نوشته شده توسط : ساحل

همه ما در باره اهمیت و محبوبیت و هدفمند بودن و… و… اینستاگرام می‌دانیم! برویم راز ریشه-بن-بیخ مطلب. در اینستاگرام چگونه باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی برای این کار، سودمند است؟

در این نوشتار به بررسی دو توصیه جالب و یک افزار مفید در راستای درمان تبلیغات شما در اینستاگرام می‌پردازیم (این نوشته یک ریپورتاژ آگهی‌ست، ولی راهکارهای ارائه شده در آن مورد تایید تیم Modir TV می‌باشد). با نوشتار «۲ شیوه کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام» به اتفاق باشید:

راهکار اول: از ابزارهای مجانی اینستاگرام بهره‌مند شوید
یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در گزین کردن کاربرانش پیمان دیتا است، ساخت اکانت بازرگانی است که به فالوورهای شما این امکان را می‌دهد که فقط با برگزیدن یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند.

علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده‌های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید می‌توانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) متوجه شوید که کاربران شما چقدر جذب درونمایه و برند بازرگانی شما شدند.

راهکار دوم: در پیج‌های کبیر و پر طرفدار تبلیغ کنید
تبلیغات در پیج‌های بزرگ و تاثیرگذار یکتا از بهترین راهکارها برای دیده شدن سوداگری و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن بعضی از ساده‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خویش را به مقدار مطلوبی افزایش دهید. روش‌های تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر است:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
همان طور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام، به شمار بازدیدهای بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام آن کلیپ اضافه می‌شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت سررسید یک دقیقه طراحی کنید و آن را در پیج‌های پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این طریق هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات موبایل می‌باشد) بر بنیاد تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و کمینه تعرفه آن (در سایت موبودید) ۱۲۰۰۰ تومان به ازای هر ۱۰۰۰ بار بازدید است.

تبلیغات ساعتی یا مقاوم اینستاگرام
تبلیغات ثابت، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر گیتی محسوب می‌شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده‌سازی است. در این طریق پست تبلیغاتی شما که می‌تواند عکس و یا ویدئو باشد، در دیگر پیج‌ها نمایش دیتا می‌شود. خرج تبلیغات نیز با توجه به مدت موعد نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به جستار پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.

نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام
نکته‌ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن پروا کنید این است که بدبختانه شوربختانه بسیاری از افراد سودجو با به کارگیری نرم ابزارها و دیگر طریق های غیر واقعی، شمار فالوورها، لایک‌ها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش می‌دهند و با باورپذیری تبلیغ و گرفتن هزینه‌های گزاف و یا حتی کم‌تر از عرف بازار، مردم را فریب می‌دهند.

لذا حتما برای تبلیغ به این نکته پروا کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیج‌ها می‌توانید از کارشناسان این حوزه راهبری بگیرید. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید گرد از حرفه‌ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که می‌تواند در این پهنه شما را یاری کند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت تایوانی TSMC قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری یک کارخانه تولید چیپست در آریزونا آمریکا بسازد. این کمپانی ۱۶۰۰ شغل در این کارخانه ایجاد خواهد کرد و با تولید محصولاتش برای شرکت‌های آمریکایی، وابستگی زنجیره تامین این شرکت‌ها به چین را کاهش خواهد داد.

TSMC در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که احداث این کارخانه یک پروژه مهم و استراتژیک برای اکوسیستم رقابتی و متزلزل چیپست آمریکاست و باعث خواهد شد تا شرکت‌های پیشتاز آمریکایی محصولات نیمه‌رسانای خود را در داخل کشور تولید کنند.

کارخانه مذکور قرار است در مدت ۹ سال ساخته شود و محلی برای تولید چیپ‌های ۵ نانومتری خواهد بود. این تراشه‌ها می‌توانند روی وسایل الکترونیکی مختلف مانند اسمارت‌فون‌ها و همچنین سیستم‌های دفاعی پیشرفته استفاده شوند.

وزیر خارجه آمریکا تایید کرد که چیپ‌های TSMC در داخل هر وسیله الکترونیکی از ایستگاه‌های 5G گرفته تا جنگنده F-35 استفاده خواهند شد. همانطور که می‌دانید TSMC شریک اصلی اپل در تولید چیپ‌های بایونیک هم است.

