نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با توجه به ترقی های روز افزون در صنعت و تکنولوژی های مختلف، کسان و سازمان ها هم نیازمند دگرگونی ها و به روز شدن هستند. قصد از این مقاله بررسی مراحل نصب و راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه یا همان IPPBX در سوداگری شما و روش ی به کارگیری آن است. در آغاز به رسیدگی قبل نیازهای راه اندازی ویپ VoIP می پردازیم.

پیش از راه اندازی ویپ در سازمان، می بایست بستر شبکه داخلی یا همان LAN تاسیس شود. هنگام تاسیس شبکه باید به امکانات و قابلیت های ساز و برگ شبکه هم دقت بسیاری نمایید. نکاتی از قبیل تعداد پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، گونه کابل ها، ارتباطات وایرلس و ... باید باره پروا قرار گیرند.

پس از نصب تجهیزات پسیو شبکه و راه اندازی بستر اولیه، مسئله ی مهم دیگر تاسیس DHCP سرور است که برای تخصیص آدرس های IP اتوماتیک به ساز و برگ موجود در شبکه به آن دربایستن داریم. همانطور که پیداست، نیازی به اینترنت برای تاسیس ویپ نخواهیم داشت؛ و این مسئله ای است که در ذهن بسیاری از کاربران به اشتباه برپایی شده است.

نکته ی آخر برای تاسیس سیستم تلفنی، آماده بودن خطوط و تحویل خطوط به هر صورتی که هستند (آنالوگ، دیجیتال یا ترانک SIP) می باشد لغایت به صورت یکپارچه به سیستم ویپ متصل شوند.

یکی سایر از مسائلی که ذهن افرادی که منظور تاسیس این سیستم را دارند به خویش مشغول می کند، نیاز به کابل کشی جدید برای به کارگیری ویپ است. این در حالیست که یگانه از برتری های VoIP، استفاده از بستر شبکه فعلی بوده و نیازی به پیاده سازی بستر جدید نیست.

پس از طریق اندازی کامل بستر شبکه، گام بعدی، رسیدگی نیازمندی ها و انتظارات سوداگری یا سازمان از سیستم تلفنی ویپ می باشد؛ زیرا بسته به نیازمندی های مطرح شده می طاقت راهکارهای مختلفی را پیشنهاد داد. برای مثال می توان از رکورد مکالمات، منوی صوتی IVR، رسته تماس، ... اسم برد.

برای مدیریت یک شبکه ی ویپ و ارتباطات مبتنی بر آن، اصطلاحا به یک مرکز تلفن، سانترال یا همان IPPBX احتیاج داریم. در ایران، در زمینه ی سانترال های سنتی، برندی همچون پاناسونیک شناخته شده است ولی در گویه ی ویپ، مرکز تلفن های IP کمتر شناخته شده اند و محصولات کمپانی های معتبر به دلایل مختلفی یا به ایران وارد نمی شوند یا در چهره واردات نیز، بها های فوقانی خواهند داشت.

یکی از راهکارهای مقرون بصرفه که بسیاری از کمپانی ها، ویپ را با آن می شناسند، نرم افزار متن مفتوح یا Open source استریسک Asterisk می باشد. پلتفرم و نرم افزار (Asterisk) از یک پیرامون مدیریتی Command Line سهم می برد و به همین علت برای آسانی در به کارگیری این نرم اسباب و تنظیمات آن، کمپانی های مختلف فعال در این زمینه، نرم افزارهای گرافیکی و پیرامون WebGUI بر روی این پلتفروم تعبیه کرده اند که کار با این سیستم را به مراتب آسان تر کرده است. برای مثال نرم افزار های سرشناس مختلفی مشابه Issable ،Elastix ،FreePBX از جمله ی مشهورترین ها هستند.

قطعا مرکز تلفن می بایست برای وابستگی با شبکه ی مخابرات، از طریق خطوط تلفنی به این شبکه متصل شود. پس دربایستن داریم تا خطوط شهری از هر نوعی که هستند را به مرکز تلفن متصل کنیم. برای این شغل احتیاج به مبدل یا گیت وی Gateway داریم.

در صورتی که از مرکز تلفن استریسک کاربرد می کنید، این امکان وجود دارد که کارت های تلفنی که اصطلاحا به کارت تلفنی استریسک هم شناخته می شوند را برای اتصال خطوط شهری آنالوگ یا دیجیتال، بکار بگیرید.

پس به طور کلی برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ طریق های زیر وجود خواهند داشت:

1. مراکز تلفن تجاری و Embedded

2. نصب نرم افزار استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

3. نصب نرم انگیزه ها استریسک بر روی سرور مجازی + گیت وی

البته شیوه دیگری نیز وجود دارد که استفاه از مراکز تلفنی ابری یا اصطلاحا CloudPBX/ HostedPBX می باشد که کوشش می کنیم در مقاله ای سایر در خصوص آن صحبت کنیم.

 

مراکز تلفن Embedded

روش نخست استفاده از مراکز تلفنی حاضر می باشد. مرکز تلفن ها یک سری دستگاه هایی هستند که به چهره پیش فرض پلتفرم نرم افزاری بر روی آن ها تعبیه شده و یک محیط گرافیکی، برای سپریدن تنظیمات و مدیریت دارند. این مرکز تلفن ها را می تاب به عنوان پایدارترین شیوه برای تاسیس سیستم تلفنی نام برد. هر مرکز تلفن بسته به قدرت دشوار افزاری که دارد، تعداد کاربر و تماس های همزمان مشخصی را پشتیبانی می نماید.

 

نصب نرم انگیزه ها استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی

در این روش سیستم تلفنی را بسته به خطوط آن مجموعه با به کارگیری کارت یا گیت وی و سرور تاسیس می کنیم. کارت های آنالوگ، دیجیتال، GSM بر روی سرور نصب شده و سپس نرم افزار استریسک یا FreePBX بر روی سرور نصب می گردد.

سروری که برای سیستم تلفنی مجموعه انتخاب می کنید باید متناسب با نیازمندی های سیستم باشد. اگر تعداد خطوط شهری و E1 بالایی دارید و شمار کاربر های شما بسیار است، باید یک سرور با توان خوب جاسازی کنید

توجه: در هنگام استفاده از کارت حتما باید یک سرور فیزیکی و مستقل برای این سیستم در عقیده بگیرید و نمی نا به چهره مجازی (VM) راه اندازی نمایید.

تفاوتی که این طریق با روش پیشین دارد، مشکل افزار سرور و نصب نرم اسباب می باشد. در طریق قبلی متذکر شدیم که بر روی مرکز تلفن ها نرم افزارهای مربوطه به چهره پیش فرض با سخت اسباب کاملا بهینه و استاندارد تعبیه شده ولی در این طریق علاوه بر نصب به نرم افزار، می بایست نگران نگهداری و تاثیر سرور مجزا نیز بود.

 

نصب و راه اندازی سیستم تلفنی voip

نصب نرم افزار استریسک بر روی سرور مجازی + گیت وی

این طریق دقیقا همانند با طریق پیشین است با این تفاوت که می توانیم سرور را به صورت مجازی تاسیس کنیم و لازم نیست حتما سرور فیزیکی جاسازی شود. در این شیوه با بکارگیری گیت وی، دیگر باری (Load) جهت تبدیل خطوط مخابراتی به ویپ، بر روی سرور اعمال نمی شود.

بعد از راه اندازی مرکز تلفن و وابستگی با خطوط شهری، دربایستن است تا کاربران نیز به سیستم تلفنی متصل شوند. برای کاربران ویپ نیز طریق های مختلفی جهت سهم مندی از امکانات ویپ ارائه شده است. راهکار اصلی که تمامی قابلیت های ویپ را برای کاربر فراهم می کند، استفاده از تلفن های ویپ یا همان IPPhone ها هستند. اما در صورتی که دنبال کم کردن هر چه اغلب خرج ها در فاز نخست هستید، می توانید از تلفن های نرم افزاری یا همان Softphone بهره‌گیری کنید.

علاوه بر این چنانچه در فاز مهاجرت از تلفن های سنتی به VoIP هستید، می توانید با بکارگیری گیت وی های آنالوگ FXS نیز، از تلفنی های معمولی خود بهره‌گیری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به اعلام کاهش شدید ذخایر خونی از سوی سازمان انتقال خون کشور، آدرس مراکز اهدای خون جهت پیدا کردن نزدیکترین مرکز به مسیریاب بومی «بلد» افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیریاب بومی «بلد» اعلام کرد که با توجه به اعلام کاهش شدید ذخایر خونی از سوی سازمان انتقال خون کشور، این اپلیکیشن بومی در باندل‌های صفحه اول خود امکان نمایش همه مراکز اهدای خون را جهت پیدا کردن نزدیکترین مرکز فراهم کرده است.

در روزهای گذشته مراکز اهدای خون در شهرهای مختلف از کاهش شدید ذخایر خود به دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) خبر داده‌اند.

کاهش اهداکنندگان به این دلیل در ماه اسفند نگرانی‌هایی بابت تامین نیاز بیماران و مراکز درمانی به وجود آورده است.

مسیریاب بلد برای کمک به رفع نگرانی‌ها درباره این موضوع، در نرم‌افزار خود امکانی فراهم کرده است تا با جستجوی کلمه اهدای خون، همه مراکز فعال در شهرها نمایش و مسیریابی به آن‌ها تسهیل شود.

با توجه به نیاز مبرم مراکز مختلف به اهدای خون در شرایط گسترش ویروس کرونا، سازمان انتقال خون از ضدعفونی همه مراکز، استریل و استاندارد بودن همه تجهیزات خبر داده‌ و اعلام کرده‌ است که در تمام مراکز، نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های علمی رعایت می‌شود تا جای نگرانی برای افراد اهداکننده باقی نماند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879218/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

کمپ برنامه نویسی برای دبیرستانی‌ها برگزار می شود

سازمان فناوری اطلاعات ایران از آمادگی برای آموزش ۵ تا ۷ هزار معلم کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و برگزاری کمپ برنامه نویسی برای دانش آموزان دبیرستانی، در تابستان سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مشکات اسدی مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حوزه توانمندسازی اجتماعی گفت: آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را برای تربیت نیروی انسانی و دبیر متخصص در حوزه فناوری اطلاعات داریم.

