نوشته شده توسط : ساحل

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام (قدم به قدم)
شما تنها چند دقیقه با یاد گرفتن نحوه گست قراردادن پست اینستاگرام فاصله دارید. همگی مراحل پست قراردادن یا را هم با توضیحات خیلی خوب و هم به همراه عکس برایتان آورده‌ام!

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید!
اول از همه روی آیکون اینستاگرام لمس کنید تا وارد برنامه بشوید.

 

آیکون مثبت را لمس کنید!
بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید در تقدیر ذیل صفحه دقیقا در وسط، یک علامت مثبت خواهید دید. برای اینکه در اینستاگرام پست بگذارید روی این علامت لمس کنید.

 

از نگارخانه عکس انتخاب کنید یا عکس جدید بگیرید!
بعد از اینکه روی علامت مثبت لمس کردید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید آنجا عکس یا ویدئوی موردنظرتان را بارگذاری کنید. اما اینجا دو گزینش دارید: هم می‌توانید از عکس‌های موجود در نگارخانه استفاده کنید و هم می‌توانید با دوربین خودتان، عکس یا فیلم جدیدی بگیرید:

 

البته مهم‌تر از هر چیزی این هست که بتوانید خودتان پست‌های جذاب فرآوری کنید. برای این‌که بدون هیچ هزینه و در کمترین سررسید شدنی پست‌های اینستاگرامتان را تولید کنید، باید راهش را بلد باشید. ما در دوره آموزش طراحی پست با سایت کانوا، شما را به یک گرافیست حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم.

 

خب حالا که عکس را دیدید خیلی راحت‌تر متوجه می‌شوید. اگر می‌خواهید عکس یا ویدئویی از گالری‌تان برگزیدن کنید، روی گزینه عدد ۱ لمس و عکس باره نظرتان را از گالری انتخاب کنید.
اما اگر می‌خواهید متعلق به عکس‌های سرشناس یکهویی (!) بگیرید، روی گزینه ۲ لمس کنید الی دوربین شما پرکار شود.
حالا اگر می‌خواهید ویدئوی جدیدی بگیرید، خیلی آسان روی گزینه ۳ لمس کنید.
الان فرض کنید که عکس یا ویدئویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید یگانه دو الی نیست! پس چکار می‌کنید؟ خیلی راحت روی گزینه آلبوم (گزینه ۴) لمس می‌کنید و عکس‌ها یا ویدئوهای مدنظرتان را انتخاب می‌کنید. در این حالت، هر کدام از عکس‌های شما بصورت جداگانه و پشت سر هم بارگذاری می‌شوند.
همچنین طریق دیگری هم برای بارگذاری عکس هستی دارد به این شکل که می‌توانید کل عکس‌ها را در یک عکس ترکیب کرده و پست کنید. اگر این کار را می‌خواهید انجام بدهید روی گزینه ۵ لمس کنید.
در ضمن اگر اندازه پیشنهادی اینستاگرام برای عکس به دلتان ننشست، روی گزینه ۶ لمس کنید لغایت عکس شما با اندازه کامل بارگذاری شود.
فیلتر دلخواهتان را گزینش کنید!
بعد از اینکه ویدئو یا عکس موردنظرتان را گزینش کردید، روی گزینه Next که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد لمس کنید لغایت یک قدم به پست قراردادن یا در اینستاگرام نزدیک‌تر شوید. در این قسمت می‌توانید فیلترهای جالبی را روی عکستان اعمال بکنید. مثلا می‌توانید عکس را دورنگ کنید یا تن رنگ‌هایش را عوض کنید.

 

بعد از اینکه فیلتر خودتان را برگزیدن کردید، مفتوح هم روی گزینه next لمس کنید لغایت وارد مرحله بعدی بشود.

کپشن جذاب بنویسید و پست کنید!
حالا دیگر در مرحله فرجام هستید! در این مرحله شما سه گزینه مختلف دارید که کل آن‌ها اختیاری هستند. تقسیم اول همان کپشن است: متنی که زیر عکس یا ویدئوی خودتان می‌نویسید. همش سعی کنید برای پست خودتان یک کپشن جذاب بنویسید لغایت ارزش پست‌تان را بیشتر کند.

 

گزینه دیگری که دارید، مسئله لوکیشن (یا همان موقعیت مکانی) است. اگر جای خاصی عکس یا ویدئو گرفته‌اید یا اصلا برادر دارید موقعیت مکانی خودتان را نشان بدهید، می‌توانید با لمس گزینه لوکیشن، موقعیت خودتان را وارد کنید.

قسمت فرجام هم تگ کردم دوستان‌تان است. اگر یکی از دوستان‌تان در عکس یا ویدئو ساحل شما هستند یا اصلا دلتان می‌خواهد که آن ها را در عکس تگ بکنید، روی این گزینه لمس کنید. البته یادتان باشد برای اینکه بتوانید شخص دیگری را در عکس تگ بکنید، آن شخص هم باید حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشد (در غیر این چهره نمی‌توانید).

خب، یاد گرفتید؟
حالا دیدید که چقدر پست قراردادن یا در اینستاگرام آسان است؟ اکنون که که این را یاد گرفتید، رهنمود ویژه‌ای هم برای شما دارم. شما خیلی آسان می‌توانید بدون دربایستن به هیچ نرم‌افزاری با لپتاپ یا رایانه شخصی‌تان در اینستاگرام پست بگذارید! خیلی هم راحت است. اگر علاقه‌مند هستید، حتما مقاله پست گذاشتن در اینستاگرام با رایانه را هم مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کسب درآمد از یوتیوب با اینکه برای اتباع ایران کمی دشوار است ولی زیاد عالی است. یکی از نکویی های Youtube برای ایرانیان کسب درآمد به صورت دلار است که با چگونگی فعلی چنانچه بتوانید درآمد دلار داشته باشید، زیاد سودمند خواهد بود. ولی حقیقتی که وجود دارد این است که به انگیزه تحریم ها، کسب درآمد از یوتیوب کمی برای ایرانی ها دشوار شده است. طریق های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب هستی دارد؛ ولی ما در این مقاله به کسب درآمد از یوتیوب از طریق بازدید ویدئوها میپردازیم و سعی می کنیم تمامی نکات از آنگونه مشکلات کسب درآمد از یوتیوب در ایران را نیز بگوییم، در صورتی که سوالی داشتید می توانید از بخش نظرات مطرح کنید.