براساس برنامه‌ریزی TSMC، ساخت کارخانه جدید در آریزونا از سال 2021 شروع خواهد شد و تولید تراشه‌ها هم از سال 2024 آغاز خواهد گردید. این کارخانه قادر به ساخت ۲۰ هزار چیپست در ماه خواهد بود و سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در آنجا تا پایان سال 2029 ادامه خواهد یافت.

 

 منبع: 
https://itresan.com/300088/tsmc%e2%80%8c-%db%8c%da%a9-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-5-%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1/


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسمارت‌فون هواوی P40 Lite 5G به عنوان جدیدترین عضو از خانواده تلفن‌های پرچمدار هواوی برای بازار اروپا معرفی شد. این تلفن همان هندست nova 7 SE است که در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت هواوی P40 Lite 5G معادل 400 یورو بوده که یکی از اقتصادی‌ترین تلفن‌های هوشمند 5G در اروپا به حساب می‌آید. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده است، اما فروش رسمی آن در تاریخ 29 مه (9 خرداد) شروع می‌شود.

هواوی P40 Lite

تلفن جدید هواوی از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در حفره بالای آن تعبیه شده است. دوربین چهارگانه تلفن از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بهره می‌گیرد که یک سنسور التراواید 8 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل برای تشخیص عمق و تصویربرداری ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

درون هواوی P40 Lite 5G تراشه Kirin 820 5G به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. ظرفیت حافظه داخلی توسط کارت حافظه NM هواوی قابل ارتقا است. یک باتری 4000 میلی‌آمپر هم مسئولیت تامین‌ انرژی سخت‌افزار تلفن را برعهده دارد. نرم‌افزار تلفن توسط رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی در پوسته اندروید 10 اجرا می‌شود. به خاطر داشته باشید که این تلفن از خدمات گوگل‌پلی پشتیبانی نمی‌کند.

 

 منبع: 
https://itresan.com/300075/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p40-lite-5g-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%af%d8%9b-%d8%a7/


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی وب سایت مجانی جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی است که بدست بسیاری از کسان و برخی از شرکت ها در متن تبلیغات آنها به چشم می خورد.

حتما این سوال در ذهن شما پیش خواهد آمد که آیا طراحی سایت رایگان شدنی است ؟ و اگر امکان پذیر نیست بعد پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی سایت مجانی چیست؟

طراحی وب سایت یک فرهنگ کاملا تخصصی و چیره دست است که طراحانطراحی سایت رایگانسایت بعد از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، کمپانی در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف توسط آورده اند. چه بسا برخی از کسان در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با خرج های ناچیز به کار طراحی سایت مشغول شوند اما این به بعید از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خویش در جهت فراگیری تخصص طراحی سایت بخواهند که به چهره کاملا رایگان کار طراحی وب سایت سپریدن دهند.

اما پس حقیقت پیشه تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست ؟

- بعضی از این افراد در ابتدا یک دامین (دامنه چیست ؟) را برای شما ثبت کرده و آن را به یک وبلاگ لینک می دهند و پس از مدتی مهار سایت را از دست مشتریان گرفته و به بهانه های گوناگون از آنها هزینه های فوقانی را دریافت می کنند. ولی ما به شما سایت اف (sitef.ir) را رهنمود می کنیم.

- در برخی از موارد منظور از طراحی سایت مجانی ثبت دامین و هاست رایگان می باشد . ولی ما به شما سایت اف (sitef.ir) را رهنمود می کنیم.

- در بسیاری از موارد هم منظور از طراحی سایت مجانی قالب آماده سایت می باشد که قبلا طراحی شده و برروی اینترنت منتشر شده است سپس آن ها را جستجو کرده و به چهره مجانی در برگزیدن مشتریان قرار می دهند لغایت عقیده مشتریان را در جهت خرید هاست و دامین از آنها جلب نمایند. اما ما به شما سایت اف (sitef.ir) را پیشنهاد می کنیم.

همانطور که گفته شد : طراحی سایت و بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و كاملا تخصصی می باشد كه احتیاج به نا فنی و تجربه كاری بالایی دارد، از این جهت كاری خرج بر نیز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 تریدر نووا تیمی حرفه‌ای با ۱۱ سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی و به‌خصوص بازار ارز بین‌‌الملل است که پس از سال‌ها تجربه معاملاتی، آزمودن تمام استراتژی‌های معروف معاملاتی و سر و کله زدن با بروکرها و کارگزاران مختلف در سرتاسر دنیا، این سایت را به‌وجود آورده است تا تجربیاتی که در این سال‌ها به سختی به دست آمده را با تریدرهای فعال و با انگیزه به اشتراک بگذارد و بتواند مقداری از سختی‌های پیش روی افراد را کاهش دهد.

