نوشته شده توسط : ساحل

امنیت ویپ VoIP
امنیت ویپ (VoIP)، یک جستار زیاد گسترده و و مهم می باشد و می طاقت برای آن تعاریف مختلفی ارائه کرد؛ به طوری که هیچ یک از این تعاریف قطعی و تغییر ناپذیر نخواهند بود، چراکه امنیت در بستگی با مسائلی است که هر روز در حال تغییر و تحول می باشند. البته در اینجا امنیت در سیستم های تلفنی بر پایه VoIP مطرح می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره سیستم های تلفنی بر پایه VoIP می توانید به نوشتار زیر مراجعه کنید.

ویپ (VoIP) چیست؟

امنیت فقط از میان بردن مشکلات یک المان مشخص نیست، بلکه مجموعه ای از افزارها و فرآیندها می باشد؛ به عبارت دیگر امنیت همچون زنجیری است که اگر یکی از حلقه های آن ناتوان باشد، آن زنجیر به سادگی از هم گسیخته خواهد شد.

هدف از این نوشتار برقراری ۱۰۰% امنیت در سیستم شما نیست، بلکه فقط بعضی مسائل مهم و پایه ای و ابزارهای مرتبط با آن باره بررسی قرار گرفته اند. از آنجایی که هر سیستم تعاریف و طراحی مختص به خود را دارد، هیچ مستندی نمی تواند به شما این تضمین را بدهد که امنیت کامل در سیستم شما برقرار می گردد.

نکته ی قابل توجه سایر این است که برقراری امنیت از یک تابع نمایی پیروی می کند. به عبارت دیگر ممکن است تا حدود ۶۰ درصد امنیت سیستم خویش را با سپریدن برخی تنظیمات و تعریف سیاست های امنیتی، برقرار کنید، بدون اینکه احتیاج به ساز و برگ دشوار افزاری خاصی داشته باشید. ولی برای آنکه این میزان را به ۹۵ درصد افزایش دهید، باید از تجهیزات خاصی کاربرد نمایید که برای شما هزینه خواهد داشت امنیت voip و اگر بخواهید این میزان را به ۹۹ درصد برسانید، هزینه ها به شدت افزایش خواهد یافت. نکته ی مهم سایر این است که هیچوقت به امنیت ۱۰۰ درصد دست نخواهید یافت.

با پروا به گزارش ها بازپسین مبنی بر تازش به سیستم های تلفنی VoIP، دپارتمان تعلیم کمپانی ساعیان ارتباط بر آن شد تا نوشتار ای در مورد امنیت VoIP برای شما علاقمندان به این پهنه تعبيه کند که در آن به رسیدگی گزند پذیری ها، انحاء و ابزارهای مقابله با این تهدیدات امنیتی بر روی سیستم های تلفنی‌ بر پایه VoIP پرداخته و در سرانجام یک گذرگاه حل برای افزایش امنیت تا نزدیک ۹۵ درصد ارائه می شود.

سیستم های تلفنی
در این نوشتار کوشش شده است لغایت تدبیر های ارائه شده، قابل بهره‌گیری برای اکثر سیستم های تلفنی مبتنی بر IP باشد، اما به انگیزه رایج بودن سیستم های تلفنی مبتنی بر نرم افزارهای متن باز همچون Asterisk و FreeSwitch، سیستم استریسک در نمونه ها بکارگرفته شده است.

لایه های امنیتی VoIP
برقراری امنیت حائز لایه های گوناگون می باشد؛ به عبارت سایر در جهت امن سازی یک سیستم، باید سطوح مختلفی از امنیت را پیاده سازی کرد. لایه هایی دربرگیرنده فایروال، احراز هویت و مانیتورینگ از آنگونه آن می باشد. این معماری ابتدایی ترین سطوح امنیتی را پوشش می دهد، به طوری که با پیاده سازی صحیح این لایه ها و تکنیک های پسندیده و مرتبط با آن ها، می طاقت امنیت سیستم را به چهره قابل توجهی درمان بخشید. شاید همانطور که در سرآغاز اشاره شد، برای افزایش سطح امنیت، شمار لایه ها و نوع ابزارهای پیوسته با هر لایه، تغییر خواهد کرد.

حملات داخلی و یا خارجی
یکی سایر از مسائل مهم که کمتر به آن توجه می شود، منشا تهدیدات امنیتی است. معمولا انگار می شود که حملات فقط منشا اینترنتی و بیگانه دارند، این در صورتی است که تهدیدات امنیتی درونی نادیده گرفته می شوند؛ در حالی که از داخل، دسترسی به منابع سیستم آسان تر بوده و بسیاری از فیلترهای امنیتی وجود نخواهد داشت.

VoIP-Security-1

یکی از رایج ترین جمله هایی که شنیده می شود این است که "کارمندان نزاکت کافی برای نفوذ به سیستم را ندارند"؛ در حالی که نصب یک بدافزار با توانایی اندوخته سازی نام کاربری و رمز عبور مربوط به تلفن ها، توسط کارمندی که از تو به سیستم دسترسی دارد، امنیت سیستم تلفنی را به شدت ترسانیدن کرده و امکان نفوذ به سیستم را از بیرون افزایش می‌دهد. بر این اساس، باید امنیت سیستم را از تو و بیرون شبکه باره پروا پیمان داد و همه ی سیاست های امنیتی را بر روی هر دو حوزه اعمال کرد.

VoIP-Security تاختن های ویپ

انواع حملات بر روی سیستم های تلفنی بر پایه VoIP
حملات و نفوذهای صورت گرفته بر روی سرورهای تلفنی معمولا دو منظور را تعقیب می کنند:

سرقت خطوط تلفنی شهری و یا ترانک ها.
آسیب رساندن به سیستم تلفنی و برپایی توقف در سرویس دهی.
در حملات نوع اول که متاسفانه در مملکت ما بسیار رایج است، نفوذگر از خطوط ارتباطی سیستم تلفنی براری برقراری تماس های تلفنی بیگانه که پرهزینه هستند، بهره‌گیری می کند. به عبارت سایر از طریق سیستم تلفنی هدف، با دو نقطه مختلف تماس برپا می گردد و سپس این دو تماس را به هم متصل می کنند و از این طریق از خطوط تلفنی، سوء کاربرد می گردد. حملات رایج برای این منظور عبارتند از:

SIP Registration Scan attack ،Dictionary attack ،Brute Force.

در روش دوم، هدف اصلی به خطر انداختن یک سوداگری و برپایی پریشانی در ارتباطات تلفنی آن هاست، که معمولا کارمندان ناخشنود و یا رقبا اقدام به این کار می کنند. حملاتی همچون SIP Scan، Port Scan، SSH Brute Force، DoS و DDoS برای این هدف باره کاربرد قرار می گیرند.

حملات و تهدیدات امنیتی سیستم های تلفنی به این دو طریق ختم نمی شوند؛ به عنوان نمونه ممکن است نفوذ با منظور دزدی اطلاعات تماس و یا اطلاعات کاربران یک سیستم تلفنی، و یا دست یابی به زیرساخت شبکه باشد.

همانطور که در سرآغاز گفته شد برای بازداری از انواع این تهدیدات و رسیدن به 99 درصد امنیت، ساز و برگ مشکل افزاری و نرم افزاری خاصی باره بیچارگی است؛ در نتیجه در پیوستگی به رسیدگی راه حل هایی می پردازیم که گمان کردن بروز حملات رایج را کاهش می دهد.

آسیب پذیری های امنیتی سیستم های تلفنی مبتنی بر VoIP
VoIP- رمز عبور و password


رمز عبور
رمزهای عبور و یا به اصطلاح Secret در دنیای VoIP، احد از مهم ترین گزند پذیری های سیستم های تلفنی می باشد. به طوری که یک نفوذگر با یافتن یک نام کاربری و رمز عبور آن می تواند از راه سیستم تلفنی شما تماس مجانی پایدار کند. در نتیجه، در صورت اصلاح رمزهای عبور، به میزان قابل توجهی امنیت سیستم تلفنی افزایش خواهد یافت.

معمولا کاربران از رمزهای عبور ساده برای آزمایش سیستم استفاده می کنند و بدون بررسی سیستم از لحاظ امنیتی، آن را پایین بار می برند؛ و رمزهای عبور ساده و قابل تشخیص، به عنوان یک حفره امنیتی در سیستم باقی می مانند.

اهمیت رمزهای عبور برای هر داخلی (Extension) زمانی که کاربران راه دور و بیرونی داشته باشید، مشخص می گردد. چرا که در این چهره با یافتن رمز عبور به راحتی می تاب از سیستم تلفنی سوء استفاده شود.

یکی سایر از اشتباهات رایج تشابه رمز عبور با شماره داخلی و استفاده از رمزهای عبور پیش فرض می باشد. به عنوان نمونه داخلی 201 با رمز عبور 201؛ این رمز عبور مثل این است که کاربر رمز عبوری ندارد.

رمزهای عبور باید ساختار مناسبی از لحاظ شمار کاراکترها و گونه آن ها داشته باشند. به عنوان مثال دودمان 55178 را در عقیده بگیرید. این رمز عبور ناتوان است، چرا که ابزارهای نفوذ خیلی ابتدایی هم می توانند با چندین مرتبه تست آن را پیدا کنند. یا زنجیره test123 نیز به همین صورت قابل تشخیص خواهد بود. بعضی الگوهای رایج و بسیار ساده که در دقایق نخست به وسیله ابزارهای نفوذ، شکسته می شوند در سنه 2014 به صورت زیر لیست شده اند:

123456
123456789
Password
1234
12345
1234567
12345678
abc123
Qwerty
123123
اما دودمان SE55na8tE از لحاظ شمار کاراکتر و ترکیب حروف و اعداد حائز ساختار مناسبی می باشد. البته رمزهای عبور این چنینی زیاد مشکل به خاطر سپرده می شوند، به همین دلیل به نگهداری دربایستن دارند.

شاید جالب باشد بدانید چنانچه مکانیزمی برای بلاک کردن در سیستم هستی نداشته باشد، یک بد اسباب می تواند نزدیک 30 الی 40 درخواست رجیستر در ثانیه، بر روی یک خط ADSL با پهنای باند 1Mbps، ارسال کند؛ که بر این بنیاد می تواند در طول چند ساعت یک لغت نامه را به صورت کامل تست کند. (Dictionary Attack)

در بسیاری از موارد که سیستم تلفنی باره حمله پیمان گرفته است، حجم پیام های ارسالی به حدی بالا بوده است که همه شبکه نیز مختل شده است و یا کیفیت سایر مکالمات تلفنی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

به عنوان نکته ی پسین مرتبط با رمزهای عبور، باید به این نکته پروا داشت که رمز عبور فقط مربوط به درونی ها نیست بلکه در تعریف ترانک ها میانی سیستم های تلفنی و یا گیت وی های VoIP نیز باید نکات امنیتی ذکر شده، رعایت شوند.

برای کسب اطلاعات اغلب در مورد گیت وی VoIP می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

گیت وی VoIP و کاربردهای آن

 

غیر پرکار کردن قابلیت ها و یا ماژول های بدون استفاده
یکی دیگر از اقداماتی که باید در حین تاسیس سیستم های تلفنی مورد توجه پیمان گیرد، غیرفعال کردن امکانات و یا ماژول هایی است که در حال آماده از آن ها بهره‌گیری نمی شود یا به نحوی برای عملکرد اصلی سیستم، الزامی نیستند. چرا که بسیاری از این قابلیت ها نوعی درگاه ورود به سیستم محسوب می گردند و یا نفوذگر از راه آن ها، می تواند از سیستم سوء بهره‌گیری کند.

به عنوان مثال در سیستم استریسک، باید ماژول pbx_spool را در صورتی که از آن استفاده نمی شود، غیر فعال کرد. این ماژول امکان عدد گیری لیستی از شماره تلفن ها را فراهم می کند که ابزاری زیاد پسندیده برای نفوذگران می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی کروم بوک خود موسوم به کروم بوک ۲ را روانه بازار کند. مدل اولیه این کروم بوک اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، تصاویری که از کروم بوک جدید در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. اما تغییراتی در پرت‌ها و نیز در تنوع رنگی این کروم بوک ایجاد شده است.

 

قیمت مدل اولیه کروم بوک ۹۹۹ دلار بود و گفته می‌شود مدل جدید قیمت بیشتری خواهد داشت. البته با توجه به وجود کروم بوک های دیگری در بازار با قیمت‌های کمتر مشخص نیست کروم بوک ۲ سامسونگ تا چه حد مورد استقبال قرار می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان به پیکسل بوک گو شرکت گوگل اشاره کرد که امکانات خوبی دارد و قیمت آن ۶۵۰ دلار است.

 

یکی از نقاط ضعف کروم بوک اولیه سامسونگ شارژ باتری کم آن بود که ظاهراً در مدل جدید این مشکل برطرف شده است. البته دقیقاً مشخص نیست شارژ کروم بوک ۲ سامسونگ به چه میزان خواهد بود. نمایشگر ۴K نیز از جمله مزایای کروم بوک ۲ خواهد بود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067031.html



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در آگوست گذشته اخباری در مورد عرضه گوشی جدید اوپو با نمایشگر کشویی و بزرگ شونده منتشر شد و حالا اطلاعات جدیدی در این زمینه در دسترس قرار گرفته است. 

به گزارش  مهر به نقل از جی اس ام آرنا، صفحه نمایشگر این گوشی به صورت کشویی و جمع شونده طراحی شده که با باز شدن به صورت عمودی تا ۸۰ درصد بزرگ‌تر می‌شود.

 

در پشت این گوشی نیز سه لنز دوربین در نظر گرفته شده و برای عکاسی و فیلمبرداری در شب فلاش ال ای دی در کنار دوربین‌ها در نظر گرفته شده است.

 

بر روی نمایشگر اصلی این گوشی حفره‌ای به عنوان دوربین سلفی وجود ندارد و لذا یا دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد یا قرار است نمایشگر دیگری برای تهیه عکس‌های سلفی در کنار نمایشگر اصلی در نظر گرفته شود.

 

 

 

سیم کارت این گوشی در سمت راست بدنه آن نصب می‌شود و فقط در صورت باز کردن کامل نمایشگر در دسترس خواهد بود. همچنین دو دستگیره کوچک در بالا و پایین گوشی برای آویزان کردن آن وجود خواهد داشت.

 

 

اوپو خود هنوز به طور رسمی زمان عرضه و قیمت این گوشی را اعلام نکرده است و لذا این گوشی هنوز یک گوشی مفهومی تلقی می‌شود. گوشی یادشده که اوپو ایکس ۲۰۲۱ نام گرفته از نظر ظاهری شبیه به آیفون ۱۱ است. اما مشخص نیست آیا قدرت سخت افزاری آن نیز به اندازه این گوشی یا بیشتر از آن خواهد بود یا خیر.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067435.html



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امنیت ویپ (VoIP)، یک موضوع بسیار گسترده و و مهم می باشد و می تاب برای آن تعاریف مختلفی ارائه کرد؛ به طوری که هیچ یک از این تعاریف قطعی و تغییر ناپذیر نخواهند بود، چراکه امنیت در ارتباط با مسائلی است که هر روز در حال تغییر و دگرگونی می باشند. البته در اینجا امنیت در سیستم های تلفنی مبتنی بر VoIP مطرح می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های تلفنی مبتنی بر VoIP می توانید به نوشتار ذیل مراجعه کنید.

ویپ (VoIP) چیست؟

امنیت تنها از بین بردن مشکلات یک المان مشخص نیست، بلکه گردآور ای از ادوات و فرآیندها می باشد؛ به عبارت دیگر امنیت همچون زنجیری است که اگر یکی از حلقه های آن ضعیف باشد، آن زنجیر به سادگی از هم گسیخته خواهد شد.

هدف از این مقاله برقراری ۱۰۰% امنیت در سیستم شما نیست، بلکه تنها امنیت در voip بعضی مسائل مهم و پایه ای و ابزارهای پیوسته با آن باره رسیدگی قرار گرفته اند. از آنجایی که هر سیستم تعاریف و طراحی مختص به خود را دارد، هیچ مستندی نمی تواند به شما این تضمین را بدهد که امنیت کامل در سیستم شما استوار می گردد.

