما چندی است از او خبری نیست و سایر با پیج شما تعامل ندارد. اگر بین فالورهای خود اکانتی را می بینید که الان تصویر پروفایل ندارد و مدتی از او خبری نیست احتمالاً اینستاگرام را ترک کرده باشد و با پروا به اینکه با شما تعاملی ندارد دیگر حضور آن در فهرست فالوورهای شما بی هوده است.

وجود اعداد در نام کاربری: خیلی از افراد هنگام ترک اینستاگرام و یا مهاجرت به آیدی جدیدی آیدی پیشین را تغییر می دهند و صرفا یکسری اعداد و حروف بی معنی می گذارند بعد اگر چنین علایمی را کنار عدم تعامل با پست هایتان دیده اید با خیال راحت آن اکانت را در فهرست سیاه خویش برای حذف پیمان دهید.

تاریخ واپسین پست: اگر فالوور شما که خیلی وقت است با شما تعامل ندارد از تاریخ آخرین پست در پیج خودش هم ماضی این را در عقیده بگیرید که احتمالا خیلی وقت است دسترسی خوبی به آن اکانت ندارد و یا فعالیتش کم شده و حضور چنین شخصی برای شما مفتوح بی هوده است چون حتی اگر محتوای خود را هم بهبود دهید احتمالا خیلی کم پیدا باشد.

سایت خارجی تشخیص فالوور فیک
احتمالا اگر سررسید لازم برای تشخیص فالوور فیک را ندارید به دنبال سایت هایی هستید که چنین سرویس هایی به شما ارائه کنند. ما در پیوسته این مطلب چندین اپلیکیشن برای پیشه شناسایی کرده ایم و حتی روش شناسایی فالوور فیک به صورت دستی و حذف آن را روشنگری داده ایم ولی در این تقسیم هم چند سایت بیگانه برای نمایش میزان فالوور فیک در پیج اینستاگرام به شما معرفی می کنیم:

1- سایت IGAuditor

این سایت قابلیت تشخیص فالوور فیک برای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را دارد.

سایت تشخیص فالوور فیک igauditor
سایت تشخیص فالوور فیک igauditor
2- سایت Sparktoro

سایت ساده ای که قابلیت تشخیص فالوور فیک توییتر را دارد.

سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک توییتر sparktoro
سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک توییتر sparktoro
3- سایت TwitterAudit

این سایت هم صرفا برای توییتر گسترش پیدا کرده است.

سایت تشخیص فالوور فیک TwitterAudits
سایت تشخیص فالوور فیک TwitterAudits
4- سایت FakeCheck

این سایت تشخیص میزان فالوور فیک در اینستاگرام است.

سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک fakecheck
سایت خارجی تشخیص فالوور فیک fakecheck
5- سایت FakeLike

این سایت که مدتی است از دسترس بیرون شده سایت نکوداشتن برای نمایش میزان فالوورهای واقعی و فیک است امیدواریم زمانی که شما این مطلب را میخوانید دشواری ها فنی آنها صحیح شده باشد.

مزیت حذف فالوور فیک چیست؟
حذف فالوور فیک اینستاگرام یا حذف فالوور روح مایه می شود به نرخ تعامل بهتری از پست های خویش برسید و همین تعداد لایک و کامنت و اینگیجمنت برمبنای شمار کمتر اما راستین تری از فالوورها حساب شود که باعث می شود نرخ تعامل پیج شما اغلب شود و شانس اکثریت برای ورود به اکسپلور اینستاگرام داشته باشید. وانگهی فهم بهتر و درستی نسبت به بازخوردها خواهید داشت.

بیشتر بدانید: 10 طریق کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام

نحوه حذف فالورر فیک اینستاگرام بصورت دستی
حالا که با هم علایم یک فالوور فیک یا روح را بررسی کردیم می توانیم براحتی آنها را تشخیص دهیم. اگر قصد پاکسازی اکانت اینستاگرام خویش را دارید و می خواهید فالوور فیک اینستا و یا فالوور روح خویش را حذف کنید طی مراحل ذیل می توانید براحتی این شغل را انجام دهید:

وارد پیج اینستاگرام خویش شوید و روی شمار فالوور خویش ضربه بزنید
لیست فالوورهای اینستاگرام
لیست فالوورهای اینستاگرام
لیست فالوورهای شما نمایش دیتا می شود که طبق نکات گفته شده پس از شناسایی فالوور فیک یا فالوور روح روی دکمه Remove روبرو آیدی آن ضربه بزنید.
لیست فالوورهای اینستاگرام برای حذف فالوور فیک
لیست فالوورهای اینستاگرام برای حذف فالوور فیک
پس از اطمینان برای حذف روی دکمه Remove مجدد ضربه بزنید.
دکمه حذف فالوور اینستاگرام
دکمه حذف فالوور اینستاگرام
حذف بخش جمعی فالوورهای فیک
خوب حتما حالا با طریق های گفته شده شروع کرده اید به بررسی پیج های خودتان که ببینید فالوور فیکی در پیج شما وجود دارد یا خیر و یا حتی پیشتر فالوور فیک برای پیج خود جذب کرده اید و حالا این تعداد فالوور بسیار و بدون تعامل خسته تان کرده است. حذف تقسیم جمعی فالوورهای فیک وقتی به ذهنتان خطور می کند ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام  که هدف دارید همه چیز را درست کنید و اشتباهی که کردید را جبران کنید خوب باید بگوییم صحیح است که حذف بخش جمعی فالوورهای فیک برای برگرداندن پیج شما به وضعیت طبیعی خودش بیچارگی است اما نمی توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت اینستاگرام در شمار حذف یومیه فالوور دست به این اقدام بزنید چون همین که شروع کنید به حذف دسته جمعی فالوورهای فیک و آن هم پشت راز هم اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد و فرمان تکرار آن اکشن را به شما نمی دهد و به اصلاح شادوبن می شوید. پس مسیر صحیح حذف تقسیم جمعی فالوورهای فیک اگر بصورت دستی این پیشه را سپریدن می دهید این است که رفتاری انسان گونه داشته باشید و با فاصله های معین و با اکشن های متفاوت مانند لایک کردن پست یکی از دوستانتان این بین سنجیده عمل کنید و با حذف تکی فالوورهای فیک خود به حذف دسته جمعی فالوورهای فیک کم و بیش شوید. البته اگر منظور شما از حذف بخش جمعی حذف ناگهانی و بدست خودتان باشد اما اگر منظورتان به کارگیری سرویس های حذف فالوور فیک اینستاگرام است که بصورت انبوه این کار را سپریدن می دهند پاراگراف بعدی را بخوانید.

حذف فالورر فیک به چهره متعدد در اینستاگرام
حذف فالوور فیک اینستا به صورت انبوه معمولا بوسیله ی نرم افزارها و سایت ها و اپلیکیشن های حذف فالوور فیک و اپلیکیشن حذف فالوور روح سپریدن می شود که بر بنیاد همین الگوهایی که برای تشخیص فالوور فیک اسم بردیم برنامه ریزی شده اند ولی هیچ وقت به دقت شما و حذف دستی فالوور این کار را سپریدن نمی دهند و همش ریسک از دست دادن اکانت و بن شدن اکانت و هک شدن اکانت هم بوسیله اپلیکیشن های نامعتبر وجود دارد. بعد پیشنهاد ما این است که سمت به کارگیری آنها نروید طبق بررسی معتبرترین ها را به شما شناسایی می کنیم:



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حریم خصوصی در فضای مجاری به یک مسئله مهم تبدیل شده است. در نتیجه ، خدمات بیشتر و بیشتری در حال افزودن ویژگی هایی هستند که با نگرانی های مربوط به حریم خصوصی کاربران است. اگر کاربر YouTube هستید، احتمالاً یکی از این نگرانی ها مشاهده تاریخچه شماست ، که می تواند بیشتر از آنچه احتمالاً می خواهید از آنها مطلع شوید ، در مورد شما بازگو کند.

 

یکی از راه های جلوگیری از این نوع نفوذ ، حذف تاریخچه یوتیوب است. در حالی که قبلاً می توانستید تاریخچه خود را به صورت دستی حذف کنید، Google اخیراً این فرایند را به صورت خودکار انجام داده است ، بنابراین دیگر نیازی برای انجام منظم این کار نیست.

 

برای تنظیم حساب YouTube خود برای حذف تاریخچه یوتیوب به طور خودکار :

برای تاریخچه YouTube خود به Activity controls بروید. برای رسیدن مستقیم به آنجا می توانید به لینک زیر بروید ، یا می توانید از صفحه اصلی حساب Google خود شروع به کار کنید. 

 https://myactivity.google.com/activitycontrols/youtube

 

بر روی برگه “Data & personalizations”، سپس "YouTube history” > " Manage activity.” بروید و کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

یکی از راه های جلوگیری از این نوع نفوذ،حذف تاریخچه یوتیوب است

 

در YouTube History ، دو کادر را مشاهده خواهید کرد. کادر سمت راست به شما کمک می کند تعیین کنید که تاریخچه مشاهده و جستجوی YouTube شما حذف می شود یا خیر. 

 

اگر قبلاً در این صفحه نبودید ، احتمالاً می گوید "فعالیت را ادامه دهید تا آن را به صورت دستی حذف نکنید." درست زیر این لینک روی  “Choose to delete automatically ” کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

فعال کردن گزینه حذف خودکار تاریخچه در یوتیوب

 

می توانید انتخاب کنید که Google سابقه YouTube خود را بعد از سه ماه یا بعد از 18 ماه حذف کند. بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

پاک کردن هیستوری یوتیوب

 

اولویت خود را تأیید کنید. اگر چیز دیگری دارید که بلافاصله حذف می شود ، گوگل در این مرحله به شما خواهد گفت (زیرا این سن بالاتر از سه یا 18 ماه است).

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 

و کار شما تمام شد!

 

جلوگیری از ذخیره تاریخچه یوتیوب:

اگر ترجیح می دهید چیزها را ساده کنید و اصلاً تاریخچه خود را ذخیره نکنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. از صفحه YouTube History شروع کنید و به کادر سمت چپ نگاه کنید.

 

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 پاک کردن هیستوری یوتیوب

 

می گوید سابقه YouTube شما روشن یا خاموش است. اگر روشن است و می خواهید خاموش باشد:

 

بر روی “Change setting” کلیک کنید.

شما دو کادر تأیید را مشاهده خواهید کرد:  

 

"Include the YouTube videos you watch"

(شامل ویدیوهای YouTube که تماشا می کنید) 

"Includes your searches on YouTube"

(جستجوهای شما در YouTube را شامل می شود) 

 

اگر علامت آن را بردارید ، شما ذخیره مجموعه آن تاریخ خاص را متوقف خواهید کرد.