برای معامله در بازار بورس‌های بین‌المللی همواره تبلیغات زیادی در سایت‌های مختلف می‌شود و شما نیز قطعا آن‌ها را دیده‌اید. اما همیشه نمی‌توان انتظار داشت آن شرکتی که بیشترین تبلیغات را در فضای مجازی انجام می‌دهد، اعتبار زیادی دارد یا مناسب ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است.  

در این مقاله تریدر نووا قصد دارد به بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب کارگزاری فارکس بپردازد و دریابیم که چطور می‌توان بهترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری پیدا کرد. اگر شما هم به‌دنبال سرمایه‌گذاری در بازار بورس هستید حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

فاکتورهای پر اهمیت در انتخاب کارگزاری

خب همان‌طور که می دانید سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جزو فعالیت‌های پرخطر مالی محسوب می‌شود و بر طبق آمار از هر ۱۰ نفری که برای اولین‌بار در این بازارها پا می گذارند، تنها ۱ الی ۲ نفر می‌توانند به سودآوری مستمر در آن دست پیدا کنند. یکی از دلایلی که این آمار در دنیا رسمیت پیدا کرده است، همین موضوع انتخاب کارگزاری معتبر فارکس است.

هر کارگزاری معمولا در یک کشور ثبت شرکت کرده است و تحت سازمان های نظارتی آن مشغول به فعالیت است. پیدا کردن کشور ثبت شده کارگزاری مد نظر معمولا اولین فاکتوری است که باید به آن پرداخت. برای مثال در مقاله بررسی کارگزاری فارکس تایم TraderNova.com به این موضوع پرداخته شده این کارگزاری در کشور قبرس اروپایی ثبت شده و تحت سازمان های نظارتی مالی اتحادیه اروپا در حال فعالیت است.

فاکتور بعدی که باید در انتخاب یک کارگزاری مطمئن به آن پرداخت، سابقه فعالیت آن شرکت است. برای مثال وقتی شما بین انتخاب یک کارگزاری با قدمت ۵ سال و دیگری با قدمت ۱۲ سال شک کردید، حتما اولویت انتخابتان را شرکت ۱۲ ساله قرار دهید. سابقه یک شرکت تضمین کننده صحت سلامت عملکرد آن نیست، اما به هر حال نمی‌توان از تجربه بالا به‌عنوان یک مزیت خوب نام نبرد.

تریدرنووا

در مرحله بعد به شرایط معاملاتی بروکر دقت کنید. تجربه ثابت کرده بروکرهایی که بیشتر به‌دنبال ارائه هدیه‌ها و بونوس های بیشتر هستند و به هر بهانه‌ای و هرروز برایتان ایمیل می فرستند که «اگر امروز حسابت را شارژ کنی و شروع به معامله کنی، ۵۰% هدیه به حسابت اضافه می‌کنیم!»  بیشتر در معرض خطر اسکم شدن و بلوکه کردن سرمایه مشتری به هر دلیل هستند. به عبارتی در سرمایه‌گذاری باید حواستان باشد که از هول حلیم، در دیگ نیفتید!

البته این به این معنی نیست که هر بروکری را به محض ارائه دادن بونوس و هدیه در زمره کلاهبردارها قرار دهیم، اما باید در بازار رقابتی امروز که کار برای شرکت‌های تازه تأسیس کمی سخت و دشوار شده است، کمی بیشتر جوانب احتیاط را رعایت کرد و بیشتر مراقب بود.

در وهله بعدی باید برای آزمودن نهایی بروکری که تصمیم به سرمایه‌گذاری در آن گرفته اید، مقداری کمی از سرمایه خود را شارژ کنید و برای مدت یک هفته شروع به تریدینگ کنید. اگر در این مدت مورد خاصی مشاهده نکردید، می‌توانید دیگر با خیال راحت به افزایش سرمایه و ادامه فعالیت در آن کارگزاری امیدوار باشید.