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات با آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات آشنا است و با رصد مدام این حوزه آمادگی لازم برای کمک به دیگر بخش ها را دارد، افزود: در حوزه آموزش و فناوری اطلاعات از دو وجه شامل آموزش ICT و ICT به عنوان ابزاری برای آموزش، به موضوع نگاه می کنیم که در وجه نخست، بزرگترین دغدغه ما عدم تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص است.

اسدی با اشاره به مهارت فناوری اطلاعات گفت: نیروهایی که تربیت می شوند نمی توانند در بازار کار مفید باشند زیرا مهارت هایی که باید بیاموزند را در مدرسه نمی آموزند. در حوزه کارآفرینی وزارت آموزش و پرورش محتوا را هم فراهم کرده و زیست بوم کسب و کار نیز در کتاب توضیح داده می شود. اما در بدنه آموزش و پرورش نیروی متخصصی که بتواند این کتاب را به نحوا احسن آموزش دهد وجود ندارد .

وی ادامه داد: سال گذشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش در زمینه برنامه نویسی و کارآفرینی توانستیم حدود ۳۰۰۰ دانش آموز تربیت کنیم. اما سوال اینجاست که در بهترین حالت همکاری اگراین عدد به ۳۰ هزار برسد، آیا ۳۰ هزار دانش آموز برای ورود به بازار کار کفایت می کند؟ از نظر ما خیر.

مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حوزه توانمندسازی اجتماعی خاطرنشان کرد: برای آنکه این آموزش ها قابلیت تعمیم به همه کشور را داشته باشد باید در تربیت و مهارت آموزی معلم ها کمک کنیم تا آنان بتوانند با توجه به محتوایی که وجود دارد به درستی تربیت و آموزش دانش آموزان را انجام دهند.
وی با بیان اینکه ما آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را برای تربیت نیروی انسانی و دبیر متخصص داریم گفت: تحولات حوزه فناوری اطلاعات بسیار سریع است. وزارت ارتباطات با آخرین دستاوردهای حوزه اطلاعات آشنا است و میتوانیم این حوزه ها را رصد کرده و به دیگر بخش ها کمک کنیم.

نماینده سازمان فناوری اطلاعات افزود: البته مشکل در حوزه های مختلف دیگری هم وجود دارد؛ اما یکی از راهکارهای ما آموزش نیروی متخصص است. اگر کتاب فناوری اطلاعات در همه مدارس اجرا می شود، آموزش و پرورش می تواند به ازای هر مدرسه یک معلم به ما معرفی کند تا تحت آموزش های ما قرار بگیرد تا جایی که مطمئن شویم مثلا یک معلم فیزیک درس فناوری نمی دهد. می توانیم برای هر معلم ۲۵ ساعت آموزش کارآفرینی با تاکید روی حوزه فناوری اطلاعات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما کمپ برنامه نویسی برای دختران و پسران با تمرکز بر دبیرستانی ها داشتیم و خروجی خیلی خوب بود گفت: در سال جدید نیز در سراسر کشور این رویدادها را خواهیم داشت. بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد نیروهایی که وزارت ارتباطات را در این رویدادها کمک کردند در راستای مسئولیت اجتماعی بوده است. شرط ما برای شرکت در این رویدادها، تمرکز بر مناطق کم برخوردار بوده است و سال آینده رویداد برنامه نویسی را برگزار خواهیم کرد.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879895/%DA%A9%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۴۳ تکنیک تعلیم بازاریابی رو می خواهیم در این پست تعلیم بدهیم در این راستا تحقیقات و آمار اثر داده که بیش از ۶۸ درصد افرادی که با ما سایر تماس نمی گیرند.
آنها فکر می کنند که از نظر ما با سایرین هیچ تفاوتی ندارند. آنها اندیشه می کنند که ما نسبت به آنها بی تفاوت هستیم.

در واقع آنها اندیشه می کنند که از نظر ما ، آنها احد نمونه بقیه هستند .

۱-افراد دوست دارند که دیده شوند ، آدم همنشین ندارند که یگانه مانند بقیه باشند

۲-آدم ها برادر دارند که ما بین اونها و دیگران فرق بگذاریم

حوزه های مکالمه تلفنی برای فروش موفق
حوزه پیش درآمد مکالمه
حوزه انجام و تکمیل مکالمه
حوزه جمع بندی و پسین دادن به مکالمه
حوزه چیرگی های مکالمه
۳-آمارها اثر می دهد که یک مکالمه تلفنی کامیاب ۱۵ درصد از راه واژه ها و ۸۵ درصد مابقی از راه لحن صدا و لحن ادای واژه ها حاصل میگردد.

۴- احتمالاً این نکته از ۴۳ تکنیک آموزش بازاریابی با عنوان آراسته بودن ، مرتب بودن و استفاده از لباس رسمی در حین مکالمه کمی شگفت باشد ولی بدانید این آیتم نیز اثر عجیبی در شفا لحن صدا دارد.

۵-قبل از شروع مکالمه تلفنی و برداشتن گوشی حتما چند نفس عمیق بکشید تا آرامش اکثریت در شما برپایی گردد.

۶-پشت تلفن مدام تبسم بزنید.چون تبسم حال شما را خوب می کند و حال خوب شما تاثیری نکوداشتن در حال مشتری خواهد داشت.

۷-تلفن های دلنازک رو در جاهای آرام بزنید.از زدن تلفن در جاهای شلوغ و به اخص در شدامد متمایز امتناع فرمایید.

۸-هنگام مکالمه تلفنی حتما کاغذ و قلم جهت یادداشت برداری از گفتگو های مشتری حتما همراه خود داشته باشید.

۹-بعد از برداشتن گوشی حتما خودتان رو شناسایی کنید.
به عنوان نمونه درود ، سیدی هستم، بفرمایید در خدمت شما هستم

43 تکنیک آموزش بازاریابی
۱۰-موقعی که زنگ می زنید هم خودتان را آغاز شناسایی نمایید.

۱۱-موقعی که گوشی را بر می دارید در صورتیکه فرد روبرو رو می شناسید همانند مثال متن ذیل گفتگو کنید.

سلام ، آقای سیدی چطوری ، نکویی ؟

 

۱۲-تعارفات در مکالمه و گفتگو تلفنی
یک نمونه :

ببخشید اکنون وقت خوبی هست که با شما صحبت کنم ؟

الان وقت مناسبی هست که چند دقیقه وقت شما رو بگیرم؟

ببخشید الان فرصت دارید که با شما صحبت کنم؟

 

۱۳-یک مثال دیگه برای آغاز مکالمه و گفتگو تلفنی
می خواستم ۵ دقیقه وقت شما رو بگیرم می خواستم اکنون وقت مناسبی هست با بعدا تماس بگیرم؟

 

۱۴- یگانه از نکات مهم از ۴۳ تکنیک آموزش بازاریابی در گفتمان و مذاکرات تلفنی اگر شخصی را نمی شناسید هرگز از کلمات تخصصی در مکالمه تلفنی بهره‌گیری نکنید.

۱۵-لحن صدای ما در مکالمات تلفنی باید جدی ، مهربان و پرانرژی باشد.
پرانرژی یعنی سرحال بودن

مهربان بودن یعنی ما فوق وظیفه گفتگو کردن

۱۶-مواقعی که مشتری زنگ می زند و بعضی مواقع سئوال می کند که کی زنگ بزند.
در این موقع شما پیش دستی کنید و بگویید اگر شما سرتان شلوغ است من زنگ بزنم که در اغلب مواقع مشتری می گوید خودم زنگ می زنم.

نکته شغل در این جاست که در این حالت حال نکویی به مشتری دست می دهد.

در این حالت این حس به مشتری دست می دهد که اگر او زنگ نزند شما زنگ خواهید زد.

 

۱۷-نام مشتری را در ابتدا بپرسید و اسم او را مدام در لابلای گفتگوی تلفنی تکرار کنید.
در این حالت نیز حال خوشی به مشتری دست می دهد و پرماسیدن خواهد کرد که شما را می شناسد و شما برای او آشنا هستید.

۱۸-اگر مشتری کند یا تند صحبت می کند روش گفتگو را از دنباله روی کنید و امثال او گفتگو کنید.

 

۱۹-یکی دیگر از ۴۳ تکنیک آموزش بازاریابی بسیار مهم در مکالمات تلفنی این است به صحبت های مشتری خوب گوش دهید.
دلایل خوب گوش دادن به صحبت های مشتری

ظرفیت مغز انسان برای گوش دادن ۳ مساوی گفتمان و گفتگو کردن می باشد.

اگر انسان به تواند در یک دقیقه ۱۰۰ کلمه گفتگو کند ، در نزدیک ۳۰۰ کلمه را می تواند گوش دهد.

مشتری در حین گفتمان ۱۰۰ درصد مغزش اشغال است در صورتیکه فقط ۳۰ درصد مغز شنونده مشغول می باشد.

بنابراین باید این ۷۰ درصد آزاد مغز در اثناء شنیدن رو مهار کنیم .

حواسمان پرت نشود ، به چیزهای دیگر پروا نکنیم و گفتگو مشتری رو با صحبت خودمان قطع نکنیم.

اصول فروش تلفنی
۲۰-شنیدن یک پیشه غیرارادی است ولی گوش دادن یک شغل ارادی ، پس هنگام مکالمه خوب گوش دهید.

۲۱-بهتر است پس از شنیدن هر قسمت از گفتگوهای مشتری کمی درنگ کنید و سپس استجابت دهید.

 

۲۲-در مکالمات تلفنی از کلمات رسمی استفاده نمایید.
به عنوان نمونه :

به جای به بچه ها میگم پیشه شما رو سپریدن بدهند .

بگویید به همکارانم می گویم که پیشه شما را اتمام بدهند.

به جای نمی دونم بگویید اطلاع ندارم.

 

۲۳-جملات ممنوعه
از جملات پایین هرگز در مکالمات تلفنی استفاده نکنید.

تازه استخدام شدم نمی دونم.

مشکل شما رو خیلی ها دارند.

میشه فردا زنگ بزنید.

 

۲۴-آنچه که در جستار ۴۳ تکنیک تعلیم بازاریابی باید به آن خیلی دقت داشت این است که به مشتری های معترض و خشمگین پروانه بدهید داد و فریاد بزنند ، نق بزنند
در بیشتر موارد آنها پیگیری اخذ حقشان نیستند بلکه می خواهند تهی سازی روانی شوند و حقشان به رسمیت شمرده شود.