اگر می خواهید  متوقف کنید ،سوییچ آنها را به حالت "off" منتقل کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

حذف هیستری YouTube

 

سرانجام ، اگر می خواهید همین حالا از کل تاریخچه یوتیوب خود خلاص شوید:

در صفحه هیستری YouTube ، روی سه نقطه بالا در سمت راست کادر جستجو کلیک کنید.

روی لینک “Delete activity by” کلیک کنید.

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 

 نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب, حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

نحوه حذف خودکار تاریخچه یوتیوب

 

فعالیت خود را برای آخرین ساعت ، روز آخر ، برای همه زمان ها یا در یک محدوده خاص حذف کنید. همچنین لینکی وجود دارد که شما را به همان گزینه های حذف خودکار که قبلاً توضیح دادیم ، می برد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/autodelete-youtube02-history.html



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنید

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس از طریق تلفن خود را بدهید و شماره تلفن خود را به برنامه بدهید. این البته یک مسئله بزرگ حریم خصوصی است؛ اگر شخصی به سرور Telegram دسترسی پیدا کند ، هویت شما به خطر می افتد. متأسفانه ، اگر می خواهید در تلفن خود در تلگرام ثبت نام کنید ، باید این اطلاعات را وارد کنید. با این وجود ، تلگرام از این شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری در حساب شما به عنوان شناسه خدمات شما تبدیل می شود.

 

سایر کاربران Telegram تنها در صورتی قادر خواهند بود که شماره تلفن شما را در صورت ذخیره بودن در تلفن خود مشاهده کنند و مخاطبین خود را با تلگرام همگام سازی کنند. این شامل دوستان ، هرکسی که در مخاطبین تلفنی شماست و هرکسی که بخواهید شماره تلفنتان را با آنها به اشتراک بگذارید ، است. به عنوان مثال ، اگر شما یک دوست جدید در تلگرام بسازید یا نام کاربری خود را به دوستتان بدهید ، تا زمانی که شماره شما را نداشته باشد، شماره تلفن شما را نمی بینند. فقط هنگامی که اطلاعات تماس آنها را به مخاطبین موجود در تلفن خود اضافه کرده اید ، آنها می توانند شماره شما را ببینند.

 

با این حال راهی وجود دارد که به شما امکان می دهد افراد را بدون نمایش شماره شما برای آنها به مخاطبین خود اضافه کنید. برای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام، این مراحل را دنبال کند:

 

Telegram را باز کنید و روی  “Settings ” ضربه بزنید.

روی “Privacy and Security ” ضربه بزنید و به  “Data Settings” ضربه بزنید.

 “Sync Contacts.” را تغییر دهید.

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

مخفی کردن شماره در تلگرام

 

مخاطبین شما دیگر همگام سازی نخواهند کرد و مانع از مشاهده شماره شخصی هر کسی می شوند. 

  

مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام

برای مخفی کردن شماره در موبوگرام مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا برنامه موبوگرام را اجرا کنید .

 

2- وارد قسمت تنظیمات موبوگرام ( Mobogram Settings ) شوید .

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام

 

3- روی Ghost Mode Settings تپ کنید . 

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

راههای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

 

4- گزینه Hide Phone In Menu را فعال کنید . به این ترتیب مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام برای شما فعال می شود .

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/hide-telegram2-number.html



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنید

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس از طریق تلفن خود را بدهید و شماره تلفن خود را به برنامه بدهید. این البته یک مسئله بزرگ حریم خصوصی است؛ اگر شخصی به سرور Telegram دسترسی پیدا کند ، هویت شما به خطر می افتد. متأسفانه ، اگر می خواهید در تلفن خود در تلگرام ثبت نام کنید ، باید این اطلاعات را وارد کنید. با این وجود ، تلگرام از این شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری در حساب شما به عنوان شناسه خدمات شما تبدیل می شود.

 

سایر کاربران Telegram تنها در صورتی قادر خواهند بود که شماره تلفن شما را در صورت ذخیره بودن در تلفن خود مشاهده کنند و مخاطبین خود را با تلگرام همگام سازی کنند. این شامل دوستان ، هرکسی که در مخاطبین تلفنی شماست و هرکسی که بخواهید شماره تلفنتان را با آنها به اشتراک بگذارید ، است. به عنوان مثال ، اگر شما یک دوست جدید در تلگرام بسازید یا نام کاربری خود را به دوستتان بدهید ، تا زمانی که شماره شما را نداشته باشد، شماره تلفن شما را نمی بینند. فقط هنگامی که اطلاعات تماس آنها را به مخاطبین موجود در تلفن خود اضافه کرده اید ، آنها می توانند شماره شما را ببینند.

 

با این حال راهی وجود دارد که به شما امکان می دهد افراد را بدون نمایش شماره شما برای آنها به مخاطبین خود اضافه کنید. برای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام، این مراحل را دنبال کند:

 

Telegram را باز کنید و روی  “Settings ” ضربه بزنید.

روی “Privacy and Security ” ضربه بزنید و به  “Data Settings” ضربه بزنید.

 “Sync Contacts.” را تغییر دهید.

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

مخفی کردن شماره در تلگرام

 

مخاطبین شما دیگر همگام سازی نخواهند کرد و مانع از مشاهده شماره شخصی هر کسی می شوند. 

  

مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام

برای مخفی کردن شماره در موبوگرام مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا برنامه موبوگرام را اجرا کنید .

 

2- وارد قسمت تنظیمات موبوگرام ( Mobogram Settings ) شوید .

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام

 

3- روی Ghost Mode Settings تپ کنید . 

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

راههای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

 

4- گزینه Hide Phone In Menu را فعال کنید . به این ترتیب مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام برای شما فعال می شود .

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/hide-telegram2-number.html



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام این روز ها به برنامه محبوب ایرانی ها تبدیل شده لغایت حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خود را افزایش دیتا الی بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خویش جمع کرده باشد. در این میان بعضی از کسان اقدام به خرید فالوور میکنند که از این رو فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به چهره ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک یک پیج فقط مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای نمونه ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام شما از کهن های اینستاگرام باشید قطعا تو پیج خویش فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از واپسین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد.

در همه به اکانت هایی که فعال نبوده و از پسینیان آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد میتوان آن ها را فالوور فیک نامید. برای حذف فالوور فیک چند مسیر هستی دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به تقدیر فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این نوشتار هم شیوه حذف فالوور فیک را به چهره دستی تعلیم خواهیم داد و هم اینکه با ربات اینستاگرام اینبو شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خویش را دست ربات بسپارید الی ربات اقدام به حذف فالوور فیک در پیج شما کرده باشد.

مقاله پیشنهادی همیار اینستاگرام : ۱۰ شیوه خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

مزایای حذف فالوورهای فیک
همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از جمله واپسین تکاپو آن اکانت در اینستاگرام، شمار فالوور و فالووینگ های آن پیج، داشتن عکس پروفایل و… پروا کنید. اگر شما با توجه به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خود کرده باشید میتوانید کارایی پیج خویش را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت شمار واکنش اثر دادن فالوور های آن پیج به نسبت تعداد فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این صورت که در نظر بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در روبرو آن تعداد لایک و یا ویو های پست های شما شدیدا به عدد 100 میرسد.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های ناچیز پرکار میتواند انگیزه ها زیادی از جمله خرید فالوور، ذیل بودن فعالیت پیج شما و کم فعال بودن فالوور های شما و … باشد.  البته ناگفته نماند که به مرور زمان حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید مفتوح هم بر شمار فالوور های مختصر پرکار و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما لغایت به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر این میباشد که تعقیب کننده های یک پیج به چهره طبیعی بالا برود از این جهت الی کران امکان از خرید و افزایش فالوور به چهره فیک خودداری کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد بی گمان با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا انگیزه آپدیت جدید خویش که با به کارگیری این ویژگی میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در مورد سایر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن بردباری اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. میتوان به راستین تر شدن پیج شما اشاره کرد که این باره به تنهایی باعث معتبر شدن اکانت شما در عقیده ربات های اینستاگرام شده و روز به روز به شمار بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.

قبلا برای حذف فالوور های خود فقط راهی که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید الی آن اکانت مربوطه از فهرست فالوور های شما منزه شود. ولی همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خویش کرده باشید.

البته پیش از اینکه اکانتی را remove کنید اول داخل صفحه پروفایل آن شده و رسیدگی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را سپریدن دهید و در چهره اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان ناچیز پرکار بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین قصد برای منزه کردن فالوور های فیک خویش با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد فهرست اکانت های پیگیری کننده خود شوید.

در پیوستگی پس از اینکه رسیدگی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مانند در روبرو هر اکانت در این فهرست در کادر باز شده نوشته remove را برگزیدن کنید.

با سپریدن این طریق میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خویش از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این شیوه عیبی دارد و آن عیب زمانی خود را پرتو میدهد که شمار فالوور های شما بیش از حد باشد.

صرفا بهره‌گیری از این طریق به چهره دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود منزه کنید.

اما نگران نباشید اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد سایر دربایستن ندارید که به صورت دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خویش کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام
اگر مطالب بالا را به احسان مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حذف فالوور فیک و به هر حال تشخیص این پیج ها از پیج های واقعی تر کمی مشکل بوده و در همه زمان بر میباشد به خصوص زمانی که شما فالوور های زیادی را داشته باشید.

راه های افزایش فالوور در سنه 2019 : ربات بازدید استوری انبوه
از این رو شما میتوانید برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان از ربات اینستاگرام اینبو کاربرد کنید. طی بروز رسانی که 2 ماه پیش در هسته ربات اینبو صورت گرفت. ویژگی جدیدی در سرنوشت تعیین گونه کار و جنبش ربات اینبو با نام حذف فالوور فیک اضافه شد که شما با به کارگیری آن میتوانید به راحتی هر چه تمام از دست فالوور های فیک اینستاگرام خودتان خلاص شوید.

برای استفاده از ربات اینستاگرام اینبو کار زیاد ساده ای قبل رو دارید نخست از کل اینکه با ورود به پنل ربات، اقدام به ثبت نام تو ربات کرده و سپس با ورود به پنل ربات از یک روز آزمایش رایگان ربات کاربرد کنید و پس خودتان اقدام به ساخت ربات اینستاگرام و فعال کردن گزینه حذف فالوور فیک کرده باشید.

برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از سایر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور راستین خواهد شد استفاده کنید. اما اگر منظور شما از استفاده ربات برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان میباشد. کافی ایست بعد از ثبت پیج داخل ربات، با ورود به قسمت تنظیمات ربات پیج خود، کلید حذف فالوور فیک را روشن کرده و سپس ربات خویش را صریح کنید.