بروکرهای خوب و با سابقه که توانسته اند تعداد زیادی مشتری و سرمایه گذار جذب خود کنند، معمولا در بخش آموزش نیز فعالیت خوبی دارند و علاوه بر ارائه تحلیل‌های روزانه و هفتگی سهام‌ها و زوج ارزها و شاخص‌های بورسی، وبینارها و سمینارهایی نیز ترتیب می‌دهند تا علاوه بر جذب مشتری جدید، روش‌ها و تکنیک‌های تحلیل گری و معاملاتی را نیز آموزش دهند و به عبارت دیگر قدم‌های درستی نیز در فرهنگ‌سازی بر می دارند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/11/348365/tradernova-stock-market/



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس اطلاعات رسمی، مایکروسافت در نظر دارد با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، نسخه‌ی آیپد آفیس (Office for iPad) را به پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد مجهز کند. ناگفته نماند اپل مدتی پیش ازطریق جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل iPadOS پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد را به تبلت‌های نسل جدیدش اضافه کرد. در همین راستا بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال تلاش هستند تا بتوانند هرچه‌زودتر اپلیکیشن‌‌های خود را به این قابلیت جالب مجهز کنند. 

مایکروسافت طی سال‌های اخیر نشان داده است که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلفش را در زمانی سریع با قابلیت‌های جدید سیستم‌های عامل اپل سازگار می‌کند. بنابراین در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌های خانواده‌ی آفیس خواهیم بود؛ زیرا آن‌طور که ردموندی‌ها می‌گویند کار روی نسخه‌ی ویژه‌ی ورد، اکسل، پاورپوینت و... برای iPadOS آغاز شده است. 

اپل در ماه مارس گذشته در خبری غیرمنتظره از اضافه‌شدن پشتیبانی از نشان‌گر ماوس به iPadOS خبر داد. اپل همواره ادعا کرده است که تبلت‌های سری آیپد پرو می‌توانند جایگزین رایانه‌ی کاربران شوند. به‌لطف پشتیبانی از ترک‌پد، آیپدها امروزه تجربه‌ی کاربری بسیار کامل‌تری را ارائه می‌دهند. البته در نظر داشته باشید که نشان‌گر ماوس در آیپد اپل برخی تفاوت‌ها با نشان‌گر‌های عادی دارد. اپل توانسته است با اتکا بر دانش مهندسین خود، نشان‌گر ماوس را برای iPadOS تا حد زیادی بازآفرینی کند

قابلیت‌‌های منحصربه‌فرد نشان‌گر ماوس آیپد باعث می‌شود توسعه‌دهندگان نیاز به تلاش بیشتری برای سازگار کردن اپلیکیشن‌هایشان با آن داشته باشند. خبرگزاری تک‌کرانچ اوایل همین هفته در گزارشی اعلام کرد مایکروسافت کار روی نسخه‌ی ویژه‌ی آفیس را آغاز کرده است تا در به‌روزرسانی جدید، پشتیبانی از نشان‌گر ماوس آیپد را به آن اضافه کند. تک‌کرانچ در آن زمان مدعی شده بود قابلیت موردبحث در پاییز امسال به نسخه‌ی iPadOS آفیس خواهد آمد.

بااین‌حال خبرگزاری ورج در گزارشی جداگانه می‌گوید برنامه‌ریزی اصلی مایکروسافت این است که پشتیبانی از نشان‌گر ماوس را تا حداکثر پاییز امسال به آفیس بیاورد. این یعنی امکان دارد قابلیت یادشده زودتر از آنچه انتظار داشتیم، در دسترس قرار بگیرد. درواقع آن‌طور که ورج می‌گوید، ممکن است مایکروسافت بخواهد برخی از اپلیکیشن‌های آفیس را زودتر از بقیه به پشتیبانی از ماوس مجهز کند. مایکروسافت تاکنون به تاریخ انتشار دقیق این قابلیت برای اپلیکیشن‌های آفیس اشاره نکرده است.

سال گذشته قابلیت Split View به آیپد اضافه شد و مایکروسافت جزو نخستین شرکت‌هایی بود که توانست از آن بهره بگیرد. ردموندی‌ها در زمانی سریع موفق‌ شدند پشتیبانی از قابلیت Split View را به نسخه‌ی iOS اپلیکیشن اوت‌لوک اضافه کنند. همچنین ردموندی‌ها اوایل امسال نسخه‌ی یکپارچه‌ی آفیس را که شامل تمامی اپلیکیشن‌ها است، برای کاربران iOS در دسترس قرار دادند. اپلیکیشن مستقل جدید آفیس سرویس‌های مختلفی نظیر ورد، اکسل،‌ پاورپوینت و... را ترکیب می‌کند تا همه‌ی آن‌ها ازطریق یک اپلیکیشن کوچک‌تر در دسترس باشند.