نکته ی قابل توجه سایر این است که برقراری امنیت از یک تابع نمایی اطاعت می کند. به عبارت سایر ممکن است تا حدود ۶۰ درصد امنیت سیستم خویش را با انجام بعضی تنظیمات و تعریف سیاست های امنیتی، برقرار کنید، بدون اینکه احتیاج به تجهیزات مشکل افزاری خاصی داشته باشید. ولی برای آنکه این میزان را به ۹۵ درصد افزایش دهید، باید از تجهیزات خاصی استفاده نمایید که برای شما هزینه خواهد داشت و اگر بخواهید این میزان را به ۹۹ درصد برسانید، خرج ها به شدت افزایش خواهد یافت. نکته ی مهم سایر این است که هیچوقت به امنیت ۱۰۰ درصد دست نخواهید یافت.

با توجه به گزارش ها اخیر مبنی بر تازش به سیستم های تلفنی VoIP، دپارتمان تعلیم کمپانی ساعیان بستگی بر آن شد لغایت مقاله ای در مورد امنیت VoIP برای شما علاقمندان به این گستره تهیه کند که در آن به بررسی آفت پذیری ها، روش ها و ابزارهای رویارویی با این تهدیدات امنیتی بر روی سیستم های تلفنی‌ مبتنی بر VoIP پرداخته و در پسین یک گذرگاه حل برای افزایش امنیت تا حدود ۹۵ درصد ارائه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپلیکیشن‌های غیر متمرکز با اپ‌های معمول موبایل و وب تفاوت دارند؛ زیرا به کاربر در مورد داده‌‌ای که اپ‌ها مدیریت می‌کنند کنترل بیشتری می‌دهند. اپ‌های مرسوم مانند رابین‌‌هود (Robinhood) یا توییتر، توسط یک مقام مرکزی مدیریت می‌شوند که در مورد چگونگی حفاظت از داده‌ی کاربران و استفاده‌ی صحیح یا نادرست از آن‌ حرف آخر را می‌زنند. 

اپلیکیشن‌ غیر متمرکز یا دپ رویکردی غیر متمرکز به مدیریت داده دارد و از نظر تئوری، به کمک تکنولوژی بلاک‌چین که اساس شبکه‌ی اتریوم است، کنترل را در دستان کاربر قرار می‌دهد. اتریوم از نظر ارزش بازار دومین رمزارز بزرگ دنیا (پس از بیت‌کوین) و اولین پلتفرم برای تسهیل ایجاد دپ‌ است.

 اتریوم برای طرفداران تکنولوژی وعده‌ای فریبنده محسوب می‌شود؛ اما این پلتفرم، متن‌ باز است؛ یعنی پروژه‌های ساخته‌شده روی آن اغلب آزمایشی و گاهی اوقات کلاهبرداری هستند.

برترین پروژه‌های اتریوم

در حال‌ حاضر بیشتر پروژه‌های اتریوم بر امور مالی غیر متمرکز یا دیفای تمرکز دارند. دیفای بر توسعه‌‌ی کابردهای ارز دیجیتال از تراکنش‌های روزمره تا موارد مالی پیچیده مانند وام‌ها و مشتقات آن تمرکز دارد.

حوزه‌ی DeFi در سال ۲۰۲۰ گسترش زیادی پیدا کرد و ارزش کل سرمایه‌های کریپتوی قفل‌شده در پروژه‌های آن، با بیش از ۲ هزار درصد رشد، از ۶۵۰ میلیون دلار در آغاز به ۱۶٫۰۵ میلیارد دلار رسیده است.

دپ‌های اتریوم آن‌قدر محبوب شده‌اند که ازدحام روبه‌فزون کارمزدهای تراکنش (مقدار اتری که برای انتقال وجوه روی شبکه مورد نیاز است) را به بالاترین مقدار رسانده‌اند. این نتیجه‌ی مستقیم رقابت کاربران دپ برای تأیید سریع تراکنش‌هایشان توسط ماینرها است. هرچه کارمزد متصل به تراکنش بیشتر باشد، احتمال اینکه ماینر ETH آن را زودتر به بلاک‌چین اضافه کند، بیشتر است.

میکردائو (MakerDao)

استیبل‌کوین‌ها برای ارتقای یکی از نقاط ضعف رمزارزها به ‌وجود آمده‌اند. قیمت رمزارزها به‌صورتی ناگهانی نوسان می‌کنند و باعث می‌شود که نتوان به‌عنوان شیوه‌ای برای پرداخت یا ذخیره دارایی  از آن‌ها استفاده کرد. اغلب استیبل‌کوین‌ها متمرکز هستند؛ اما میکردائو از این لحاظ متفاوت است که نقشه‌ای مفصل برای غیر متمرکز استیبل‌کوین خود یعنی دای (DAI) دارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/367932-which-crypto-dapps-are-on-ethereum/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجمع عمومی عادی سالیانه‌ی شرکت ‌«ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش» برای سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۹۹, در ۱۸ بهمن‌ماه با حضور تمام سهام‌داران برگزار شد. گزارش عملکرد سالیانه شرکت ستاره اول در این نشست حاکی از رشد ۷۷ درصدی درآمد عملیاتی و افزایش ۴۸ درصدی سود عملیاتی شرکت در سال مالی ۹۹ بود.

 به گزارش زومیت، مجمع عمومی عادی شرکت ‌ستاره‌ اول در محل دفتر هماهنگی این شرکت در تهران و با حضور معاونت‌های بازاریابی و فروش، توسعه، راهبرد و سرمایه‌گذاری، مالی و تدارکاتی شرکت همراه اول، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره مؤسسه رفاهی همراه ‌اول برگزار شد. در این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، محمد جواد صدوقی، مدیرعامل ستاره اول، به ارائه‌ی گزارش عملکرد سالیانه‌ی شرکت پرداخت و به سؤالات سهام‌داران پاسخ داد.

نشست شرکت ستاره اول همراه اول گزارش سال مالی

از جمله دستاوردهای شاخص مالی این شرکت در سال مالی اخیر باید به رشد ۷۷ درصدی درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ نسبت به سال مالی قبل، كسب باﻻترين درآمد عملياتی در بين شركت های گروه همراه اول و دستیابی به درآمد بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریالی اشاره کرد. همچنین سود عملیاتی شرکت در سال مالی ۹۹ نسبت به سال مالی گذشته ۴۸ درصد و سود به‌ مقدار ۲۰۶۱ میلیارد ریال افزایش یافت.

در انتهای نشست با موافقت حداکثری سهام‌داران، صورت‌های سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ۹۹ تصویب شد و اخذ گزارش مقبول حسابرس برای پنجمین سال متوالی مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین بر ادامه‌ی روند رو به رشد شرکت، افزایش سهم بازار و حوزه‌های  درآمدی شرکت تأکید شد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/368014-setare-avval-mci-financial-year/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله می‌خواهیم راه اندازی مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان راه اندازی مرکز تماس تلفنی یک افزار مهم و مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که یکتا پاسخ گویی حرفه‌ای به مشتریان دارند باره بررسی قرار دهیم و ببینیم به واقعیت چه چیز باعث می‌شود از طریق اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان یکتا از مهم‌ترین قدم‌های افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان یک سازمان در یکتا پاسخ گویی به مشتریانش یاد شود . وانگهی می‌خواهیم انگیزه ها هستی قیمت‌ها و هزینه‌های متنوع برای راه اندازی مرکز تماس را در یک سازمان بررسی نماییم لغایت تمامی ابهامات شما عزیزان در باره خرج راه اندازی مرکز تماس را برطرف کنیم . پس با ما همراه باشید .

منظور از طریق اندازی مرکز تماس (CALL CENTER) چیست ؟
شاید بهتر باشد پیش از رسیدگی مزایا و هزینه ها پیش درآمد منظورمان از طریق اندازی مرکز تماس را بررسی نماییم ! به طور چکیده می‌توان گفت قصد از راه اندازی کال سنتر یعنی راه اندازی یک سرویسی که بتوانیم به کمک آن همگی تماس‌های ورودی سازمان را از یک نقطه به چهره متمرکز مدیریت نماییم ، طوری که تمامی تماس‌های دریافتی با سرعت بالا و کیفیت مناسب توسط کارشناسان استجابت دیتا شود . به عنوان مثال فرض کنید در یک کمپانی می‌خواهیم سناریویی را راه اندازی نماییم لغایت بتوانیم به کمک آن همگی تماس‌هایی که با کارشناسان فنی شرکت گرفته می‌شود در یک صف چشمداشت قرار گرفته و به نوبت به اپراتور‌های فنی متصل شوند . برای اجرای این سناریو باید با توجه به نیاز‌ها و توقع‌هایی که داریم یک Call Center با ویژگی‌های لازم را گزینش کرده و پس از برآورد و بررسی هزینه های آن ، اقدام به تاسیس آن کنیم .



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ولوو با تولید خودروهای خوش‌چهره غریبه نیست و در میان محصولات این شرکت می‌توان به برخی مدل‌های زیبا و لوکس اشاره کرد. خودرویی که به آن نگاه می‌کنید، طرح مفهومی مستقل است؛ اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

نمای سه چهارم خودروی مفهومی ولوو کریگر / Volvo Krigare آبی رنگ

به گزارش Carscoops، این کوپه چهار در ولوو کریگر نام دارد و توسط طراحی به نام توماس زومالاکارگوی ارائه شده است. در نگاه اول شباهت آن به سدان چهار در ظریف با نسبت‌هایی شبیه به Polestar 1 تشخیص داده می‌شود.

بخش جلوی خودروهای ولوو یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های طراحی آن است؛ بیشتر به دلیل جلوپنجره بسیار بزرگی که باعث می‌شود حتی جلوپنجره دوک‌مانند لکسوس کم‌اهمیت و کوچک به نظر برسد. در قسمت جلوی خودرو نیزچراغ‌های تیز و سیستم روشنایی روز به چشم می‌آیند که ظاهری نسبتا تهاجمی به ولوو کریگر می‌دهند.

پروفیل جانبی به همان اندازه چشم‌نواز است. این طرح مفهومی مجموعه‌ای از رینگ‌های بزرگ با پره‌های سیاه و نقره‌ای و مجموعه‌ای از ترمزهای بزرگ برمبو ارائه می‌دهد. زومالکاراگوی خط سقفی بسیار کمی به این خودرو داده است که شیشه جلو را به‌طور یکپارچه با شیشه عقب متصل می‌کند و شامل ستون‌های A و ستون C نقره‌ای است. نبود ستون B و استفاده از درهای بالی عقب به همراه دستگیره‌هایی که هم‌سطح بدنه شده‌اند، بر زیبایی ولوو کریگر می‌افزایند.

بخشی عقب این خودروی مفهومی جذابیت بیشتری دارد و بهتر از قسمت جلو به نظر می‌رسد. در این قسمت، مجموعه‌ای از چراغ‌های عقب LED نازک با الگوهای هندسی پیچیده در داخل آن‌ها وجود دارد. شیشه عقب دقیقاً به سمت صندوق عقب کشیده می‌شود و دارای رنگ سیاه براق است تا بی‌نقص‌ترین شکل طراحی را ایجاد کند. هیچ تصویری از فضای داخل کابین این طرح مفهومی وجود ندارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/car-news/367829-volvo-krigare-design-study/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیفون ۱۲ چندین آهنرباها دارد تا بتوان این گوشی را به شارژر بی‌سیم مگ‌سیف متصل کرد. استفاده از این آهنرباها باعث شده است اپل به افرادی که از ضربان‌ساز مصنوعی قلب و الکتروشوک قلبی استفاده می‌کنند، هشدار بدهد که گوشی و حتی مگ‌سیف را نزدیک قفسه سینه و قلب خود نبرند.

به گزارش MacRumors، به‌تازگی دکتر جورجیت سینگ آزمایش‌های بیشتری درباره این موضوع انجام داده است تا متوجه شود محصولات اپل چه تأثیری بر دستگاه‌های توانبخشی قلب می‌گذارند.

براساس گفته‌های دکتر سینگ، سالانه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا بعد از جراحی یا پیوند قلب، از تجهیزاتی مانند ضربان‌ساز مصنوعی و الکتروشوک قبلی استفاده می‌کنند و نزدیک به یک‌چهارم کل گوشی‌های فروش‌رفته در سال گذشته میلادی، آیفون ۱۲ بوده است. دستگاه‌های توانبخشی قلب دارای سوئیچ‌هایی هستند که آهن‌رباهای آیفون ۱۲ و مگ‌سیف عملکرد آن‌ها را تغییر می‌دهند.

دکتر سینگ برای اینکه متوجه تأثیر این دستگاه‌ها شود، یک آیفون ۱۲ پرو را نزدیک به سینه فردی که از ضربان‌ساز مصنوعی قلب استفاده می‌کرد قرار داد. او می‌گوید در این لحظه دستگاه شوک غیرفعال و عملکرد کلی دستگاه آن با مشکل مواجه شد. وقتی گوشی را از سینه بیمار دور شد، ضربان‌ساز دوباره به فعالیت خود ادامه داد.

دکتر سینگ می‌گوید:

ما فکر می‌کردیم آهن‌رباهای ضعیفی روی آیفون ۱۲ قرار گرفته‌اند که نمی‌توانند تأثیری روی ضربان‌ساز مصنوعی قلب بگذارند.

دکتر سینگ پس از متوجه شدن تأثیرات آیفون ۱۲ روی دستگاه‌های توانبخشی قلب، گزارشی تهیه و آن را در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۱، در مجله پزشکی HeartRhythm منتشر کرده است.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/health-medical/367831-iphone-12-risk-magnets-pacemakers/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای راه‌اندازی یک سوداگری در اینستاگرام و تجربه یک بازاریابی اینستاگرامی کامیاب ، نخست هدف اینستاگرامی خود را مشخص کنید. منظور شما از طریق اندازی تجارت در اینستاگرام ، بازاریابی ، برندینگ و فروش بیشتر است.

آیا میخواهید محصولات یا خدمات خویش را از راه اینستاگرام به مشتریان ارائه دهید و یا صرفا میخواهید برندسازی کنید؟

کاری که همچنان بسیاری از صاحبان صفحات تجاری در اینستاگرام به اتمام آن اصرار میکنند این است که میل بسیاری به ” روشنگری دادن بیش از حتماً ” در مورد بازرگانی ، محصولات و خدمات خویش دارند.

اگر برای بازرگانی وارد اینستاگرام شده اید ، این جستار را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام ، یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و ویدئو است و چیزی که بسیاری از کاربران گوشی های موبایل از آن بیزارند نوشته های طولانی است.

نحوه صحیح پست گذاری برای تجارت در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام اغلب از آنکه بخوانند ، علاقه مند به دیدن عکس و ویدئو هستند. در واقع اینستاگرام اغلب این امکان را به شما میدهد که محصولات خود را نمایش دهید ، نه آنکه با نگارش متن از آنها تعریف کنید.

ما برترین طریق و هدفمندترین متد تبلیغات در اینستاگرام در زمینه همگی روشهای تبلیغ در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام و… را در ایران تبلیغ به شما معرفی می کنیم.

ساخت صفحه پسندیده برای تجارت در اینستاگرام
قدم اول
انتخاب اسم کاربری و عکس پروفایل
انتخاب یوزرنیم و عکس پروفایل صفحه بازرگانی خود را مشابه تابلوی بالای درب یک فروشگاه در نظر بگیرید!

صفحه شما باید در نتیجه ی جستجوی کاربرانی که در اینستاگرام دنبالتان میگردند ، زودتر از بقیه به چشم بخورد یا بهتر است بگوییم کاربران را جذب خویش کند ، حتی اگر صفحه شما در نتیجه ی جستجو نخست نباشد!

انتخاب نام کاربری:
اگر صفحه تجاری شما مربوط به برندی است که قبل از این فعالیت داشته و شناخته شده است و حال میخواهید شغل خویش را در اینستاگرام اشاعه دهید ، نام کاربری صفحه خود را به همان نام برندتان ثبت کنید و هیچ حرف دیگری به آن اضافه نکنید. همانند “INSTAGRAM”.

اما خبر بد اینکه شدنی است آن نام کاربری که به نام برند شما است پیشتر بدست کاربر دیگری ثبت شده باشد که در نتیجه امکان ثبت آن برای شما فراهم نیست.

در چنین شرایطی، انتخاب نام هایی به مانند پایین اشتباه است:

_instagram یا instagram_ یا .instagram و…

اما میتوانید از چنین الگوهایی کاربرد نمایید:

instagramoriginal یا instagramofficial یا instagram1

“۱”، “official” و “original” موارد رایجی هستند که توسط کسان و برندهای سرشناس مورد بهره‌گیری پیمان میگیرند.