با انجام این کار، ربات به مدت 24 ساعت آغاز به حذف فالوور فیک پیج شما خواهد کرد و تقریبا  به 900 اکانت فیک و مختصر پرکار را از پیج شما طی یک روز حذف خواهد کرد. حال شاید از خود بپرسید که معیار ربات اینبو برای حذف فالوورهای فیک یک حساب چه چیز هایی میباشد؟

ربات اینستاگرام اینبو بر سه بنیاد کلی اقدام به شناسایی اکانت های فیک و مختصر پرکار میکند.

نداشتن عکس پروفایل اکانت مربوطه: اگر یک اکانت اینستاگرام که شما را فالو کرده و در تقدیر فالوور های شما میباشد عکس پروفایل نداشته باشد ربات آن را به عنوان پیج فیک خواهد شناخت.
نداشتن پست اکانت مربوطه: در چهره موجود نبودن یک پست درون یک پیج، ربات آن اکانت را فیک معرفی کرده و آن را حذف خواهد کرد.
بالا بودن تعداد فالووینگ های اکانت: اگر پیج مربوطه بالای 6 هزار فالووینگ داشته باشد ربات، آن را اکانت فیک تشخیص خواهد داد.
در صورت موجود بودن یگانه از این شرایط گفته شده ربات آن پیج را شناسایی و سپس آن را از لیست فالوور های شما حذف خواهد کرد.

البته ناگفته نماند که گرد از خاصیت های ربات اینبو حذف فالوور های فیک میباشد و شما به غیر از این ویژگی میتوانید از سایر قابلیت های ربات برای افزایش فالوور واقعی کاربرد کنید.

جمع بندی
امروز ما از مزایای حذف فالوور فیک برای شما گفتیم و به این موارد اشاره کردیم که برای این که یک پیج معتبر در نگاه ربات های اینستاگرام داشته باشید تا شکیبیدن اینکه پست هایتان به صفحه اکسپلور برود و یا شمار بازدید کننده های پیج تان بالا رود میتوانید فالورو های بی ارزش خود را حذف کنید.

در این بین برای شما نیز از ربات اینستاگرام اینبو گفتیم که با استفاده از آن میتوانید یومیه بالای 900 فالوور بی ارزش خود را ریمو کرده باشید. البته حذف فالوور فیک فقط احد از قابلیت های انبوه ربات اینستاگرام اینبو میباشد که میتوانید از این ویژگی ها نیز برای افزایش فالوور خود به صورت کاملا واقعی بهره‌گیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آلن بین، فضانورد ناسا هنگام بازگشت از مأموریت سفر به ماه احساس کرده بود مسیر بازگشت به زمین کوتاه تر شده. احتمالاً شما هم زمانی که بعد از یک سفر طولانی به خانه می گردید همین احساس را دارید. این پدیده را بسیاری از ما تجربه کرده ایم و دانشمندان بالاخره علتش را پیدا کردند.

در ادامه می خواهیم ببنیم چرا مسیر برگشت همیشه کوتاه تر از مسیر رفت به نظر می آید.

حتی اگر از مسیر جدیدی برویم هم کوتاه تر به نظر می رسد

دانشمندان ابتدا علت این پدیده که از آن به عنوان «اثر سفر بازگشت» یاد می شود را آشنایی می دانستند. چون در یک مسیر تکراری با محیط اطراف مان آشنا هستیم، به همین خاطر در راه برگشت به خانه گذر زمان را احساس نمی کنیم. با این حال، این اثر هم در سفرهای هوایی حس می شود هم زمانی که از یک مسیر متفاوت برویم. بنابراین علت آن آشنایی نیست.

بدن ما اینگونه زمان را اندازه گیری و تجربه می کند

مسأله نه بر سر اندازه گیری زمانی که می گذرد، بلکه بر سر قضاوت ما درباره ی زمان بر اساس خاطرات مان است. در طول سفر ما تفاوتی در نحوه ی گذر زمان احساس نمی کنیم، اما با پایان سفر، مسیر بازگشت به نظرمان کوتاه تر می آید.

به علاوه، هنگام ترک خانه معمولاً برنامه ریزی می کنیم که چه ساعتی به مقصد برسیم. این مسأله باعث می شود به زمان توجه کنیم و ساعت را زیاد چک کنیم، به همین دلیل این احساس را پیدا می کنیم که زمان نمی گذرد.

به سفرمان خیلی خوش بینیم

وقتی به سفری می رویم که برایش هیجان داریم، این حس برایمان به وجود می آید که انگار خیلی طول کشید تا به مقصد برسیم. به همین خاطر وقتی آماده ی بازگشت به خانه می شویم، فکر می کنیم حتماً باز هم خیلی طول می کشد تا برسیم، اما این بار وضع فرق می کند، چون دیگر آن شادی و خوشحالی را نداریم. حس چشم انتظاری باعث می شود که فکر کنیم در مقایسه با زمانی که در راه برگشت به خانه هستیم، بیشتر طول می کشد تا به مقصد خود برسیم.

ممکن این حالت را هنگام تماشای یک ویدئو هم تجربه کنیم

دانشمندان می خواستند ببینند که آیا هنگام تماشای یک ویدئو هم این اثر حس می شود. به همین دلیل دو ویدئو از یک فرد یکسان در حال دوچرخه سواری برای شرکت کنندگان آزمایش پخش کردند. مدت زمان هر دو ویدئو ۷ دقیقه بود و شرکت کنندگان باید آن ها را تماشا می کردند و می دیدند که آیا «اثر سفر بازگشت» را حس می کنند. نتیجه نشان داد که این اثر در هنگام تماشای ویدئو هم حس می شود. شرکت کنندگان حس می کردند فرد دوچرخه سوار زودتر به خانه اش رسیده بود.

منبع:
https://rooziato.com/1399277651/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b4%d8%aa-%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%81/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بوم سوپرسونیک نمونه‌ی اولیه‌ی هواپیمای مافوق صوت XB-1 را نمایش داد. این خودرو فعلا برای خلبان جا دارد و احتمالا تا سال ۲۰۲۹ تکمیل و به خطوط هوایی وارد می‌شود.

بوم سوپرسونیک (Boom Supersonic)‌ استارتاپی است که در صنعت هوایی فعالیت می‌کند. این استارتاپ چند روز پیش نمونه‌ی اولیه‌ی جت مسافربری مافوق صوت را رونمایی کرد که قرار است به نسل بعد هواپیمای مافوق صوت کنکورد (Concorde) تبدیل شود. هواپیمای مافوق صوت XB-1 تا سال ۲۰۲۱ به‌پرواز درنخواهد آمد؛ بااین‌حال، بوم سوپرسونیک تصمیم گرفت نمونه‌ی پیش‌تولید آن را برای گروهی از مدیران اجرایی شاغل در صنعت هواپیمایی و هوافضا در فرودگاه سنتنیال شهر دنور به‌نمایش بگذارد.

هواپیمای مافوق صوت بوم سوپرسونیک ۷۱ فوت (۲۱٫۶ متر) طول دارد و به‌نوعی نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی هواپیمایی محسوب می‌شود که این شرکت امیدوار است تا سال ۲۰۲۹ آن را بسازد و به خطوط هوایی به‌منظور انتقال مسافران بفرستد. نمونه‌ی پیش‌تولید هواپیما فعلا صرفا برای خلبان جا دارد؛ باوجوداین، گنجایش مدل نهایی ۴۴ نفر مسافر است.

بوم سوپرسونیک اعلام کرد که قصد دارد سال آینده‌ی میلادی فرایند آزمایش هواپیمای XB-1 را آغاز کند. گفته می‌شود این نمونه‌ی پیش‌تولید به سرعت ماخ ۱٫۳ دست می‌یابد و برای رسیدن به این سرعت به سه موتور J85-15 متکی می‌شود. موتورهای جت J85-15 را جنرال الکتریک می‌سازد و در اصل، مخصوص هواپیماهای نظامی هستند. 

نمای سه رخ جلو بوم سوپرسونیک XB1 مافوق صوت

بوم سوپرسونیک از برنامه‌ی خود عقب افتاده است. این شرکت نخستین رندرهای مربوط به هواپیمای مافوق صورت XB-1 را در سال ۲۰۱۶ با رسانه‌ها به‌اشتراک گذاشت و گفت یک سال بعد، پرواز آزمایشی هواپیما را آغاز می‌‌کند. افزون‌براین، بوم در آن زمان اعلام کرد مدل نهایی هواپیما تا سال ۲۰۲۰ آماده و در این سال امکان جابه‌جایی مسافر فراهم می‌شود. بااین‌حال، اکنون برنامه‌ی زمانی بوم سوپرسونیک نزدیک ‌به یک دهه به‌تأخیر افتاده است. اگر همه‌چیز با پروژه‌ی XB-1 طبق برنامه پیش برود، بوم سراغ تولید نخستین هواپیمای تجاری خود خواهد رفت که با نام اورچر (Overture) شناخته می‌شود.

هواپیمای مافوق صوت بوم سوپرسونیک مسیر ۱۵ ساعته‌ی لس‌آنجلس تا سیدنی را در ۶ ساعت و ۴۵ دقیقه طی خواهد کرد

طول هواپیمای اورچر ۱۹۹ فوت (۶۰٫۶ متر) خواهد بود و بین ۶۵ تا ۸۸ نفر مسافر را جابه‌جا خواهد کرد و با دو برابر سرعت بیشتر از هواپیماهای تجاری عادی می‌تواند حرکت کند.

بوم سوپرسونیک می‌گوید هواپیماهای مافوق صوتش فاصله‌ی بین نیویورک تا لندن را تنها در ۳٫۵ ساعت طی کنند؛ مسافتی که معمولا هفت ساعت طول می‌کشد. همچنین این شرکت می‌گوید طی‌کردن مسافت بین لس‌آنجلس تا سیدنی ۶ ساعت و ۴۵ دقیقه به‌طول می‌انجامد؛ درحالی‌که اگر با هواپیمای عادی سفر کنید، همین مسیر ۱۵ ساعت طول می‌کشد. هر مسافر برای سفر با هواپیماهای بوم سوپرسونیک باید ۵،۰۰۰ دلار پول پرداخت کند.

سه رخ پشت بوم سوپرسونیک XB1 مافوق صوت در فضای بسته

با همه‌ی این‌ها بوم سوپرسونیک برای دستیابی به هدف جاه‌طلبانه‌ی خود موانع متعددی پیش ‌رو می‌بیند. از زمان تولید رسمی کنکورد، تاکنون هیچ‌یک از هواپیماهای تجاری مافوق صوتی وارد خطوط هوایی نشده است. کنکورد محصول همکاری شرکتی فرانسوی در حوزه‌ی هوافضا (Aérospatiale) و شرکت British Aircraft Corporation بود.