تعرفه درآمد از یوتیوب
یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول می دهد؟ یکتا از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما به هستی بیاید همین است. شدنی است افرادی را در یوتیوب دیده باشید که از امکانات حرفه ای و حیات بانوا خود فیلم می گذارند و این سوال برایتان قبل بیاید که این کسان چه مقدار درآمد دارند. به طور ریزبین نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ لغایت ۲ دلار به شما پول می دهد. ولی به این سوژه دقت کنید که یوتیوب در ازای رویت تبلیغ های ویدئو شما پول می دهد. گاهی اوقات بیننده هنگام نمایش تبلیغ چند ثانیه فیلم را رد می کند الی تبلیغ نمایش داده نشود، یا از ابزارهای مسدودکردن تبلیغ استفاده می کنند و یا از نسخه premium یوتیوب بهره‌گیری می کنند، در این صورت یوتیوب برای این بازدیدها به شما پولی پرداخت نخواهد کرد.

شاید با خویش بگویید این مبلغ ناچیز و کم است اما دستور دهید با جزئیات بیشتری روشنگری دهیم؛ حتما دیده اید که اکثر فیلم ها کمینه دو تبلیغ دارند، شما می توانید چندین تبلیغ را در فیلم خود پیمان دهید. ۱۰۰۰ بازدید که بالاتر گفته شد، تنها برای یک تبلیغ است، ولی اگربه طور مثال ۴ تبلیغ در ویدئو خود قرار دهید، یوتیوب در ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۴ الی ۸ دلار به شما پول می دهد. اگر هر فیلم شما نزدیک ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشد و ۴ تبلیغ در آن قرار دهید، در ازای هر فیلم تقریبا ۴۰۰ دلار درآمد خواهید داشت، دقت کنید در ازای هر یک فیلم!

نکته ای که وجود دارد این است که یوتیوب بابت فیلم های علمی اغلب پول می دهد. در صورتی که بتوانید فیلم های آموزشی جذاب و پرمخاطب تولید کنید، درآمد شما از دیگران اغلب است.

حالا وقتشه! اینو بخون: آموزش ساخت کانال در youtube
پیشنهاد مؤلف این است که نخست نوشتار بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب
آموزش کسب درآمد از یوتیوب خیلی ساده است و یوتیوب یکسری شرایط دارد برای اینکه یک کانال بتواند کسب درآمد کند. اگر شما قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید باید این شرایط را داشته باشید. شما باید ۱۰۰۰ مشترک (Subscribe) و ۴۰۰۰ ساعت نمایش فیلم داشته باشید. به این جستار دقت داشته باشید که شما باید در ۱ سال بازپسین این احصاء را داشته باشید و ۱۲ ماه گذشته برای یوتیوب ملاک است، یعنی برای پرکار شدن قابلیت کسب درآمد از یوتیوب باید در ۱۲ ماه اخیر، هزار سابسکرایب و ۴ هزار ساعت نمایش داشته باشید. به دست آوردن ۴ هزار ساعت نمایش آسان تر از ۱۰۰۰ مشترک است، شما باید تمرکز اصلی تان را بر روی رسیدن به هزار مشترک بگذارید.

بعد از اینکه شرایط بالا را داشتید، می توانید به یوتیوب استودیو خود مراجعه کنید و تقاضا بررسی دهید، پس از بررسی و تایید کانال شما بدست یوتیوب، شما می توانید کسب درآمد خود را پیش درآمد کنید و برای فیلم های خود تبلیغ بگذارید.

آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران

کسب درآمد از یوتیوب در ایران
همانطور که گفته شد به دلیل تحریم هایی که هستی دارد کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی مشکل است. شما برای اینکه بتوانید از یوتیوب پول استحصال کنید و کارهای مالی خود را با یوتیوب اتمام دهید، احتیاج به حساب Google AdSense دارید. در حال حاضر امکان ساخت این حساب برای افراد ساکن ایران وجود ندارد. شما می توانید اگر برادر یا آشنایی در بیرون از کشور دارید از او بخواهید لغایت حساب را به نام خود ایجاد کند لغایت شما بتوانید متعلق به استفاده کنید. در این حین مراقب افراد سودجو نیز باشید چرا که می توانند پول شما را ندهند، پس کوشش کنید فردی قابل اعتماد پیدا کنید.

افتتاح حساب گوگل ادسنس نیازمند حساب بانکی و آدرس است. متاسفانه آدرس از مملکت ایران را تایید نخواهند کرد و همچنین حساب های بانکی ایرانی. سعی کنید از روش های درست و قانونی شغل خود را قبل ببرید، چون در صورتی که یوتیوب متوجه شود که او را بعید زده اید، ممکن است کانال شما را ببندد و تمام زحمات شما هدر رود.

نه تنها در قسمت تایید حساب، در همه فعالیت خود اندیشه بعید زدن یوتیوب را از سر خویش بیرون کنید. احتمالاً همان لحظه متوجه نشود اما الگوریتم های یوتیوب روز به روز در حال توسعه و پیشرفته شدن هستند و سرانجام یک معاش متوجه می شود که شما هدف داشتید یوتیوب را فریب دهید!

حالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از پینترست
پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس پیوسته این نوشتار را بخوانید.

بازدید و سابسکرایب فیک
یکی از موضوعاتی که خیلی در رابطه با کسب درآمد از یوتیوب مطرح می شود بازدید و سابسکرایب جعلی و یا همان فیک است. این اتفاق شدنی است و شما می توانید این شغل را برای کانال خویش انجام دهید، ولی همانطور که بالاتر نیز گفته شد، یوتیوب بازدید و سابسکرایب شما را رسیدگی می کند. این بررسی تنها مخصوص سررسید کسب درآمد (Monetization) نیست و مدام این کار را سپریدن می دهد. یوتیوب بازدید و Subscribe فیک را به راحتی تشخیص می دهد و آن را کم می کند.

بنابراین اندیشه دور زدن یوتیوب را از راز خویش بیرون کنید چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

چند پیشنهاد
پیشنهاد ما به شما این است که کسب درآمد از یوتیوب را جدی بگیرید و پیشه خود را از همین امروز آغاز کنید. برخی مواقع اوقات حتی بعضی افراد هستند که کانال شما را خریداری می کنند. درست است که کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است، ولی شما فعالیت خویش را شروع کنید و سعی کنید به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت نمایش برسید. حتما به این نکته دقت داشته باشید که اگر میخواهید یک یوتیوبر موفق باشید، باید صبر داشته باشید.

در روزهای ابتدایی و حتی چند ماه نخست شدنی است پیشباز زیادی از ویدئوهای شما نشود و شما نباید ناامید شوید. اکثر یوتیوبرهای موفق، بعد از ۱ یا ۲ سنه به موفقیت دریافتی اند. به ساز و برگ استودیویی هم نیازی ندارید، می توانید با امکانات کم کار خویش را آغاز کنید همانند بسیاری از یوتیوبرهای موفق! همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که کانال شما تایید شد و توانا به قراردادن یا تبلیغ در ویدئوهای خویش بودید، کوشش کنید به صورت استاندارد تبلیغ قرار دهید.