 

۲۵-در مکالمات تلفنی به پیگیری گناهکار نگردید ، مهم نیست گناهکار شما باشید یا مشتری .

۲۶-از مشتری سئوالات کوتاهی نپرسید که جواب اختصار داشته باشد .

۲۷-از مشتری طوری سئوال کنید که کلی برایتان صحبت کند.

۲۸-به مشتری عصبانی یک سررسید اندک برای پاسخگویی دهید.
نگویید بعدا بررسی می کنم یا پاسخ می دهم.

 

۲۹-در واپسین،انجام مکالمه و مذاکره تلفنی حتما نام مشتری رو مجددا تکرار کنید و با تبسم خداحافظی کنید.

۳۰- باز هم گرد از نکات خیلی مهم در ۴۳ تکنیک آموزش بازاریابی این است هرگز و هرگز و تحت هیچ شرایطی شما مکالمه رو قطع نکنید بگذارید ابتدا مشتری گوشی را بگذارد پس شما تلفن و مکالمه رو قطع نمایید.

۳۱-در هر تماس تلفنی شما کمتر از ده ثانیه فرصت دارید که تعیین کنید که آیا این مکالمه برای مشتری فایده و منفعتی به همراه دارد یا خیر؟

۳۲-هرگز از مشتری نخواهید که در همان ابتدا مکالمه تصمیم گیری پایانی را سپریدن دهد.
ابتدا مزایای پیشه را برای او شرح دهید و آرام آرام او را به سمت تصمیم گیری هدایت نمایید.

تکنیک های بازاریابی تلفنی
۳۳-با سئوالاتی هوشمندانه حس مالکیت به مشتری القاء نمایید.
مثلا به او بگویید فرض نماییم این خودرو رو شما از من خریداری نموده اید ، در آن چهره چه حسی خواهید داشت؟

 

۳۴-برای اینکه بفهمید که رقیبان چه قیمتی به مشتری رهنمود داده اند از او سئوال کنید برای خرید این فرآورده شما چقدر حاضرید خرج کنید ؟

۳۵-هیچ گاه از رقیبان خود بدگویی نکنید.

۳۶-از کسان دیگر برای اعتبار بخشی به کیفیت محصولات خویش استفاده کنید.
مثلا بگویید الی این لحظه کسان زیادی از محصولات ما خریداری نموده اند.

 

آموزش فروش تلفنی

۳۷-بدون هیچ واهمه و استرسی به مشتری پیشنهاد خرید محصولات را بدهید.

۳۸-به عنوان مشتری با رقیبان خویش تماس بگیرید و از قیمت محصولات آنها و نیز از روش های تصادف با مشتری اطلاعات جدید بدست آورید.

۳۸-حداکثر پس از ۳ بار زنگ ، تلفن را جواب دهید.

۳۹-درحین مکالمه ، صدای خویش را ضبط کنید.و به آن گوش دهید لغایت کاستی ها پیشه مشخص گردد.

۴۰-مبلغ خدمات یا بها محصولات خویش را خیلی تند اعلام نکنید.

۴۱-در صورت عدم خرید محصول از طرف مشتری دست کم ۳ بار به مشتری زنگ بزنید.

۴۲-شما در مکالمه تلفنی حداکثر ۵ دقیقه سررسید دارید با خوشنودی مشتری را برای خرید فرآورده جلب نمایید.

۴۳-در مکالمه تلفنی کوشش کنید بلند و شمرده صحبت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ما در هفته گذشته متوجه شدیم که اسمارتفون‌های سری شیائومی ردمی نوت 9 طی یک رویداد آنلاین در تاریخ 13 مارس (23 اسفند) معرفی خواهند شد. هم‌چنین، طبق اطلاعاتی که از این تلفن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود فهمیدیم که هندست جدید ردمی از یک رم 6 گیگابایتی به همراه سیستم‌عامل اندروید 10 و تراشه نامشخص ملقب به Curtana استفاده می‌کند. اما امروز، ایشان آرگاوال، یکی از افشاگران معتبر و مشهور حوزه محصولات دیجیتال، جزییات بیشتری را در رابطه با تلفن‌های سری شیائومی ردمی نوت 9 منتشر کرده است که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

طبق اطلاعات این شخص، انتظار می‌رود که تلفن ردمی نوت 9 پرو از یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 استفاده کند. هم‌چنین، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل نیز در جلوی تلفن تعبیه شده است. یک مجموعه چهارگانه در بخش دوربین اصلی ردمی نوت 9 پرو وجود دارد که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسل، لنز التراواید 8 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور عمق است.

در بخش پردازش این گوشی از تراشه اسنپدراگون 720G کمک گرفته شده است که یک رم 4 یا 6 گیگابایتی نیز این پردازنده را یاری می‌کند. دو گزینه در بخش حافظه داخلی با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت وجود خواهد داشت. به علاوه، انتظار داریم که باتری 5020 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات نیز توانایی تامین انرژی سخت‌افزار را برعهده داشته باشد.

اسمارتفون جدید شیائومی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

منبع: 

https://itresan.com/293611/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-9/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در اواخر هفته پیش، تحلیلگران Bank of America گزارشی را منتشر کردند که در آن پیش‌بینی شده بود به دلیل تأثیرات بیماری COVID-19 بر روی زنجیره تأمین گوشی‌های پرچم‌دار 5G شرکت اپل، عرضه این گجت‌ها در حدود یک ماه به تعویق بیفتد.

معمولا گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت در شهریورماه (سپتامبر) رونمایی می‌شوند. گوشی‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو در تاریخ 29 شهریور (20 سپتامبر) به بازارها عرضه شدند. به‌هرحال، برخی از گوشی‌های این شرکت مانند آیفون XR و آیفون ایکس پیش‌تر در اواخر اکتبر/اوایل نوامبر رونمایی شده‌ بودند. با توجه به تأخیرهای مورد انتظار در رابطه با گوشی‌های آیفون 12، رونمایی مورخه شهریورماه (سپتامبر) این گوشی‌ها بعید به نظر می‌رسد.

در بهمن‌ماه (فوریه)، خبرگزاری Digitimes اعلام کرد که شرکت اپل ارسال مهندسان آیفون به کشور چین را متوقف کرده و همچنین پروژه آزمایشی آیفون 12 را نیز به حالت تعلیق درآورده است. این خبرگزاری دیروز مجددا تأکید کرد که کوپرتینویی‌ها محدودیت مسافرت مهندسان خود به کشور چین را تا فروردین‌ماه (آوریل) تمدید کرده‌اند.

هرچند که تولید انبوه گوشی‌های آیفون 12 تا تیرماه (جولای) آغاز نمی‌شود، اما این شرکت در فصل بهار پروژه‌های آزمایشی خود را نهایی کرده و خروجی نهایی محصولات خویش را نیز مشخص می‌سازد. ظاهرا گوشی‌های آیفون 12 هنوز در مرحله آزمون اعتبارسنجی مهندسی قرار دارند. این گجت‌ها پیش از تولید انبوه باید از مرحله‌های اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی تولید نیز عبور کنند.

در رابطه با گوشی‌های آیفون SE 2، این تنها Bank of America نیست که وقوع مشکلات پیش‌روی این گوشی‌ها را انتظار دارد. هفته پیش، خبرگزاری Digitimes اظهار کرد که اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان‌بندی چرخه تأمین خود را تغییر داده و در نتیجه سفارش قطعات این گوشی‌ها نیز به تعویق افتاده است. پیش‌تر انتظار می‌رفت که آیفون SE 2 در ماه مارس رونمایی شود، اما با این اوصاف باید منتظر عرضه این آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه در ماه آوریل باشیم.

هنوز هم احتمال دارد که اپل این گوشی‌ها را در ماه مارس معرفی کرده و سپس در ماه آوریل و در تعدادی محدود، آن‌ها را روانه بازارها کند. شایعات همچنین حاکی از آن هستند که کوپرتینویی‌ها به‌زودی رایانه‌های iMac و Mac mini خود را نیز نوسازی می‌کنند. احتمال دارد که این شرکت، آیپد پروهای جدیدی را به بازارها عرضه کند که از یک سیستم دوربین جدید بهره می‌برند.

منبع: 

https://itresan.com/293606/%d8%b4%db%8c%d9%88%d8%b9-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر یک پیج بیزینسی در اینستاگرام داشته باشید، بی گمان به یکسری اطلاعات آماری دسترسی خواهید داشت که اینستاگرام در پسندیدن شما پیمان می دهد. ولی اینکه این آمار چیست و برای شما چه کاربردی دارد، چیزی است که در آدینه با فرتک این هفته با آن آشنا خواهیم شد. پس در ادامه همراه ما باشید لغایت با هم موارد ذیل را بررسی کنیم.

آمار ایسنتاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
چطور می توان به آمارهای مربوط به پست های اینستاگرام دسترسی داشت؟
چه آمارهایی مربوط به پست های اینستاگرام می شوند؟
شاخص های استوری اینستاگرام چه مواردی هستند؟
در دسته تکاپو (ACTIVITY) اطلاعات آماری اینستاگرام چه خبر است؟
بخش بیننده ( AUDIENCE) اینستاگرام چه اطلاعاتی را در گزین کردن ما می گذارد؟

– احصاء اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
قطعا برای کامیابی در هر کسب و کاری دربایستن به یکسری تحلیل هایی از آمار و اطلاعات موجود است. در این روزها که اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در هر کسب و کاری دارند، قطعا احصاء و اطلاعاتی هم که به ما می دهند مهم و زیاد کاربردی هستند.

دانستن اینکه از پست دیروز ما که مربوط به کفش پاشنه بلند چقدر پیشباز شده است و پست چند روز ما که مربوط به یک کفش ورزشی بوده است چقدر پیشباز شده است، این را به ما پرتو خواهد عدل که احتمال فروش کدام گرد بیشتر خواهد بود و مخاطبان کسب و کار ما به کدام یک علاقه ی بیشتری نشان خواهند داد. در اینجاست که ما دست به پیشه خواهیم شد و از محصولی که پیشباز بیشتری داشته است، بیشتر تولید خواهیم کرد.