انتخاب عکس پروفایل:
بهتر است تصویر پروفایل شما لوگوی اختصاصی کسب و کارتان باشد. به هیچ وجه از عکس های کپی برای پروفایل خویش بهره‌گیری نکنید، شما با این کار اعتبار سوداگری خویش را زیر می آورید و لغایت حدودی مایه تفریق اعتماد مشتریان میشوید.

قدم دوم
آماده‌سازی نما صفحه
فیلد ” Name ” :
شاید شما هم همانند بسیاری دیگر، در گزینش اسم برای صفحه خود سهل انگار باشید.

اما بهتر است بدانید که نام صفحه اینستاگرام شما ، بخش قابل توجهی از تندتر پیدا شدن صفحه شما بدست کاربران و بهتر دیده شدن برآیند اینکه جستجوی اینستاگرام را رقم میزند.

فیلد ” bio ” :
این فیلد که مخفف واژه Biography میباشد ، از شما میخواهد که توضیحی درباره کسب و کارتان بدهید. این تقسیم ، تقدیر مهم دیگر در آماده سازی صفحه تجاری شما است. از قضا این بخش هم تاثیر بسیاری در نتایج جستجوی اینستاگرام دارد.

فیلد ” Website ” :
در این فیلد بسته به هدف گذاری صفحه اینستاگرام خود، آدرس وبسایت یا تلگرام خویش را وارد کنید.

نحوه درست پست گذاری برای تجارت در اینستاگرام

قدم سوم
پست‌گذاری
بسیاری از صاحبان کسب و کار ، اینستاگرام را با مجلات تبلیغاتی و تراکت هایی که جلوی درب منازل میگذارند یا در خیابان پخش میکنند اشتباه میگیرند!

هدف شما از طریق اندازی یک صفحه بازرگانی صول پست قراردادن یا در اینستاگرام اینستاگرام ، شناسایی محصولات و برند خود و فروش بیشتر آنها است ، بعد چرا به جای به اشتراک قراردادن یا عکس ها جذاب درباره تجارت خود، اعلامیه منتشر میکنید و یا کارتان را تبلیغ میکنید!

اگر محصولاتی ارائه میدهید ، عکس ها جذاب از محصولات خویش تعبيه کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

برای ترقی در سوداگری خویش از متخصصین و مشاورین ایران تبلیغ کمک بخواهید

قدم چهارم
جذب فالوور
حال که یک صفحه بازرگانی ایده عال برای خود راه اندازی کرده اید ، با خیال راحت به تبلیغات و جذب فالوور بپردازید تا یک بازرگانی آنلاین بینظیر و عالی را تجربه کنید.

نحوه درست پست گذاری برای تجارت در اینستاگرام
اینکه چگونه پست بگذارید ، کاملا ارتباط به خود شما دارد و البته شما بهتر از هرکس دیگر در باره کسب و کار خود اطلاعات دارید. هرچه خلاق تر و متفاوت تر باشید ، برای بازرگانی در اینستاگرام موفق تر خواهید بود ، به شرط آنکه همواره موارد زیر را در پست قراردادن یا در عقیده داشته باشید.

نحوه صحیح پست گذاری برای تجارت در اینستاگرام
تهیه عکس
اگر محصولاتی برای فروش دارید، عکس های جذاب و باکیفیت از هریک از آنها تعبيه کنید.

رنگارنگ بودن ، کمی سریع بودن رنگ ها و خلاقیت در عکسبرداری؛

اینها مواردی هستند که با آنها میتوانید کاربران را گیج خود کنید.

اگر تجارت شما شامل فروش و ارائه خدمات غیر کالایی است ، درباره هرکدام از خدمات خود یک عکس جذاب و تاثیرگذار تعبيه کنید. سپس عنوان هر یک از خدمات را در فضای مناسبی از تصویر درج کنید ، به راستی از چند واژه یا سرانجام یک جمله کوتاه به عنوان جستار یا روشنگری خدمات کاربرد کنید و مهمترین اطلاعات فرآورده را به صورت کم و ریزتر در فضاهای خالی دیگر عکس بگنجانید.

در نهایت چیزی که باید در نگاه نخست در ذهن کاربر کارایی غالبی داشته باشد ، یک عکس جذاب است که حائز یک عنوان وسوسه کننده برای تجارت در اینستاگرام میباشد.

نوشتن کپشن
در تقسیم ” caption ” یا توضیحات پست، اطلاعات کافی و البته مختصر صول پست گذاشتن در اینستاگرام درباره محصولات یا خدمات خویش بنویسید ، این اطلاعات میتواند دربرگیرنده کارایی، ویژگی ، رنگ بندی ، کد و قیمت فرآورده باشد.

دقت داشته باشید که اگر شما یک پست در ارتباط با محصول خویش در صفحه اینستاگرام تان گذاشته اید که فالوورهایتان در قسمت نظرات آن سوالات تکراری پرسیده اند ، نتیجه بگیرید که تقسیم کپشن را به نکوداشتن پر نکرده اید.

قسمت نظرات پست های یک صفحه موفق برای بازرگانی در اینستاگرام ، باید پر از نوشته هایی با مضمون ” ا براز علاقه برای خرید ” و ” رضایت از خرید ” باشد.

قیمت‌گذاری
این کاملا ارتباط به گونه کسب و کار شما دارد که بخواهید برای هر یک از محصولات یا خدمات خویش در صفحه اینستاگرام تان قیمت درج کنید یا نه!

اما به طور کلی برای صفحات بازرگانی همچون البسه ، بدلیجات ، گوشی موبایل و… که با سیل عظیمی از سوالات تکراری درباره بها محصولات مواجه میشوند ، پیشنهاد میشود که مبلغ در عکس یا کپشن ذکر شود.

در خصوص کسب و کارهای سایر ، چنانچه بها محصولات یا خدمات شما از حیث مشتریان بسیار پسندیده به نظر میرسد و قابل توجه است، خوب است آن را در عکس یا کپشن وارد کنید.

البته معمولا در صفحات بازرگانی ” ایرانی ” رایج نیست که مبلغ محصولات یا خدمات در خویش عکس درج شود ، چراکه تغییر بها بسیار رخداد می افتد و در چنین حالتی امکان ویرایش هستی ندارد ، لذا در صورت تغییر بها محصولات یا خدمات ، ادمین صفحه مجبور است مجددا پست های ویرایش شده را در صفحه قرار دهد که موجب از دست رفتن بسیاری از خصوصیات ، از آنگونه ، لایک ها و کامنت های قبلی میشود.

در نتیجه دسته کپشن که قابل ادیت کردن میباشد ، گزینه بهتری برای درج مبلغ است.

ایران تبلیغ با کادری مجرب حاضر مشاوره مجانی به شما عزیزان در گویه همگی روشهای تبلیغ در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام و … میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تازگی خبر رسیده که موسسه بین‌المللی ای اس تی ام (ASTM) مشغول تنظیم استاندارد ماسک صورت بوده و این سند به زودی به جنجال‌ها در مورد کارایی انواع ماسک‌ها خاتمه می‌دهد.

 

استاندارد ماسک صورت موضوعی بوده که از مدتی پیش توجه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کرده است؛ در واقع مشکل اصلی این بوده که هنوز قواعد و اصول یکسانی در سراسر جهان برای نظارت بر ساخت و استفاده از ماسک‌های تنفسی وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا موسسه بین‌المللی معروف ای اس تی ام (ASTM) به دنبال برطرف کردن این چالش باشد.

لزوم تدوین استاندارد ماسک صورت

مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا و سازمان غذا و داروی این کشور تاکنون توصیه‌های مختلفی در رابطه با پوشاندن دهان و بینی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و همچنین پیش‌گیری از منتشر شدن ذرات آلوده تنفسی در هوا منتشر کرده‌اند. با این وجود می‌توان با اطمینان گفت که تنظیم اولین استاندارد ایالات متحده برای این وسایل محافظتی خیال بسیاری از مخاطبان در رابطه با نوع ماسک صورتی که باید خریداری و مصرف شود را راحت می‌کند.

هم‌اکنون انواع مختلفی از این وسایل محافظتی در بازار وجود دارند و از همان اولین روزهای شروع پاندمی کووید ۱۹ تاکنون، ماسک‌های یک بار مصرف و ماسک‌های قابل شستشو در اختیار مصرف کنندگان قرار داشته‌اند. با این حال هنوز یک سند واحد به عنوان استاندارد ماسک صورت در اختیار سازندگان و مصرف کنندگان قرار ندارد که بر اساس آن، بتوان روش ساخت، طرز استفاده، کارایی و همچنین عملکرد انواع این وسایل محافظتی را قضاوت کرد.

تنظیم استاندارد ماسک صورت برای مقابله با کرونا توسط موسسه ASTM

همان‌طور که اشاره شد، نبود چنین استانداردی باعث شد تا در سال گذشته میلادی متخصصان سراسر جهان توصیه‌های متفاوتی در رابطه با پوشاندن دهان و بینی با وسایل محافظتی منتشر کنند؛ در واقع به صورت کلی گفته شده که افراد به هنگام خروج از منزل و یا قرار گرفتن در نزدیکی دیگران، بهتر است که حداقل از یک لایه ماسک یا پارچه‌ای که جلوی انتشار ذرات تنفسی از دهان و بینی آن‌ها را می‌گیرد، استفاده کنند.

تفاوت ماسک‌های مختلف

در هفته‌ها و ماه‌های اول پاندمی این توصیه بیشتر از سایر توصیه‌ها در رسانه‌ها به گوش می‌رسید، با این حال اخیرا دیده شده که متخصصان روی پوشیدن ماسک‌های چندلایه و یا پوشیدن دو ماسک روی هم تاکید دارند. از طرف دیگر همچنان اسم ماسک‌های تنفسی معروفی مانند N95 و یا KN95 به گوش می‌رسد که به عنوان قوی‌ترین وسایل محافظتی دستگاه تنفسی شناخته می‌شوند و وعده جلوگیری از عبور ۹۵ درصد از ذرات معلق بزرگ‌تر از ۰.۳ میکرون را با افتخار مطرح می‌کنند.

در واقع توصیه می‌شود که مخاطبان عادی از خرید و پوشیدن این نوع ماسک‌ها خودداری کرده و از این طریق، جلوی تمام شدن ذخیره ماسک‌ها برای استفاده کادر درمانی بیمارستان‌ها را بگیرند. ماسک KN95 بر اساس اصول استاندارد ماسک صورت تهیه شده توسط کشور چین ساخته می‌شود و از لحاظ قرار گرفتن دور دهان و بینی و نشتی نداشتن از کناره‌های ماسک به صورت رسمی مورد آزمایش قرار گرفته است.

این در حالی بوده که ماسک N95 که بر اساس قواعد مدنظر ایالات متحده ساخته می‌شود، از لحاظ نشتی تست نشده، اما موضوع کاهش فشار درون ماسک به هنگام دم و بازدم کاربر برای محصول مورد نظر به خوبی مورد آزمایش قرار گرفته است. البته ماسک چینی در رابطه با فشار استاندارد خاصی را کسب نکرده است.

به علاوه این دو محصول معروف، رنج گسترده‌ای از ماسک‌های یک بار مصرف و ماسک‌های پارچه‌ای در بازار به فروش می‌رسند که هیچ کدام از اصول مدنظر سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی را رعایت نکرده‌اند. از ماسک‌های جراحی و یک بار مصرف گرفته تا وسایل محافظتی پارچه‌ای که از یک یا چندین لایه الیاف گوناگون ساخته شده و با شکل‌ها و طرح‌های مختلف، به صورت گسترده در دسترس مخاطبان قرار دارند.

هدف از تدوین استاندارد ماسک صورت

همان‌طور که اشاره شد، چنین مشکلات و ناهماهنگی‌هایی موسسه معروف ای اس تی ام که در زمینه تنظیم استانداردهای گوناگون فعالیت گسترده‌ای داشته را به فکر انداخت تا با تنظیم استاندارد ماسک صورت روشی کلی و بین‌المللی برای راحت‌تر شدن فرآیند ساخت و به کار گیری وسایل محافظتی صورت را در اختیار جامعه جهانی قرار دهد.

تنظیم استاندارد ماسک صورت برای مقابله با کرونا توسط موسسه ASTM

البته ای اس تی ام این کار را با همکاری موسسه آمریکایی دیگری به نام آزمایشگاه ملی فناوری محافظت شخصی (NPPTL) انجام داده است؛ عنوان اصلی استاندارد مورد نظر هم «حداقل نیازهای طراحی، کارایی، نام‌گذاری، اصول مصرف، گزارش، طبقه‌بندی و الزامات ارزیابی انطباقی تجهیزات پوشاننده صورت» بوده که به گزارش خبرگزاری سی ان ان، ماسک‌های مصرف شده در ایالات متحده بر اساس آن ارزیابی خواهند شد.

سی ان ان گزارش کرده که هدف اصلی تدوین این استاندارد ماسک صورت کنار هم گذاشتن نیازمندی‌های پایه‌ای و مشخصی بوده که بر اساس آن‌ها عملکرد انواع تجهیزات محافظتی دستگاه تنفسی ارزیابی خواهند شد و در نهایت، از این طریق می‌توان به مخاطبان دید بهتری در رابطه با کارایی انواع ماسک‌ها داد.

هم‌اکنون استاندارد مورد نظر در مراحل ابتدایی تنظیم بوده و هر دو نوع یک بار و چند بار مصرف از ماسک‌ها در این سند مورد توجه قرار خواهند گرفت؛ در واقع در نظر گرفتن جزئیات این استاندارد راه مناسبی برای ارزیابی ادعاهایی بوده که توسط سازنده‌های ماسک‌ها مطرح می‌شوند و به این طریق امکان از بین بردن سردرگمی‌های مختلف در رابطه با انواع ماسک‌های تنفسی فراهم خواهد شد.

فاکتورهای مهم

برخی از فاکتورهای مدنظر در تنظیم این استاندارد کاملا پایه‌ای بوده و کارایی ماسک را به کلی تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ به عنوان مثال بر اساس استاندارد ماسک صورت ای اس تی ام، استفاده از مجراها و سوپاپ‌هایی که امکان خروج هوای بدون فیلتر از ماسک را فراهم می‌کنند، ممنوع خواهد بود. این سوپاپ‌ها به هنگام نفس کشیدن کاربر بسته می‌شوند، اما به وقت بازدم بر اساس طراحی ویژه خود هوا را مستقیما خارج می‌کنند.

به علاوه، اعمال اصول استاندارد مورد نظر روی محصولات توسط آزمایشگاه‌های تایید شده انجام خواهد شد و تولید کننده‌ها نمی‌توانند بر اساس اصول خود، گواهی‌های مختلفی برای ماسک‌ها صادر کنند. به عنوان مثال چنین آزمایشگاه‌هایی باید نشان دهند که یک ماسک N95 واقعا می‌تواند ۹۵ درصد ذرات ۰.۳ میکرونی را فیلتر کند و برای ماسک‌های دیگر هم سطوح متفاوتی از توانایی‌های فیلتر کردن ذرات مدنظر قرار خواهد گرفت.

برای ماسک‌هایی غیر از مدل N95، دو لول از دسته بدنی قابلیت فیلتر کردن در نظر گرفته شده است؛ در لول ۱، استاندارد ماسک صورت ای اس تی ام الزام کرده که وسیله محافظتی باید حداقل ۲۰ درصد از ذرات موجود در هوا را فیلتر کند، اما نفس کشیدن به هنگام پوشیدن این نوع ماسک‌ها راحت‌تر خواهد بود. از طرف دیگر برای کسب تاییدیه های لول ۲ استاندارد، محصول باید حداقل ۵۰ درصد ذرات را مسدود کند و نفس کشیدن با آن کمی سخت‌تر باشد.

تغییرات در استاندارد ماسک صورت ASTM

البته وقتی صحبت از دشواری نفس کشیدن به هنگام پوشیدن ماسک به میان می‌آید، باید گفت که حتی ماسک‌های N95 هم به راحتی قابل استفاده هستند و هر کسی به غیر از افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی شدید، بدون مشکل خاصی می‌توانند برای زمان‌های طولانی این ماسک‌ها را بپوشند.