کنکورد پس از ۲۷ سال خدمت‌دهی، در سال ۲۰۰۳ بازنشسته و تولیدش متوقف شد. عوامل مختلفی در خروج کنکورد از خطوط هوایی اثرگذار بودند که از بین آن‌ها می‌توانیم به تنها سقوط کنکورد در سال ۲۰۰۰ و البته خود شرکت Aérospatiale اشاره کنیم. Aérospatiale که در آن دوران به ایرباس تغییرنام داد، اعلام کرد کنکور آلاینده‌ی هوا بوده و به این شرکت ضرر زده است. 

بوم سوپرسونیک می‌گوید آزمایش فناوری‌های جدیدی آغاز کرده است تا صدای انفجارمانندی را از بین ببرد که هنگام شکسته‌شدن دیوار صوتی ایجاد می‌شود. در سال ۱۹۷۳، اعضای کنگره‌ی ایالات متحده به‌دلیل همین صداهای انفجارمانند اعلام کردند هواپیماهای مافوق صوت اجازه ندارند در آسمان آمریکا به‌پرواز دربیایند. بااین‌حال در اکتبر ۲۰۱۸‌ (مهر و آبان ۱۳۹۷)، دونالد ترامپ لایحه‌ی جدیدی امضا کرد و به اداره‌ی فدرال هوانوردی گفت به صدور مجوز پرواز هواپیماهای مافوق فکر کند تا نفس جدیدی به صنعت هواپیمایی دمیده شود. 

بخش جلویی بوم سوپرسونیک XB1 مافوق صوت در نور مستقیم خورشید

بوم سوپرسونیک تنها شرکتی نیست که به جابه‌جایی مسافران ازطریق جت‌های مافوق صوت فکر می‌کند. ناسا قصد دارد نمونه‌ی اولیه‌ی یکی از هواپیماهای آینده‌ی خود را با نام X-59 QueSST در سال ۲۰۲۳ آزمایش کند. گفته می‌شود این هواپیما قرار است برفراز شهرهای بزرگ آمریکا به‌پرواز دربیاید. همچنین، استارتاپ‌های دیگری همچون Aerion و Spike Aerospace در حال تولید هواپیماهایی هستند که می‌توانند مدت‌زمان سفرهای طولانی را نصف کنند. جنرال الکتریک افزون‌بر ساخت موتور جت برای بوم سوپرسونیک، مشغول طراحی موتور مافوق صوت دیگری برای Aerion است.


منبع:
https://www.zoomit.ir/fundamental-science/363659-boom-supersonic-xb1-prototype-commercial-jet/


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نام تجاری یا همان نام فروشگاه اینترنتی شما، احد از مراحل راه اندازی سایت فروشگاهی‌ تان است که اتفاقا در موفقیت کسب و کارتان بی تأثیر نیست. با یک مثال، متوجه اهمیت گزینش نام فروشگاه اینترنتی خواهید شد:

زمانی که عبارت "جستجو در اینترنت" را می‌شنوید، نخستین چیزی که در ذهن شما نما می‌شود چه چیزی است؟ مطمئنا یا اسم گوگل یا لوگوی آن. در باره واژه "فروشگاه اینترنتی" چطور؟ احتمالا برند  کالا! و برای "سایت اشتراک گذاری ویدیو" یوتیوب یا آپارات در ذهن شما تداعی می‌شوند.

قبول داریم که همگی این موفقیت مربوط به گزینش اسم آنها نبوده و برندسازی و دیگر فعالیت‌ها نقش مهمی در به خاطر سپاری‌شان داشته‌ است؛ اما نکته مشترکی که بین تمامی مثال‌های بالا مشاهده می‌شود یک چیز است: برگزیدن یک اسم مناسب!

در این نوشتار قصد داریم، به جامع‌ترین شکل ممکن، شما را در گزینش نام فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت‌تان راهنمایی کنیم. در پیوسته نکات مهمی را در باره این پروسه به شما آموزش دیتا و چند افزار رایگان و پرکاربرد را شناسایی می‌کنیم. در فرجام این مقاله با برگزیدن یک اسم مناسب، می‌توانید به سراغ مرحله بعد از راه اندازی فروشگاه‌تان بروید.

نکات پایه در انتخاب نام فروشگاه اینترنتی
حتی یک فروشگاه سنتی را هم که بخواهید راه‌اندازی کنید، بدون نام افتتاح نمی‌شود. چون اسم بخشی از هویت فروشگاه و سوداگری شماست که سایرین از راه آن، شما را می‌شناسند. حال که برای اینکه بهتر بین افراد شناخته شوید، توصیه می‌کنیم، نکات پایه‌ای ذیل را رعایت کنید:

1. اسم ساده و کوتاه برگزیدن کنید
به نظر شما بین دو برند روبرو، کدام یکی توانایی اکثریت در جلب عقیده بیننده و ارتباط را او را دارد؟ "digitalmarketinginstitute" یا "moz"؟

راستش را بخواهید نام برند اول را خودم هم نتوانستم به‌راحتی تلفظ کنم! اینها دو سایت در گویه آموزش سئو هستند. سایت moz در صفحات اول گوگل و سایت دیگر، اغلب چندین رتبه ذیل تر متعلق به قرار دارد. احد از مهم ترین نکاتی که مایه موفقیت بیشتر و شناخته شدن بیشتر سایت moz شده، همین نام ساده آن است.

طبق تحقیقات، بیش از 65 درصد مخاطبان، رابطه ذهنی با برند مورد نظرشان دارند؛ انتخاب نام دامنه فروشگاه اینترنتی پس باید اسمی را انتخاب کنیم که ساده و به‌راحتی قابل تلفظ باشد، در ضمن به‌خوبی در خاطر و ذهن مشتری بماند. اسم فروشگاه اینترنتی شما هر چه بیشتر این ویژگی‌ها را داشته باشد، امکان شناخته شدنش اغلب خواهد بود.

2. یک اسم منحصربه‌فرد برگزیدن کنید
مدتی پیش، به گرد از دوستان در مورد فروشگاه آنلاین " کالا" صحبت می‌‌کردم. زمانی را صرف کردم لغایت قانع شود که منظورم از  کالا، سایت دیجی کالا نیست!

انتخاب اسم منحصر بفرد برای فروشگاه اینترنتی

بگذارید موفقیت برند یک فروشگاه برای خودش باقی بماند! پیمان نیست به علت تشابه نام با یک مجموعه بزرگ، اعتبار آنها به برند شما نیز منتقل شود. متأسفانه در ایران به شدت شاهد این جستار هستیم که سایت‌های تازه‌کار با استفاده از نام‌های مانند سایت‌های معروف، سعی در تسریع روند برندسازی خویش می‌کنند.

این انتخاب مایه می‌شود آنها پس از کامیاب شدن به مشکلات زیادی بربخورند و حتی شماری از مخاطبان خویش را به انگیزه تشابه اسمی از دست داده و آنها را به صورت ناخواسته به سمت رقیب خویش بفرستند. به‌علاوه اینکه در انتخاب اسم برای فروشگاه اینترنتی، بی‌دلیل به سراغ نام‌های سرشناس مشابه اسم یک واقعه، فضا یا نام منش شناخته شده نروید.

بسیاری با مشاهده سایت بزرگ "amazon" که اسم خود را از جنگل های معروف آمازون گرفته، انگاشت می‌کنند که در چهره به کار بردن این استراتژی کامیابی آنها حتمی است. این موضوع باید با بررسی های گوناگون اتمام شود و بهتر است صرفا از راز هیجان و بی‌دلیل در مورد آن تصمیم گیری نکنید.

اگر بخواهید اسم دامنه و برند سایت‌تان احد باشد، حتما باید یک نام منحصر به‌فرد برای آن گزینش کنید؛ چون در غیر این‌صورت اجازه ثبت آن را ندارید.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق یک نظرسنجی، ۴۹ درصد از کاربران آیفون در آمریکا تصور می‌کنند که گوشی آن‌ها به شبکه 5G متصل می‌شود، در حالی که اپل هنوز گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه وارد بازار نکرده است.

این نظرسنجی که توسط «Global Wireless Solutions» انجام شده، نشان می‌دهد که علاوه بر کاربران آیفون، صاحبان گوشی‌های دیگر نیز اطلاعات چندانی درباره پشتیبانی دستگاه خود از شبکه 5G ندارد. ۲۹ درصد افراد حاضر در این نظرسنجی درباره اتصال گوشی خود به شبکه 5G اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند. ۲۴ درصد از کاربرانی که در سال جاری میلادی دستگاه خود را خریداری کرده‌اند نیز با چنین موضوعی روبه‌رو هستند.

در این نظرسنجی از ۵۰۰۰ نفر درباره ارائه سرویس شبکه 5G توسط اپراتورهای محل زندگی آن‌ها سوال پرسیده شد که ۳۸ درصد آن‌ها از چنین موضوعی بی‌اطلاع بودند.

شبکه 5G نسبت به 4G تا ۱۰ برابر سرعت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توسط آن می‌توان فیلم‌ها را در چندین ثانیه دانلود کرد. علاوه بر این، کسب و کارها و همچنین صنایع به سرعت دانلود بالاتر و تاخیر کمتر دست پیدا می‌کنند که می‌توان از آن در فناوری‌های جدید مانند ماشین‌های خودران استفاده کرد.

شبکه 5G

در این نظرسنجی ۵۴ درصد از افراد سرعت بالای این شبکه را بهترین ویژگی آن اعلام کرده‌اند و ۱۶ درصد نیز برای بهبود کیفیت تماس‌های تصویری و همچنین کنفرانس‌های ویدیویی هیجان‌زده هستند. در این میان ۱۳ درصد کاربران به دنبال دسترسی به شبکه 5G برای بهبود کیفیت استریم ویدیوها هستند و تنها ۸ درصد افراد خواستار استفاده از آن برای اجرای بازی‌های آنلاین هستند.