متاسفانه برخی کانال ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ در ویدئوهای خویش قرار می دهند که این باعث ستوهی شدن نظاره گر خواهد شد و کاربران اصلا چنین چیزی را برادر ندارند. تعداد استاندارد تبلیغ ها بستگی به موعد ویدئو دارد و شما باید با پروا به مدت زمان ویدئو تبلیغ پیمان دهید. شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.

کپی رایت در یوتیوب
یکی از مسائل مهمی که باید در مورد کسب درآمد با یوتیوب با آن سروکار داشته باشید، قانون کپی رایت می باشد؛ قانون کپی رایت در سراسر گیتی زیاد مشکل گیرانه است. اکثر اوقات بابت دانلود غیرقانونی، جریمه نقدی زیادی در انتظار آن فرد است. یوتیوب در سال های بازپسین بسیار هوشمند و پیشرفته شده و در بحث کپی رایت بسیار مشکل گیرانه عمل می کند. اگر شما تنها برشی از یک اراده را در فیلم خویش پیمان دهید، یوتیوب به راحتی تشخیص می دهد و فرمان کسب درآمد را به شما نمی دهد. اگر از محتوای فرد دیگری در فیلم خویش استفاده کنید، آن فرد می تواند به یوتیوب درخواست دهد الی درآمد شما از آن فیلم را برای خودش واریز کند. و یا می تواند تقاضا حذف ویدئو شما را بدهد و یوتیوب هم این کار را اتمام می دهد و فیلم شما را حذف می کند. یوتیوب پس از تشخیص کپی بودن، به صاحب نشانه نیز آگاهی می دهد که شما در ویدئوتان از او کپی کرده اید. نکته ای که بسیار جالب است ادیتور مترقی این شبکه اجتماعی است. یوتیوب این امکان را به شما می دهد که آن قسمتی که کپی است را یا حذف کنید، یا بیصدا کنید و یا جایگزین کنید.

پیشنهاد خود یوتیوب استفاده از کتابخانه یوتیوب است. شما می توانید با مراجعه به YouTube Library از بایگانی آهنگ های بدون کپی رایت استفاده کنید و با پروا به مقدار زمانی که نیاز دارید اراده باره نیاز خویش را مکشوف و دانلود کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون: ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب
پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس پیوسته این مقاله را بخوانید.

تایید حساب گوگل ادسنس از ایران
ممکن است با افراد و یا شرکت هایی رو به رو شوید که رهنمود همکاری و افتتاح حساب گوگل ادسنس برای شما بدهند. این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بسیار پرریسک و خطرناک است، ولی چنانچه شناخت کافی از آن شخص و یا شرکت دارید و از معتبر بودن آن اطمینان دارید، می توانید همکاری کنید. این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که همه درآمد شما برای آن شخص واریز می شود و می تواند آن پول را به شما ندهد. چنانچه این رویداد بیفتد شما چه در ایران و چه در خارج از ایران هیچگونه شکایتی نمی توانید سپریدن دهید. علت آن هم زیاد واضح است، شما خودتان آن حساب را به گوگل شناسایی کرده اید و شما نباید حساب سایرین را برای امور مالی خود معرفی کنید. علاوه بر این در صورتی که از درون ایران بتوانید شکایت کنید و آن شخص خارج از کشور باشد، شغل بسیار دشوار و حتی چه بسا نشدنی پیش رو خواهید داشت.

در صورتی که شما بتوانید حساب گوگل ادسنس بسازید و آن را وریفای کنید، برداشت درآمد و تبدیل آن به ریال شغل ساده ای خواهد بود و کمپانی های معتبر بسیار زیادی هستند که درآمد شما را به ریال تبدیل کرده و آن را برایتان واریز خواهند کرد؛ اما اصلی ترین راهبند سر راه ایرانیان وریفای حساب گوگل ادسنس است که باید زیاد در آن دقت کنید و مراقب باشید. اگر از رفقا و آشنایان در خارج از کشور دارید می توانید این سوژه را با آنها در میانی بگذارید تا عملیات تایید را برای شما انجام دهند. این تایید صرفا دربرگیرنده آدرس نمی شود؛ کلیه اطلاعات باید برای آن شخص باشد و حساب بانکی نیز باید برای آن شخص باشد. اگر در حال حاضر نمی توانید خودتان و یا سایرین حسابتان را وریفای کنید، شما کوشش کنید تکاپو خویش را آغاز کنید و پیگیری کننده های خود را جذب کنید. حتی اگر کسب درامد از یوتیوب شما از طریق بازدید هم نباشد، شیوه های دیگری مثل تبلیغات و اسپانسری هستی دارد که می توانید آن را سپریدن دهید.

چند استراتژی کلی برای کسب درآمد از یوتیوب
در ابن تقسیم از مقاله می خواهیم راهبرد هایی را برای کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب ارائه نماییم که حالت کلی داشته و ممکن است برای پیاده سازی آن ها در ایران، مشکلاتی سد گذرگاه شما باشد.

تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر
برنامه YouTube Partner به این صورت است که به طور منظم یوتیوبرها به ​​ویژگی های ویژه موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنند.

برای کسب درآمد در یوتیوب نیازی به یوتیوب پارتنر شدن ندارید (فقط راه‌اندازی یک حساب AdSense و اخذ بازدید برای سپریدن این پیشه کافی است)؛ ولی بهتر است بدانید که یوتیوب پارتنر بودن این پیشه را بسیار آسان تر می کند.

یوتیوب پارتنرها به چندین روش کسب درآمد دسترسی دارند: نه فقط تبلیغات، بلکه حق اشتراک Premium و ویژگی هایی ویژه دیگر.

چگونگی تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر:

مرحله 1: ساخت کانال در یوتیوب

مرحله 2: کانال خود را به اندازه کافی رشد دهید که مطابق با شرایط YouTube Partner Program باشد

مرحله 3: حساب AdSense خود را راه اندازی کنید

مرحله 4: پژوهش در باره خاصیت های کسب درآمد جدید خود

مرحله 5: تمرکز گزیده تر بر روی رعایت کردن قوانین یوتیوب

فروش کالاهای سوداگری خود
همیشه یادتان باشد که شما پیش از یک کارآفرین، یک فرآوری کننده محتوا هستید؛ وانگهی همواره به یاد داشته باشید که قبل از اینکه یک فرآوری کننده ویدئو باشید، یک کارآفرین هستید که این یعنی شما در حال آماده یک فرآورده یا خدمات برای ارائه دارید یا در حال چیدمان راهبرد بازاریابی یوتیوب خود برای به فروش رساندن محصولتان هستید.