از طرف دیگر، نام‌گذاری و فراهم کردن اطلاعات جانبی در زمان ارائه محصول هم در استاندارد ماسک صورت موسسه ای اس تی ام مدنظر قرار گرفته شده است؛ طبق این بخش از سند، سازنده باید اطلاعات مفید و کارآمدی در رابطه با سایز و همچنین نحوه صحیح پوشیدن ماسک برای کاربران مختلف فراهم کند تا از این طریق جلوی نشت هوا از کناره‌های محصول گرفته شود. به علاوه اگر محصول چند بار مصرف باشد، ارائه اطلاعاتی در رابطه با تمیز کردن ماسک الزامی خواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد، سند مورد نظر هنوز به تایید رسمی نرسیده و امکان اعمال تغییرات مختلف در آن وجود دارد. به عنوان مثال این احتمال مطرح شده که یک لول دیگر هم برای دسته‌بندی ماسک‌ها به سند اضافه خواهد شد. هم‌اکنون فاصله زیادی بین قابلیت محافظت ماسک‌های N95 و لول دوم استاندارد ای اس تی ام وجود دارد و ممکن است که لول سوم چیزی بین لول ۲ و قابلیت N95 باشد. چنین سطحی می‌تواند حدودا ۸۰ درصد ذرات تنفسی را فیلتر کند و به نسبت سایر ماسک‌ها، به غیر از تجهیزات پیشرفته مورد استفاده در بیمارستان‌ها، سطح قابل قبولی از محافظت را به کاربران ارائه کند.

منبع:

https://gadgetnews.net/488818/new-mask-standards-could-add-covid-19-reassurance-beyond-n95-and-kn95/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله، برخی از مشکلات شیائومی پوکو اف ۲ پرو – Xiaomi Poco F2 Pro را بررسی و راهکارهایی برای رفع آن‌ها ارائه می‌کنیم.

 

هنوز یک سال از معرفی شیائومی پوکو اف ۲ پرو نگذشته و به عنوان یک گوشی فوق میان رده، نباید مشکلات عمده‌ای داشته باشد. اما به هر حال اندروید یک سیستم عامل متن باز است و با تغییراتی که تولیدکنندگان در آن ایجاد می‌کنند، احتمال وجود باگ در هر دستگاهی می‌رود. اما پیش از آنکه به مشکلات برسیم، ابتدا مشخصات این گوشی از برند جانبی شیائومی را مرور کنیم:

شیائومی پوکو اف 2 پرو

  • صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول HD پلاس تحت محافظت گوریلا گلس ۵
  • تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام
  • رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰
  • حافظه داخلی و رم ۶+۱۲۸ یا ۸+۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین چهارگانه ۲+۵+۱۳+۶۴ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۰ وات

توجه:اکثر کاربران شیائومی پوکو اف ۲ پرو هرگز این مشکلات را تجربه نخواهند کرد. پس اگر قصد خرید آن را دارید، با دیدن فهرست زیر دلسرد نشوید.

مشکلات احتمالی شیائومی پوکو اف ۲ پرو

داغ کردن شیائومی پوکو اف ۲ پرو

ممکن است این مشکل در هر گوشی هوشمندی بروز کند؛ اما با رعایت توصیه‌های زیر، قابل پیشگیری و رفع است.

  • حتما بعد از فول شارژ شدن گوشی، آن را از برق بکشید.
  • در صورت استفاده از قاب محافظ، نوع ضخیم آن را انتخاب نکنید؛ زیرا تهویه را مختل می‌کند و باعث افزایش حرارت دستگاه می‌شود.
  • هنگام شارژ، زیاد با گوشی کار نکنید.
  • همیشه از شارژر اورجینال Poco F2 Pro استفاده کنید.
  • مهم‌ترین دلیل داغ کردن گوشی‌ها، گیمینگ طولانی مدت است؛ پس در فواصل معینی به دستگاه استراحت بدهید.
  • اپ‌ها و بازی‌های ناسازگار هم می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند. بنابراین از نصب آن‌ها خودداری کنید.
  • همیشه سیستم عامل گوشی را به‌روز نگه دارید و اپلیکیشن ها را به طور منظم آپدیت کنید.
  • نگذارید فضای ذخیره‌سازی دستگاه کاملا پر شود؛ چرا که این به کند شدن و داغ کردن آن می‌انجامد.
  • تمام اپ‌های مورد نیاز را از گوگل پلی استور دانلود کنید؛ چون برنامه‌های دانلود شده از منابع نامعتبر اینترنت، می‌توانند عامل بروز مشکلات حرارتی باشند.
  • باتری کهنه یا ناسالم هم یکی دیگر از عوامل داغ کردن گوشی‌هاست. پس در صورت مواجهه با این مشکل در پوکو F2 پرو، سلامت باتری دستگاه را بررسی کنید.

شارژدهی ضعیف شیائومی پوکو اف ۲ پرو

اگر از دوام باتری Poco F2 Pro راضی نیستید، به این موارد توجه داشته باشید:

  • در مواقعی که به GPS نیاز ندارید، از روشن نگه داشتن آن خودداری نمایید.
  • اگر برنامه‌های موسوم به cleaner را روی گوشی نصب کرده‌اید؛ بهتر است حذف‌شان کنید. این اپ‌ها به طور دائم در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و باتری را خالی می‌کنند. همچنین قید استفاده از برنامه‌هایی را که مدعی بهینه‌سازی مصرف انرژی هستند، بزنید.
  • از منبعی غیر از گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود نکنید. این اپ‌ها می‌توانند آلوده به بدافزار باشند و با اجرای عملکردهایی در پس‌زمینه، شارژ باتری را مصرف کنند.
  • روشنایی زیاد صفحه نمایش یا بازی کردن مداوم نیز در کاهش دوام باتری، تاثیرگذار است.
  • اگر درصد شارژ پوکو اف ۲ پرو ناگهان کم می‌شود؛ احتمالا مشکل از باتری است و نیاز به تعویض دارد. این موضوع را می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات، بررسی کنید.
  • گاهی اوقات بازگشت به تنظیمات کارخانه، مشکلات باتری را برطرف می‌کند. پس در صورت لزوم، برای factory reset اقدام کنید.

کند بودن رابط کاربری شیائومی پوکو اف ۲ پرو

در صورتی که با لگ زدن یا کندی رابط کاربری در شیائومی پوکو اف ۲ پرو روبه‌رو هستید؛ برای رهایی از این مشکلات گام‌های زیر را بردارید:

  • ساده‌ترین کار، ری‌استارت کردن گوشی است.
  • همچنین از وجود فضای کافی در حافظه داخلی دستگاه، مطمئن شوید. معمولا آزادسازی بخشی از حافظه داخلی، مشکل را برطرف می‌کند.
  • گاهی اوقات، کند بودن اینترنت می‌تواند باعث لگ زدن گوشی شود. پس به این موضوع هم توجه داشته باشید.
  • اگر آنتی ویروس و Cleaner روی موبایل خود نصب کرده‌اید؛ حذف‌شان کنید.
  • گوشی را به کامپیوتر متصل و با یک آنتی ویروس معتبر اسکن کنید تا در صورت آلوده بودن، پاکسازی شود.
  • اپلیکیشن‌های بی‌استفاده را حذف کنید.
  • در برخی موارد، استفاده از یک تم خاص می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. پس تعویض تم را امتحان کنید.
  • اگر اخیرا یک لانچر شخص ثالث نصب کرده‌اید، شاید با حذف آن نیز مشکل را حل شده ببینید.
  • در صورت دسترسی به آپدیت جدید، سیستم عامل گوشی  و اپلیکیشن‌های نصب شده را به‌روز کنید.
  • در نهایت، ریست فکتوری پیشنهاد می‌شود. برای این کار باید از منوی تنظیمات گوشی به مسیر زیر بروید (البته بکاپ گرفتن از داده‌های خود را فراموش نکنید):

Settings > General Settings > Backup and Reset > Factory Data Reset

خاموشی ناگهانی شیائومی پوکو اف ۲ پرو

برخی از کاربران اندروید با خاموش شدن ناگهانی گوشی خود مواجه می‌شوند. در صورت بروز چنین مشکلی در پوکو F2 پرو، موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

  • در وهله نخست، باید از کارکرد صحیح باتری مطمئن شوید. برای این منظور، کد دستوری *#*#۴۶۳۶#*#* را شماره‌گیری و قسمت Battery information را بررسی کنید.
  • اگر هنگام خاموش شدن ناگهانی، حرارت گوشی بالاست؛ همین می‌تواند عامل بروز مشکل باشد. زیرا حرارت به قطعات داخلی دستگاه آسیب می‌رساند. پس با عدم استفاده از قاب‌های محافظ ضخیم و مواردی که پیش‌تر توضیح دادیم، از داغ کردن موبایل خود جلوگیری کنید.
  • در این مورد هم وجود فضای ذخیره‌سازی کافی، مهم است. اگر حافظه داخلی بیش از حد پر باشد، می‌تواند به خاموشی ناگهانی منجر شود.
  • چنانچه موارد بالا را رعایت کردید و همچنان مشکل برقرار بود، وقت آن است که ریست فکتوری را امتحان یا در صورت لزوم، به مراکز خدمات مراجعه کنید.

فریز شدن نمایشگر شیائومی پوکو اف ۲ پرو

گیر کردن و فریز شدن صفحه نمایش هنگام اجرای عملکردهای مختلف، بازی یا تماس تلفنی، عمدتا ناشی از ظرفیت پایین رم گوشی‌هاست. بروز این مشکلات در شیائومی پوکو اف ۲ پرو بعید است؛ اما در صورت مواجهه:

  • ابتدا به‌روز بودن سیستم عامل را بررسی و اگر آپدیت تازه‌ای در دسترس بود، هر چه سریع‌تر نصب کنید.
  • اپلیکیشن‌های بدون استفاده در گوشی خود را حذف یا توقف اجباری (Force stop) کنید.
  • علاوه بر ظرفیت پایین رم، پر بودن حافظه داخلی هم می‌تواند باعث بروز این مشکل شود (به ویژه در اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام)؛ بنابراین از وجود فضای خالی کافی، مطمئن شوید.
  • اگر فریز شدن هنگام اجرای یک اپ به‌خصوص اتفاق می‌افتد؛ شاید پاکسازی حافظه پنهان، مشکل‌گشا باشد. برای این کار از منوی تنظیمات به بخش برنامه‌ها بروید و cache اپ مورد نظر را پاک کنید.
  • مطابق معمول، بازیابی تنظیمات کارخانه آخرین راهکار است.

اجرای کند برنامه‌ها در شیائومی پوکو اف ۲ پرو

اگر از سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها در گوشی خود راضی نیستید؛ این توصیه‌ها را دنبال کنید:

  • باز هم نخستین اقدام، اطمینان از وجود فضای کافی در حافظه داخلی است. اگر نه، برخی از فایل‌ها یا اپ‌های غیرضروری را پاک کنید.
  • در بسیاری از موارد، مدیریت نادرست رم باعث اجرای کند برنامه‌ها می‌شود. برای رفع احتمالی مشکل، می‌توانید استفاده از اپلیکیشن RAM Booster را امتحان کنید؛ شاید نتیجه مثبتی بگیرید.
  • نصب نسخه مود شده اپ‌ها و بازی‌ها نیز در بروز این مشکل دخیل است. اگر چنین برنامه‌هایی روی گوشی خود دارید، حذف‌شان کنید.
  • استفاده از نسخه لایت اپلیکیشن‌ها می‌تواند به رفع مشکل، کمک کند؛ چون میزان استفاده از حافظه رم را کاهش می‌دهند.
  • در گام نهایی، باید برای ریست فکتوری یا مراجعه به مراکز تخصصی اقدام نمایید.

کرش کردن اپ‌ها و بازی‌‌ها در پوکو اف ۲ پرو

اگر موقع اجرای یک اپ یا گیم، به طور ناگهانی و ناخواسته از آن خارج شدید، این اقدامات را انجام دهید:

  • ابتدا از مسیر Settings > Apps اپلیکیشن مورد اشاره را بیابید و دیتای آن را پاک کنید. همچنین از آپدیت بودن اپ مطمئن شوید. راه دیگر، حذف و نصب مجدد آن است.
  • حتما چند گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی گوشی، باقی بگذارید.
  • اگر حالت ذخیره انرژی را روشن کرده‌اید، بد نیست آن را خاموش کنید و ببینید باز هم مشکل بروز پیدا می‌کند یا خیر؟
  • اسکن کردن گوشی با یک آنتی ویروس معتبر هم توصیه می‌شود.

مشکلات بلوتوث در شیائومی پوکو اف ۲ پرو

اگر در برقراری ارتباط بلوتوثی با دستگاه‌های دیگر دچار مشکل هستید:

  • مطمئن شوید که گوشی خود را به صورت safe mode راه‌اندازی نکرده‌اید.
  • امکان دسترسی به آپدیت سیستم عامل یا رابط کاربری را بررسی و در صورت موجود بودن، نصب کنید.
  • اگر تنظیمات بلوتوث را تغییر داده‌اید، به حالت default بازگردانید.
  • بلوتوث گوشی را برای دقایقی خاموش و دوباره روشن کنید.
  • نام تمام دستگاه‌های وصل شده‌ی قبلی را حذف و دوباره برای برقراری اتصال تلاش کنید.

آسیب نمایشگر و از کار افتادن تاچ گوشی

در صورتی که صفحه نمایش ضربه خورده و امکان دسترسی به داده‌های خود را ندارید، این ترفند را امتحان کنید:

  • پوکو اف ۲ پرو را با یک کابل USB به لپتاپ یا PC متصل کنید. از طریق کامپیوتر، دسترسی به فایل‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.
  • اگر قصد استفاده از اپلیکیشن خاصی را دارید، یک کابل OTG نیاز خواهید داشت تا پس از اتصال یک کیبورد و ماوس بی‌سیم، مانند کامپیوتر با گوشی خود کار کنید.

مشکلات وای فای در شیائومی پوکو اف ۲ پرو

گاهی اوقات، شرایط نامساعد جوی باعث بروز اختلال در اتصال به شبکه وای فای می‌شود. اما در سایر مواقع برای شناسایی و رفع مشکل، مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا مودم را بررسی و در صورت لزوم، تنظیمات آن را ریست کنید. چند بار خاموش و روشن کردن آن نیز می‌توانید چاره‌ساز باشد.
  • مطمئن شوید که در محدوده دریافت سیگنال وای فای قرار دارید.
  • برای ۲ یا ۳ دقیقه، حالت پرواز را در پوکو F2 پرو روشن نگه دارید. سپس با خاموش کردن آن، امکان اتصال به وای فای را دوباره بررسی کنید.
  • همچنین برخی برنامه‌ها هستند که اتصال دستگاه‌های تایید نشده را به یک شبکه وای فای محدود می‌کنند. به این مورد و تمام نشدن حجم اینترنت نیز توجه داشته باشید.
  • در نهایت، سعی کنید به یک شبکه وای فای دیگر متصل شوید. اگر همچنان مشکل وجود داشت، می‌توانید گوشی را برای عیب‌یابی به مراکز خدمات نشان دهید.

مشکلات شبکه موبایل در شیائومی پوکو اف ۲ پرو

اگر به صورت موردی، در دریافت سیگنال مخابراتی دچار مشکل شدید، این اقدامات را به نوبت انجام دهید:

  • سیم کارت را خارج و دوباره وارد گوشی کنید.
  • برای لحظاتی، حالت پرواز را روشن و سپس خاموش کنید.
  • تنظیمات شبکه (Network Settings) را در گوشی خود ریست کنید.
  • دستگاه را ری‌استارت کنید.
  • اگر این اقدامات بی‌نتیجه بود، شاید یکی از اپ‌های اخیرا نصب شده باعث بروز مشکل باشد. می‌توانید با حذف کردن یکی دو اپلیکیشن جدید، این احتمال را بررسی نمایید.