در حال حاضر چندین اپراتور در کشورهای مختلف سرویس‌های 5G را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و همچنین شاهد عرضه چندین گوشی‌ هوشمند با قابلیت پشتیبانی از این شبکه ارتباطی هستیم. چند روز دیگر اپل در مراسمی به نام «Hi, Speed» از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با مودم 5G رونمایی خواهد کرد که باعث افزایش کاربران این شبکه خواهد شد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%b3%d9%86%d8%ac%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-5g-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

AMD با زایلینکس بر سر تصاحب این شرکت وارد مذاکرات جدی شده است. تحلیلگران می‌گویند قرارداد بین دو شرکت شاید تا ۳۰ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

وال‌استریت ژورنال در گزارشی به‌نقل از منابع آگاه نوشت AMD برای رقابت جدی‌تر با شرکت‌های اینتل و انویدیا در حوزه‌ی تولید تراشه با شرکت زایلینکس (Xilinx) که در حوزه‌ی تولید مدارمجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر (FPGA) فعالیت می‌کند، وارد مذاکرات جدی شده است. آن‌طور که وال‌استریت ژورنال ادعا می‌کند، قرارداد نهایی بین AMD و زایلینکس شاید تا ۳۰ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

ظاهرا مذاکرات بین دو شرکت برای مدتی متوقف شده بود، اما به‌تازگی مجددا آغاز شده است. فعلا هیچ‌چیز قطعی نیست و شاید زایلینکس هیچ‌گاه به زیرمجموعه‌ی AMD تبدیل نشود؛ اما بنابه‌نوشته‌ی وال‌استریت ژورنال، شاید تا هفته‌ی آینده تصمیم قطعی اعلام شود. متأسفانه مقامات AMD تاکنون در این‌باره اظهارنظر نکرده‌اند. 

زایلینکس در بین علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار، بیشتر به‌خاطر تولید مدارهای مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر شناخته می‌شود. AMD و زایلینکس پیش‌تر سابقه‌ی همکاری نزدیک با یکدیگر را دارند؛ در آن زمان دو شرکت روی پروژه‌هایی در حوزه‌ی یادگیری عمیق همکاری کردند. نتیجه‌ی همکاری آن‌ها ارائه‌ی راهکاری از سوی زایلینکس در حوزه‌ی یادگیری عمیق برای تراشه‌های قدرتمند سری EPYC شرکت AMD بود. 

مدارهای مجتمع FPGA، قطعاتی نیمه‌هادی هستند که می‌توان پیکربندی آن‌ها را به‌سرعت تغییر داد. درواقع این مدارها پس از ساخت، توسط طراح، قابل‌ برنامه‌ریزی در محل خود هستند و به‌همین دلیل به آن‌ها، «برنامه‌پذیر در محل» گفته می‌شود. متخصصان سخت‌افزار می‌گویند قطعات FPGA نسبت‌به دیگر قطعات نیمه‌هادی همچون پردازنده‌های مرکزی (CPU) و پردازنده‌های گرافیکی (GPU) دارای یک‌سری مزیت خاص هستند که تنوع بالایی از وظایف کاری را شامل می‌شود و همین موضوع اهمیت این نوع مدارهای مجتمع را بالا می‌برد.

زایلینکس طی سال‌های فعالیتش به فناوری‌های پیشرفته و پرتعدادی دست یافته است که درصورت عقد قرارداد ۳۰ میلیارد دلاری، تمامی این فناوری‌ها دردسترس AMD قرار خواهد گرفت. یکی از آن‌ها معماری ACAP (پلتفرم شتاب‌بخش رایانشی انطباق‌پذیر) نام دارد که از لیتوگرافی هفت نانومتری استفاده می‌کند. نسل جدید ACAP زایلینکس Versal Premium نام دارد و مزیت‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

ACAP همان FPGA است که چندین سطح حافظه‌ی توزیع‌شده، بلوک‌های DSP قابل‌برنامه‌ریزی با سخت‌افزار، یک SoC چند هسته‌ای و یک یا تعداد بیشتری موتور رایانشی دارد. ACAP زایلینکس از رابط PCIe 5.0 و اینترکانکت CXL پشتیبانی می‌کند و ترنسیور 112G و هسته‌های اترنت 600G دارد. ACAP همچنین پهنای باند ۱۲۳ ترابایت‌برثانیه در سراسر شبکه-روی-چیپِ (NOC) خود ارائه می‌دهد. 

اضافه کردن فناوری‌های زایلینکس به محصولات AMD می‌تواند به تولید قطعاتی ختم شود که ترکیب CPU و FPGA هستند. این نوع استراتژی تا حد زیادی با روش کار AMD مبتنی‌بر طراحی چیپلت (Chiplet) سازگاری دارد. همچنین بعید نیست اگر در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تولید پردازنده‌های دیتاسنتر EPYC با چیپلت‌های مجتمع FPGA باشیم تا این پردازنده‌ها بتوانند وظایف کاری مرتبط‌به هوش مصنوعی را سریع‌تر انجام دهند. 

فناوری‌های زایلینکس شامل مواردی دیگری هم هستند. یکی از این فناوری‌ها گزینه‌های پیشرفته‌ای برای اتصال ارائه می‌دهد و می‌تواند در معماری‌های گران‌قیمت دیتاسنترها برای افزایش قدرت آن‌ها به‌کار گرفته شود. تصاحب زایلینکس باعث می‌شود AMD به مجموعه‌ی متنوعی از فناوری‌ها در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند. سازنده‌ی FPGA هم‌اکنون در حوزه‌های مختلف نظیر خودرو، هوافضا و دفاعی،‌ دیتاسنتر، رایانش سریع (HPC)، اینترنت اشیاء (IoT) و توسعه‌ی نرم‌افزار حضور دارد.

در سال ۲۰۱۵ اینتل بزرگ‌ترین رقیب زایلینکس به‌نام Altera را با پرداخت ۱۶٫۷ میلیارد دلار تصاحب کرد (این شرکت نیز توانایی ساخت FPGA دارد). به‌دنبال تصاحب Altera، اینتل منابع این شرکت را درون واحد تجاری گروه راهکارهای قابل‌برنامه‌ریزی (PSG) خود ادغام کرد. همچنین مدتی پیش شاهد تصاحب آرم توسط انویدیا با قراردادی به‌ارزش ۴۰ میلیارد دلار بودیم. اگر AMD موفق‌به تصاحب زایلینکس شود قطعا به‌شکلی جدی‌تر اینتل و انویدیا را به‌چالش خواهد کشید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/processor/363628-amd-advanced-talks-buy-xilinx-roughly-30-billion/



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موفقیت یک پیج اینستاگرام به تعداد مخاطبان شما مربوط نمی شود بلکه میزان ستیز آنها با محتوای برند شما است که از همه چیز مهم تر است.

این میزان مقایسه علاقه و تعامل آنها با تصاویر ، فیلم ها و حکایت های شماست که در واقع به موفقیت در بازاریابی می انجامد.

این مهم است که مشاغل در رسانه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند. در ضمن هیچ استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی بدون استفاده از اینستاگرام کامل نیست. اینستاگرام یک بستر برتر برای مارک ها ، تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان به طور یکسان فراهم آورده است.

این اپلیکیشن ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و یومیه ۵۰۰ میلیون پروفایل در اینستاگرام پرکار هستند.

چیز دیگری که شدنی است شما را حیرت زده کند این است که ۷۰٪ از هشتگ های اینستاگرام دارای برند هستند. این به شما چه می گوید؟ اگر در اینستاگرام فعال نیستید ، قطعاً رقبای شما هستند.

کسانی که قبلاً حساب کاربری خویش را تنظیم کرده اند در مسیر صحیح پیمان دارند ولی فقط داشتن پیجی از اینستاگرام لزوماً به فروش پایان نمی شود.

اگر می خواهید فروش و درآمد واقعی را از اینستاگرام کسب کنید ، باید یک استراتژی مناسب را ارائه دهید.

در پیوستگی بعضی از پارامترهای کلیدی که برای ارزیابی اشتغال خویش باید در جستجوی آن باشید را برای شما شرح داده ایم :

۱. Followers
فالوئر یک عامل پدیدار است که شما باید به آن پروا کنید. تعداد مخاطبان یا افراد تأثیرگذار در پیج شما اهمیت دارد ولی مهم ترین پارامتر نیست.

علاوه بر پیگیری کنندگانتان ، شما می توانید followers جدیدی هم با به کارگیری راهکارهایی به صفحه ی خود اضافه کنید.

۲. Likes
میزان پسندیده شدن یکی دیگر از پارامترهای بنیادی است. این یک اندازه گیری در سطح پایه است برای اینکه مشخص شود آیا محتوای شما بدست پیروان شما به احسان پذیرفته شده است یا خیر !

این یک اثر ی نسبتاً مستقیم از میزان محبوبیت پیج شما در بین مخاطبان قصد شماست.

۳. Comments
نظرات جنبه ی دیگری از فضای اینستاگرام است که می توانید هنگام تعقیب و درگیر شدن در اینستاگرام به آنها پروا کنید.

تجزیه و تحلیل نظرات ، فهم با کیفیت تری از آنچه پیگیری کنندگان شما درباره پست های شما اندیشه می کنند ، به شما می دهد.

دوست داشتن یک مطلب مهم است ، اما نظرات نشانگر ستیز مخاطب با آن محتوا است ، زیرا آنها وقت خویش را صرف نوشتن یک نظر برای آن محتوا می کنند.

البته ، کیفیت نظرات نیز به همان اندازه مهم است. بیشتر ، مردم نظرات ساده ای همانند “خوب” یا “خوب به عقیده می رسند” می گذارند که به راستی معنی چندانی ندارند. فقط به نظرات ایموجی اسپم در ذیل نگاه کنید.

18 راهبرد برای قویتر شدن اینستاگرام

۴. Shares and Reposts
با تکیه بر موارد فوق ، شمار به اشتراک گذاری و ری پست از صفحه ی شما نیز بسیار مهم است.
اگر یک کاربر مایل است مطالب شما را با رفقا خویش به اشتراک بگذارد ، می فهمید که آنها واقعاً مطالبی را که ارسال کرده اید دوست داشته اند.

این پست با ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام که می توانید از امروز در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اعمال کنید ، شما را در مسیر صحیح هدایت می کند. در پیوستگی با هم این ۱۸ راهبرد برای قویتر شدن اینستاگرام را رسیدگی می کنیم.
۱. Increase your following
یکی از نخستین گام ها برای داشتن یک راهبرد موفق در بازاریابی اینستاگرام ، رشد شمار فالوئر های شما است.

بدون تعداد زیادی پیگیری کننده ، شما برای دیده شدن پست های خویش بیهوده سعی خواهید کرد. تولید بدون پیگیری توسط مخاطب برای شما راحت نخواهد بود.

برای شما که اخیرا صفحه ی اینستاگرام خویش را ایجاد کرده اید ، شروع با شمار فالوئر صفر می تواند در شما ارعاب ایجاد کند ، مگر اینکه یک شرکت کاملاً جدید باشید و در حال آماده مشتری نداشته باشید.

اینستا بهترین محیط‌ برای آغاز جستجو توسط تعقیب کنندگان است.