اگر با این نگاه بخواهید محصولات و خدمات خویش را در یوتیوب به فروش برسانید، مطمئن باشید یک راهبرد با دوام را برای خویش و کسب و کارتان گزینش کرده اید.

مراحل به فروش رساندن یک محصول در یوتیوب:

مرحله 1: محصول خود را تصور و طراحی کنید

مرحله 2: فرآورده خویش را بسازید

مرحله 3: یک لندینگ پیج برای محصولتان در سایت خویش ایجاد کنید

مرحله 4: گنجه کالایی یوتیوب پارتنر خویش را فعال کنید

مرحله 5: محصول خویش را در ویدئوهایی که منتشر می کنید، تبلیغ کنید

مرحله 6: کاربران را کانال یوتیوب خود را به لندینگ پیج سایتتان دعوت کنید

تولید محتواهای تبلیغاتی
یکی از مزیت هایی که یوتیوب در سنجش با اینستاگرام دارد، این است که لزومی ندارد که شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغات بگیرید. اگر شما به هر نحوی بتوانید بازدید خوبی در یوتیوب داشته باشید، می توانید با برندهای متعدد، بستگی گرفته و در پایان تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خویش بکنید.

در این شیوه از کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب، مراحل آغاز لغایت به نتیجه رسیدن به می توان در سه قدم زیر چکیده کرد:

یک برند را برای شروع مشارکت پیدا کنید
یک توصیه وسوسه انگیز در باره بازدیدی که پیمان است به وجود بیاید به آن ها ارائه کنید
به چهره شفاف تبلیغات برند موردنظر را در محتوای خویش پیاده سازی کنید
درست است که این مراحل در ایران هنوز آنگونه که باید و چه بسا امثال تولید درونمایه با ترفندهای اینستاگرام، باب نشده است؛ اما مفتوح هم برندهایی هستند که می توانید با آن ها مذاکراتی در باره تبلیغات داشته باشید.

از پیروان خود بخواهید الی مستقیم به شما پول پرداخت کنند
این استراتژی برای کسب درآمد از YouTube شامل چند تقسیم متفاوت است؛ اما کل آن ها یک خاصیت مشترک دارند: شما باید شرایطی را فراهم کنید تا طرفدارانتان به راحتی بتوانند با کارت اعتباری خویش از شما سپاسداری کنند!



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آنتی ویروس
به گفته کارشناسان امنیتی دو سوم برنامه‌های آنتی ویروس اندروید به درستی کار نمی‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، به گفته کارشناسان دو سوم برنامه‌های آنتی ویروس اندروید به درستی کار نمی‌کنند.

 

نرم افزارهای آنتی ویروس به طور اختصاصی برای دفاع از سیستم‌ها در برابر تهدیدهای ویروس‌ها طراحی و نوشته می‌شوند.

 

متخصصان امنیتی توصیه به استفاده از آنتی ویروس می‌کنند زیرا آنتی ویروس از رایانه شما نه تنها در برابر ویروس‌ها بلکه در برابر انواع بدافزارها نیز محافظت می‌کند.

 

در واقع آنتی ویروس یک برنامه کامپیوتری است که برای مرور فایل‌ها و تشخیص و حذف ویروس‌ها و دیگر بدافزارها از آن استفاده می‌شود.

 

تعدادی از این برنامه‌های آنتی ویروس توسط مهندسان شرکت‌هایی نوشته شده است که بر امنیت تأکیدی ندارند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023035.html



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ربات
محققان دانشگاه ام آی تی سیستم جدیدی طراحی کرده‌اند که به کمک آن ربات‌ها می‌توانند اشیایی را که تا به حال نمی شناخته‌اند برداشته و جابجا کنند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، محققان دانشگاه ام آی تی سیستم جدیدی طراحی کرده‌اند که به کمک آن ربات‌ها می‌توانند اشیایی را که تا به حال نمی شناخته‌اند برداشته و جابجا کنند.

 

آزمایشگاه هوش مصنوعی ام آی تی و آزمایش هوش مصنوعی (CSAIL) سیستم جدیدی را ایجاد کرده است که به روبات‌ها امکان انتخاب و رسیدگی به هر شیء را می‌دهد، حتی آنهایی که ربات‌ها قبلا ندیده‌اند.

 

در واقع این سیستم یک مغز رباتیک پیشرفته است که شناسایی ابزار و محصولات جدید را برای ربات‌ها ممکن می‌کند.

 

تاکنون ربات‌ها فقط قادر به کار کردن با محصولاتی بودند که برای آنها آشنا بود؛ این فناوری برای نخستین بار است که طراحی شده است.

 

فناوری طراحی شده توسط محققان دانشگاه ام آی تی «kPAM» نام دارد و یک نقشه راه بصری برای اشیای مختلف ترسیم می‌کند و با طراحی این نقشه به صورت سه بعدی، ربات‌ها را با اشیای ناشناخته آشنا می‌کند.

 

 «kPAM» دقیق‌تر از سایر تکنولوژی‌های مشابه است؛ این فناوری پس از تشخیص تمام مختصات در یک شی تعیین می‌کند که ربات چگونه می‌تواند با آن کار کند. 

 

محققان امیدوارند که این سیستم را به طور کامل توسعه دهند تا دستگاههایی که توسط kPAM طراحی شده‌اند، بتوانند کارهای بزرگتری مانند تخلیه ماشین ظرفشویی و پاک کردن آشپزخانه انجام دهند.

 

آنها همچنین امیدوارند این سیستم بتواند بخشی از امور جدی‌تر در آینده را به ربات‌ها آموزش دهد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023115.html



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۶ روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و..
همانطور که می دانید اثناء ثبت نام و وارد شدن در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ، ، اسنپ چت و غیره شما باید عدد تلفن همراه خویش را وارد کنید ، اکنون که کاربرانی هستند که برادر ندارند از شماره اصلی خویش کاربرد کنند ساخت اکانت اینستاگرام با شماره مجازی و یا علاقه دارند که در ساحل عدد اصلی چندین اکانت گوناگون دیگر نیز داشته باشند، برای این کار خریدن سیم کارت های گوناگون به صرفه نیست به همین خاطر روش مرقون به صرفه به کارگیری عدد های مجازی مجانی است. امروز در انزل وب منظور داریم در مورد شیوه های ساخت عدد های مجازی رایگان صحبت کنیم.