دانلود نشدن اپلیکیشن از گوگل پلی استور

گاهی اوقات کاربران اندروید برای دانلود یا آپدیت اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی استور، با دردسر مواجه می‌شوند. برای حل مشکل:

  • ابتدا پوکو اف ۲ پرو را ری‌استارت و دوباره برای دانلود تلاش کنید.
  • گام بعدی، پاکسازی تاریخچه جستجو در گوگل پلی استور است. برای این کار پس از ورود به منوی Settings در این اپلیکیشن، روی گزینه Clear local search history ضربه بزنید.
  • همچنین پاکسازی دیتای گوگل پلی استور و استفاده از برنامه‌های تغییر دهنده IP هم می‌تواند کارگشا باشد.
  • منبع:
  • https://gadgetnews.net/487979/common-problems-in-poco-f2-pro-and-solution/


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سه شیوه طراحی سایت ارزان
قالب های سایت فرآوری شده
0.6 میلیون تومان
خرید قالب
نصب قالب
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
ریسپانسیو
فروشگاه قالب سایت
1.5 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
اختصاصی
2 میلیون تومان
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
طراحی قالب به صورت اختصاصی
لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان نظام صنفی کامپیوتر ای ایالت تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت دانش و راهبری اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و چیره دست کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
** تارنما کالا نیست و پس از راه اندازی وب سایت نیاز شما به شرکت طراح وب سایت بیش از پیش احساس می شود و فلذا شرکتی را گزینش نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در زمینه طراحی سایت ارزان، فقدان حمایت قوی می باشد.
** کلیه قالب های تارنما طراحی شده توسط دارکوب از پایه بدست این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب آماده کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی تارنما استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت بدست تیم دارکوب فرآوری می گردد.
** انگیزه ها عدم استفاده از قالب حاضر توسط دارکوب بروز مشکلات زیاد در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از کران منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت حاضر ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی وب سایت با به کارگیری قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه تاسیس تارنما با به کارگیری این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سنه حمایت می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و وابستگی هاستینگ به خرج مورد نظر اضافه می گردد. برای رویت فهرست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات دیگر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت دارکوب در ادامه موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید نوشتار را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو شیوه خرید سایت حاضر و طراحی تارنما ارزان صاحب تارنما شوید. دارکوب احد از شرکت هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در طهران را در ساحل خدمات حمایت خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سرویس دارکوب مشکل وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نصف میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سال پشتیبانی بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به دشواری ها موجود از قالب های حاضر بهره‌گیری نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت در آینده تارنما دچار دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسط دارکوب وانگهی دارای حمایت 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد بایسته می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در حقیقت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه دارکوب با توجه به تجربه زیاد خویش در این زمینه می تواند خدمات خویش را با کیفیت بالا و به به اتفاق پشتیبانی کامل و سریع ارائه نماید. شرکت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران اتمام می دهند معمولا تارنما ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند. به کارگیری قالب حاضر تارنما به انگیزه دشواری ها آن نظیر غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت زیر و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت حاضر می تواند باعث هدر رفتن پول و زمان شما گردد. در باره خدمات پشتیبانی نیز چنانچه حتی شرکت طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که تارنما باره نظر را حمایت ننماید نمی توانید از تارنما خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت. در درستی ساخت سایت با قیمت های زیاد پایین با توجه به مشکلاتی که ممکن است بعدها برای شما به وجود آورد، شدنی است شما را از ادامه روند راه اندازی تارنما توان امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با بها پسندیده ولی با کیفیت سپریدن دهید لغایت بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خویش را در اینترنت اغلب تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است ولی احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و بعضی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در مقوله طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با بها زیر می نماید حال آنکه از آینده و بیچارگی به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت رها می نمایند. در راستی المان تجربه احد از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت طاقت ارائه خدمات طراحی سایت با ذیل ترین بها شدنی و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خود سرعت اکثریت در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با بها تمام شده کمتری پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به پیشینه 15 ساله طراحی وب سایت خود از سال 1381 الی کنون و 3000 تارنما طراحی شده راه و روش خود را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و ذیل قیمت ممکن پیمان دیتا است.

دارکوب متعلق به جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با بها ارزان بدون داشتن تجربه کافی ممکن نیست که دلایل خود را در تقسیم تحتانی اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت فقط ساخت و تاسیس تارنما نیست بلکه پس از راه اندازی تارنما می بایست تارنما توسط طراح تارنما پشتیبانی گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را سپریدن می دهند معمولا در پشتیبانی تارنما ضعیف عمل می نمایند و توان حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح قبل بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را سپریدن داده باشد. به عنوان مثال طراح تارنما را امن سازی می نماید تا تارنما دچار دشواری ها امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت زیر اتمام می شوند معمولا توسط شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد دچار مشکلات امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت مایه می گردد طراح از مشکلات طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خویش اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با به کارگیری قالب های آماده سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می طاقت طراحی سایت رو کرد ولی این سایت ها نیز می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و بهره‌گیری گردند و در غیر این چهره و عدم کاربرد صحیح و پسندیده از این سیستم ها شدنی است وب سایت مبتلا مشکلات جبران ناپذیری گردد. در تقسیم زیر به شما شیوه های پایین آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سنه است که در مقوله برنامه نویس PHP کار و جنبش دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خود را معمولا با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بها تمام شده طراحی سایت را پایین می آورد. مشکلی که معمولا برای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از نظر دارکوب به هیچگونه به این صورت نمی باشد و تنها دلیل امنیت پایین این سیستم کاربرد توسط کسان نوآموز می باشد. به این چهره که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان بدست افراد تازه کار باره بهره‌گیری قرار بگیرند چنانچه تارنما به حقیقت امن سازی نگردد شدنی است در آینده مبتلا مشکلات امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست کارآزموده و برنامه نویس وب سایت نصب، تاسیس و امن سازی گردند الی کارکرد واقعیت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب آماده وب سایت موردی است به پایین آوردن خرج تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب اتمام طراحی سایت به این طریق را توصیه نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به چهره مجانی در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خود را تاسیس نمایید. با توجه به استفاده گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها شدنی است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا تارنما شما شبیه به مثال های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت تقریبا به به کارگیری قالب آماده خرید قالب از فروشگاه قالب قیمت طراحی سایت ارزان وب می باشد که بهره‌گیری از این روش سرعت اتمام پروژه طراحی وب را ذیل می آورد و همچنین هزینه همگی شده طراحی تارنما به این شیوه به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب تارنما ذیل تر می باشد. در روش خرید قالب که دارکوب به شما انجام این شیوه را پیشنهاد می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد نظر خویش را گزینش و خریداری نموده و دارکوب قالب باره نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما حمایت نماید.

درج اطلاعات وب سایت بدست کارفرما
از یک طریق دیگر نیز می توانید هزینه تمام شده پیاده سازی تارنما خویش را ذیل بیاورید که آن به این چهره می باشد که درج اطلاعات را خود بر دوش بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما داده می شود خویش بر دوش بگیرید که در این شیوه هزینه درج مطالب تارنما از هزینه کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید لغایت مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید تا نما مطالب بارگذاری شده مناسب باشد و بعد از درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی سایت ارزان ولی با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی تارنما نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما توصیه می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات تارنما خویش داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 وب سایت طراحی شده خویش تارنما شما را با ارزان ترین قیمت ممکن پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای ذیل آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این طریق 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خویش صرفه جویی نموده است و بازاریابی خویش را از راه مشتریان راضی خود و وانگهی سئو و بهینه سازی تارنما های خویش انجام می دهد. در ضمن دارکوب 50 درصد از فایده عرف و معمول شرکت های طراحی وب سایت را از مشتریان خویش اخذ می نماید و سود خویش را در انجام تعداد بیشتری پروژه اخذ خواهد نمود که این طریق نیز یک گونه بازاریابی می باشد و دلیل قیمت های ذیل دارکوب به انگیزه ها ذکر شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی تارنما با بها های زیاد زیر مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها فقط وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این تارنما ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده شدنی است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچگونه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. بخردانه در عقیده بگیرید در صورتی که کمپانی بخواهد تارنما شما را حمایت نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خویش در عقیده بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به اجرای طرح‌های مشترک فناورانه بین دو کشور ایران و ارمنستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به تقویت همکاری‌های دو جانبه منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، واهان کروبیان وزیر اقتصاد کشور ارمنستان در رأس هیأتی عالی رتبه به ایران آمد تا از زیرساخت‌های فناورانه و دستاوردهای علمی کشور بازدید کند و در نشستی مشترک با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری شرایط برای توسعه تعاملات و تبادلات میان دو کشور را مورد بررسی قرار دهند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این بازدید با اشاره به طراحی زیست‌بومی برای بازگشت نخبگان ایرانی از یکصد دانشگاه برتر جهان، گفت: در این مدل بومی ابتدا سازوکارهای بازگشت آنها به کشور را فراهم می‌کنیم. مثلاً با ایجاد پارک‌های فناوری، مراکز نوآوری و کارخانجات نوآوری زمینه فعالیت نخبگان در کشور را ایجاد و سپس آنها را برای بازگشت ترغیب می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه ایده اولیه این کار را از یک مدل چینی گرفتیم، بیان کرد: در مرحله بعدی آن را کاملاً بومی‌سازی کردیم. در این مدل بومی توانستیم در طی ۳ سال، ۲ هزار دانشجوی ایرانی را از یکصد دانشگاه برتر دنیا به کشور بازگردانیم. یعنی سالی ۶۰۰ نفر. قطعاً این افراد با هدف پول بازنگشتند بلکه برای آنها تأثیرگذاری در جامعه مهم است.

ستاری ادامه داد: با توجه به اینکه این مدل به فرهنگ کشور ارمنستان نزدیک‌تر است قطعاً کاربرد بیشتری نیز برای مسئولان و مدیران این کشور برای بازگشت نخبگانشان دارد. مدل‌های اروپایی و آمریکایی فاصله بیشتری با فرهنگ ارمنستان دارد. ما آمادگی کامل داریم که مدل بومی خود را در اختیار شما بگذاریم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان همچنین با اشاره به اجرایی شدن اقتصاد دانش‌بنیان در ایران، گفت: نتیجه و دستاورد بارز این اقتصاد هر روز در زندگی مردم قابل لمس است و کاربردی عمومی در روزمرگی‌های مردم دارد. این دستاوردها زندگی مردم را راحت‌تر کرده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در ادامه تاکید کرد: ایران کشوری درگیر با تحریم‌ها و دشمنی‌های برخی کشورها است. اما با وجود همه مشکلات توانستیم در روزهای بحرانی نیازهای خود را تأمین کنیم. مثلاً شیوع کرونا ما را به هیچ کشوری وابسته نکرد و با اتکا به توان و دانش متخصصان داخلی خود همه تجهیزات مورد نیاز در این زمینه را تولید و تأمین کردیم.

ستاری افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری از ابتدای دولت فعلی بر روی اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی تمرکز کرد. این کار را هم به اتکای جوانان و نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده خود به اجرا درآورد. ایران ۴ میلیون دانشجو دارد که ظرفیت بالای دانشی دارند. از توان آنها برای تحقق اقتصاد دانش بنیان بهره برده‌ایم.

ایران صاحب بزرگ‌ترین استارت آپ‌های منطقه است

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه شکل‌گیری زیست‌بوم فناوری و نوآوری مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در کشور است، گفت: در کنار نیروی تحصیل کرده، دانشگاه‌ها، مراکز نوآوری، کارخانجات نوآوری، پارک‌های فناوری و غیره اصلی‌ترین اجزای این زیست بوم هستند. در حال حاضر ۶ هزار شرکت دانش‌بنیان در ایران فعالیت دارد و سال گذشته حاصل فعالیت آنها حدود ۱۲ میلیارد دلار بود.

ستاری ادامه داد: ایران صاحب بزرگ‌ترین استارت آپ‌های منطقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، نانوفناوری، سلول‌های بنیادی و غیره است و حدود ۵۰ پارک فناوری هم در کل ایران شکل گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری معتقد است که اجرای طرح‌های مشترک فناورانه بین دو کشور ضروری است چون این کار به توسعه ارتباطات طرفین کمک می‌کند و به تقویت همکاری‌های دو جانبه منجر خواهد شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان، با اشاره به اینکه ۹۸ درصد داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود، بیان کرد: نیروی انسانی متخصص داخلی ما توان تأمین نیازهای داخلی را دارد به همین دلیل می‌توانیم در حوزه توسعه فناوری‌های نو به کشور ارمنستان کمک کنیم.

ستاری ادامه افزود: ما در این زیست‌بوم تلاش می‌کنیم دانش را به بازار متصل کنیم. یعنی محصولات تولیدی در مرز دانش را به زندگی مردم پیوند بزنیم و جامعه دستاورد این تلاش‌های فناورانه را لمس کند. چون آموزشی مفید است که نتیجه آن بین ۵ تا ۱۰ سال در کشور نمود یابد در غیر این صورت، این آموزش اثرگذار و مثمر ثمر نیست.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه جامعه ارامنه جایگاه ویژه‌ای در ایران دارند، تاکید کرد: دانشمندان و سرآمدان علمی ارمنستانی زیادی در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند. این کشور نیز مانند ایران با پدیده مهاجرت و رفتن نخبگان خود مواجه است. اما می‌توانید با کمک مدل بومی ما نخبگان خود را به بازگشت ترغیب کنید.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آماده به اشتراک‌گذاری همه تجربیات خود به کشور ارمنستان است، گفت: می‌توانیم پروژه‌هایی در حوزه ایجاد پارک فناوری مشترک و تبادل دانشجو با یکدیگر همکاری کنیم.

تبادل دانشجو میان ایران ارمنستان ضروری است

ستاری ادامه داد: در حال حاضر در ایران بیشتر تجهیزات آزمایشگاهی به شکل بومی تولید می‌شود. ما نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت را داریم که در حال حاضر ۱۰ هزار محصول در آن به نمایش درآمده است. ایران آماده همکاری با ارمنستان در این حوزه نیز هست.

وی تبادل دانشجو میان کشورها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: آمریکا با وجود سیاست‌های جنگ‌طلبانه‌اش با ایران پذیرای ۱۱ هزار دانشجوی ما است. چون این کار ربطی به سیاست ندارد و یک ارتباط فرهنگی است. ایران و ارمنستان نیز باید با هم برای تبادل دانشجو همکاری کنند.

اجرای پروژه‌های مشترک میان ایران و ارمنستان یک ضرورت است

واهان کروبیان وزیر اقتصاد کشور ارمنستان نیز با اشاره به اینکه این کشور پیش از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بیشترین تعداد دانشمند را داشت، گفت: اما پس از فروپاشی، بخش اعظمی از آنها در کل دنیا پراکنده شدند. در حال حاضر نیز دانشمندان ما یا بسیار پیر یا بسیار جوان هستند.

وی افزود: ارمنستان به دنبال اجرای برنامه‌ای است که بتواند نخبگان و تحصیل کردگانش را از سراسر دنیا به کشور بازگرداند. این کار رونق اقتصادی برای ما به همراه دارد. برنامه بازگشت نخبگانی که در ایران اجرایی شده است را می‌توانیم به شکلی بومی برای خود به کار ببندیم.

کروبیان ادامه داد: ما برای اجرای پروژه‌ای در حوزه ایجاد پارک فناوری به صورت مشترک میان ایران و ارمنستان بسیار موافق هستیم و علاقه داریم کارهای اجرایی آن هر چه زودتر انجام شود و تیمی برای توسعه همکاری‌های دو جانبه شکل گیرد.

وزیر اقتصاد کشور ارمنستان بیان کرد: ظرفیت‌های علمی و فناورانه ایران بسیار بالا است و ما علاقه‌مند به استفاده از آن هستیم. البته ارمنستان هم در این حوزه در خدمت ایران است.

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب تکنولوژی‌ها و فناوری‌های برتر آینده را بررسی می‌کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این روزها شاهد پیشرفت‌های بسیار تکنولوژی در زمینه‌های مختلف هستیم، از پزشکی و حمل و نقل گرفته تا کشاورزی! اختراعاتی که سبک زندگی همه را دستخوش تغییرات زیادی خواهد کرد و دیگر انجام خیلی از کارها به عهدۀ انسان‌ها نخواهد بود.

قطعاً شما هم درباره خودروهای تمام اتوماتیک و برقی شنیده‌اید؛ تولید این خودروها تغییرات زیادی در کشورهای توسعه‌یافته ایجاد می‌کند.

در این مطلب تعدادی از فناوری‌های نو و جذاب را بررسی می‌کنیم.

اینترنت جهانی

تا به حال به زندگی بدون اینترنت فکر کرده‌اید؟ احتمالاً در ذهنمان چنین زندگی‌ای ناممکن باشد اما جالب است بدانید که تقریباً نیمی از جمعیت جهان هنوز به اینترنت متصل نیستند! مشکلات اقتصادی و اجتماعی مختلفی باعث ایجاد چنین شرایطی شده است.

گوگل در تلاش است که با استفاده از بالن‌های هلیومی تا حدی این مشکل را رفع کند. این بالن‌ها به مناطق غیرقابل دسترس ارسال می‌شوند!