مایکروسافت همچنان قصد دارد اپلیکیشن‌های مستقل سرویس آفیس نظیر ورد، اکسل و پاورپوینت را به‌صورت مستقل روی iOS ارائه دهد. بنابراین در آینده‌ای نزدیک پشتیبانی از نشان‌گر ماوس iPadOS به نسخه‌ی جامع آفیس به‌همراه نسخه‌ی مستقل اپلیکیشن‌های موردبحث اضافه خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟ تاکنون با ترک‌پد آیپد پرو جدید کار کرده‌اید؟

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار توانا به غیرفعال کردن و فعال کردن دوباره اکانت خویش هستید. تجربه پرتو دیتا استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش داده است.
با غیرفعال کردن اکانت و بیرون شدن از اکانت تا زمانی که مجدد یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و مجدد وارد اینستاگرام شوید اکانت خویش را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی توانا به مشاهده عکس ها و پروفایل شما نیست.
با غیرفعال کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.دیلیت اکانت موقت اینستاگرامدر همان سان تجربه نشان دیتا برخی مواقع اوقات برای افرادی که آنها را در تصاویر پیشین خویش تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

در نظر داشته باشید این روند از نظر اینستاگرام کاملا بدون اشکال اعلام شده است ولی در عین حال تجربه اثر داده بعضی اوقات با فعال کردن مجدد اکانت برخی کاربران دچار بعضی اشکالات موقتی می‌شود.
پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه لغایت چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.
اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود دوباره و فعال کردن اکانت اعلام نکرده ولی برای پرکار کردن و ورود دوباره معمولا باید چند روز صبر کنید و هیچ عازم برای پرکار کردن جز وارد شدن وجود ندارد.
برخی اوقات کاربران با دشوار در غیرفعال کردن اکانت خود روبرو هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و اتمام مجدد شغل برای این مشکل هستی ندارد. این دشوار معمولا برای کاربرانی که بسیار انجام به این کار می‌کنند اغلب دیده می‌شود.
برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ رهسپار جز سپریدن این موضوع از طریق وب‌سایت اینستاگرام هستی ندارد و غیر پرکار کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق رایانه و یا خویش گوشی اقدام کنید.
اگر می‌خواهید اکانت خود را منزه کنید و برای همش از اینستاگرام خداحافظی کنید می‌توانید از تعلیم پاک کردن اینستاگرام در فارنت استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آپدیت MIUI 12 تا امروز تنها برای کاربران چینی قابل دریافت بود اما حالا کاربران گوشی های شیائومی در سراسر جهان می‌توانند این به روزرسانی رابط کاربری می یو آی را نصب کند.

 

شیائومی هفته گذشته از آخرین ورژن رابط کاربری انحصاری خود تحت عنوان می یو آی ۱۲ رونمایی کرد. بعد از معرفی رسمی چندین نسخه بتا از آپدیت MIUI 12 برای کاربران داخل کشور چین روانه بازار شد و حالا تیم اروپایی شیائومی بر روی این نسخه‌ها کار کرده و آنها را برای کاربران گوشی های این برند چینی در سراسر جهان منتشر کرده است. آپدیت MIUI 12 آخرین و بزرگترین تغییرات نرم افزاری و ظاهری را در رابط کاربری انحصاری شیائومی ایجاد می‌کند.

قبل از ارائه نسخه رسمی و پایدار این پلتفرم نرم ‌افزاری، چندین نسخه بتا برای کاربران گوشی های شیائومی در کشور چین منتشر خواهد شد، اما مشکل این بروزرسانی ها این است که تنها از زبان انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کنند و نرم ‌افزارهای گوگل نیز درون آنها وجود ندارد. به خصوص این که فروشگاه‌های اختصاصی چینی که غیر از کاربران خود کشور چین در هیچ کجای جهان کاربرد خاصی ندارد، بر روی آنها به طور پیش فرض نصب شده است.

آپدیت MIUI 12 - می یو آی 12

اما حالا تیم شیائومی در اروپا نسخه‌ای از آپدیت MIUI 12 را منتشر کرده‌اند که به کاربران شیائومی در سراسر جهان این امکان را می‌دهد که از آخرین تغییرات در آپدیت می یو آی ۱۲ لذت ببرند. آنها نرم افزارهای پیش‌فرض چینی را از روی این نسخه حذف کرده و نرم افزارهای گوگل را نیز به آن اضافه کرده‌اند تا کاربران بتوانند از این بروزرسانی برای تجربه کردن آخرین امکانات نرم افزاری و البته طراحی کاملا جدید می یو آی رابط کاربری در گوشی اصلی خود بهره‌مند شوند.