برای ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن های تلگرام، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی، شخص باید یک شماره تلفن غیر تکراری را به عنوان مشخصه خویش کاربرد کند و از راه آن، هویت خویش را برای این اپلیکیشن ها احراز کند. در صورتی که در فهرست مخاطبان تلفن خود، شماره رفقا و آشنایان خود را ذخیره کرده اید برنامه هایی مشابه تلگرام به صورت خودکار شماره این کسان را به لیست کاربران تلگرام اضافه می کند. در صورتی که میل دارید بدانید که چه کسانی شماره شما را دارند توصیه می نماییم پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود قالب وردپرس ایرانی و راستچین چند منظوره

مشاهده
در این حالت این افراد می توانند عدد شما را نگریستن کنند به همین دلیل بعضی از کاربران ترجیح می دهند که حریم خصوصی خویش را حفظ کنند و عدد تلفن خویش را در این شبکه های اجتماعی ثبت نکنند به همین دلیل از شماره های مجازی بهره‌گیری می کنند. چنانچه می خواهید از مخاطبانتان بکاپ بگیرید پست پیشین انزل وب که در باره کپی ، خروجی و وارد کردن دسته جمعی عدد مخاطبین تلگرام از گوشی و فایل اکسل است را مطالعه بفرمایید. گرد از طریق های ایجاد شماره های مجازی رایگان آمریکا ، روسیه و.. به کارگیری اپلیکیشن هایی مشابه Talk2 , Smartcell و ESIAtallk است. نحوه کار این برنامه های به این چهره است که این برنامه ها تعداد نسبتا زیادی شماره تلفن به اتفاق در پسندیدن خویش دارند و آنها را به چهره اشتراکی به کاربران خویش اختصاص می‌دهند. گرفتن تماس و پیامک در بیشتر این نرم‌افزارها رایگان است و بعضی کسان از این قابلیت برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… بهره‌گیری می‌کنند.

استفاده از این نرم‌افزارهای ساخت شماره مجازی، نه فقط حریم خصوصی کاربر را حفظ نمی‌کند، بلکه فرمان دسترسی به حساب تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را به هزاران تن سایر هم می‌دهد. علت این رویداد این است که تعداد شماره‌هایی که این برنامه‌ها ارائه می دهند از تعداد کاربران کمتر است و قطعا ظرف مدت کوتاهی، شخص دیگری به همان شماره‌ای که تعدادی قبل شما متعلق به بهره‌گیری کردید، دسترسی پیدا خواهد کرد.
این کسان هم می‌توانند از نرم‌افزارهای مذکور استفاده کرده، کد فعال‌ سازی تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را دریافت کنند و وارد حساب کاربری پیوسته با آن عدد شوند. در نهایت، تلگرام به علت امنیت فوق العاده ای که دارد، شماره هایی که به طور مکرر در دستگاه های متعدد بهره‌گیری می شوند را می بندد و دیگر اجازه استفاده از این عدد مجازی را به شما نمی دهد. پس در عقیده داشته باشید که حساب‌های کاربری که با این شماره‌ها برپایی شوند، احتمالا به زودی هم هک می‌شوند و هم از پیشه خواهند افتاد.

آموزش ساخت عدد مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2
برنامه Talk2 گرد از محبوب‌ ترین اپلیکیشن‌ های ساخت شماره مجازی تلگرام است که نسبت به برنامه‌ های سایر عملکرد بهتری داشته و تقریباً در تمام وب‌ سایت‌ها و شبکه‌ های اجتماعی همانند اینستاگرام و.. نیز قابل کاربرد است.

talk2-ph-free-calls-sms_sc_4

برای به کارگیری برنامه تالک ۲ شما باید یک شماره تلفن به اتفاق داشته باشید که بعد از ثبت نام برای شماره مجازی، کد فعال سازی به این عدد ارسال می شود. بعد از اینکه اکانت شما تایید شد یک شماره مجازی فلیپین به شما گزین کردن داده می شود. این شماره مجازی با ۶۳+ شروع خواهد شد.

ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان برای اینستاگرام و.. با برنامه Smart Call
نحوه استفاده از برنامه Smart Call همانند Talk2 است که به شما یک عدد مجازی اندونزی با پیش شماره ۶۲+ می دهد. با وارد شدن به اپلیکیشن Smart Call باید عدد تلفن به اتفاق خویش را وارد کنید پس از وارد کردن عدد کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن این کد فعال سازی تو برنامه عدد مجازی شما ساخته می شود. مانند عدد های راستین شما می توانید از این شماره مجازی در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بهره‌گیری کنید. برای ممانعت از هک شد اینستاگرامتان پیشنهاد می کنیم پست هک کردن تلگرام ، اینستاگرام و.. شما و دیگران چگونه انجام میشود ؟ طریق های رویارویی چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

smart call

دریافت عدد مجازی آنلاین برای تلگرام ، اینستاگرام و..
ESIAtalk احد دیگر از اپلیکیشن های ساخت عدد مجازی اندونزی با قبل شماره ۶۲+ است. ثبت اسم در این برنامه مانند برنامه‌های پیش بوده و در انتها یک شماره‌ مجازی مجانی در برگزیدن شما پیمان می‌ گیرد. پروا داسته باشید بخش اخذ تماس ESIAtalk نیز برای بعضی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی (Inbox) آن بدون هیچ مشکلی حاضر پیشه خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

Esia-talk-horz

ساخت عدد مجازی از آمریکا یا سریلانکا بدست Virtual SIM
Virtual SIM اپلیکیشن دیگری است که با به کارگیری آن می توانید شماره های مجازی از آمریکا یا سریلانکا با قبل شماره ۱۵۱+ بسازید. برای ساخت شماره مجازی هم می توانید از عدد تلفن به اتفاق خود کاربرد کنید و هم اینکه می توانید از ایمیل تان استفاده کنید. بعد از ساخت شماره مجازی به شما تاریخ انقضا نمایش داده می شود که این تاریخ به این معنا است که شما به مدت تعداد محدودی از روز می توانید از عدد مجازی کاربرد کنید و پس از این تاریخ عدد مجازی شما باز بعد گرفته می شود.

virtual sim

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه TextNow
برای ساخت شماره مجازی مجانی بدست برنامه Textnow پیش درآمد برنامه را دانلود کنید و با استفاده از اکانت فیس بوک خود مرحله ثبت اسم برای عدد مجازی را طی کنید. در مرحله پس اگر از شما Area cod خواسته شد کدهایی همانند ۹۸۸ یا ۸۶۵ را وارد کنید و به مرحله پس بروید. الان در دسته Profile برنامه می توانید شماره مجازی خود را مشاهده کنید

textnow

دریافت شماره موبایل مجازی مجانی با Next plus
برای دریافت عدد مجازی ابتدا برنامه Next plus را دانلود و سپس اجرا کنید. در صفحه ای که قبل روی شما است گزینه sign up را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خویش را اعم از نام، اسم خانوادگی، سال تولد، جنسیت و ایمیل خویش را وارد کنید و گزینه Next را برگزیدن کنید. بعد از ورود در گوشه سمت راست قسمت بالا روی سه خط (تنظیمات) کلیک کنید و گزینه Tap to get your free Next plus number را گزینش کنید. اکنون شهر و کد مورد نظر خودتان را برگزیدن کنید و گزینه ی Get A Custom Number را تپ کنید لغایت عدد مجازی خود را اخذ کنید.

nextplus

دیگر سایت های ساخت عدد مجازی مجانی برای تلگرام ، اینستاگرام و.. به صورت آنلاین
اگر به استفاده و نصب اپلیکیشن علاقه ای چندانی ندارید و میخواهید به چهره زودگذر یک شماره برای دریافت اس ام اس تایید و.. داشته باشید میتوانید از ۶ سایت برتر اخذ اس ام اس آنلاین بدون نیاز به گوشی استفاده کنید ، علاوه بر این برای ایجاد اکانت و ارسال ایمیل تایید نیز میتوانید از ۷ سرویس برتر ساخت ایمیل گذرا و یکبار مصرف کاربرد نمایید.