همین دلایل بس است لغایت در ادامه به اتفاق ما باشید و با این اطلاعات آماری آشنایی بیشتری پیدا کنید.

-چطور می طاقت به آمارهای مربوط به پست های اینستاگرام دسترسی داشت؟
برای دسترسی به اطلاعات آماری هر پست، مسیر ساده ای در پیش دارید و کافی است مراحل پایین را طی کنید.

زیر هر پست گزینه ای هستی دارد به نام ” دید اطلاعات آماری” یا “view insights” که تنها بس است روی آن کلیک کنید لغایت یکسری اطلاعات کلی متعلق به پست در اختیارتان قرار گیرد.
برای دسترسی به اطلاعات اغلب در باره آن پست کافی است مطابق تصویر صفحه را بالا بکشید.
اطلاعات آماری اینستاگرامتصویر ۱
توجه: در کل این مطلب، تصاویر و اطلاعات آماری که به کاربرده شده، مربوط به پیج فرتک نمی باشد و کاملا فرضی است.
-چه آمارهایی مربوط به پست های اینستاگرام می شوند؟
وقتی روی ” اطلاعات آماری” کلیک می کنید، در پیش درآمد به موارد پایین دسترسی خواهید داشت.

تعداد لایک ها (likes)
تعداد کامنت ها (comments)
ارسال به سایرین (send)
ذخیره شدن ها (saved)
بازدیدهای نمایه (profile visits) : شمار افرادی که از راه این پست قانع شده اند لغایت از نمایه (بیو) پیج شما بازدید کنند.
بازدیدکننده (reach) : شمار افرادی که از این پست رویت کرده اند.
آمارهای اینستاگرام

بعد از رویت این اطلاعات، بس است صفحه را مطابق تصویر۱، بالا بکشید تا به اطلاعات ذیل دسترسی داشته باشید.

تعداد کلیک روی وبسایت (website clicks) : شمار افرادی که از راه این پست قانع شده اند لغایت روی لینک وبسایت موجود در بیو شما کلیک کنند.
دنبال کردن ها (follows) : شمار افزادی که بعد از رویت این پست، پیج شما را فالو کرده اند.
محتوای پرتو دیتا شده ( impressions ) : تعداد همه دفعاتی که یک پست دیده شده است( شدنی است یک پست دوبار توسط یک شخص دیده شده باشد). این تعداد به تعدادی جزئی تر به شرح زیر تقسیم می شود:
از هشتگ ها ( From hashtag) : تعداد بازدید هایی که از طریق هشتگ ها اتمام شده است. این دسته به شما کمک خواهد کرد تا تاثیرگذاری گردآور ی هشتگ های آن پست را پایین نظر بگیرید.
از خانه ( From home) : پست به کاربر نمایش داده شده است و او در صفحه ی home خویش از آن بازدید کرده است. این تقسیم به شما پرتو خواهد عدل که فالورهای خودتان، چه تعداد از این پست رویت کرده اند.
از نمایه ( From profile ) : شمار بازدید هایی که از طریق پروفایل شما از این پست شما شده است.
از کاوش ( From explore ) : شمار بازدید هایی که از طریق صفحه جستجو، از این پست شده است.
از سایر موارد ( From other ) : شمار بازدید هایی که از دیگر موارد انجام شده است. ( گرد از موارد، بازدید از استوری هاست)
توجه: ممکن است بعد از بازکردن اطلاعات آماری بعضی پست ها، جلوی هر یک از موارد بالا با عبارت " N/A" روبرو شوید. یکتا از انگیزه ها نمایش این عبارت این است که پیج خویش را به تازگی بیزینسی کرده اید و اطلاعات آماری این پست در دسترس نیست.
– شاخص های استوری اینستاگرام چه مواردی هستند؟
در سه حالت به این شاخص ها دسترسی خواهید داشت:

قبل از گذشت ۲۴ ساعت: کافی است استوری خویش را باز کنید و روی استوری، انگشت خویش را به سمت بالا بکشید.
بعد از گذشت ۲۴ ساعت و پیش از رسیدن به ۱۴ روز :
کلیک روی سه خطاینستاگرام

همه چیز در مورد رازهای استوری


کلیک روی ” اطلاعات آماری” (Insights)اطلاعات آماری اینستاگرام
کلیک روی ” رویت همه” از تقسیم سرگذشت ها( stories)اطلاعات آماری اینستاگرام
باز کردن استوری مورد نظر
کشیدن انگشت به سمت بالا
بعد از گذشت ۱۴ روز:
کلیک روی سه خط
کلیک روی “بایگانی” (Archive)
بازکردن استوری مورد نظر
کشیدن انگشت به سمت بالا
حال که به این شاخص ها دسترسی پیدا کردید، در پیوسته با این شاخص ها آشنا شوید. ( شاخص هایی که با پست ها مشترک هستند را مجددا ننوشته ام)

 

پاسخ ها (Replies) : شمار استجابت هایی که برای این استوری ارسال شده است. در این دسته نمایش می دهد که چه تعداد بازتاب به این استوری نشانه داده شده است. ( هر یک از واکنش ها به صوررت پیامی در دایرکت نمایش نمایش داده می شود.)
بازگشت (Back): شمار افرادی که از این استوری شما به استوری پیشین شما بازگشته اند. ( توجه کنید به استوری پیشین شما و نه استوری تن قبلی)
باز ارسال ( Forward): شمار افرادی که به استوری بعدی رفته اند. (قبل از اینکه این استوری به واپسین،انجام برسد)
داستان جدید ( Next story): تعداد افرادی که سریع از استوری های شما عبور کرده اند و به سراغ استوری های نفر بعدی رفته اند.
تعداد برونرفت ( Exited): شمار افرادی که استوری شما را بسته اند و خارج شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همان‌طور که می‌دانید، شرکت هواوی به دلیل اعمال تحریم‌های دولت آمریکا و عدم دریافت مجوز به منظور استفاده از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی، به دنبال توسعه فروشگاه نرم‌افزاری خود با نام اپ گالری (App Gallery) است. اسمارتفون‌های برند آنر نیز به دلیل قرار گرفتن در لیست تحریم‌های آمریکا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. شاید اکثر شما مخاطبان این سوال را در ذهن خود داشته باشید که هواوی چگونه می‌تواند مسیر موفقیت برای توسعه اپلیکیشن ارایه نرم‌افزار‌ها به کاربران را طی کند؟! جواب این سوال بسیار ساده است؛ هواوی برای جذب توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برنامه‌های مختلفی را در نظر دارد. یکی از این برنامه‌ها، اعطای سهم حداکثری یا کل سهم فروش اپ‌ها در اپ گالری به خود توسعه‌دهندگان است.

این برنامه در خط مشی ترجیحی بخش موافقتنامه سرویس اپ گالری لحاظ شده است. این سیاست برای 24 ماه اول راه‌اندازی اپ گالری اعمال شده و توسعه‌دهندگان می‌توانند برای شرکت در برنامه هواوی، حداکثر تا پایان ماه ژوئن در این طرح شرکت کنند.

اپ گالری هواویجدول نرخ‌های هواوی برای دریافت سهم فروش از اپ گالری

این سیاست به دو دوره تقسیم شده است. طی 12 ماه اول، تمامی درآمد (100 درصد) حاصل از فروش اپلیکیشن‌‌ها (به غیر از بازی‌ها) در اپ گالری به حساب توسعه‌دهندگان واریز می‌شود. در این بین، 85 درصد درآمد حاصل از فروش بازی‌ها نیز نصیب توسعه‌دهندگان آن‌ها می‌شود. رقم مذکور برای دریافت سهم توسعه‌دهندگان به رقم 88 درصدی فروشگاه بازی Epic Store بسیار نزدیک است.

در ابتدای بازه دوم زمانی هواوی، توسعه‌دهندگان می‌توانند 85 درصد از درآمد حاصل از فروش برنامه‌ها و بازی‌های خود را دریافت کنند. این سهم در نرم‌افزار‌های آموزشی به 90 درصد افزایش پیدا می‌کند. هواوی پس از پایان دوره 24 ماهه خود، نرخ‌های استاندارد را برای دریافت سهم خود از فروش نرم‌افزار‌ها و بازی‌ها (30 درصد) اعمال می‌کند.

این خط مشی فقط برای توسعه‌دهندگان مستقر در خارج از سرزمین‌های اصلی چین اعمال خواهد شد. البته، ناگفته نماند که توسعه‌دهندگان چینی 50 درصد از درآمد پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به هواوی می‌دهند، درحالی که توسعه‌دهندگان خارجی 70 درصد از سهم فروش را در اختیار دارند.

البته، اپل و گوگل نیز 30 درصد از درآمد‌های فروش اپلیکیشن‌ها را از توسعه‌دهندگان دریافت می‌کنند.

منبع: 

https://itresan.com/293368/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%af%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87%e2%80%8c%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d9%88%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ برای بار دیگر، کارخانه خود در شهر گومی کره جنوبی را به صورت موقت تعطیل کرد. این تعطیلی به دلیل آلوده شدن یکی دیگر از کارمندان کارخانه به ویروس کرونا انجام شده است. کارخانه سامسونگ در شهر گومی مسئولیت تولید اسمارتفون‌های پرچمدار و با کیفیت را برعهده دارد. در این کارخانه محصولاتی مانند تلفن تاشو گلکسی Z Flip و تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی S20 تولید می‌شوند تا توانایی پاسخگویی به نیاز‌های محلی سامسونگ را داشته باشد. این کارخانه در ابتدا به دلیل ابتلای یکی از کارمندان به ویروس کرونا در ماه فوریه به مدت دو روز تعطیل شد. دومین تعطیلی آن نیز به مدت یک هفته برای ضدعفونی کردن محیط صورت پذیرفت.

تاکنون، شش نفر در کارخانه گومی سامسونگ به ویروس COVID-19 آلوده شده‌اند. البته، در رابطه با این مسئله نیز سامسونگ فقط به مدت 24 ساعت کارخانه را تعطیل کرده و فرآیند تولید را از 7 مارس (17 اسفند) آغاز می‌کند. تعطیلی این کارخانه، هیچ خللی در روند عرضه محصولات سامسونگ ایجاد نمی‌کند. شهر گومی یکی از نزدیک‌ترین شهرها به شهر دئگو بوده که مرکز شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی است.