در اینجا مهم ترین دلایلی که کاربران برند ها را در رسانه های اجتماعی تعقیب می کنند آمده است :
18 راهبرد برای قویتر شدن اینستاگرام
همانطور که در تصویر و این اعداد می بینید ، بیش از ۷۳٪ کاربران می گویند که برند ها را در رسانه های اجتماعی پیگیری می کنند زیرا به محصول یا خدماتی که آنها ارائه می دهند علاقه مند هستند.

مشتریان موجود شما به برند شما علاقه مند هستند. در مورد مشخصات خود به آن ها بگویید و از آن ها بخواهید که شما را تعقیب کنند.

برای ارسال پیام به مشترکان ، با ایمیل خویش آغاز کنید. فقط مطمئن شوید که به آنها علت ای برای تعقیب کردن صفحه و محصولات شما ، می بخشید.

به عنوان نمونه : شما ممکن است تنها چند بار در ماه ایمیل ارسال کنید و به مشترکان خویش بگویید که اگر می خواهند تخفیفات و تبلیغات بیشتری تماشا کنند ، شما را در اینستاگرام خود پیگیری کنند.

اگر از این استراتژی استفاده می کنید ، حتماً به آن وعده ها عمل کنید.

علاوه بر دسترسی به مشترکین ایمیل خود ، می توانید یک نشانه از Instagram در تارنما خود داشته باشید.

برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خویش از سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود نیز کاربرد کنید.

بعد از سپریدن این مراحل ، مسیر عالی دیگر برای به دست آوردن حامیان اغلب ، دنبال کردن افراد سایر است ، اما توجه داشته باشید که کاربران تصادفی را تعقیب نکنید.

دنبال کننده هایی را پیدا کنید که برای قصد شما مناسب باشند. این بهترین پیشه برای افزایش محصولات و فروش آنها است.

چگونه افرادی را پیدا می کنید که در بازار هدف شما جای می گیرند؟ کمی سخت است و باید تلاش کنید. در مرحله نخست ، شما باید اکانت هایی همانند به خودتان را پیدا کنید.

نمی گویم که شما باید رفتارهای رقیبان خویش را تکرار کنید ، گرچه این هم می تواند پیشه کند.

درعوض ، می توانید پروفایل هایی از اینستاگرام را جستجو کنید که محتوای مربوط به صنعت شما را ارسال می کنند.

برای نمونه : کمپانی adventurenthusiasts ساز و برگ پیاده روی و کمپینگ را می فروشد.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام
آنها بیش از ۱۳۲،۰۰۰ پیگیری کننده دارند. تمام محتوای آنها به محیط‌ های خارجی در سراسر دانشمند مربوط می شود.

می توانید فرض کنید افرادی که این حساب را پیگیری می کنند ، علاقه مند به کمپینگ و پیاده روی هستند.

هرچند وقت راهبند است ، اما این کار انجام خواهد شد. بعد از یافتن حسابی مانند این ، به پیگیری پیروان آن بروید و کسان آن پیج را دنبال کنید.

کاربران اعلان اخذ می کنند و صفحه شما را بررسی می کنند. اگر آنچه را که در پیج شما می بینند اخ داشته باشند ، احتمالاً شما را تعقیب می کنند.

پس از اضافه کردن تعدادی دنبال کننده ی جدید ، هدایت فروش با استراتژی اینستاگرام برای شما زیاد ساده تر خواهد بود.

Focus on the first impression of your page.2
برداشت نخست مهم است. این جمله در دنیای راستین و وانگهی دنیای مجازی راستگو است.

به عنوان یک بازاریاب ، باید آن را تشخیص دهید. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام به همین علت است که نگارش پیشگفتار مناسب بلاگ برای استراتژی محتوای شما زیاد مهم است.

وقتی یک کاربر اینستاگرام روی صفحه ی شما کلیک می کند ، اولین چیزی که می بیند چیست؟

آنها عکس پیج ، بیوگرافی و واپسین ارسال های شما را می بینند. صفحه ی شما باید بگوید شما چه کسی هستید و چه کاری سپریدن می دهید.

داشتن آرم مناسب ، خود به عنوان عکسی از پیج شما ، دریافتن خوبی را در بیننده ایجاد می کند. به کارگیری آرم بسیار بهتر از به کارگیری تصویری تصادفی از یک شخص یا عکس احد از محصولات شما ، خواهد بود.

در اینجا مثالی از صفحه اینستاگرام Club Shave Dollar آورده شده است :

18 راهبرد برای قویتر شدن اینستاگرام

اولین ذهنیت شما از این پروفایل چیست؟
برای من ، از آغاز مشخص است که آنها چه کسانی هستند. تصویرهای پیج ، آرم آن ها و شرح حال آن ها با جزئیات توضیح دیتا شده است.

آنها حتی پیوندی به صفحه ی ورود در تارنما خود دارند الی کاربران را ترغیب به ثبت نام در سرویس خود نمایند.

اصولاً ، اگر صفحه ی اینستاگرام برند شما پروا کاربران را جلب نکند ، کامیاب نخواهید شد دنبال کننده داشته باشید. در بیشتر موارد ، بهتر است کل چیز را اختصار و الی حدی چیره دست نگه دارید.

اکنون ، فرصت اکثریت برای تبلیغ محصولات خویش و در نهایت افزایش فروش خویش خواهید داشت .



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر نگران هستید که شخصی به حساب توییتر شما دسترسی داشته باشد ، یا می خواهید مطمئن شوید که در دستگاه های قدیمی دیگر وارد سیستم نشده اند ، می توانید همه دستگاه ها را به یکباره از حساب خارج کنید. در اینجا نحوه خروج از اکانت توییتر در همه دستگاه ها را قرار داده ایم.

 

گاهی اوقات شما می خواهید مطمئن شوید که در دستگاههای دیگر از حسابتان خارج شده اید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما در حال فروش یک دستگاه قدیمی هستید یا شاید یک حساب کاربری باشد و می خواهید مطمئن شوید که کارمندان سابق وارد نشده اند.

 

به هر دلیلی ، یک روش ساده برای خروج از سیستم همه کاربران و دستگاه ها وجود دارد.

 

این روند دقیقاً در برنامه وب توییتر یا برنامه تلفن همراه توییتر در iPhone ، iPad و Android استفاده می کنید  مشابه است، با یک استثناء کوچک. اگر از برنامه وب توییتر استفاده می کنید ، باید در منوی سمت چپ روی “More” کلیک کنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

گزینه “More” در فهرست برنامه وب توییتر

  

این گزینه های منو مورد نیاز شما را به ارمغان می آورد.

اگر از برنامه تلفن همراه توییتر استفاده می کنید ، باید منوی سمت چپ فید اصلی را باز کنید. می توانید این کار را با ضربه زدن روی نماد منوی همبرگر در سمت چپ بالا یا با کشیدن راست از لبه سمت چپ صفحه انجام دهید.

 

از اینجا ، همه چیز در برنامه وب و برنامه موبایل یکسان است. بر روی دکمه “Settings And Privacy” کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

چگونه از اکانت توییتر خارج شویم

 

در فهرست تنظیمات ، گزینه "Account" را انتخاب کنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

خروج از اکانت توییتر

 

به قسمت “Data And Permissions” بروید و  “Apps And Sessions” را کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

 

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

چگونه از حساب توییتر خارج شوید

 

در عنوان Sessions ، لیستی از هر دستگاه با دسترسی به حساب شما وجود خواهد داشت. “Log Out All Other Sessions” را انتخاب کنید تا همه دستگاه ها خارج شوند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/logout-twitter02-account.html



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ابتدا باید بدانیم "فروشگاه ساز" چیست و به چه دردی میخورد؟
فروشگاه ساز یک نرم افزار مدیریت محتوا است.  همان چیزی که همه به آن می گویند طراحی سایت، به این معنی که وقتی شما یک وب سایت میخواهید راه اندازی کنید به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید و وقتی حرف از وب سایت فروشگاه اینترنتی و نیازهای آن می شود نیاز به یک فروشگاه ساز است.
 
چه نکاتی را باید در "خرید فروشگاه ساز" نظر بگیریم؟
1-  پشتیبانی

 

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

نرم افزار فروشگاه ساز


پشتیبانی از همه چیز مهمتر است . چرا که شما اگر اطلاعات کمی داشته باشید خودتان با سورس های رایگان می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. مهم این است که تیمی زبده و کاربلد بتوانند شما را راهنمایی و یا مشکلات شما را حل کنند.این موضوع زمانی که شما یک کسب و کار دارید بسیار مهمتر از یک وب سایت سرگرمی است. مسیله بعدی این است که پشتیبان شما نباید فقط یک فرد فنی باشد و علاوه بر اطلاعات فنی باید اصول حاکم بر یک فروشگاه اینترنتی را بداند به عنوان مثال روش ارسال مرسولات، قرارداد با پست، ارسال اس ام اس ، پیگیری سفارشات و....

2 – امکانات و کیفیت نرم افزار فروشگاه ساز
باید گفت متاسفانه اکثر نرم افزار هایی که تحت عنوان فروشگاه ساز به مردم فروخته میشوند تماما همان فروشگاه ساز های آماده هستند که ویرایش شده اند. اما کدام طراحی مخصوصی برای کاربران ایرانی شده است و متاسفانه اکثر افراد از داشتن یک راهنما برای خرید فروشگاه ساز محروم هستند و در انتخاب اشتباه میکنند. به همین دلیل این مقاله را نوشتیم تا شما را در خرید فروشگاه ساز راهنمای کنیم.


3- بررسی امکانات مورد نظر کسب و کار شما .
هرکسب و کاری امکانات منحصر به فرد خود را میخواهد . بررسی کنید چه چیزی را چگونه میخواهید بفروشید ؟
به عنوان مثال اگر قصد همکاری با پست را دارید باید سیستم شما از این موضوع پشتیبانی کند . درگاه مورد نظر شما یا روش پرداخت مورد نظر شما مهترین مسایلی است که باید بررسی کنید ببنید آیا آن فروشگاه ساز جوابگوی  نیازهای شما هست یا خیر

4- قیمت
خواه ناخواه همیشه مهمترین عامل قیمت است اما باید مفاهیمی چون کیفیت پشتیبانی ، کیفیت نرم افزار را در کنار آن قرار داد .و یک تعادل متناسب با کسب وکار شما ایجاد کرد. بهتر است اگر هنوز مطمئن نیستید باید از پلان های ضعیف تر و ارزان تر شروع کنید و سپس پس از اطمینان به آن فروشگاه ساز از پلان های بالاتر استفاده کنید

5-اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی خود دشته باشید
داشتن اپلیکیشن موبایل امروز آنقدر مهم شده است که فروشگاه اینترنتی که اپلیکیشن موبایل نداشته باشد عملا از دور  خارج میشود. شما باید در کنار داشتن یک وب سایت فروشگاهی ، اپلیکیشن فروشگاهی خود را هم به مشتریانتان ارایه دهید تا در تلفن همراهشان نیز همیشه دسترسی مستقیم به شما ومحصولات شما داشته باشند و به راحتی هرچه تمام بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند که بدون اپ موبایل فروشگاه ساز این امر غیر ممکن است. مثل کسب و کار موفقی چون دیجی کالا که هم وب سایت و هم اپلیکیشن موبایل را برای مشتریان خود ارایه داده است. با توجه به تعداد بیشتر تلفن های همراه اندریود داشتن اپ موبایل اندروید بسیار مهم تر است.