نظر و ایده شما ؟
در صورتی که سرویس آنلاین یا برنامه هایی برای اخذ شماره مجازی آمریکا ، انگلستان ، روسیه و.. میشناسید و یا از برنامه های شناسایی شده کاربرد نمودید تجربیات خود را در گویه ساخت عدد های مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام با ما در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
دانشمندان به دنبال راهی هستند که پروژکتور‌های لیزری متصل به مک ورودی‌های لمسی را روی دیوار نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آینده مک بوک‌ها می‌توانند یک دیوار یا هر سطحی را به دستگاه ورودی لمسی تبدیل کنند، چرا که اپل در حال تحقیق بر روی روش‌هایی است که بتواند تعاملات لمسی محور را به سطحی که هیچ قابلیت تشخیص لمس را ندارد، اضافه کند.

 

بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی قابلیت‌های لمسی را به عنوان راهی برای تعامل با سیستم کامپیوتر ارائه می‌دهند، مانند نمایشگر آیفون یا آیپد. درحالی که رابط‌های لمسی بسیار معمول هتند، نواحی وجود دارد که این تعاملات می‌توانند مفید باشند، اما در حال حاضر نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067746.html



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی‌های جدید
سامسونگ به دنبال عرضه چند گوشی جدید از سری گلکسی اس ۲۱ است و به روزرسانی دوربین و برخی سخت افزارها از جمله مهم‌ترین تغییرات این گوشی هاست. 

به گزارش مهر به نقل از جی اس ام آرنا، یکی از این گوشی‌ها گلکسی اس ۲۱ اولترا است که با دوربین پریسکوپ با قابلیت فوکوس اپتیکال ده برابر و نیز لنز استاندارد تله با قدرت فوکوس اپتیکال سه برابر عرضه می‌شود. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی‌های جدید

سامسونگ به دنبال عرضه گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس هم هست که بر روی آنها دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال نصب شده است. گوشی‌های یادشده برای اولین بار به رنگ بنفش کم رنگ نیز تولید و عرضه می‌شوند.

 

گلکسی اس ۲۱ اولترا مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب مشتری است. امکان نصب کارت حافظه بر روی این گوشی وجود ندارد. نمایشگر ۶.۸ اینچی با دقت ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم به انتخاب مشتری از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی مجهز به پردازنده اکسیونز ۲۱۰۰ است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپری است. این گوشی دارای دو لنز ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی نیز هست. دقت دوربین سلفی این گوشی ۴۰ مگاپیکسل است.

 

در عین حال گلکسی اس ۲۱ دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی و تراشه اکسیونز ۲۱۰۰ بوده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سه دوربین ۶۴ و ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسلی برای این گوشی پیش بینی شده و باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپری است. تفاوت اصلی گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس با این گوشی نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی و باتری قدرتمندتر ۴۸۰۰ میلی آمپری است. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در اواسط ماه ژانویه به بازار بیایند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067754.html



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همه ما بارها اسم پورتال را شنیده ایم. اما احتمالا برای بسیاری از ما این سئوال بوجود آمده باشد که معنی دقیق یک پورتال چیست؟ خاصیت ها و خصوصیات آن چیست و چه تفاوتی با یک وب سایت دارد.

پورتال برابر فارسی برای واژه PORTAL است که در فرهنگ لغات به “دریچه“، “درگاه” و “مدخل” معنی شده است. اما استعمال کلمه پورتال در فناوری اطلاعات معنای متفاوتی دارد.

به بیان ساده تر، پورتال صفحه ای در وب است که امکاناتی را به چهره مجازی در برگزیدن کاربر پیمان می دهد و دسترسی راحت را بدون توجه به محل فیزیکی در مورد هر چیزی که کاربر احتیاج دارد، برای او فراهم می کند.

می توان گفت یک پورتال، درگاهی به دنیای مجازی است که به وسیله کاربر می تواند با به کارگیری امکانات فراهم شده در آن، تمامی نیازهای خویش را پژوهشگر سازد. مورادی همچون جستجو کردن ،خرید نیازهای روزمره، مدیریت حساب های بانکی، افزایش و کاهش اعتبار یک حساب اعتباری و یا به روزرسانی اطلاعات مشکل افزاری از محل کار. آنها کل چیز را از راه درگاهی واحد برای کاربران خود فراهم می سازند.

پورتال چند خاصیت اصلی دارد:

تجمع اطلاعات
هدف دار بودن اطلاعات
دردسترس بودن اطلاعات
دریچه ورود منحصر به فرد
یک پورتال همانند یک رایانه شخصی، دیتاها، اطلاعات و خدمات متفاوتی را در یک صفحه وب واحد و به صورتی سازگار و کاربر پسند در دسترس می گذارد. این درگاه یک نقطه شروع یا صفحه اصلی مشخصی دارد که در ابتدا کاربران در موعد اتصال به وب، آن را نگریستن می کنند. با این تفاوت که بر خلاف یک کامپیوتر، پورتال این قابلیت را دارد که از به وسیله گردآور مفصل ای از دستگاه ها همچون موبایل و تبلت که قابلیت اتصال به وب در آنها وجود دارد، مورد استفاده پیمان گیرد.

تفاوت پورتال و وبسایت
با وجود اینکه همانندگی ظاهری بسیاری میان یک وبسایت و یک پورتال هستی دارد، اما این دو تفاوت های زیادی هم دارند. این شباهت به گونه ای است که در نگاه نخست تفاوت محسوسی میانی آن دو تماشا نمی شود. ولی این سوال مطرح است که به طور مشخص تفاوت آن دو در چیست؟

پورتال ها عموما حاوی مطالبی هستند که جنبه اطلاعات عمومی دارند. این داده ها از منابع متنوع بر روی یک پورتال جمع آوری می شوند که معمولا حائز پراکندگی فراوانی هستند. به همین خاطر، در بسیاری از آنها، ابزاری همانند Directory وجود دارد الی این اطلاعات را طبقه بندی کند.