کدام گوشی های شیائومی آپدیت MIUI 12 را دریافت می‌کنند؟

در حال حاضر آخرین نسخه که توسط شعبه اروپای شیائومی عرضه شده، بر روی ۲۸ گوشی این کمپانی قابل دریافت است. قابلیت‌هایی نظیر دارک مود ۲.۰، تغییر چینش المان‌های مختلف رابط کاربری، والپیپرهای پویا و سه بعدی از سیارات، بهبود امنیت در یک همکاری مشترک با MACE، یک کنترل سنتر جدید و چندین قابلیت پنهان دیگر همگی در این نسخه گنجانده‌ شده است.

در تصویر زیر شما می‌توانید تمام گوشی های شیائومی که در حال حاضر قابلیت دریافت آپدیت می یو آی ۱۲ روی آنها وجود دارد را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این نسخه همچنان هم نسخه نهایی و پایدار رابط کاربری جدید شیائومی محسوب نمی‌شود و ممکن است دارای باگ‌ها و مشکلات مختلف نرم افزاری باشد:

 منبع:

https://gadgetnews.net/433554/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-miui-12-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایران بیش از پیش به ارزهای دیجیتالی به ویژه بیت کوین علاقه نشان داده و در همین راستا برای بزرگترین فارم استخراج بیت کوین مجوز صادر کرده است.

مدتی است که ارزهای دیجیتالی به ویژه بیت کوین در این مورد توجه قرار گرفته و حتی دولت نیز به آن توجه‌ای ویژه دارد. در همین رابطه یکی از شرکت‌های ایرانی در زمینه استخراج ارزهای دیجیتالی موفق به دریافت مجوز شد. شرکت آی ماینر (iMiner)، یک شرکت فعال در حوزه کریپتوکارنسی است که در ترکیه به ثبت رسیده و توانست مجوز استخراج ارزهای دیجیتالی و ارائه خدمات خرید و فروش و اجاره ماینر را در ایران دریافت کند. این شرکت دارای نمایندگی‌های متعددی است و این شرکت در ایران با نام ددینو به فعالیت می‌پردازد.

مجوزی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت ایران برای این شرکت صادر کرده است به این شرکت اجازه خواهد داد تا با قدرت محاسباتی ۹۶۰۰۰ تِراهاش در ثانیه در یک مزرعه ماینینگ بیت کوین در مرکز شهر سمنان به فعالیت بپردازد. گفتنی است Hashrate معیار اندازه‌گیری قدرت کامپیوترهای متصل به شبکه بیت کوین محسوب می‌شود که نمایانگر توانایی آنها در تولید سکه‌های جدید است.

احداث بزرگ ترین مزرعه استخراج بیت کوین در ایران

مزرعه استخراج بیت کوین با سرمایه‌گذاری ۳۱۱ میلیارد ریال (۷.۳ میلیون دلار) توسط شرکت آی ماینر احداث شده است که بزرگترین مزرعه استخراج بیت کوین در ایران محسوب می‌شود. در این فارم ۶۰۰۰ دستگاه در تولید رمزارز فعالیت دارند.

سایت آی ماینر خود را یکی از اولین و معتبرترین شرکت‌های اجاره ماینر می‌داند و سایر خدمات پشتیبانی آن در ترکیه ، روسیه ، کانادا و ایالات متحده ارائه می‌شود. با توجه به این که دولت هر کشور به ویژه چین، اوکراین و فرانسه به استخراج کنندگان نرخ سوبسیدهای بالایی را ارائه می‌دهد باعث شده است که افراد زیادی از سایر کشورها به استخراج بیت کوین در ایران روی آورند. البته دولت ایران نیز به دلیل ماهیت مبهم ارز رمزها و فشار زیاد جریان برق با احتیاط در این خصوص عمل کرده است.

مصرف انرژی استخراج بیت کوین به دلیل استفاده از نرم افزارهای پرهزینه برای حل معادلات پیچیده ریاضی بسیار زیاد است و نخستین ماینری که قادر باشد این مشکل را برطرف سازد، یک بیت کوین پاداش دریافت می‌کند و معامله به بلاکچین یا دیوان دیجیتال اضافه خواهد شد. در سال قبل گزارشی از مصرف برق توسط وزارت انرژی ایران منتشر شد که استان سمنان با داشتن بیشترین میزان بهره‌برداری در سطح قرمز قرار گرفت. طبق این گزارش‌ها، میزان مصرف برق استان خوزستان که همواره با گرما شدید مواجه است نسبت به این شهر کوچک بسیار کم بود.