البته، سامسونگ هم‌اکنون قصد دارد که تولید برخی از تلفن‌های رده‌بالا خود را به کارخانه ویتنام منتقل کند. سامسونگ با این کار قصد دارد که محصولات خود را به موقع تحویل مشتریان دهد. هرچند که پس از مهار شیوع ویروس، خط تولید این تلفن‌ها به شهر گومی بازمی‌گردد. این شرکت از مدت‌ها قبل، بخش اعظمی از تولید تلفن‌های هوشمند خود را به ویتنام و هندوستان منتقل کرده است. بنابراین، بعید به نظر می‌رسد که تعطیلی‌های مکرر کارخانه گومی تاثیر زیادی برروی کره‌ای‌ها داشته باشد.

منبع: 

https://itresan.com/293379/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%a8/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

458
19
38
142
137
108
325
برقراری یک وابستگی خوب با سایرین هنر است و به کارگیری آن برای پیشبرد اهداف، یک علم! شیوه تصادف با مشتری، تأثیر زیاد زیادی روی برند شما دارد. هیچ‌چیز همانند یک مکالمه‌ی دلنشین نمی‌تواند خوشنودی مشتریان را در طولانی مدت حفظ کند.

زمانی که شما با ملاحظه و به کارگیری روش خاصی اطلاعات را به مشتری منتقل می‌کنید (یا از آن‌ها فیدبک می‌گیرید!)، بازدهی زیاد بهتری را در کسب‌و‌کار خویش تماشا خواهید کرد. مطمئن باشید این بازدهی به مراتب بهتر از کوپن‌های تخفیف و لوگوی جدید وب‌سایت‌تان خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم ارائه خدمات خوب به مشتریان، احد از عوامل اصلی کامیابی شما هستند و نحوه برخورد با مشتری نیز گرد از فاکتورهای ارائه خدمات خوب به مشتری است.

با این اوصاف، سوال اصلی اینجاست که برقراری یک پیوستگی خوب در موعد صحبت با مشتریان به چه معناست؟ برای آنکه بدانیم چگونه با مشتری صحبت نماییم باید چه راهبرد را در پیش بگیریم؟

اولین ریشه-بن-بیخ در ارائه خدمات به مشتریان این است که با انسان‌ها، مانند یک انسان برخورد کنید. در حقیقت، معنی این اصل، همان جمله‌ی معروفی است که می‌گوید: "با سایرین همانطور تصادف کن که دوست داری با داخل برخورد شود!". اگر این اصل را در ذهن خویش و کارکنان مجموعه‌تان جا بیاندازید، مطمئن باشید که به نتایج بسیار نکویی دست می‌یابید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه‌ برخورد با مشتری‌ و چگونگی گفتمان با آن‌ها گفتگو کنیم. در این مقاله خواهید آموخت که چگونه می‌توان با یک مکالمه‌ی مفید، بهترین نتیجه را در کسب‌و‌کار گرفت. همچنین، به شما می‌گوییم که چگونه باید به سوالات آن‌ها پذیرش داده و مشکلاتشان را برطرف کنید.

نکات این نوشتار در 3 بخش برای شما تنظیم شده است که هر تقسیم دربرگیرنده نکات مهمی درباره روش گفتگو با مشتری هستند. این 3 تقسیم عبارتند از:

حفظ لحن مکالمه در موعد صحبت کردن: یک لحن خاص برای گفتگو کردن با مشتریان خویش در نظر بگیرید و سعی کنید به کارکنان خود بیاموزید دائم از این لحن برای تمام مکالمات خود بهره‌گیری کنند.
مدیریت مکالمات سخت و دشوار: گاهی اوقات شدنی است بخواهید تازه بدی را به مشتریان خود انتقال دهید. در این اثناء باید بدانید با چه روش‌هایی می‌توانید مشتریان را خوشحال و راضی نگه دارید.
خشنود کردن مشتریان: نکات ریز و اضافی که احتمالاً در نگاه نخست چندان مهم به نظر نرسند، ولی به شدت در شاد کردن مشتریان کارایی دارند.
اگر به احساس این نکات علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم مرز این نوشتار را مطالعه کنید.

حفظ لحن مکالمه در زمان صحبت کردن
بخش اول

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟

حفظ لحن مکالمه در موعد گفتگو کردن
یک موسیقی را در نظر بگیرید، اگر خواننده نتواند در طول ضبط آهنگ لحن خود را حفظ کند، نتیجه کار آهنگی بد خواهد شد که هیچ کس به آن گوش نخواهد داد! برای مثال۲ عبارت "امری باشه؟" و "کمک دیگری از دست من ساخته ‌است؟"هر دو، یک سوال هستند و معنی یکسانی می‌دهند، اما لحن بیان متفاوتی دارند. در نتیجه، تأثیر متفاوتی روی مشتری می‌گذارند.

همانطور که برای تیم حمایت خود لحن خاصی را برای برخورد با مشتری تعریف می‌کنید، بهتر است معیارهایی را هم برای مکالمات‌شان با اشخاص در نظر بگیرید. این پیشه مایه می‌شود کارکنان تیم پشتیبانی‌تان نه تنها به لحن مورد نظرتان دست پیدا کنند، بلکه مشتریان شما نیز تصور نمی‌کنند که از روی یک متنِ حاضر به آن‌ها پذیرش دیتا می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کند بودن گوشی یک مشکل بسیار ناراحت کننده است و گاهی باعث می‌شود که کاربر بخواهد گوشی جدیدی بخرد. در این مطلب حل مشکل کند شدن گوشی اندروید را توضیح داده‌ایم.

 

مهم نیست که گوشی شما یک اسمارت فون رده پایه بوده و از همان زمانی که آن را خریده‌اید عملکرد کندی داشته یا این که به دلیل قدیمی شدنش کند شده است، زیرا در هر دو حالت راهکارهایی برای افزایش سرعت آن وجود دارد. در این مطلب حل مشکل کند شدن گوشی اندروید را شرح داده‌ایم و روش‌هایی را برای رفع این مشکل ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

حل مشکل کند شدن گوشی اندروید

بالا بردن سرعت گوشی اندروید چگونه است؟

مطالب موجود در این مقاله:

    1. شناسایی مشکل
    2. آزاد کردن فضا
    3. بررسی ویجت‌ها
    4. غیرفعال کردن افکت‌ها و انیمیشن‌ها
    5. آزاد کردن رم
    6. حذف برنامه‌های مدیریت پردازش یا پاک کننده حافظه ساخته شده توسط شرکت‌های واسط
    7. ری استارت کردن گوشی
    8. آپدیت کردن نرم افزارها
    9. عیب یابی گوشی
    10. گزینه‌های روت سازی گوشی
    11. بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه

 

 منبع: 
https://techrato.com/2020/02/27/improving-android-device-speed/


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راهنمای جامع کار با سیستم گلستان ، راهنمایی برای رهایی از پیچ و خم های امور سیستماتیک دانشگاهی میباشد. در این گفتار با ما باشید.

 

سیستم گلستان؛ بخشی از روند سیستماتیک شدن خدمات دانشگاهی یا بلای جان دانشجویان

سال­هاست که عموم دانشگاه­های کشور، حتی در شهرستان­ها و نقاط دور افتاده، با مجهز شدن به سامانه ­های اینترنتی ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی سعی بر آن دارند تا سرعت و دقت ارائه خدمات دانشجویی را بالاتر برده و از کاغذبازی­ های اداری طاقت­ فرسا در روند ارائه این خدمات اجتناب کنند. اما این خواست و اراده یک سمت ماجراست، در عالم واقع اما، همواره دانشجویان بی­شماری را داریم که از کار با این سامانه­ ها، خصوصا سامانه گلستان بیزارند و همواره نسبت به بازدهی مناسب اینگونه خدمات غیرحضوری شکوه می­کنند.

فراتر از مسئله نقایص اساسی که به این سامانه وارد است، بخش بزرگی از مشکلات دانشجویان از ناآشنایی با روند کار با سامانه گلستان و عدم وجود راهنمای مناسب برای کار با این سامانه است. همین مسئله انگیزه‌­ای برای ما شد تا به نگارش این مطلب با هدف آشنایی حداقلی دانشجویان مبادرت ورزیم. در راهنمای جامع کار با سیستم گلستان برای آموزش کار با سیستم گلستان با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

بر همین اساس در این مطلب و برای آموزش کار با سیستم گلستان به ترتیب به معرفی بخش­های مختلف سامانه گلستان (به عنوان فراگیرترین سامانه آنلاین دانشگاهی) و کارکردهای بخش­های مختلف آن میپردازیم.

راهنمای جامع کار با سیستم گلستان

  • یافتن سیستم گلستان دانشگاه خودتان!

از آنجایی که دانشگاه­ های بسیاری در سطح کشور از سامانه جامع گلستان استفاده می­کنند، عموما در فرایند جستجو اینترنتی بهتر است قیدهایی را برای محدود کردن دامنه جستجو به عبارت جستجو شده‌­ بیفزایید. جستجوی صرف «سامانه جامع گلستان» لیستی از سامانه تمام دانشگاه­ها به شما تحویل میدهد که ممکن است دانشگاه محل تحصیل خودتان را مجبور شوید در صفحات بعدی نتایج جستجو پیدا کنید.

در نتیجه در همان قدم اول بهتر است، ترکیبی از عبارت «سامانه گلستان» و نام دانشگاه محل تحصیل خود را جستجو کنید. مثلا؛ سامانه گلستان دانشگاه شهید بهشتی را اگر جستجو کنید قطعا نتیجه بهتری میگیرید.

یافتن سیستم گلستان

راهنمای جامع کار با سیستم گلستان ؛ ورود به سامانه گلستان

با یافتن سامانه دانشگاه خودتان  با صفحه اصلی و اولیه سامانه مواجه میشوید. در این صفحه معمولا دو گزینه وجود دارد. گزینه «ورود به سیستم» و گزینه «محیط آزمایشی». عموما تصور همه بر این است که این گزینه محیط آزمایشی یک قابلیت اضافی و بی­فایده است که هیچ استفاده‌­ای ندارد. اما این تصور اشتباه است. محیط آزمایشی، محیطی است برای آموزش کار با سیستم گلستان.