اما داده هایی که در یک وبسایت قرار دارند، معمولا از منابع محدودتری تامین شده و پراکندگی زیادی ندارند. آنها حول یک محور و سوژه مشخص بعید می زنند و اصطلاحا تخصصی تر می باشند.

عموما می نا خاصیت های ذیل یک پورتال را از یک وبسایت متمایز می کند:

درگاه ورود منحصر به فردی که از طریق آن به گردآور ای از منابع پیوسته با پورتال دسترسی خواهید داشت
نمایشی هدفمند از اطلاعات با بهره گیری از تجربیات کاربر
دسترسی بخش بندی شده به ازدحام از دیتا ها و اطلاعات دسته بندی شده
امکان برقراری بستگی و مشارکت میانی تمامی کاربران و استفاده کنندگان در پورتال
امکان پیوستن به نرم ادوات و سیستم های نرم افزاری که گردش کاری مشخص و تعریف شده ای دارند
نسل مترقی پورتال ها
اگر کمی به عقب برگردیم، تماشا می کنیم که زمانی دگرگونی سیستم های نرم افزاری به نوع ای اتفاق افتاد که دیگر لازم فقدان برای کار با یک برنامه، سایر برنامه ها را بست. یعنی بدون آنکه با مشکلی روبرو شویم توانا بودیم همهنگام از چند برنامه کاربردی کاربرد کنیم. شرایطی که تا قبل متعلق به هستی نداشت. تاریخچه پورتال ها از همان سررسید ابتدا شد.

ظهور دودمان اول
اولین پورتال ها، که به عنوان نسل نخست شناخته می شوند، مبتنی بر فراهم نمودن درونمایه ایستا و مستندات اطلاعاتی زنده بودند. برای مثال می توان سرآمد این دودمان را سایت های YAHOO یا EXCITE دانست.

آنها اهداف مشابهی را پیگیری می کردند و صفحه واسط مشخص و منحصر به فردی را برای دستیابی به اطلاعات، در کمر بستن کاربر پیمان دادند. این اطلاعات معمولا شامل آگاهی ها شرکت، شرایط و فرم های استخدام، اطلاعاتی مربوط به کارکنان و وضعیت ارتباط با آنها، مستندات رسمی و سیاست های اعلام شده شرکت و همچنین لینک های ارتباطی سودمند می باشد.

نسل دوم پورتال ها
در این نسل بر اطلاعات مشخص تر و نرم ادوات تمرکز شده است. در اصل در مقوله فراهم آوردن اطلاعات بسیار شبیه به دودمان نخست بودند، با این حال تفاوت مهمی وجود داشت. این نسل امکان مشارکت کاربران را در محیطی به هم ادامه فراهم می کردد و همین امکان، نقطه تمایز آنها با نسل پیشین به حساب می آید.

نسل دوم پورتال ها امکان مشارکت متقابل را برای تیم های کاری که در ادارات مجازی حضور دارند و به منظور اتمام وظایفشان فراهم می کردند. آنها سرویس های گوناگونی داشتند که از آنگونه می طاقت به سرویس های مدیریت درونمایه و امکان گفتگو اشاره کرد. آنها قابلیت تعریف گروه های کاربری نیز داشتند. در واقع می تاب گفت این پورتال ها زیرساخت مشارکت درونی را در یک سازمان را فراهم می ساختند.

نسل سوم پورتال ها
دراین نسل، پورتال ها به منظور برپایی فضایی مناسب برای تجارت الکترونیک طراحی شدند. آنها به عنوان واسطی برای برقراری ارتباطی بهتر وسط کارمندان، جاسازی کنندگان، فرآوری کنندگان و مشتریان عمل کردند. خصوصیت شگفت انگیز آنها امکان وابستگی نرم افزارهای مستقر در سرورهای گوناگون است.

به عبارت دیگر، این پورتال ها نقطه به هم ملحق شدن درونمایه و برنامه های کاربردی مستقر در سرورهای مختلف به صورت همهنگام و با به کارگیری مشارکت سرویس های خدماتی آنان هستند. به ویژه این که امکان دسترسی به درونمایه و امکانات سیستم های مختلف را از طریق ابزارها و تجهیزات گوناگون و متناسب با نیاز کاربران فراهم می کنند.

حتی اینها به صورتی اتوماتیک و بر اساس نقش کاربران، هدفمند شده و ویژگی های منحصر به فردی را به آنها ارائه می دهند. به ذکر دیگر، شیوه نمایش، محتوا و امکانات در دسترس، متناسب با تعریف نقش برای کاربران متغیر می باشد.

ویژگی موثری در توسعه آینده این دودمان از پورتال ها، قابلیت ایجاد چارچوب های کاری مفتوح و تعریف نشده برای سرویس های عمومی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی
شرکت اپل یک استارت اپ فعال در حوزه هوش مصنوعی را خریداری کرده که ابزاری برای شناسایی اشیای مختلف در فایل‌های ویدئویی عرضه کرده است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، اپل شرکتی به نام ویلینکس را خریداری کرده که الگوریتم هوش مصنوعی آن قادر به درک محتوای مختلف موجود در یک ویدئو و مشخص کردن و متمایزسازی آنهاست.

 

این الگوریتم هوش مصنوعی همچنین می‌تواند محتوای بصری، صوتی و متنی ویدئوهای مختلف را شناسایی و جداسازی کند. از فناوری یادشده همچنین می‌توان برای برچسب زنی ویدئوهای مختلف و تسهیل جستجوی محتوای آنها بر حسب متن، صوت و تصویر استفاده کرد.

 

اپل برای خرید این استارت اپ ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. این شرکت معمولاً با خرید استارت اپ های کوچک و خلاق و تملک فناوری‌های به کار گرفته شده در آنها تلاش می‌کند تا از این فناوری‌ها در محصولات و خدمات خود استفاده کند. احتمال می‌رود اپل از این فناوری هوش مصنوعی در اپل تی وی، اپلیکیشن نیوز، دستیار صوتی هوشمند سیری و غیره استفاده کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76724.html



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی Galaxy S21 Ultra
بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Galaxy S21 Ultra از یک دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع مختلف، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S21 Ultra تفاوت چشمگیری با مدل فعلی، یعنی Galaxy S20 Ultra نخواهد داشت و اگر فکر می‌کنید، اکنون برای افشای اطلاعات مربوط به سری S زود است، باید بگوییم که بر اساس اخبار موجود، سامسونگ امسال پرچمداران سری S خود را زودتر از همیشه و در ماه ژانویه معرفی خواهد کرد.