از طرفی شرکت اسپیس ایکس نخستین سری ماهواره‌های خود را به فضا فرستاده است. اسپیس ایکس یکی از معدود شرکت‌هایی است که اجازه نصب ابرشبکۀ اینترنتی را کسب کرده است. به کمک این ماهواره‌ها شرکت قادر خواهد بود اینترنت پرسرعت برای همۀ مردم زمین فراهم کند.

بتن زنده

بتنی که می‌تواند خود را ترمیم کند! موضوع بسیار جذابی است و دانشمندان به تازگی موفق به ساخت چنین بتنی شده‌اند. بتن زنده را با استفاده از شن و ماست، ژل و نوعی باکتری ساخته‌اند. این ماده علاوه بر این که قابلیت خودترمیمی دارد، با محیط زیست هم سازگار است.

تیم دانشگاه کلورادو معتقدند این ماده، زمینه‌ای برای آیندۀ بهتر است؛ آن‌ها به دنبال ساخت بتنی هستند که بتواند ترک‌های خود را التیام دهد و سموم خطرناک هوا را جذب کند. با سرعتی که در رشد چنین موادی می‌بینیم هیچ بعید نیست بشر به زودی به چنین فناوری‌ای دست پیدا کند.

اگر مقاله‌ای دارید که فکر می‌کنید صلاحیت حضور در مجلات معتبر علمی را دارد، فرصت را از دست ندهید. از آنجایی که داوران حساسیت بالایی بر چنین مقالاتی دارند، باید به ترجمۀ آن دقت کنید، یک غلط املایی یا دستوری می‌تواند زحمات شما را برباد دهد! ترجمه متن فارسی به انگلیسی در سایت ترنسیس با کیفیت عالی انجام می‌شود. ترنسیس یک پلتفرم ترجمه تخصصی آنلاین است و در همۀ زمینه‌ها بهترین ترجمه‌ها را ارائه می‌دهد.

سگ‌های راهنمای رباتیک

آنتونی کامون، یکی از دانشجوهای دانشگاه لافبورو، توانسته یک سگ راهنمای رباتیک طراحی کند. هدف او کمک به افراد کم‌بینایی بوده که توانایی نگهداری از حیوانات خانگی را ندارند. این ربات راهنما با استفاده از داده‌های آنلاین و حسگرهای پردازنده‌اش می‌تواند مسیرهای سریع و ایمنی را برنامه‌نویسی کند.

این ربات راهنما، تئا (Theia) نام‌گذاری شده که الهام گرفته از نام الهه بینایی، در اساطیر یونان است. تئا می‌تواند با حرکت‌دادن دست فرد، درست مانند یک سگ واقعی، آن‌ها را به مقصدشان راهنمایی کند؛ تئا حتی موانعی مثل پله و آسانسور را هم به فرد گوشزد می‌کند.

این ربات هنوز در مراحل اولیه است اما دانشمندان امید دارند با توسعۀ آن زندگی را برای افراد کم‌بینا تا حدی راحت‌تر کنند.

نورون‌های مصنوعی

نورون‌های مصنوعی روی تراشه‌های سیلیکون اقدامی است که دانشمندان برای تقلید از سلول‌های عصبی سیستم عصبی انجام داده‌اند و سعی دارند از خصوصیات الکتریکی آن‌ها کپی‌برداری کنند.

پروفسور آلن نوگارت سرپرست این پروژه، می‌گوید: "ما می‌توانیم پارامترهایی که عملکرد نورون‌ها را کنترل می‌کنند، خیلی دقیق ارزیابی کنیم. با ایجاد مدل‌های فیزیکی سخت‌افزاری، توانایی این نورون‌های مصنوعی را برای تقلید از رفتار نورون‌های واقعی نشان داده‌ایم."

از این نورون‌های مصنوعی برای درمان بیماری‌های مختلفی مثل آلزایمر و عارضه‌های قلبی استفاده می‌شود. این پروژه می‌تواند زمینۀ پیشرفت‌های زیادی در پزشکی باشد؛ استفاده از داروها در بهینه‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد و بسیاری از بیماری‌ها و ناتوانی‌ها درمان می‌شود.

ربات‌های زنده

با ساخت ربات‌های زنده گام جدیدی در دنیای کامپیوتر و رباتیک و همین‌طور پزشکی برداشته شد. این ریزربات‌ها با استفاده از سلول‌های بنیادی جنین قورباغه ساخته شده‌اند و به منظور رساندن دارو به مناطق خاصی از بدن استفاده می‌شوند.

جاشوآ بونگارد متخصص کامپیوتر و کارشناس رباتیک که از رهبران این پروژه است می‌گوید: "این ربات‌ها ماشین‌های زندۀ نوین هستند، نه ربات‌های معمولی هستند و نه گونۀ شناخته شده‌ای از حیوانات. این یک کلاس جدید از ساخته‌های انسان است: یک ارگانیسم زنده و قابل برنامه‌ریزی! "

این ربات‌ها نسبت به سایر مواد مثل فولاد، مواد شیمیایی و بتن و پلاستیک که با گذر زمان دچار فساد می‌شوند برتری دارد؛ آن‌ها نه تنها عوارض خطرناکی برای محیط زیست و سلامتی انسان‌ها ندارند بلکه خاصیت خودنوسازی، آن‌ها را به یکی از تکنولوژی‌های بسیار مفید تبدیل کرده است.

اگر دوست دارید بیشتر از اتفاقات دنیای تکنولوژی و کامپیوتر بدانید، مقالات معتبر خارجی را دنبال کنید. می‌دانید که این رشته شاخه‌های مختلفی را شامل می‌شود و باید به ترجمۀ متونی که می‌خوانید توجه کنید. مترجمان کمی هستند که می‌توانند ترجمه تخصصی کامپیوتر را به خوبی انجام دهند. ترنسیس بهترین مترجمان هر رشته‌ای را دور هم جمع کرده است؛ پس با خیال راحت سفارشات ترجمه خود را در آن ثبت کنید.

بالون فضایی

حالا دیگر دیدن فضا برای مردم یک رویای محال نیست. شرکت Space Perspective قصد دارد با استفاده از بالن گردشگران را از مرکز فضایی کندی در سفری شش ساعته به بالاتر از جو زمین حمل کند.

این بالن عظیم‌الجثه با ظرفیت ۸ مسافر تا ارتفاع حدود ۴۸ کیلومتری زمین بالا می‌رود. با سیستم‌های ارتباطی‌ای که در این بالن‌ها قرار داده شده، امکان تماس با زمین هم برای مسافران وجود دارد. پس از سفر به آرامی کاهش ارتفاع داده و در اقیانوس اطلس فرود می‌آید و در نهایت مسافران و کابین توسط نیروهای امدادی به خشکی منتقل می‌شوند.

در این سفر مسافران بی‌وزنی را تجربه نمی‌کنند. ولی در سفری ۲ ساعته و بالاتر از ۹۹ درصد جو، زمین را تماشا خواهند کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی وب سایت با امکانات بی نظیر
اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت طهران ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا ، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و حمایت مناسب می باشد. سایت های طراحی شده توسط شرکت وب پردازان تهران از سطح کیفی فوقانی برخوردار بوده و رضایت کامل مشتریان نشانگر این ادعای ماست.

برخی از خدمات طراحی تارنما عبارتند از :
طراحی و برنامه نویسی بنیادین مطابق با واپسین استانداردهای دنیا
طراحی ریسپانسیو سایت (واکنش گرا – نمایش استاندارد در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت)
طراحی رابط کاربری سایت با گرافیکی چشم‌ نواز متناسب با گویه کاری شما
سئو و بهینه سازی سایت بر بنیاد الگوریتم سنه ۲۰۲۰ گوگل
امکان ایجاد بی‌ نهایت صفحه ، تقسیم بندی و نگارخانه تصویر در سایت از پنل مدیریت
قابلیت همگام سازی سایت با Google analytics
طراحی سخیف و سرعت بالای بارگذاری وب سایت های طراحی شده
طراحی حرفه ای تارنما با امتیاز A در تحلیل گرهایی چون Gtmetrix، Google، Pingdom و …
طراحی با امنیت بالای سایت ها
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
ارائه تعلیم های بروزرسانی حضوری در شرکت وب پردازان تهران
و بسیاری از امکانات سایر …
طراحی سایت تهران

ویژگی های مهم در طراحی تارنما حرفه ای
برخی از ویژگی های مهم در طراحی تارنما چیره دست عبارتند از:

طراحی آن مطابق با الگوریتم های گوگل باشد.
امنیت بالا داشته باشد، سرعت لود پسندیده داشته باشد
کاربردی بوده و کاربران بتوانند به سادگی اطلاعات پسندیده را پیدا کنند
گرافیک خلاقانه و جذاب داشته باشد
بتواند در مقیاس های مختلف از نظر دشوار افزاری و حجم کاربر پاسخ مناسبی را ارائه دهد
در نتایج گوگل به نکوداشتن دیده شود.
داشتن ورژن موبایل یا همان طراحی سایت ریسپانسیو
سبک بوده و به راحتی بارگزاری شود.
دارای سیستم مدیریت درونمایه داینامیک باشد الی به راحتی بروزرسانی شود.
شرکت طراحی سایت تهران

عوامل موثر در بها طراحی سایت
برخی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت :

جذابیت و منحصر به فرد بودن سایت
رعایت اصولی تمام قوائد و قوانین سئو
کدنویسی اختصاصی و عدم استفاده از قالب ها و کدهای عمومی
استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت
پشتیبانی درونمایه و ورود اطلاعات
چند زبانه بودن طراحی وب سایت
سرعت بارگذاری سایت و هاست باره استفاده
ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح در موبایل و تبلت
همخوانی و انطباق مهندسی شده سایت با بازرگانی کافرما
شرکت طراحی سایت تهران

چرا به یک شرکت طراحی سایت چیره دست احتیاج داریم ؟
آیا شرکت شما هنوز سایت ندارد ؟ اگر استجابت شما به این سوال بله است ما می توانیم به شما بگوییم که محتمل ترین سناریو برای بازرگانی شما اجل است. جالب است بدانید ۷۵ درصد ارزش اقتصادی تولید شده مبتنی بر اینترنت در آمریکا در سنه ۲۰۱۹ بدست گوگل بوده و ۸۲ درصد ورود کاربران به صفحات وب از طریق موتور جستجو انجام می شود و رتبه سرچ کاربران ایرانی در دنیا به مقام سوم واصله است .

سریعا یک شرکت طراحی سایت چیره دست را برگزیدن نمایید !!
با پروا به گسترش چشمگیر بازرگانی آنلاین در سال های اخیر، همگی کسب و کارها به اندیشه وابستگی دادن جایگاهی در فضای مجازی افتاده اند. در نتیجه اگر که شما صاحب کمپانی هستید حتما باید برپایی تارنما را در نخستینگی کارهای خود قرار دهید و سریعا یک کمپانی طراحی سایت حرفه ای را برگزیدن کرده و شروع به برنامه ریزی برای حضور گسترده در این پهنه نمایید زیرا بسیاری از مشتریان شما برای دریافت خدمات مورد نظر خود از بستر اینترنت بهره‌گیری می کنند و شما فرصت برقراری وابستگی با مشتریان خود را دارید.

طراحی سایت در شمال تهران

طراحی سایت در شمال تهران
طراحی سایت در شمال طهران : کمپانی های طراحی سایت بسیاری در طهران موجود می باشند که سرویس دهی در طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت را در سالیان طولانی ارائه می نمایند. شرکت وب پردازان تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه کار و جنبش در گویه طراحی وب سایت و طراحی سایت در شمال طهران یکتا از قدیمی ترین کمپانی ها می باشد که سربلندی خدمتگزاری به شما عزیزان را دارد. در این امتداد شرکت وب پردازان تهران از نیروی کارآزموده در فرمایش ساخت سایت چیره دست ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی پرتال سازمانی ، طراحی گونه ها تارنما های فروشگاهی و نیز سئو و بهینه سازی سایت سهم نموده است الی همواره رضایتمندی کارفرمایان خود را جلب نماید.

طراحی سایت در غرب تهران

طراحی سایت در غرب تهران
طراحی سایت در غرب طهران : امروزه با رشد و ترقی تکنولوژی و افزایش راه های تبلیغایت آنلاین بسیاری از حرفه ها و مشاغل برای شناسایی خدمات و محصولات خویش به راه های اینترنتی روی آورده اند. طراحی وب سایت و تبلیغات از راه سایت یکتا از بهترین و موثر ترین ترین راه های تبلیغاتی به چهره آنلاین می باشد که امروزه پیروان و متقاضیان زیاد زیادی را به خود جذب کرده است. طراحی سایت در غرب تهران همه ی شرکت ها در غرب شهر طهران را در بر می گیرد و به ارشاد همه صاحبان مشاغل و کارفرمایانی که در غرب شهر تهران هدف اقدام به طراحی سایت میپردازد لغایت کمپانی ها و صاحبان مشاغل بتوانند نزدیک ترین و برترین کمپانی طراحی تارنما در غرب تهران را با جستجوی راحت پیدا کنند.

طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت در شرق تهران
طراحی سایت در شرق تهران : فاصله مکانی اغلب ملاک تعیین کننده مهمی در سررسید خدمات گیری خواهد شد و اغلب کسب وکارها در شرق طهران گرایش دارند به برترین کمپانی های طراحی سایت در نزدیکی ناحیه خود رجوع نمایند . احد از ملاک های دیگر، کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت طراحی سایت می باشد که مایه جلب خوشنودی صاحبان کسب و کارها برای بهترین گزینش می شود. شرکت وب پردازان تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه و برپایی تیم های تخصصی طراحی وب سایت در مقوله های آنالیز سایت ، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب سپریدن گونه ها پروژه های وب در گویه های گوناگون کسب و کار، آماده سپریدن طراحی سایت در شرق تهران می باشد.

طراحی سایت در شمیرانات تهران

طراحی سایت در شمیرانات
طراحی سایت در شمیرانات : راستی این است که طراحی سایت در تهران یا طراحی سایت در شمیرانات با بقیه شهرهای ایران فرقی نمیکند اما تجربه به ما پرتو داده است زمانی که صاحبان کسب و کارها و مشاغل به پیگیری کمپانی طراحی تارنما می باشند ، فاصله مکانی و کیفیت، بیشتر ملاک تعیین کننده مهمی در خدمات گیری خواهد شد و بیشتر کسب وکارها در شمیرانات تمایل دارند به برترین شرکت های طراحی سایت شمیرانات در نزدیکی منطقه و محدوده خویش رجوع نمایند. شرکت وب پردازان آماده ارائه خدمات در منطقه شمیرانات، غرب تهران، شرق ، شمال و جنوب طهران و تمامی پهنه جغرافیایی شهر و فرمانروایی تهران می باشد.

طراحی سایت در شهر ری تهران

شرکت طراحی سایت در شهر ری
شرکت طراحی سایت در شهر ری :اگر شما دارای کسب و کار و یا صاحب پیشه و شغلی در شهر ری هستید و می خواهید طراحی تارنما خود را به برترین شرکت در تقرب خود بسپارید ، همین اکنون می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره نیروهای متخصص ما بهرمند گردید. شرکت وب پردازان آماده ارائه خدمات طراحی سایت در شهر ری می باشد. کمپانی وب پردازان احد از معتبر ترین کمپانی های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو در شهر ری و کشور می باشد و با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خویش با پروا به نیاز کارفرما، با سربلندی اقدام به طراحی و بهینه سازی سایت شما می کند.

طراحی سایت اسلامشهر

شرکت طراحی سایت در اسلامشهر
شرکت طراحی سایت در اسلامشهر : شهر اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در فرمانروایی تهران است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز ایالت نمی‌باشد و از این جهت حائز پیشه ها و مشاغل بسیاری در گستره صنعت و فرآوری می باشد.. اگر شما حائز سوداگری و یا صاحب پیشه و شغلی در اسلامشهر هستید و می خواهید طراحی وب سایت خویش را به برترین کمپانی در تقرب خویش بسپارید ، همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره نیروهای متخصص ما بهرمند شرکت طراحی سایت در استان تهران گردید. شرکت طراحی سایت وب پردازان با سهم گیری از متد مترقی فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به دربایستن کارفرما، با سربلندی اقدام به طراحی سایت در اسلامشهر می کند.