محیط آزمایشی، برای هر کاربری دقیقا مشابه با فضای اصلی سامانه است با این تفاوت اساسی که اطلاعات موجود در محیط آزمایشی یک کپی از اطلاعات فضای اصلی است که در یک بانک اطلاعاتی مجازی ثبت شده است. به عبارت دیگر هر تغییر که در محیط آزمایشی ایجاد کنید، هیچ تغییری در اطلاعات اصلی ثبت نمی­شود و با هر بروزرسانی مجددا اطلاعات به حال اولیه برمیگردد.

در نتیجه کاربرد این گزینه برای افراد تازه­ کار در مورد سیستم گلستان است، که یا از تغییر اطلاعات نگران­ اند یا از نتیجه فرآیندی مطمئن نیستند. در اینگونه موارد بهتر است از محیط آزمایشی ابتدائا روند کار را ببینید و سپس در فضای اصلی اقدام کنید.

برای ورود به سیستم با انتخاب هرکدام از دو گزینه مذکور با صفحه ­ای روبرو می­شوید و با ورود کد امنیتی درخواست شده به صفحه اصلی ورود اطلاعات وارد می­شوید. در این صفحه با وارد کردن شناسه کاربری و گذرواژه خود میتوانید وارد سیستم شوید. شناسه کاربری همواره شماره دانشجویی شماست و گذرواژه در اولین دفعه­ای که اقدام به ورود میکنید، کد ملی است. مگر اینکه گذرواژه دیگری به شما اعلام کنند.

در همان اولین ورود به سیستم لازم است که کلمه عبور خود را تغییر دهید. در نتیجه سیستم به طور خودکار شما را به صفحه تغییر رمز عبور منتقل میکند. ابتدائا لازم است شناسه و گذرواژه فعلی را وارد کنید و در ادامه با ورود شناسه کاربری و تعیین دو مرحله­ ای رمزعبور جدیدتان،‌ گزینه اعمال تغییرات را انتخاب کنید. سیستم پس از بررسی فرایند، نتیجه را اعلام میکند. در صورت موفقیت آمیز بودن فرایند، گزینه بازگشت را انتخاب کنید تا به صفحه اصلی کارتابل خودتان برسید. یک توصیه دوستانه، به هیچ وجه رمز عبورتان را فراموش نکنید.

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/28/how-to-work-with-golestan-sys/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شبکه های اجتماعی امروزه جزء جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده اند. از این رو، بازاریابی شبکه های اجتماعی موضوعی است که هر کسب و کار دیجیتالی باید در جریان دیجیتال مارکتینگ به آن پروا کند.


همانطور که در مقاله "نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال" گفتیم، امروزه با گسترش دیجیتال و اینترنت، پروا اکثر شرکت های کبیر کامپیوتری و اینترنتی به ارائه خدمات شبکه های اجتماعی، رسانه های گروهی، پورتال های وب و... جلب شده است. برنامه نویسان وب و اپلیکیشن، این ایام بسیاری از هزینه و انرژی خویش را صرف راه اندازی و راه اندازی شبکه های اجتماعی کرده اند.
تعدد و خاصیت های مختلف شبکه های اجتماعی باعث شده که هر کسی با توجه به علایق، نیازها، سلایق و... به یک یا چند شبکه اجتماعی علاقه مند باشد و در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنند. پهنه و جذابیت های هر یک از این شبکه های اجتماعی باعث شده که ملت با هر سن و سال، جنسیت، نژاد، عقاید و... حتی برای پر کردن اوقات فراغت دست به دامان این شبکه های اجتماعی شوند و محبوبیت و مقبولیت هر یک از این شبکه های اجتماعی به نوبه خود سبب شده است که کسب و کارها و برندهای گوناگون در هر مقوله ای برای بازاریابی، تبلیغات، شناختن خویش به مخاطبان، پهنه محصولات و خدمات و... کار و جنبش های عظیمی را در این شبکه های اجتماعی متمرکز کنند.
تمامی این مسائل سبب می شوند که بازاریابی شبکه های اجتماعی نیازمند یک راهبرد و نقشه راهی باشد که این امر جز با رایزنی با مشاوران خبره گستره بازاریابی دیجیتال ممکن نیست.
متخصصان گستره دیجیتال مارکتینگ در "امپریال" با تکیه بر تجربه و فرهنگ خود، حاضر اند تا کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی یاری رساند.
ما در این مقاله قصد داریم که راهبرد بازاریابی شبکه های اجتماعی را بررسی نماییم تا کسب و کارها مختصری راجع به این طریق از بازاریابی بدانند. با پیوسته این نوشتار جذاب با ما باشید.

 

مزیت بازاریابی شبکه های اجتماعی
ویژگی آشکار و چشمگیر شبکه های اجتماعی، رایگان بودن و ارزان بودن بازاریابی در این رسانه های دسته جمعی است. تکاپو های بازاریابی در شبکه های اجتماعی قطعا گرد از بی ضررترین طریق های بازاریابی برای هر کسب و کاری است.
مزیت دیگر بازاریابی شبکه های اجتماعی، همه راهبند بودن این رسانه های جمعی است. بر پایه پسینیان نظرسنجی ها، امروزه هر فرد در پنج شبکه‌ اجتماعی عضویت دارد و روزانه حدود ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه از موعد خودش را صرف چک کردن پست های شبکه های اجتماعی می کند!
موضوع دیگر بالا بودن نرخ بهره‌گیری در بین جوانان 16 لغایت 25 سنه است. پس برندهایی که بازار هدفشان، جوانان و نوجوانان است، حتما باید نگاه ویژه ای به بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشند. همچنین این آمار نشانه می دهد که در آینده نه چندان دور، با پروا به رشد سنی این جامعه آماری، شبکه های اجتماعی و بازاریابی در این شبکه ها، زیاد مهم تر از حال خواهد شد.

 

محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی
در نوشتار پیش از لزوم و چرایی بازاریابی شبکه های اجتماعی سخن گفتیم و نتایج این نوع از دیجیتال مارکتینگ را برشمردیم. اینک جستار اصلی محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا رسانه های دسته جمعی است؛ یعنی به راستی چه گونه محتوایی با چه معیارها و استانداردهایی می تواند بیشترین تاثیر را در بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشد.
محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی باید در نخست به گونه ای باشد که برند کسب و کار شما را به بیننده بشناساند. به راستی آشنا برپایی بیننده با برند باید در اولویت محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی برند شما باشد.
در ثانی، محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی باید به نوع ای جذاب و خلاق باشد که مایه افزایش بازدید و شدامد وب سایت کسب و کار شما شود. موضوعی که می تواند به سئوی سایت شما هم کمک کند. وانگهی با اتمام یک سری از اقدامات در شبکه های اجتماعی نیز می توانید باعث درمان سئوی سایت کسب و کارتان شوید که بدست کارشناسان این گستره صورت می گیرد.

آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی


ویژگی های محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی
1- فقط به فکر فروش محصول یا ارائه خدمت نباشید
هم از لحاظ روانشناسی و هم بر پایه نظرسنجی های سپریدن شده، کسب و کارهایی که صرفا در محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، از فرآورده یا خدمت برند خود گفتگو می کنند، نتیجه عکس خواهند گرفت.


2- جذابیت در مقاله و عکس
شما در شبکه های اجتماعی اصولا یک عکس یا ویدئو دارید با یک روشنگری نوشتاری، از این رو، انتخاب عکس جذاب و ویدئوی دیدنی به همراه یک متن ریزبین و جامع، می تواند موجب شکل گیری یک محتوای بازاریابی خوب شود.


3- به کارگیری هشتگ
هشتگ ها می توانند محتوای شما را در بین محتواهای هم سوژه قرار دهند. استفاده به جا و مناسب از هشتگ ها قطعا به شما کمک خواهند کرد.


4- استفاده از لینک مقالات وب سایت
شما در بعضی از شبکه های اجتماعی امکان گذاشتن لینک دارید. این جستار فرصت مناسبی برای این سوژه است که کاربر را به صفحات وب سایتتان هدایت کنید و مایه بهبود سئوی سایتتان شوید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طی مراسمی که در عصرگاه روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در هتل پارسیان آزادی تهران توسط گلدیران و دفتر شرکت ال‌جی در ایران به همراه جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید، از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سینما سه‌بعدی ال‌جی رونمایی شد. تلویزیون‌های معرفی شده در این مراسم از میان همان مدل‌هایی بودند که در CES 2012 امسال عرضه شدند و طبق معمول از فناوری پسیو با عینک‌های سبک استفاده می‌کنند. یکی از مدل‌ها در میان نمونه‌های معرفی شده در این رویداد تلویزیون نانو LED بود که از نمایشگری با قاب بسیار نازک در لبه‌ها بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های جالب تلویزیون‌های سینما سه‌بعدی جدید ال‌جی مجهز بودن به تکنولوژی جدید Dual-Play است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به صورت هم‌زمان بتوانند با یکدیگر از بازی‌های سه‌بعدی لذت ببرند.
در این مراسم، بعد از اینکه مهمانان تجربه مشاهده تصاویر سه‌بعدی در تلویزیون‌های جدید را از نزدیک کسب کردند، مسئولان ال‌جی و گلدیران به بیان جدیدترین دستاوردهای این شرکت پرداختند. به این ترتیب حسین تنهایی، قائم‌مقام و عضو هیئت مدیره شرکت گلدیران طی سخنانی به شرح و ارایه گزارشی از آخرین فعالیت‌های شرکت متبوع خویش پرداخت. در این مراسم برخی هنرمندان سرشناس و باتجربه کشور همانند مسعود کیمیایی، سعید راد، مهدی هاشمی، گلاب آدینه، مجید مظفری و… نیز حضور داشتند که به بحث در مورد سینمای روز ایران و همچنین بیان تجربه‌شان از تماشای تصاویر در تلویزیون‌های 3D ال‌جی پرداختند. پس از این بخش، جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با مقام‌های گلدیران و ال‌جی برگزار گردید.