آن دسته از کشورهایی که برق ارزانی دارند به عنوان میزبان اصلی استخراج ارزرمزها محسوب می‌شوند. کشور چین نیز یکی از کشورها با اهمیت در بازار بیت کوین به شمار می‌رود و ماینرهای زیادی در این کشور به فعالیت می پردازند. در سال‌های قبل ماینرها برای استفاده از انرژی ارزان برای استخراج و خنک کردن سرورهای خود به صورت رسمی درخواست کردند تا بازار ماینینگ در ایران راه‌اندازی شود. طبق گزارش‌ها، برخی از ماینرهای ایرانی در مکان‌های دارای برق رایانه‌ای چون کارخانه‌ها، زمین‌های کشاورزی، دفاتر دولتی و مساجد به استخراج بیت کوین مشغول شدند.

با توجه به این که در ایران هیچ نوع داده جدول‌بندی شده‌ای موجود نیست، یکی از سخنگویان صنعت برق اعلام کرد تعداد ماشین‌های استخراج بین کوین در شمال کشور حدود ۱۴۸ هزار دستگاه بوده و همچنین با توجه به این که رمز ارزها، پول‌های دیجیتالی و غیر متمرکزی محسوب می‌شوند، شفافیت معاملات در آن بسیار زیاد است. علاوه بر این که ارزرمزها جایگزین ارز واقعی شناخته می‌شوند، دولت‌ها در سراسر دنیا به دلیل عدم کنترل و تنظیم قوانین نسبت به ماهیت مبهم بیت کوین بسیار محتاط هستند.

قانون‌گذاران در آمریکا خواستار تصویب لایحه‌ای برای ممنوع کردن ارزرمزها شدند؛ چرا که از یک طرف ارزهای دیجیتالی باعث محدود کردن تحریم‌ها خواهند شد و از سوی دیگر با توجه به این که بخش بزرگی از قدرت آمریکا ناشی از دلار است و دلار واحد پول استاندارد در امور مالی و معاملات بین‌المللی محسوب می‌شود، بودن بیت کوین این مزیت‌ها را نابود خواهد ساخت. طبق گزارش msn، ارزهای دیجیتالی چون Bitcoin باعث خواهد شد تا کشورهایی همانند ایران بتوانند تحریم‌های آمریکا را دور بزنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توضیحات و تعریف لغات استفاده شده :

Reach چیست؟ هر بار که یک پست توسط یک کاربر یونیک مشاهده می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرام طبق Reach به این شکل است که کلیه تکاپو هایی که توسط کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر بازدید یونیک که اتمام شود خرج بر پایه جدول فوق برای شما اعمال خواهد شد.

هزینه تبلیغات اسپانسر ( پروموت ) اینستاگرام (براساس video view)
توضیحات و تعریف لغات بهره‌گیری شده :

video view چیست؟ بعد از اینکه پست و ویدئوی شما بدست اینستاگرام برای کاربران منظور پروموت شود، به هر بازدیدی که اغلب از 15ثانیه از ویدئوی تبلیغاتی شما سپریدن شود video view می‌گویند.
Reach چیست؟ هر بار که یک پست ویدئویی کمتر از 15 ثانیه توسط یک کاربر یونیک تماشا می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرامهزینه مدیریت پیج اینستاگرامبراساس video view به این شکل است که کلیه فعالیت هایی که بدست کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد و بازدید کمتر از 15ثانیه) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر بازدید بیشتر از 15ثانیه که انجام شود خرج طبق جدول فوق برای شما اعمال خواهد شد.

هزینه تبلیغات اسپانسر (پروموت) اینستاگرام (براساس کلیک) هزینه تبلیغات سرمایه گذار ( پروموت ) اینستاگرام
توضیحات و تعریف لغات بهره‌گیری شده :

link click چیست؟ پس از اینکه پست شما بدست اینستاگرام برای کاربران هدف پروموت شود، به هر کلیکی که روی لینک پست شما شود link click می‌گویند. link click هیچ ربطی به لایک، کامنت، اندوخته و فوروارد پست ندارد.
Reach چیست؟ هر بار که یک پست توسط یک کاربر یونیک تماشا می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرام براساس کلیک به این شکل است که کلیه فعالیت هایی که توسط کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد و بازدید پست) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر کلیکی که روی لینک مدنظر شما سپریدن شود هزینه بر پایه جدول زیر برای شما اعمال خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گزارش جدید مایکروسافت قصد دارد با تزریق سرمایه در غول فین‌تک هند یعنی شرکت «Paytm»، در بازار پرداخت موبایلی این کشور سرمایه گذاری کند.