معرفی بهترین فروشگاه ساز دید سردبیر (پروفی شاپ)

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

بهترین فروشگاه ساز

 
چرا فروشگاه ساز پروفی شاپ پیشنهاد ما به شما است؟

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

 خرید فروشگاه ساز


با تحقیقاتی که ما در راستای انتخاب بهترین فروشگاه ساز انجام دادیم. که این تحقیقات بین فروشگاه ساز های ایرانی انجام شده است. به دلایل زیر فروشگاه ساز پروفی شاپ را به شما پیشنهاد میکنیم.


1- پشتیبانی قدرتمند (به راحتی میتوانید از مشتریان از کیفیت پشتیبانی پروفی شاپ تحقیق کنید)


2- پروفی شاپ اولین فروشگاه ساز بومی که تماما به از پایه توسط تیم اختصاصی پروفی شاپ تولید شده است.


3- کارشناسان حرفه ای پروفی شاپ ( این فروشگاه ساز توسط کارشناسان مجربی که نه تنها برنامه نویسند بلکه یک تیم تجارت الکترونیک آشنا با چالش های خرید و فروش اینترنتی در ایران پشتیبانی این سیستم را برعهده دارد )


4- قیمت و کیفیت درکنار هم ( پروفی شاپ با هدف کاهش هزینه ها قیمت ها را شکسته اما کیفیت بسیار بالایی دارید به صورتی که کسب و کارهای بزرگ هم به جای خرج میلیون ها تومان پول از پروفی شاپ استفاده میکنند )


5- اپ موبایل – پروفی شاپ علاوه بر یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی به شما یک اپلیکیشن موبایل می دهد و این اپ در استور های ایرانی مانند بازار قرار میگیرد و این امر به شدت به کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/profishop1-best-country.html



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تناسب گونه طراحی وب سایتی که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی هستی داره ولی وردپرس به انگیزه رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع مفتوح است که در PHP نوشته شده و می توانید برای برپایی یک وب سایت، تارنگار یا برنامه های کاربردی کاربرد کنید. طرح های زیبا، خاصیت های قدرتمند و آزادی برای تشکیل هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله تارنما های سرگرمی الی بزرگترین سایت های خبری آنلاین از وردپرس بهره‌گیری می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را برگزیدن کرده اند لغایت وب سایتشون دانستن خونه رو بهشون القا کنه.

در سنه 2003 وردپرس با به کارگیری یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های بخش برای تمایل به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به کار کرد، متعلق به سررسید به بعد بزرگترین افزار وبلاگ نویسی میزبانی در دانشمند با توجه به اینکه در میلیون ها سایت استفاده می شود و یومیه ده ها میلیون تن آن را می بینند شد. وردپرس یک پروژه منبع مفتوح است به این معنی که صدها تن در سراسر جهان روی آن پیشه می کنن ، وانگهی به این معنی که شما می توانید از آن برای هر نوع سایتی و بدون پرداخت هزینه پروانه و چندی دیگر از آزادی های مهم بهره‌گیری کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم تارنگار نویسی نخست شده ، ولی امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از راه هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد استفاده پیمان گرفته است، وردپرس تنها به پندار شما اندک میشه.

برای دریافت فایل منبع WordPress به سایت https://wordpress.org یا https://wordpress.com مراجعه کنید و آخرین نسخه به روز شده رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون بارگذاری کنید.

 

 

 

مزایای طراحی سایت با WordPress :

1- استفاده ازش راحته
وردپرس راحته و یک رابط بصری داره ، اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به سرعت انجام می شن. از اونجایی که فناوری خیلی ساده ایه موعد صرف شده برای قالب بندی هم کاهش پیدا می کنه.

 

2- دسترسی بهش آسونه
می تونید وب سایت را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. وردپرس بر پایه مرورگره و شما می تونید از هر کامپیوتری که متصله به اینترنت سایت خود را مدیریت کنید.

3- نیازی به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP نداره
وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم انگیزه ها ویرایش HTML ندارد ، شما می تونید یک صفحه جدید یا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود عکس ها (و ویرایش آنها)، آپلود اسناد، فایل های ویدیویی، گالری عکس ها و … برپایی کنید بدون اینکه نیازی به نرم افزار FTP یا HTML باشه.

 

4-موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرس
کد های وردپرس زیاد تمیز و ساده است و موتورهای جستجو را برای خواستن و لیست محتوای سایت آسان می کنه. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تونه واژه ها کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خودشو داشته باشه و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی بشه. شما در ضمن می تونید از برچسب ها (Tags) برای افزایش تلاش های بهینه سازی موتور جستجوگر بهره‌گیری کنید.

 

5- روی سایت کنترل دارید
دیگه لازم نیست برای یک به روز رسانی و آپدیت ساده چشم براه طراح سایت باشید ، با وردپرس، شما تقریبا مهار هر جنبه ای از سایت خودتونو دارید و می تونید به راحتی به روز رسانی های خویش را اتمام بدید.

 

6- طراحی سایت شما قابل برنامه ریزیه
وردپرس به عنوان یک موتور برای تارنما شما عمل می کنه ، با پروا به اینکه شکل و دریافتن سایت %100 برای شما شخصی سازیه ، اسم بازرگانی شما از این طریق میدرخشه و یک تجربه منحصر به فرد هم برای بازدید کننده هاتون به ارمغان میاره.

 

7- یک وبلاگ کاملا آماده اس
از اونجایی که وردپرس در نخست به عنوان یک پلتفرم تارنگار نویسی ایجاد شد ، قابلیت های وبلاگ نویسی هم به تناسب بیچارگی های ما ساخته شد. راه اندازی اشتراک ایمیل RSS در وبلاگتون ، قابلیت عقیده دادن و به طور اتوماتیک افزودن واپسین پست های تارنگار به صفحات سایر سایت مانند صفحه اصلی وب سایت، بسیار راحته و باعث گسترش دسترسی شرکت شما و برپایی سایتی پویا تر میشه.

 

8- گسترش عملکرد سایت با پلاگین ها
می خواید یک سالنامه ، گالری ویدئو، خاصیت های توییتر و فیس بوک و موارد سایر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها یا پلاگین ها که اکثر آنها مجانی هستند یا قیمتی بخردانه دارن در دسترس ما قرار میده.

 

9- امکان رشد داره
سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیرن ، شما میتونید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ در سایت خود داشته باشید اما عملکرد سایت ناچیز نباشه و هر بار که بخواید صفحه اضافه کنید یا ویرایش سپریدن بدین.

 

10- چند کاربره ست
به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای تارنما تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

 

 

 

معایب طراحی سایت با WordPress :

1- میتونه آفت پذیر باشه
وردپرس منبع باز و متکی به یک جامعه از توسعه دهندگان است ، هزینه طراحی سایت با وردپرس برای پیدا کردن منابع لازم است که آن را با تم ها و پلاگین ها شخصی سازی کنید. هر تم یا افزونه ای که در سایت وردپرس خودتون کاربرد می کنید توسط شخص دیگری تألیف شده است؛ از آنجا که هیچ سازمان یا شخص خاصی برای نظارت بر تم ها یا افزونه های وردپرس هستی نداره در پلاگین ای که در سایت شما بهره‌گیری می شود، یک سری خرده وجود داره. در صورتی که شما این را نمی دانید، با وردپرس، تنها یک افزونه می تونه به داشبورد مدیریت شما دسترسی داشته باشه؛ مگر اینکه شما به طور پرکار اقدامات لازم برای ایمن سازی تارنگار وردپرس خویش را اتمام دیتا باشید، با این حال نمیتونید کاملا مطمئن باشید. همچنین، وردپرس در PHP اجرا می شود و جزئیات مهم در پایگاه دیتا MYSQL خویش را ذخیره می کند که برای حملات SQLیک خفته است. گزند پذیری به حملات قهر آمیز گرد از انگیزه ها اصلی کاربرد نکردن از وردپرس است، مگر اینکه شما یک پلاگین برای مقابله نصب کنید

 

2- می تونه خیلی پرهزینه باشه
نه اشتباه نکنید ، وردپرس خودش مجانیه! دانلود و نصب وردپرس رایگانه ولی تنها داشتن وردپرس کافی نیست مگر اینکه نخواید که تارنما شما جزو 70 میلیون وب سایتی که با وردپرس شغل می کنن باشه. شما وردپرس را در همه جا می بینید و هنگامی که شما یک نسخه از یک سایت را با استفاده از وردپرس نگریستن می کنید، کمتر درون ذهنتون ماندگار میشه ؛ به همین دلیل هم وردپرس گرانه. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به راستی طراحی شده و همش فعال است، باید چند میلیون خرج کنید. تنها راه این است که خودتون طراح سایت وردپرسی باشید.

 

3- باید به صورت همیشگی بروز رسانی کنید
شاید به عقیده شما از مزایا باشه ولی وقتی به بسامد و تکرار به روز رسانی ها و مسائل مربوطه همانند آپدیت پلاگین ها و … فکر کنید متوجه می شید که خیلی هم چیز نکویی نیست. با هر بروز رسانی دشوار قالب سایت و پلاگین ها رو خواهید داشت که بیشتر با هزینه های گزاف همراهه. تعمیر و حفاظت در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی همیشگی ازش کاربرد کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده تغییرات در قالب یا پلاگین های خویش باشید. اگر شما بودجه، طراح یا برنامه نویس یا منابعی برای مدیریت این به روز رسانی ها دارید، وردپرس عالیه

 

4- از منابع زیادی استفاده می کنه
برای اینکه وردپرس براتون کارساز باشه باید بیشتر مواقع بسیاری از پلاگین ها رو نصب کنید ، نصب تنهای وردپرس بی سود اس و نیاز به تم و حداقل چند پلاگین داره. در یک سطحی این زمینه سخت به نظر نمیاد اما هر چقدر اغلب پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما ناچیز و کمتر میشه. اگه با این پلاگین ها پیشه نکنید یا اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این خاصیت ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ با یک وب سایت بسیار بسیار کند مقابل می شید.