منبع: 

https://itresan.com/62/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%87%e2%80%8c%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حاصل سومین همکاری برند مشهور مد با ال‌جی گوشی Prada 3.0 می‌باشد که در ژانویه 2012 با تک رنگ مشکی به بازار عرضه شد. این گوشی زیبا که از طراحی پرادا بهره می‌برد به نمایشگر با کیفیت IPS LCD نوا مجهز شده است. در قلب این محصول از پردازشگر دو هسته‌ای TI OMAP مدل 4430 با فرکانس 1 گیگاهرتز و چیپست گرافیکی PowerVR SGX540 به همراه یک گیگابایت رم استفاده شده است. برای دوربین Prada 3.0 از لنزی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED بهره گرفته شده که قابلیت فیلم‌برداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. بدنه پلاستیکی گوشی که ظاهری فلز مانند دارد، بسیار مستحکم و مقاوم می‌باشد. برای سیستم عامل این گوشی از اندروید نسخه 2.3.7 موسوم به نان‌زنجفیلی با پوسته اختصاصی که ال‌جی برای آن طراحی کرده، بهره گرفته شده است. در این پوسته اختصاصی فقط از رنگ مشکی وسفید استفاده شده که در کنار سادگی، زیبایی چشم‌نوازی هم دارد. از امکانات جالب توجه Prada 3.0 می‌توان به بلوتوث نسخه 3.0 و NFC اشاره کرد. باتری این گوشی 4 ساعت و 20 دقیقه زمان مکالمه را در شبکه نسل دوم تاب می‌آورد که این رقم برای 3G به 5 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

منبع: 

https://itresan.com/72/lg-prada-3-0/



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم


اگر تنها یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام کاربرد کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و گرایش خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال احتمالاً برادر داشته باشید بدانید چگونه می تاب مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند. با پروا به این جستار ،اینستاگرام ها تصمیم گرفته است روش تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد الی به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خویش را فرا بگیرید.
” استوری اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید! “

چگونه استوری اینستاگرام را پنهان نماییم ؟
مطمئنا خیلی از کاربران علاقه ندارند استوری هایشان برای کل افرادی که او را فالو کرده اند نمایش دیتا شود. به همین هدف اینستاگرام امکانی را فراهم کرده است الی بتوانید مشخص کنید چه کسانی نباید استوری های شما را ببینند.

Learn to hide posts from the Instagram Story
پس از وارد شدن به اینستاگرام وارد تنظیمات می شویم 

Learn to hide posts from the Instagram Story

وقتی که روی عکس خود ضربه می زنید می توانید محتویات استوری خود را نگریستن کنید

از دست ندهید : تعلیم حذف استوری سایرین در اینستاگرام

ذر این جا می توانید Delete را بزنید و استوری را حذف کنید. این کار با این آپشن احتیاج به ممارست اکثریت دارد اما اگر به سمت بالا سوایپ کنید می توانید به صورت دیگری عکس باره نظر را از استوری تان حذف کنید. با سوایپ کردن به سمت بالا استوری مورد نظر به صورت زیر می شود:

آیکون سطل آشغال را در سمت راست و میان صفحه تماشا می کنید. می توانید با به کارگیری این گزینه هم راحت تر استوری را حذف کنید. بدین ترتیب با زدن این آیکون یک گزینه نشان داده می شود که تایید پایانی برای حذف را به شما نشان می دهد:

برای این پیشه دلیت را بزنید  تصویر از استوری حذف شود. بدین چهره می توانید تصاویری را که به اشتباه برای استوری ارسال می کنید را تند حذف کنید.

اکثر کاربران فعال اینستاگرام مواقعی که به سینما یا پارک می­روند. از اتفاقات عکس می‌گرفتند و در پست­ها به اشتراک می­گذارند. این شغل معایبی داشت و اینستاگرام تصمیم گرفت story یا داستان را وارد این پهنه پهناور کند.

شاید شما نیز در فهرست فالوینگ خویش در اینستاگرام افرادی را داشته باشید که در طول روز مدام در حال قراردادن یا استوری اینستاگرام هستند. با اینکه استوری اینستاگرام گرد از محبوب ترین امکانات در Instagram است و بیشتر در درازا سررسید چک کردن اینستا خود به تقسیم استوری رفقا خویش سر می زنند ولی برخی مواقع پیش می آید که برخی از افراد مدام در حال سپریدن این پیشه هستند و البته مطالب آن ها نیز از نظر شما اصلا جالب نمی باشند. خوشبختانه اینستاگرام برای این مسئله تدبیر خوبی اندیشیده است و شما می توانید از شر استوری های ستوهی دهنده بعضی افراد در اینستاگرام آزاد شوید. در این مطلب شیوه پنهان کردن استوری سایرین و حذف استوری دیگران در اینستاگرام را به چهره تصویری به شما دوستان آموزش می دهیم.

 تعلیم اندوخته کردن استوری اینستاگرام دیگران

قابلیت حذف استوری سایرین در Instagram
Story اینستاگرام یگانه از جذاب ترین سرنوشت ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که با پروا به پیشباز کاربران متعلق به امکانات زیادی به اینستاگرام اضافه شده است. از دسته این امکانات هایلایت استوری اینستاگرام است که به وسیله آن شما می توانید استوری های خود را ماندگار کنید و راهبند از حذف استوری پس از ۲۴ ساعت شوید. در ضمن قابلیت های نظرسنجی Story اینستاگرام که گونه ها مختلفی هم دارد به شما کمک می کند که بتوانید در کسب و کار خویش با توجه به نظر مشتریان موفق تر باشید. با وجود محبوبیت و جذابیت Story در اینستاگرام گاهی این خاصیت مایه رنجانیدن شدن شما می شود. برخی از کسان از لحظه به لحظه زندگی خصوصی خویش گزارش می دهند و شما شدنی است علاقه ای به پرماسیدن این موضوعات نداشته باشید. در این مواقع می توانید از قابلیت حذف استوری دیگران در اینستاگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تعلیم غیرفعال کردن استجابت به استوری اینستاگرام

با حذف استوری سایرین در اینستاگرام پست های فرد باره عقیده و دیگر ارتباطات با فرد مورد عقیده در برنامه اینستاگرام پایدار باقی می ماند و فقط چیزی که شما از آن محروم خواهی بود همان گزارشات گاه و بی گاه استوری جدید اشخاص در برنامه است. همچنین این امکان در اینستاگرام قابل بازگشت است و در صورتیکه شما از تصمیم خویش منصرف شده و بخواهید استوری های شخص را در اینستا ببینید می توانید تنظیمات را به حالت معمول در بیاورید.

مراحل حذف استوری دیگران در اینستاگرام
قابلیت hide Story دیگران در ورژن های قدیمی اینستاگرام موجود نبوده است و گسترش دهندگان با توجه به درخواست کاربران در ورژن جدید این برنامه امکان حذف استوری سایرین در اینستاگرام را اضافی نموده اند.برای دانلود نسخه ی بروز حائز این قابلیت به این صفحه بروید.

برای ندیدن استوری دیگران بایستی مراحل ذیل را همراه با ما طی کنید:
در مرحله نخست دربایستن است که اگر اینستاگرام شما آپدیت نیست واپسین ورژن از اینستاگرام را نصب کنید.
در گام دوم دربایستن است که اپلیکیشن اینستاگرام خویش را اجرا کرده و تقسیم استوری ها مراجعه کنید. در سرنوشت Story های اینستاگرام به پیگیری کاربر باره نظرتان بگردید و بعد از پیدا کردن وی در فهرست استوری ها بر روی نام کاربر کلیک طولانی نمائید. با این پیشه منوی پاپ اپی به شما نمایش دیتا می شود که دربرگیرنده دو گزینه است. گزینه اول View Profile است که برای نمایش دادن مشخصات کاربر می باشد. شما می توانید به صفحه کاربر وارد شده و چنانچه علاقه ای به دنبال کردن وی در اینستاگرام ندارید او را Unfollow کنید. با این شغل دیگر پست های فرد مورد عقیده نیز به شما نمایش دیتا نمی شود. اما با انتخاب گزینه Muteمی توانید تنها استوری های کاربر را حذف کنید و در صورتیکه کاربر استوری جدیدی اضافه کند برای شما نمایش دیتا نمی شود.

مراحل بازگرداندن استوری سایرین در Instagram
ممکن است بعد از مدتی عقیده شما عوض شود و بخواهید از استوری هایی که کسان در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند آگاه شوید. افرادی که استوری آن ها را در اینستاگرام خاموش کرده اید به انتهای تقسیم استوری شما اضافه می شوند و آیکن نام آن ها به رنگ خاکستری در می اید. برای بازگرداندن استوری افرادبه حالت معمول بایستی بر روی نام آن ها در دسته استوری کلیک طولانی نمائید. در منوی پاپ اپ نمایش داده شده بر روی گزینه Unmute کلیک کنید. با اینکار کاربر باره عقیده از حالت خاموش بودن استوری اینستاگرام بیرون می شود و شما می توانید از آن به بعد استوری فرد مورد عقیده را در صفحه اینستاگرام خویش مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام با Sticker New Music

اینستاگرام در جدیدترین آپدیتش، قابلیتی را به این بخش آورده که توسط آن می‌توان به استوری خود موزیک اضافه کرد. تا پیش از این کاربران برای این کار، حین ضبط ویدیو، موزیکی را در پس زمینه پخش می‌کردند. اما از آن جایی که صدا از طریق میکروفون ضبط می‌شد، کیفیت چندان مناسبی نداشت و نتیجه‌اش آنچنان رضایت بخش نبود.

 

اما اکنون توسط قابلیت قرار دادن موزیک در استوری که با آپدیت جدید اینستاگرام در دسترس قرار گرفته، می‌توانید موزیک دلخواه خود را از لیستی که اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد، انتخاب کنید و آن را با کیفیت بالا در استوری خود قرار دهید .

 

برای شروع اضافه کردن موسیقی متن فیلم به استوری اینستاگرام بعدی خود آماده هستید؟ این نمی تواند آسان تر از این باشد! فقط مراحل زیر را دنبال کنید و به زودی عکس ها و فیلم ها را به آهنگ مورد علاقه خود ارسال کنید.

 

ابتدا آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را در iOS یا Android بارگیری کنید. پس از به روزرسانی برنامه ، با ضربه زدن روی نماد دوربین در سمت راست بالای صفحه اصلی خود ، به Instagram Stories بروید.