بر اساس گزارش سایت Economic Times، شرکت Paytm به دنبال جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری است. این شرکت نوامبر سال گذشته به منظور رقابت با گوگل، والمارت، PhonePe و فیسبوک، یک میلیارد دلار سرمایه جذب کرده بود.

یک منبع آگاه به سایت ET گفته است که شرکت Paytm از سال گذشته برای جذب سرمایه با مایکروسافت مذاکره کرده است. غول نرم افزاری در آن زمان شرایط شرکت در سرمایه گذاری را نداشته اما حالا می‌خواهد پول را به این شرکت هندی تزریق کند.

 

 

 

مایکروسافت تا پیش از این فقط در رابطه با فضای ابری با استارتاپ‌های بزرگ هندی معامله می‌کرد. این شرکت فوریه سال ۲۰۱۷ با غول تجارت الکترونیک هند یعنی «فلیپ کارت» (Flipkart) قرارداد همکاری امضا کرد تا شرکت هندی از پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت به نام «آژور» (Azure) به عنوان یک پلتفرم ابری انحصاری استفاده کند.

سال گذشته بزرگ ترین اپراتور موبایل هند به نام «Reliance Jio» نیز با مایکروسافت قرارداد منعقد کرد تا از پلتفرم آژور این شرکت برای توسعه راهکارهای سازمانی استفاده کند. این اپراتور همچنین توافق کرد تا برای پشتیبانی از ۱۳ زبان هندوآریایی، از خدمات شناختی مایکروسافت آژور (Azure Cognitive Services) در اکوسیستم خود استفاده کند.

سایت Tech Crunch در گزارشی که ماه پیش منتشر شد، به ضرردهی شرکت‌های پرداخت موبایلی در هند پس از دریافت سرمایه‌های چند میلیارد دلاری پرداخته است. شرکت Paytm در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۹، ضرر ۵۴۹ میلیون دلاری را گزارش کرده است.

ظاهراً مایکروسافت با سرمایه گذاری در بازار پرداخت موبایلی هند، به سودآوری در بلند مدت فکر می‌کند. طبق گزارش Assocham-PWC، صنعت پرداخت دیجیتالی هند تا سال ۲۰۲۳ به رقم ۱۳۵.۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کوالکام تا به امروز از چندین تکنولوژی شارژ سریع رونمایی کرده و حالا جدیدترین نسل آن، فناوری Quick Charge 3 Plus از راه رسیده. این فناوری سرعت شارژ بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در گوشی‌های اندرویدی با قیمت پایین استفاده خواهد شد.

این فناوری شارژ سریع ابتدا برای چیپست‌های اسنپدراگون ۷۶۵ و ۷۶۵G عرضه می‌شود و اولین گوشی هوشمندی که از آن پشتیبانی می‌کند، شیائومی Mi 10 لایت زوم خواهد بود. این دستگاه از فناوری Quick Charge 3 plus و Quick Charge 4 Plus پشتیبانی می‌کند که تبدیل به تنها گوشی با چنین ویژگی می‌شود. کوالکام به این موضوع اشاره کرده که فناوری شارژ جدید آن توسط تعدادی از محصولات در سال ۲۰۲۰ پشتیبانی خواهد شد، البته نام این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است.

فناوری Quick Charge 3 Plus روی سرعت شارژ بالا و مقرون به صرفه بودن تمرکز کرده. به گفته کوالکام، این فناوری شارژ سریع می‌تواند ۵۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ کند که ۳۵ درصد سریع‌تر از نسل گذشته است. علاوه بر سرعت بالا، کوالکام وعده داده که فرایند شارژ در 9 درجه دمای کمتر انجام می‌شود و از ۲۰ ولت و ۳ آمپر برای حداکثر خروجی ۶۰ وات استفاده می‌کند.

 

فناوری Quick Charge 3 Plus
 

 

این فناوری شارژ سریع از کابل‌های USB-A به USB-C پشتیبانی می‌کند و تفاوت اصلی آن با Quick Charge 4 Plus، پشتیبانی از رابط USB-A است که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای گوشی‌های میان رده و خوش قیمت می‌کند. این تکنولوژی همچنین به صورت کامل از نسل‌های گذشته پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به تغییر تجهیزات کنونی خود نخواهید داشت.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()