 

صفحه‌نمایش مدل جدید اولترا ۰/۱ اینچ کوچکتر شده و حالا اندازه‌ای برابر ۶/۸ اینچ دارد، لازم به ذکر است مدل اولترا تنها مدل با لبه‌های خمیده بوده و سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس از پنل‌های تخت استفاده کرده است. همچنین، نرخ به‌روزرسانی نیز اندکی پیشرفت داشته و حالا برابر ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

 

گوشی Galaxy S21 Ultra با دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴۰ مگاپیکسلی همراه است که از نظر مگاپیکسل، تفاوتی با Galaxy S20 Ultra ندارد، اما احتمالا در بخش‌های دیگر، پیشرفت‌هایی وجود دارد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از مشخصات سایر دوربین‌های این گوشی در دسترس نیست، اما بر اساس شایعات موجود، نسل جدید اولترا با ۴ دوربین همراه بوده که یکی از آن‌ها، دوربین پریسکوپی خواهد بود. کاربرد دوربین چهارم هنوز مشخص نیست.

 

سامسونگ باز هم دنیا را به دو بخش تقسیم کرده و بعضی از کشورها گوشی جدید را با اسنپدراگون ۸۷۵ و بعضی دیگر با اگزینوس ۲۱۰۰ دریافت خواهند کرد. چیپست خانگی جدید سامسونگ از هسته‌های استاندارد ARM استفاده کرده و در نتیجه مشکلات هسته‌های سفارشی را ندارد، اما نتایج بنچ‌مارک‌ها نشان می‌دهد این چیپست اندکی از اسنپدراگون، کندتر است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی Galaxy S21 Ultra

اطلاعاتی از باتری و نرم افزار گوشی S21

گوشی جدید، همانند نسل قبلی به باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. ارتقا سرعت شارژ نیز بعید به نظر می‌رسد (هر چند که صحبت‌هایی از شارژ ۶۵ وات شده است). نرم‌افزار گوشی نیز بسیار آشنا خواهد بود، چرا که گوشی جدید با رابط One UI 3.0 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. با توجه به این که انتظار می‌رود مراسم سامسونگ امسال در ماه ژانویه برگزار شود، احتمالا گوشی‌های جدید نیز به جای ماه مارس، در ماه فوریه به بازار عرضه خواهند  شد. 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064086.html



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قم شهری مذهبی که می تاب گفت پایتخت مذهبی مملکت نیز است. قم به انگیزه محل جغرافیایی خود، یک ناحیه مهم برای پیوست شمال به جنوب کشور محسوب می شود. قم به دلیل وجود مرقد مطهر حضرت معصومه هر ساله زائرین بسیاری را از سراسر دانشمند به خویش می بیند. شهر قم به همین دلیل منطقه ای گردشگری ، زیارتی محسوب می شود. به همین انگیزه در این شهر فروشگاه های بسیاری برای خرید مسافران و زائرین وجود دارد. گرد از راه هایی که می تواند تعداد مشتریان را در این شهر افزایش دهد به کارگیری سایت است. طراحی سایت در قم می تواند به شما کمک کند الی میان رقبا خود بهتر دیده شوید.

http://webofan.ir/2020/12/14/بهترین-سیستم-مدیریت-محتواcms/

برای آنکه از بها طراحی سایت در قم ، خدمات دیگر طراحی سایت و نحوه گزینش کردن بهترین شرکت طراحی سایت آگاهی پیدا کنید با ما به اتفاق باشید.

قیمت طراحی سایت
مشاوره اختصاصی
چرا به طراحی سایت در قم دربایستن داریم؟
همانطور که گفته شد طراحی سایت مایه می شود تا مشتریان شما افزایش یابد. علاوه بر این سوژه طراحی سایت در استان قم مایه می شد لغایت بتوانید محصولات خود را نه فقط برای مردم قم بلکه به تمام ملت در سطح کشور ارائه دهید. احد دیگر از انگیزه ها دارای اهمیت این است که هر لحظه مشتریان شما به شما دسترسی دارند. هر ساعت و هر روز. شما محصولات خویش را به افرادی ارائه می کنید که اصلا آن ها hubspot را نمی بینید. اگر حس میکنید که به طراحی تارنما در قم دربایستن دارید کافیست الی عدد تماس خویش را در تقسیم مشاوره وارد کنید لغایت متخصصین با شما تماس بگیرند.

قبل از شروع کار، مشاوره رایگان طراحی سایت در قم به عنوان هدیه گرفتن کنید.
قبل از آنکه نسبت به طراحی سایت در قم اقدام کنید به شما توصیه می کنیم تا چند دقیقه ای با کارشناسان چیره دست و دل سوز صحبت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در گویه طراحی سایت در قم گرفتن نمایید. مشاوران گروه به شما کمک می کنند لغایت از تمام مراحل طراحی impactplus سایت، قیمت طراحی سایت و حمایت بهترین کمپانی طراحی سایت در قم بهره‌گیری کنید. کافیست عدد تماس خود را در جعبه ذیل وارد کنید.

طراحی سایت قم بدست بهترین کمپانی طراحی سایت در قم
اینکه دریافتن کنید به یک سایت بیچارگی دارید یه موضوع است و اینکه بتوانید بهترین کمپانی طراحی سایت در قم را پیدا کنید یه موضوع دیگر. شما می توانید طراحی سایت خویش را به هر کمپانی طراحی سایتی بسپارید اما باید از این موضوع آاه باشید که هر کمپانی می تواند در آینده دربایستن های سایت شما را تامین کند؟ آیا سایت با کیفیت برای چشم وهمچشمی با دیگر رقبا را به شما ارئه می دهد یا اینکه فقط یک سایت دارید و برای سپریدن هر کاری نقطه سستی دارد؟ پس بهتر است بهترین شرکت طراحی سایت در قم را پیدا کنید. مشاورین گروه برای آنکه بتوانید بهترین کمپانی طراحی سایت در قم را پیدا کنید به شما کمک می کنند. شما می توانید به راحتی از این راه مشکل که تمام مراحل بعدی شما را تحت الشعاع پیمان می دهد به سلامتی عبور کنید.

طراحی سایت چیره دست در قم
طراحی سایت حرفه ای در قم مایه می شود تا سوداگری شما در نگاه نخست حرفه ای به عقیده برسد و کاربر را شیفته خود کند. سایت حرفه ای در مرحله اول اعتماد بیننده را به دست می آورد و فروش فرآورده به کاربر زیاد آسان تر از قبل خواهد بود. در ضمن سایت حرفه ای در ذهن مخاطب حک می شود و کاربر برای خرید های بعدی حتما به شما مراجعه می کند. سایت های چیره دست وانگهی از پشتیبانی حرفه ای برخوردارند و ظاهر آن ها در هر دستگاهی بازتاب گرا است.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()