 

پس از گرفتن عکس یا فیلم ، روی دکمه stickers در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس  music sticker را بزنید.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

گذاشتن اهنگ در استوری

 

این کتابخانه موسیقی اینستاگرام را باز می کند که در آن هزاران آهنگ برای انتخاب پیدا خواهید کرد. می توانید یک آهنگ خاص را جستجو کنید ، یا می توانید بر اساس روحیه ، ژانر یا آنچه محبوب است ، مرور کنید.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

  موزیک در استوری اینستاگرام

 

می توانید قبل از افزودن آن به داستان خود ، روی دکمه پخش ضربه بزنید تا پیش نمایش را بشنوید.

وقتی از انتخاب آهنگ خود مطمئن هستید ، می توانید از مسیر سریع حرکت کرده و به عقب برگردید تا قسمت دقیقی را متناسب با استوری خود انتخاب کنید.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 گذاشتن موزیک برای استوری

 

همچنین می توانید مدت زمان پخش کلیپ موسیقی را انتخاب کنید (حداکثر 15 ثانیه).

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 

اگر اشعاری برای آهنگی که انتخاب کرده اید در دسترس است ، باید به طور خودکار روی صفحه شما ظاهر شوند.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 

سپس می توانید فونت ها و طرح های مختلفی را برای آنها انتخاب کنید و می توانید بخشی از آهنگ مورد نظر برای پخش را ویرایش کنید.

هنگامی که کسی استوری شما را تماشا می کند، می تواند برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد این هنرمند یا گوش دادن به آهنگ های بیشتر ، به متن ترانه ضربه بزند.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 

در آخر ، می توانید قبل از انتشار ، برچسب آن را به دلخواه تغییر دهید.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 

اکنون شما آماده هستید تا به طور معمول در استوری های اینستاگرام  - GIF ، نظرسنجی ، هشتگ یا هر چیز دیگری را که دوست دارید اضافه کنید ، روی دکمه “Your Story”  در پایین صفحه خود ضربه بزنید ، و همه مجموعه ها تنظیم شده اند!

 

اگر از iOS استفاده می کنید ، می توانید قبل از گرفتن فیلم یا عکس خود ، آهنگی را انتخاب کنید. کافیست وقتی در دوربین Instagram Stories هستید ، فقط به حالت ضبط بر روی عنوان "Music" بروید.

 

 آهنگ برای استوری, استوری اینستاگرام

 

از اینجا ، مانند گذشته است. فقط یک آهنگ جستجو کنید ، قسمتی را که می خواهید برای عکس یا فیلم خود انتخاب کنید ، انتخاب کنید و هنگام پخش آهنگ در پس زمینه ، استوری اینستاگرام خود را ضبط کنید. آسان است

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/music-instagram1-story.html

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه فعالیت Google خود را در رایانه و تلفن هوشمند (یا تبلت) و همچنین نحوه تاریخ Google Chrome خود بر روی دسکتاپ و موبایل مشاهده کنید.

 

روش 1

بررسی سابقه حساب گوگل در دسکتاپ:

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

ورود به حساب گوگل

 

صفحه فعالیت Google را باز کنید.

در مرورگر وب رایانه خود به آدرس https://myactivity.google.com/ بروید .

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

دسترسی به حساب گوگل

 

بر روی SIGN IN در وسط صفحه کلیک کنید ، سپس آدرس ایمیل حساب Google خود را وارد کنید ، روی NEXT کلیک کنید ، رمز حساب Google خود را تایپ کنید و روی NEXT کلیک کنید.

در صورت باز شدن صفحه فعالیت Google ، این مرحله را رد کنید. 

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 تاریخچه جستجوی حساب گوگل

 

فعالیت حساب Google خود را مرور کنید. برای بارگیری ورودی های قدیمی ، از لیست فعالیتها با اسکرول حرکت کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

بررسی تاریخچه حساب گوگل 

 

یک دسته خاص را انتخاب کنید. اگر می خواهید فعالیت را از یک بخش خاص (به عنوان مثال Chrome) مشاهده کنید ، روی عنوان، بخش در بالای صفحه کلیک کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 پاک کردن تاریخچه حساب گوگل

 

در صورت لزوم موارد را حذف کنید. برای حذف یک مورد خاص از سابقه Google خود ، روی ⋮ در سمت راست مورد کلیک کنید ، در فهرست کشویی Delete (حذف) را کلیک کنید و در صورت درخواست دکمه DELETE را بزنید. برای حذف کل تاریخچه Google خود:

روی Delete activity by در سمت چپ کلیک کنید.

 All time را از عنوان "Delete by date"  انتخاب کنید.

بر روی دکمه DELETE کلیک کنید.

وقتی از شما خواسته شد ، بر روی دکمه DELETE کلیک کنید. 

 

روش 2

بررسی تاریخچه حساب Google در iPhone

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

Google را باز کنید. روی نماد برنامه Google ، که شبیه به یک "G" قرمز ، زرد ، سبز و آبی است در پس زمینه سفید ضربه بزنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی "Settings" ضربه بزنید. نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد. انجام این کار باعث می شود صفحه جدیدی باز شود.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

به پایین بروید و روی History ضربه بزنید. این در وسط صفحه است.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

به پایین بروید و روی My Activity ضربه بزنید. 

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

فعالیت حساب Google خود را مرور کنید. برای بارگیری ورودی های قدیمی ، از لیست فعالیتها حرکت کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

در صورت لزوم موارد را حذف کنید. اگر می خواهید یک مورد را از تاریخچه حساب Google خود حذف کنید ، به ⋮ در سمت راست مورد ضربه بزنید ، روی حذف کردن در فهرست کشویی ضربه بزنید و در هنگام درخواست از دکمه DELETE ضربه بزنید.

همچنین می توانید سابقه فعالیت حساب Google خود را با ضربه زدن بر روی ⋮ در گوشه سمت راست بالای صفحه ، ضربه زدن به Delete activity by ، انتخاب All time  از عنوان "Delete by date"، ضربه زدن به DELETE و ضربه زدن به دکمه DELETE هنگام پاک کردن ، پاک کنید. 

 

روش 3

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

Google را باز کنید. روی نماد برنامه Google ، که شبیه به یک "G" قرمز ، زرد ، سبز و آبی است در پس زمینه سفید ضربه بزنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی ☰ ضربه بزنید. این نماد را در گوشه سمت راست و پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی Settings ضربه بزنید. در قسمت سمت چپ صفحه است.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی Accounts & privacy ضربه بزنید. این برگه در نزدیکی بالای صفحه است.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی My activity ضربه بزنید. نزدیک ته صفحه است. با این کار صفحه فعالیت Google Account شما در Chrome باز خواهد شد.

اگر از شما خواسته شد وارد شوید ، آدرس ایمیل و رمزعبور حساب Google خود وارد کنید. 

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

فعالیت حساب Google خود را مرور کنید. برای بارگیری ورودی های قدیمی ، از لیست فعالیتها حرکت کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

یک دسته خاص را انتخاب کنید. اگر می خواهید فعالیت را از یک بخش خاص (به عنوان مثال Chrome) مشاهده کنید ، به عنوان بخش در بالای صفحه ضربه بزنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

در صورت لزوم موارد را حذف کنید. اگر می خواهید یک مورد را از تاریخچه حساب Google خود حذف کنید ، به ⋮ در سمت راست مورد ضربه بزنید ، روی Delete در فهرست کشویی ضربه بزنید و در هنگام درخواست دکمه DELETE ضربه بزنید.

همچنین می توانید سابقه فعالیت حساب Google خود را با ضربه زدن بر روی ☰ ، ضربه زدن به Delete activity by ، انتخاب All time از عنوان "Delete by date" ، ضربه زدن به DELETE ، و ضربه زدن به DELETE در صورت درخواست ، پاک کنید. 

 

روش 4

بررسی تاریخچه کروم روی دسکتاپ:

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

گوگل کروم را باز کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی ⋮ کلیک کنید در گوشه بالا سمت راست پنجره قرار دارد. با کلیک بر روی این نماد ، یک منوی کشویی ایجاد می کند.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

History را انتخاب کنید. این را در وسط منوی کشویی پیدا خواهید کرد. یک منوی بازشو ظاهر می شود.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی History کلیک کنید در بالای منوی پاپ آپ قرار دارد. با این کار صفحه History باز می شود.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

تاریخچه Chrome خود را مرور کنید. در ورودی های تاریخچه خود حرکت کنید تا در صورت لزوم آنها را بررسی کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

در صورت لزوم تاریخچه خود را پاک کنید. در حالی که می توانید با کلیک کردن روی ⋮ و سپس کلیک کردن بر روی Remove from history ، یک مورد خاص را از سابقه Chrome خود پاک کنید ، می توانید با انجام موارد زیر همه سابقه Chrome خود را پاک کنید:

روی Clear browsing data  در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که "سابقه مرور" بررسی شده است.

یک کادر زمانی را برای پاک کردن از کادر کشویی "Time range" انتخاب کنید.

CLEAR DATA را در انتهای پنجره کلیک کنید. 

 

روش 5

بررسی سابقه Chrome روی موبایل

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

گوگل کروم را باز کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی ⋮ ضربه بزنید. در گوشه بالا سمت راست صفحه است. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

روی History ضربه بزنید. 

اگر  History را در اینجا نمی بینید ، روی New tab در فهرست کشویی ضربه بزنید ، سپس دوباره  ⋮ را ضربه بزنید و در آنجا روی  History ضربه بزنید. 

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

تاریخچه Chrome خود را مرور کنید. پس از بارگیری صفحه سابقه Chrome ، به آن بروید تا در صورت لزوم آن را بررسی کنید.

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

اگر می خواهید از اطلاعات خاص ، خلاص شوید ، موارد زیر را انجام دهید:

آیفون - روی  Edit در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید ، روی گزینه های مورد نظر ضربه بزنید و Delete را در گوشه پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

Android - روی سمت راست هر موردی که می خواهید از صفحه سابقه حذف کنید ، روی X ضربه بزنید. 

 

بررسی تاریخچه حساب گوگل در Android, تاریخچه کروم روی دسک تاپ

 

در صورت لزوم کل تاریخچه خود را پاک کنید. اگر می خواهید کل سابقه Chrome خود را برای تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود پاک کنید ، روی Clear Browsing Data ضربه بزنید ، مطمئن شوید که "Browsing History" دارای علامت بررسی در کنار آن است ، روی  Clear Browsing Data  ضربه بزنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/googleaccount-search02-history.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()