از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به وب سایت های HTML یا PHP از منابع اکثریت استفاده می کنه، مگه اینکه شما یک راه حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک استفاده کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد.

 

5- توی سئو می تونه دشوار ساز باشه
مهمه که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید مگه اینکه در حال آماده دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه ولی کل سیستم های مدیریت درونمایه (CMS) همینطورن. اگر دانشی درباره سئو نداشته باشید خیلی آسان مشکلات مربوط به این جستار در وردپرس خودشونو نشون می دن. احد از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و دسته بندی بدست وردپرسه. راه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و دسته بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما برپایی میکنید و هر بخش ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری از آن درونمایه را خواهید داشت. با پروا به نتایج، برخی افراد 10 نسخه از یک درونمایه دارند و تعجب می کنند که چرا یک موضوع همانند را تجربه می کنند.

اگر شما یک دانش مترقی از سئو داشته باشید به این سخت برنمی خورید اما کل ندارن متاسفانه. اکثر افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند احتمالا الی امروز اینو نمی دونستن.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجموع درآمد فروشگاه های اینترنتی جهان در سال 2019 از مرز 3.4 تریلیون دلار گذشت. 1.8 میلیارد نفر در سراسر جهان از طریق اینترنت خرید می کنند. بیش از 63 درصد مردم قبل از خرید کردن، در اینترنت در مورد محصول موردنظر خود جستجو می کنند. این آمار نشان می دهد که فروش اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و پردرآمدترین روش های فروش کالا و خدمات است.

اولین هدف صاحبان کسب وکار اینترنتی برای کسب درآمد بیشتر و افزایش فروش اینترنتی، بالا بردن تعداد بازدیدکننده های سایت است. اما آیا افزایش بازدید به تنهایی می تواند باعث افزایش فروش شود؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم و به بررسی راه های افزایش فروش اینترنتی بپردازیم.

افزایش فروش اینترنتی

راه کارهای افزایش فروش اینترنتی؛ استراتژی های بازاریابی دیجیتال

" قرار نیست فقط یک وب سایت اینترنتی راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید مردم برای خرید هجوم بیاورند. اگر واقعاً می خواهید موفق شوید باید ترافیک بسازید" این جمله از جوئل اندرسون، مدیرعامل سابق والمارت نشان می دهد، برای موفقیت در اینترنت، باید راهی برای افزایش ترافیک ورودی به سایت پیدا کنید. برای این کار، استراتژی های بازاریابی دیجیتالی مهم ترین ابزار شما هستند. بازاریابی دیجیتالی به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را در اینترنت پیدا کنید و آن ها را برای خرید به سایت خود هدایت نمایید.

از تبلیغات در گوگل گرفته تا ایمیل مارکتینگ و بازاریابی محتوا، همگی بخشی از دیجیتال مارکتینگ هستند. دراین بین، سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مهم ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ برای افزایش بازدید سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سئو می توانید به مقاله سئو چیست مراجعه کنید.

چرا سئو بهترین راه افزایش ترافیک و فروش اینترنتی است؟

93 درصد از خریداران اینترنتی فرآیند خرید خود را با یک جستجوی ساده شروع می کنند. 85 درصد از این افراد، جستجوی خود را در گوگل انجام می دهند. این کاربران در اکثر موارد فقط روی 3 گزینه اول نتایج گوگل کلیک می کنند. بنابراین اگر بتوانید در بین نتایج اول گوگل قرار بگیرید، ترافیک و بازدید بسیار بالایی دریافت می کنید.

سئو به شما کمک می کند تا در هنگام جستجوی عبارات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان، در نتایج اول گوگل قرار بگیرید. این عبارات کلیدی درواقع کلماتی هستند که کاربران برای رسیدن به مقصود خود در گوگل جستجو می کنند. به این ترتیب، این افراد همان مشتریان بالقوه شما هستند که می توانید آن ها را به خریداران محصولات و خدمات خود تبدیل کنید. پس همین حالا آموزش سئو را آغاز کنید تا سایت در مسیر موفقیت در فروش اینترنتی گام بردارید.

سئو به تنهایی می تواند باعث افزایش فروش شود؟ افزایش بازدید به معنای فروش بیشتر نیست

سئو به افزایش بازدید سایت و هدایت مشتریان بالقوه به سایت شما کمک می کند. اما به تنهایی نمی تواند تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی باشد. اگر کاربران بعد از ورود به سایت تجربه مناسبی نداشته باشند، نه تنها خریدی نخواهند کرد، بلکه با ترک سریع سایت باعث به خطر افتادن جایگاه شما در نتایج گوگل می شوند.

اگر طراحی سایت به گونه ای نباشد که کاربر را به مسیر خرید هدایت کند یا تجربه کاربری سایت شما باعث نارضایتی کاربر شود، بازدید فراوان هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. اینجاست که پای فاکتورهای دیگری مانند طراحی سایت و تولید محتوا به میان می آید.

تاثیر طراحی وب سایت در افزایش فروش اینترنتی

تأثیر طراحی وب سایت در افزایش فروش اینترنتی؛ چرا به یک سایت حرفه ای نیاز داریم؟

یک وب سایت علاوه بر کمک به بهبود سئو سایت و کسب ترافیک بیشتر از طریق گوگل، باعث افزایش رضایت کاربران از تجربه کاربری در سایت و در نهایت افزایش فروش اینترنتی می شود. یک وب سایت حرفه ای می تواند معرف خوبی برای کسب وکار شما در اینترنت باشد و به نیازهای کاربران شما پاسخ دهد. به همین دلیل باید طراحی سایت خود را به دست افراد متخصص بسپارید.

دسترسی مناسب به بخش های مختلف سایت، سرعت بارگذاری بالا، تجربه کاربری روان و طراحی ظاهری مناسب از مهم ترین مسائلی است که باید در طراحی سایت حرفه ای رعایت شود. اگر سایت شما در هرکدام از این موارد مشکل داشته باشد احتمالاً منجر به خروج کاربر خواهد شد. اگر می خواهید وضعیت و وب سایت خود را بررسی کنید یا یک کسب وکار اینترنتی جدید راه اندازی کنید، کارشناسان حرفه ای  می توانند به شما کمک کنند.

با محتوا ترافیک بسازید و فروش خود را افزایش دهید

محتوا هم یکی دیگر از ضلع های موفقیت در فروش اینترنتی است. سئو بدون محتوا مرده است و یک سایت فوق العاده بدون محتوا ارزشی ندارد. محتوا همان پاسخ هایی است که شما برای نیاز کاربران در سایت خود قرار می دهید. گوگل با بررسی محتوا، کاربرانی که به دنبال پاسخ نیاز خود هستند را به سایت شما هدایت می کند.

علاوه بر این محتوا باعث می شود تا مشتریان بالقوه ای که وارد سایت شما شده اند به خریداران وفادار تبدیل شوند. به همین دلیل است که می گویند "محتوا پادشاه است". این پادشاه بخشنده می تواند کسب وکار شما را به موفقیت برساند. شرکت دربه شما کمک می کند راه استفاده از محتوا برای افزایش فروش اینترنتی را بیاموزید.

با آموزش و مشاوره حرفه ای فروش سایت خود را افزایش دهید

در این مقاله به بررسی راه های افزایش فروش اینترنتی پرداختیم. افزایش بازدید به کمک سئو می تواند به شما برای دستیابی به مشتریان بیشتر کمک کند؛ اما برای موفقیت و فروش اینترنتی بیشتر باید به طراحی سایت و تولید محتوا نیز توجه ویژه ای داشته باشید.
برای موفقیت در فروش اینترنتی بیش از هر چیز به آموزش و مشاوره حرفه ای که نیاز دارید. آکادمی و آژانس خلاقیت، هرآن چیزی که برای موفقیت در اینترنت نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.


:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها برگزاری کنفرانس های آنلاین یکی از مهم ترین و اصلی ترین راه ها برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات بصورت ویدیویی و آنلاین می باشد که استقبال زیادی هم از این قابلیت شد و برنامه های متعددی در این زمینه حضور یافتند که با یک جستجو شاید ده ها مورد برای سیستم عامل های مختلف مشاهده کنید و به همین دلیل انتخاب آنها کمی سخت و دشوار است.

adobe connect

با این حال وجود این میزان از برنامه های مختلف، به معنای این نیست که برخی کاربردی هستند و برخی دیگر هیچ کاربردی ندارند! لازم به ذکر است که هر یک از این برنامه ها دارای یک سری قابلیت های یکسان و یک سری قابلیت های خاص هستند که برای شما در شرایط های مختلف می توانند کاربرد داشته باشند و نیازهایی را از شما رفع کنند.

adobe connect

یکی از برنامه هایی که با استقبال بیشتری روبرو شد، برنامه adobe connect می باشد که ساخته شرکت معروف جهانی adobe است و با قابلیت هایی که دارد، تنها مخصوص کنفرانس های گروهی و آنلاین طراحی شده است. این در حالی است که کار کردن با این برنامه در کنار قابلیت هایی که درون آن درج شده اند، بسیار ساده و آسان است که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک به بررسی هرچه بیشتر این برنامه خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

قابلیت های برنامه adobe connect

اصلی ترین و مهم ترین قابلیت برنامه adobe connect، ایجاد وبینار و کنفرانس آنلاین می باشد که می توانید با وارد کردن لینک دعوت، به کنفرانس بپیوندید. اما در ادامه به یک سری دیگر از قابلیت های برنامه adobe connect خواهیم پرداخت؛

  1. برنامه شبیه ساز دانشگاه مجازی
  2. امکان برقراری کنفرانس آنلاین
  3. مدیریت کنفرانس آنلاین از طریق ابزارهای داخلی برنامه
  4. قبول و رد کردن درخواست کاربران مختلف
  5. امکان محدود کردن دسترسی کاربران
  6. اجرای فایل ویدیویی
  7. محیط کاربری ساده و آسان
  8. نوشتن متن و قابل نمایش برای کاربران
  9. امکان چت در حین کنفرانس آنلاین
  10. دعوت کردن کاربران دیگر به کنفرانس
  11. روشن کردن دوربین تمام مهمانان 

لینک های دانلود برنامه adobe connect

adobe connect

تا این قسمت از این گزارش با قابلیت های برنامه adobe connect به بهترین شیوه ممکن آشنا شدید و لازم به ذکر است که این برنامه خوشبختانه برای سیستم عامل های مختلف در دسترس است و شما می توانید اقدام به دانلود آخرین نسخه های ارائه شده کنید که در قسمت ذیل ما لینک های دانلود سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز را از فروشگاه های معتبر جهانی درج کرده ایم؛

منبع : https://namnak.com/Download-adobe-connect.p77436



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()