طراحی سایت پردیس تهران

طراحی سایت پردیس تهران
طراحی سایت پردیس تهران : شهرستان پردیس در برگیرنده بخش‌های بومهن و جاجرود و از شهرستان های ایالت تهران می باشد. در طهران و شهرستان های تهران کمپانی ها و مشاغل بسیاری وجود دارد که به دنبال کمپانی طراحی سایت می گردند. به دلیل اینکه امروزه کابران در پردیس ، بومهن و در جاجرود کار و بار بسیاری دارند به سادگی می توانند با جستجوی واژه طراحی سایت در پردیس و یا طراحی تارنما بومهن و جاجرود در گوگل با کمپانی های مختلف آشنا شوند و در پایان با یک شرکت وارد به مشارکت شوند. هزینه ی یک مورد و صحیح در طراحی و ساخت سایت به چهره اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت ها از راه بازاریابی اینترنتی است

طراحی وب سایت شهریار تهران

طراحی تارنما در شهریار تهران
طراحی وب سایت در شهریار طهران : کارآزمودگان ما در کمپانی طراحی تارنما شهریار تهران بر این باورند بهترین خدمات را سپریدن دهند و متعهد به اصول اخلاقی و اصول حرفه ای در حین کار هستند. ساخت سایت در شهریار تهران مختص به کسان ساکن در این منطقه از فرمانروایی تهران می باشد. امروزه با پروا به رشد گسترده ی اینترنت و تکنولوژی و استعمال زیاد آن ها در حیات روزمره، عدم استفاده از آن باعث عقب پایدار گذاشتن از دنیای امروزی می شود. پس به کل ی حرفه ها و مشاغل در کل ی پهنه های کاری توصیه می شود تا برای درمان سوداگری خویش اقدام به ساخت وب سایت نمایند و از این روش سوداگری خویش را رونق ببخشند.

طراحی تارنما رباط کریم

طراحی وب سایت در رباط کریم
طراحی سایت در رباط کریم : کمپانی طراحی سایت رباط کریم با تجربه چند دهه خویش در گویه طراحی وب سایت حرفه ای و داشتن نمونه کارهای نیرومند در گویه مشاغل گوناگون حاضر است تا بهترین وب سایت را به شما هدیه دهد. در همگی مراحل ساخت سایت در شهریار تهران تمام ویژگی ها از دسته خاصیت های ظاهری سایت موردتوجه کارشناسان ما پیمان می گیرد و احد از مواردی که تفاوت در طراحی رباط کریم بدست کمپانی وب پردازان تهران بوده، کاربردی بودن و رقابتی بودن است. در اثناء ساخت سایت باید همواره توان رقابت ملی و بین المللی در واژه ها کلیدی و نیز در بازدهی و کارایی و زیبایی سایت را مد نظر داشت.

طراحی وب سایت در اندیشه تهران

طراحی تارنما در اندیشه تهران
طراحی وب سایت در اندیشه : برپایی وب سایت در فکر بدست شرکت طراحی سایت اندیشه ، کمک ابهت برای مدیران کمپانی ها است تا بتوانند سوداگری خویش را به راستی در دنیای مجازی معرفی کنند. برپایی وب سایت در اندیشه برای شرکت شما می تواند به طور دقیق و بنیادی فرآورده وخدمات شما به سایرین را معرفی کند. با توجه به موارد ذکر شده و نیم نگاهی به صد ها سایت طراحی شده در کمپانی وب پردازان تهران و مقایسه با سایر شرکت ها برتری محسوس وب پردازان به نکوداشتن مشخص است و بهترین بودن در چشم وهمچشمی برای طراحی سایت در فکر را در عمل نشانه داده ایم.

طراحی سایت در شهرک غرب تهران

طراحی سایت در شهرک غرب تهران
طراحی سایت در شهرک غرب طهران : همان میزان که یک طراحی چیره دست تارنما می تواند به شما در موفقیت کسب و کار و فعالیت تان کمک کند به همان میزان و شاید با اهمیت تر سئو و بهینه سازی سایت است. شرکت طراحی سایت در شهرک غرب طهران توانسته است پروژه های بسیاری را در کلمات کلیدی رقابتی نه تنها به صفحه اول گوگل بلکه به رتبه یک نتایج برساند و بهترین سئو سایت شهرک غرب تهران را سپریدن بدهد. وب پردازان تهران با به کارگیری نیروهای متخصص ، نخبه و متعهد از شهر های گوناگون ایران همواره در تلاش بوده است که نه تنها در ارائه خدمات بلکه در به کارگیری قوای نخبه نیز طهران و سایر فرمانروایی ها را پوشش دهد.

طراحی سایت و سئو شرکت تکسیز
طراحی سایت و سئو ایمن محفوظ
طراحی و سئو پارت سیل
طراحی سایت و سئو پارچه وندا
طراحی سایت طهران با سئوطراحی سایت تکسیز با بیش از ۱۰۰ واژه در رتبه اول گوگل
مفتخریم اعلام کنیم بهینه سازی و سئو سایت شرکت تکسیز یکی دیگر از مشتریان ما به فرجام دریافتی است و وب سایت این کمپانی با بیش از ۱۰۰ کلمه در رتبه اول گوگل قرار دارد. کلماتی چون : ارسال بار از اسپانیا ، ارسال بار از انگلیس ، ارسال بار از فرانسه ، ارسال بار از آلمان ، ارسال بار از پرتغال و ده ها واژه ی دیگر!! لطفا حتما چک بفرمائید!! این حق شماست تا از میزان تسلط شرکتی که طراحی تارنما و سئو سایت خویش را به آن ودیعه اید ، مطمئن شوید.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران احد از نیرومند ترین و مجرب ترین شرکت های موجود در گویه سئو سایت ( حضور در صفحه نخست گوگل ) می باشد. ما شما را با تمام واژه ها کلیدی اتان صفحه یک گوگل می آوریم.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کرمان موتور از عرضه جک اس ۵ فیس لیفت به بازار خبر داد. کرمان موتور قصد دارد نسخه جدیدی از کراس اوور چینی جک S5 را به بازار ایران عرضه کند.

اخیرا شرکت کرمان موتور تصویری از نسخه جدید کراس اوور چینی جک اس ۵ را منتشر کرد که در وبسایت رسمی جک با نام S5 II شناخته می‌شود. این نسخه جدید که در واقع فیس لیفتی از جک S5 است با نسخه اولیه خود شباهت زیادی دارد و در واقع طراحان شرکت چینی JAC برای آن تغییرات جزئی را در نظر گرفتند.

مشخصات جک اس ۵ فیس لیفت

جک اس 5 فیس لیفت

این خودرو اکنون از جلوپنجره بزرگ با یک لبخند کرومی بهره می‌برد و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز در بخش میانی آن به چشم می‌خورد. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه با تغییراتی همراه شده و اکنون تهاجمی‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در نمای جانبی و عقب این خودرو شاهد تغییر خاصی نسبت به نسخه اولیه نیستیم.

شرکت کرمان موتور در خصوص این خودرو اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود برای این مدل نیز از همان موتور خودرو کی ام سی کی ۷ استفاده شود؛ این پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن‌متر است. احتمالا شرکت کرمان موتور طی روزهای آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس لیفت را فعال خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نخستین مونوریل برقی جهان به نام اسکای پاد – Sky Pod در شارجه امارات رونمایی شد. اما وظیفه این مونوریل چیست؟

اولین مونوریل برقی جهان به نام Sky Pod در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی رونمایی شد. این مونوریل یک کابین مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت و خشن امارات است.

طبق گفته‌ی IA، نخستین شبکه مونوریل برقی جهان یا همان اسکای پاد (غلام آسمانی) در شهر شارجه امارات متحده عربی راه اندازی خواهد شد. برای این اسکای پاد دو کیلومتر مسیر در نظر گرفته شده است و ساخت آن را شرکت بلاروسی یونیت اسکای استرینگ (Unit Sky String) بر عهده دارد و احتمالا تا چند هفته‌ی آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

اسکای پاد؛ نخستین مونوریل برقی جهان

این کابین‌های معلق دارای مزایایی هستند که برای نمونه می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد چرا که ساخت آن‌ها ارزان‌تر از ساخت مسیر‌های جدید تمام می‌شود و زیاد به تعمیر احتیاج پیدا نخواهد کرد.  به دلیل اینکه مونوریل در هوا معلق است می‌توان از زمین‌های زیر و اطراف آن برای ساخت املاک و فضای سبز استفاده کرد.

اولگ زارتسکی مدیر اجرایی این پروژه می‌گوید: ما برای به کار بردن روش خود نیازی به خراب کرن خانه‌ها نداریم بنابراین ما می‌توانیم مونوریل را نزدیک به خانه مردم بسازیم.  با ساخت کابین‌های جدید در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. در این مونوریل به دلیل اصطلاک چرخ‌های غلتکی و طناب‌ها سرعت محدود می‌شود‌؛ اما عملکرد فناوری ما مانند راه‌آهن است و چرخ‌ها روی یک ریل می‌غلتند. وجود اصطلاک فولاد به فولاد در این وسیله باعث می‌شود تا انرژی بسیار کمتری مصرف شود. این روش راه حلی برای صرفه جویی در انرژی است. این وسیله یک موتور الکتریکی دارد که توسط باد یا انرژی خورشیدی کار می‌کند.

اسکای پاد؛ نخستین مونوریل برقی جهان

این شرکت قصد دارد تا اسکای پاد‌های بیشتری بسازد.  اکنون قرار است تا در ماه مه یک مسیر آزمایشی دو کیلو متری افتتاح بشود و قرار است یک مسیر ١٣٠ کیلومتری از شهر شارجه تا شهر خور فکان برای حمل بار در مدت زمان سه سال بنا شود. مقاومت ریل تازه تأسیس به قدری زیاد است که می‌تواند ١٠٠ سال عمر کند. ظرفیت این کابین‌ها ١۴ نفر است و ١۵٠ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت آن‌ها است ، درحالی که ظرفیت کابین‌های بزرگتر  ۴۵ یا ٧۵ مسافر است و حداکثر سرعت آن‌ها ۵٠٠ کیلومتر بر ساعت است. تخمین زده شده است که با ساخت همچین مسیری بین ابوظبی و دوبی می‌توان در کمتر از ٢٠ دقیقه بین این دوشهر مسافرت کرد.

منبع:

https://gadgetnews.net/487965/first-electronic-monorail-sky-pod-in-emirates/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری بی شک به عنوان بی رقیب ترین رسانه ی اطلاع رسانی اخبار خواهد بود.

بارگزاری انواع خبر،عکس، ویدئو و سایر اطلاعات روز ازمزایای بی نظیراین نوع سایت هااست.

زیرا بدون هیچگونه محدودیتی در بارگزاری انواع فیلم ،عکس،متن و … می توانید تازه ها را

به بهترین طریق ی شدنی آتشدان کنید.همانگونه که می دانید سایت های خبری جزء پربازدیدترین ها

در بین منابع خبری می باشند.که انگیزه این فرمایش توانایی بالای آن در بارگزاری و انتقال تند مطالب

با کوتاهترین زمان و خرج می باشد.خودشماهم که درحال احضار این مطلب هستیدجزء افرادی می باشید.

که همیشه به پیگیری یافتن و دنبال اخبار جدید هستید:
و یگانه ازجاهایی که هرروز به آن سر میزنیدشبکه های اجتماعی یا وب سایت خبری می باشد.

درهرکشوری حتی درکشورخودمان طراحی تارنما خبری بسیار خوبی هستی دارند،که اخباررا

به صورت آنی بروز رسانی نموده و کاربران می توانند به صورت آنلاین آن تازه را مطالعه نمایند.

طراحی سایت خبری
وبسایت خبری چه گونه وبسایتی است؟
طراحی سایت خبری مکانی است برای آگاه شدن کسان علاقه مند به اخبار، که می‌خواهند درباره

خبرمورد علاقه خویش اطلاعات کسب کنند و از اتفاقاتی که در گویه علاقه های خویش به وقوع می‌پیوندد آگاه شوند.

حال تمام وبسایت های خبری می‌توانند تازه ها درونی و خارجی داشته باشند و اطلاعات کاملی از

مسابقات و رویداد های موجود را در برگزیدن کاربران پیمان دهند و همچنین این وبسایت های خبری می‌توانند در کنار

اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند یک فروشگاه نیز طراحی کند و از آن برای خویش درآمدزایی عالی داشته باشند.

با نگاهی دیگر:
طراحی تارنما خبری به دلیل ماهیت آگاهی رسانی نیاز به بروزرسانی مکرردارد که این امر

به تخصصی شدن طراحی آن دامن می زند، همانطور که می دانید بیشتر خبرگزاری ها ی معتبر و معروف

برای افزایش برد و امکانات خویش نسبت به طراحی وبسایت خبری اقدام کرده اند زیرا انتشار اخبار

تنها از طریق تلویزیون،روزنامه و … کافی نیست.

طراحی سایت خبری
و دربایستن به ابزاری که بتوان همواره :
در هر شرایطی و با هزینه ی مختصر به انتشار به هنگام آگاهی ها بپردازد کاملا محسوس است .

هم چنین یک سایت خبری،به علت فراگیر شدن و آسان شدن آن زیاد پربازدید تر از یک روزنامه خبری میتواند باشد.

با طراحی وب ساخت خبری شوید. و محتوی جالب و طراحی به صرفه و گیرا به سرعت در این مسیر کامیاب می شوید.

در پایین به توضیحی مختصری در این باره پرداختیم:
یکی از برتری های طراحی وبسایت خبری بازدیدکنندگان زیاد زیاد آنها می باشد.

چراکه معمولا در آنها متن بسیار هستی دارد و این همان چیزی است که موتورهای جستجویی مشابه گوگل

به پیگیری آنها هستند.بنابراین اگر شما هم مدیر تارنما های خبری باشید،مطمئنا کمپانی های سایر در داخل

وب سایت شما آگهی و تبلیغات خواهند عدل و می تواند منبع مالی خیلی نکویی برای شما به حساب بیاید.

طراحی سایت خبری
این خاصیت به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد:
تا خبرهای هرروز و حتی لحظه ای را بدون اینکه وارد سایت شما بشوند، به آسانی دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت خبری از سهم مخاطب خویش غافل نمی ماند،با پروا به اینکه عنصر مهم و محوری تعالی

مخاطب،فرهنگ است دگرگونی ها بنیادین فرهنگ در دانشمند امروز ما که توسط انقلاب اینترنتی چهره گرفته کاملا مشهود

است.برهمگان مشخص است که درسایر منابع خبری محدودیت هایی برای بارگزاریی فرمت های مختلف وجود دارد

برای نمونه در گاهنامه یا روزنامه امکان پیمان دادن فیلم هستی ندارد ،حتی در شبکه های اجتماعی هم با محدودیت

در شمار کاراکتر متن خبر و یا آپلود فیلم مواجهه هستیم.اما در طراحی سایت این محدودیت ها از بین رفته

و می توانید تمامی آنچه را که برای مطالب خویش اعم از عکس، فیلم ، متن و … لحاظ کنید

چگونه یک سایت مجله خبری موفق داشته باشیم؟
موفقیت سایت مجله خبری برمبنای تعداد کاربرهای آن سنجش می شودهمینطور موارد متفاوتی

جهت درمان کیفیت سایت های خبری هستی دارد.در نخستین گام، یک سایت آگاهی ها باید توانایی تامین

ترافیک باره دربایستن از طریق گوگل و یا ورودی مستقیم داشته باشدگام دوم با طراحی متناسب

و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کند.

طراحی سایت خبری
امکانات طراحی تارنما خبری:
امکان به نمایش درآوردن عنوان پربیننده ترین خبرها
امکان گرفتن خبر ارسالی از کاربران
امکان درج خبر از دیگر سایت ها
امکان مشخص کردن اولویت نمایش و مرتب سازی اخبار
امکان تعریف گروههای خبری همانند سیاسی، فرهنگی ، ورزشی و …
امکان نمایش آگاهی ها جدید در هر گروه خبری
امکان نمایش اخبارپرمناظره
امکان به کارگیری ویدیو / فلش در خبرها
امکان درج فایل پیوست برای مطالب و اخبار
امکان ارسال اتوماتیک خبر در روز مشخص
امکان نمایش تازه در مدت زمان مشخص
مهمترین خاصیت های سایت خبری:
چگونگی نمایش اطلاعات به کاربران و روش چیدمان سایت:در طراحی سایت گاهنامه خبری نحوه نمایش

اطلاعات به کاربر بسیار بااهمیت می باشد.در واقع کاربر سایت باید بتواند با کوتاهترین زمان ممکن

به آگاهی ها روز مورد علاقه خود دسترسی داشته باشدو آگاهی ها مرتبط با سوژه را مطالعه نماید.

نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد عقیده در کوتاهترین سررسید ممکن اهمیت بالایی دارد ،

بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سهولت دسترسی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

طراحی سایت خبری
سرعت پسندیده بارگذاری صفحات:
با پروا به بازدید نسبتا زیادی سایت های خبری، سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت بسیار با اهمیت است.

موارد امنیتی و نفوذ ناپذیری سایت ازاهمیت بسیار فوقانی برخورداراست و رعایت این نکات در

طراحی وب سایت خبری ضروری است.یک سایت اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین طراحی گرافیک

را داشته باشد و… ولی کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت.شرکت سه سوت وب دیدگاه خاصی

به سئو سایت دارد و سایت های طراحی شده توسط ما دائم در رتبه بالای نتایج گوگل پیمان گرفته اند.

این جستار می تواند کمک بسیار زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش شدامد و کاربر بکند

تعریف کردن سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگاران:
مشخص کردن سطوح دسترسی بر پای بست، گروه های خبری و چیده مان مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران

سایت در وبسایت های خبری اهمیت بالایی دارد.هرروزه کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دسترسی

به اطلاعات کاربرد می کنند در حال افزایش است.بارگذاری مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند

اهمیت بسیار زیادی دارد.وب سایت های خبری موفق در حال آماده به پیگیری لود شدن صفحات خود در

تلفن های هوشمند نیز هستند و به این جستار نیز اهمیت خاصی می دهند.بخش مدیریت سایت به

گونه ای طراحی می شود که افراد مختلف بر پای بست، سطوح دسترسی که دارند بتوانند

به آسانی اطلاعات باره عقیده را ویرایش کنند.

طراحی وب سایت خبری
چگونه می توانیم یک سایت خبری کامیاب برای خویش داشته باشیم؟
می تاب گفت موفقیت یک سایت به میزان مخاطب آن سایت ارتباط دارد.

مرحله اول:یک وبسایت خبری کامیاب باید تمام ترافیک های لازم را بردارد سپس به طراحی های مناسب بپردازد

مرحله دوم:همانطور که می دانید کاربراین اینترنتی اغلب در موتورهایی همانند گوگل،یاهو و .. به دنبال

مطالب باره عقیده خود می گردندو عموماً در نتایج نخست به مقصد خویش واصله اندبه عبارت سایر اگر سایتی

در 5 رتبه ی نخست قرار داشته باشد می تواند مخاطبان را به سمت خویش سوق دهند

اما چگونه سایتی در رتبه ی اول قرار می گیرد؟
پاسخ به سوال بالا را گر بخواهیم در یک واژه یا عبارت خلاصه کنیم می شود

سئو یابه عبارت دیگربهینه سازی سایت،اگربتوانیدبه شفا سئو سایت خودبپردازید

و آن را در رتبه های بالای گوگل نگهدارید،خواهید توانست کاربران زیادی را جذب نموده

و آمارگرفتن سایت خویش رابالا ببرید بنابراین به هر هدفی که دارید،خواهید رسید.

طراحی وب سایت خبری
طراحی سایت خبری:
وبسایت های خبری از دسته مهم ترین وبسایت های پرطرفدار بین ملت هستند.نیازهای

جامعه مشمول اینموضوع می باشند که با دیدن جدیدترین آگاهی ها می تاب آن را رفع کردبا

استفاده از محتوی های مفیدو تاثیرگذار در وبسایت بیننده های زیادی برای داشتن سایت خبری

جذب می شوند.اینک مخاطبان ترجیح می دهند.

مخاطبان این امکان را دارند که:
خبرهارا به صورت آنلاین در هر جا و مکانی که هستند گوش کنند که این سوژه کسان را بیشتر

به داشتن سایت ترغیب میکند.طراحی وبسایت خبری برای اکثر کسان لازم است اما به راحتی شدنی نیست

زیرا از نظر بنیادی سئو و تجربه کاری باید کاملا رعایت شود لغایت اینکه نتیجه ای حاصل گردد.

سه سوت وب با در نظر دریافت همگی نکات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن،

می تواند این امکان را به کاربران بدهد که سایتی با امکانات فراوان و دارای اصول سئو در صفحات اول گوگل خواهند داشت.

طراحی تارنما خبری
چرا طراحی سایت خبری اختصاصی است؟
سایت های خبری حرفه ای بزرگ همه از سیستم های اختصاصی استفاده می کنند و دلیل این موضوع فقط

رشد چشمگیر انها بعد از مدت اختصار و حجم بالای اطلاعات این وب سایت ها می باشد .تصور کنید برای افرادی که

خیلی سریع می خواهند به آگاهی ها جدید دست پیدا کنند اگر یک تارنما خبری کند عمل کند

و کاربر برای دید هر خبر بیچارگی باشد لغایت یک موعد طولانی را صبر کند قطعا ان وبلاگ کامیاب نخواهد شد

و دیگر مرجع اصلی تازه ها نیز نخواهد بود

طراحی سایت خبری از نگاه گوگل چگونه است؟
همانطور که می دانید انتشار اخبار به ثانیه ها بر می گردد و وقتی خبری در وب منتشر می شود

در کمتر از چند ثانیه در بیش از صدها وب سایت آن را مشاهده می کنید. بعد بسیار مهم است

که طراحی سایت خبری به گونه ای سپریدن شود که به محض انتشار یک تازه بتوان ان را در موتور جستجو نیز ثبت کرد

و این اتفاق به صورت خودکار رخداد بیفتد.اگر فقط چند ثانیه دیرتر اخبار در وب سایت شما منتشر شود

گوگل تارنما های رقیب را فورا شناسایی و ثبت و نتایج اولیه را به انها اختصاص می دهد.

طراحی سایت خبری
برخی از امکانات طراحی سایت های خبری:
مدیریت صفحات وب سایت و اصول طراحی سایت خبری

امکان ثبت واژه ها کلیدی برای اخبار

آرشیو کامل اخبار

امکان عضویت کاربر

دسته بندی اخبار

ایجاد نقشه برای تارنما فرآوری روبات خبری

عضویت در خبرنامه سایت

تعیین نخستینگی نمایش و مرتب سازی تازه ها امکان نمایش پر بحث ترین اخبار

هدف از طراحی سایت خبری چیست؟
هدف از طراحی سایت خبری، گسترش سریع آگاهی ها روز دنیا، آرشیو آگاهی ها برای اطلاع‌رسانی به افراد می‌باشد

که دراین‌بین وضعیت نمایش اخبار، به‌روزترین اخبار، نحوه بایگانی آگاهی ها از نکات مهم در

طراحی وب سایت خبری بشمار می‌آید.همچنین نوع قالب، نحوه‌ی کد نویسی و همچنین با توجه به

سرور آن سرعت لود صفحات یک سایت خبری را تحت تأثیر قرار می‌دهد که تأخیر بسیار در لود صفحه مایه می‌شود

کارکنان تمایلی به خواستن سایت خبری اثر ندهند، که این از نکات مهم طراحی سایت خبری است.

طراحی سایت خبری
اما مهم‌ترین نکته در طراحی وب‌سایت خبری:
مسئله‌ی دیده شدن سایت از طریق مرورگرهای مختلف و نرخ ایندکس شدن می‌باشد.

چراکه وب‌سایت خبری‌ای که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده و عملاً بدون استعمال می‌باشد.

به‌طور خلاصه وب‌سایت خبری‌ای موفق خواهد شد که به‌صورت استاندارد و روی اصول طراحی‌شده باشد

و اصول سئو در آن رعایت شده باشدتا بتواند در نتایج گوگل رتبه‌ی بالایی را کسب کند و در چهره ثبت خبر جدید

به‌سرعت توسط گوگل خوانده شود.طراحی سایت خبری در طول تکاپو حرفه‌ای خویش توانسته است

با داشتن سرور خارجی و ایرانی،متخصصین درزمینهٔ برنامه‌نویسی و سئوکاران حرفه‌ای و طراحان قوی یکی

از مدعیان درزمینهٔ طراحی سایت خبری بشمار آید

امکانات معمولی طراحی سایت خبری را ذکر کنید؟
امکان تعریف گروه‌های خبری همانند اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و …
امکان به کارگیری نگارخانه تصویر و ویدیو در خبرها
امکان نمایش تازه‌ترین خبرها در هر گروه خبری
تعیین نخستینگی نمایش و مرتب‌سازی
گزارش‌ها بازدید بر اساس گروه تازه ، تازه و زمان بازدید
قابلیت چندزبانه بودن
امکان ثبت خبرهای مرتبط باخبر
طراحی تارنما خبری
امکانات گزیده تر طراحی سایت خبری را بیان کنید؟
امکان گرفتن آگاهی ها ارسالی از بازدیدکنندگان
امکان نمایش پربیننده‌ترین خبرها
امکان نمایش پر نظرترین خبرها
ارائه خروجی آر پای بست، RSS (جهت انتشار خبرها در سایت‌های دیگر)
مدیریت نظرات کاربران
دریافت نظر برای تمامی مطالب
امکان تأیید یا عدم‌تأیید نمایش نظرات هر مطلب
امکان پاسخ‌دهی به نظرات بدست مدیریت
ارائه نسخه چاپی و امکان ارسال اخبار به دوستان
امکان عضوگیری و گروه‌بندی اعضاء
مدیریت تگ‌ها و کلیدواژه‌ها و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
امکان جستجوی ساده و پیشرفته
سیستم عضویت در خبرنامه و ارسال ایمیلی و پیامکی خبرنامه برای اعضاء
در سایت خبری صفحه نمایش مطلب باید چگونه باشد:
در طراحی سایت خبری صفحه ی نمایش مطلب باید خصوصیات خاصی را داشته باشد.

در این صفحه باید ساعت و تاریخ خبر دقیقا ثبت شود و گونه مطلب ارائه شود، سرویس مطلب باید نمایش دیتا شده

و تعداد بازدید ها، نگرش ها، منابع، لینک های مرجع و نویسنده مطلب باید نمایش داده شود و مشخص باشد.

در سایتهای خبری پارسی باید حتماً از عکس برای هر مطلبی بهره‌گیری شود و اطلاعات عکس نیز بیان شود.

طراحی وب سایت خبری
طراحی سایت خبری و سرعت لود:
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می باشد.

تاخیر بسیار در لود صفحه مایه می شود کارکنان تمایلی به خواستن سایت خبری نشانه ندهند و سایت خبری

را خلاص نمایند.طراحی سایت خبری چیره دست به موجب امکان انتشار اخبار در فرمت ویدیو و یا صدا و یا حتی

گرافیک این بردباری می رود که با تاخیر در لود شدن سایت خبری همراه باشد.فلذا در عقیده گرفتن

این فاکتور در طراحی سایت خبری زیاد حائز اهمیت است

یک تارنما خبری چه امکاناتی باید داشته باشد؟
طراحی سایت خبری برای خبرگذاری ها می تواند یک رسانه عالی باشد لغایت بتواند اطلاعات را خیلی سریع

و بدون نیاز به خرج چاپ و ارسال به مخاطبین خویش برساند.برای طراحی سایت خبری می توان

از سیستم های حاضر نیز کاربرد کرد. اما این سیستم ها شاید در ابتدای کار خوب باشند

اما اگر به طور روزانه صدها خبر در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کنند بعد از مدتی مبتلا افزونگی زیاد بالا شده

و گواه کندی تارنما و عدم پاسخگویی به موقع آن خواهید بود.

طراحی تارنما خبری
طراحی سایت خبری:
طراحی سایت خبری چه بسا ساده به نظر برسد اما , بی گمان اینطور نیست و با توجه به حجم بالای اطلاعاتی که

توسط سایت های خبری منتشر می شود باید با یک سیستم یکپارچه و استاندارد پیاده سازی شوند

تا دقیقا کل پیز راز جای خودش پیمان بگیرد و با کمترین تقاضا بانک اطلاعاتی بتوان خبرهای جدید

را در تارنما به روز رسانی کرد.

چرا مردم خبرهای آنلاین را می خوانند؟
رایگان بودن
چند وظیفه ای بودن
داشتن گزینه های بیشتر
آپدیت 24 ساعته سایت خبری
قابلیت سفارشی سازی
امکان بحث در باره یک خبر
وجود نقطه نظرات مختلف
خبر آنلاین
طراحی سایت خبری آنلاین:
طراحی سایت خبری آنلاین فقط رسانه های گوناگون خبری بوده اند که طی یک سایت بازپسین با رشد همراه بوده اند.

در حالی مه جراید , مجلات , تلویزیون و سایر رسانه ها با تفریق رشد مخاطبان خود مواجه شده اند.

همه اینها به دلیل توجه زیاد بسیار مردم در این عصر به دنیای اینترنت و تارنما ها می باشد.

سازمان های کارشناس در سراسر جهان در سال های پسین تمرکز خود را روی موشکافی داده ها افزایش دیتا اند .

تجزیه و تحلیل سیستماتیک از اطلاعات کمی در مورد جنبه های گوناگون رفتار با مخاطبان با هدف افزایش

مخاطبان افزایش تعامل و بهبود گردش شغل اتاق نشریات.موتور جستجوی گوگل نزدیک 30 درصد از ترافیک را

به سایت های خبری اختصاص دیتا است. که به وضوح نشانه می دهد که مردم هنوز از

گوگل برای اخذ اطلاعات کاربرد می کنند.

مهم ترین تقسیم ها در طراحی سایت خبری:
صفحه اصلی طراحی سایت خبری
خبرهای سیاسی
خبرهای اقتصادی
خبرهای ورزشی
خبرهای بین الملل
خبرهای اجتماعی
خبرهای دانش و هنر
اخبار استان ها
خبرهای تصویری, فیلم, گرافیک و کاریکاتور
صفحه در ارتباط با ما
صفحه اطلاعات تماس
آرشیو اخبار
قیمت های لحظه ای بورس
خبر انلاین
نکات کاربردی و بنیادی طراحی سایت خبری:
اگر در فضای مجازی گشت و گذاری داشتید و نگاهی به وب سایت های خبری بیاندازید تقریبا

متوجه قالب های طراحی سایت خبری خواهید شد. اکثر سایت های

مجله خبری از قالب های مانند کاربرد کرده اند. از تقدیر های مختلف برپایی شده

و هرکدام دارای تم های رنگی ویژه هستند. عوامل مختلفی سایت گاهنامه خبری را تحت تاثیر پیمان می دهند

این عوامل گوناگون عبارت است از:
تم رنگ, برگزیدن رنگ و شکل ظاهری برای طراحی سایت خبری
بنرهای کناری و بنرهای هدر سایت های خبری
جایگاه منوی اصلی سایت خبری
انتخاب تب های پسندیده برای سرنوشت های مختلف وب سایت های خبری
انتخاب قالب و پوسته مناسب برای وب سایت خبری
اخبار
اصول طراحی سایت خبری:
در طراحی سایت خبری نمایش اطلاعات به استعمال بسیار اهمیت دارد. بازدید کنندگان از سایت خبری باید

بتوانند به سرعت به تازه ها مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرده و آن را مطالعه کنند .

در واقع کاربران باید با کمترین کلیک به اطلاعات باره احتیاج دست پیدا کنند و چیدمان سایت

هم باید به چهره کاملا کاربردی باشد. دسته مدیریت در طراحی سایت خبری باید طوری طراحی شود

که کسان گوناگون به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نظر خویش را وارد نمایند.صفحه نمایش مطالب در طراحی سایت خبری

باید حائز خصوصیاتی مثل: ثبت تاریخ و ساعت دقیق خبر, ارائه نوع مطلب, نمایش منابع خبر,

جایگاه عکس برای هر مطلب, نمایش نویسنده مطلب, نمایش دیدگاه ها و … باشد.

قالب سایت های خبری:
قالب طراحی سایت خبری معمولا نسبت به دیگر قالب ها سایت ها به دلیل جنبه و بیچارگی آگاهی رسانی

خود شلوغ تر هستندو مطالب اکثریت در آن یکتا به کاربران ارائه می گردد. معمولا در صفحه بندی

سایت های خبری می بایستبخش های واپسین تازه ها و مطالبی که کاربران به آن معمولا احتیاج دارند مانند نرخ

قیمت ها و غیره نمایش داده شوند.سایت های خبری معمولا به صورت سه ستونه و یا چهار ستونه طراحی می گردند

تا بتوانند بیشترین مطالب را در آن واحد به کاربر ارائه نمایند.قبل از طراحی قالب سایت خبری خویش بهتر است

مطالبی که هدف دارید در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود را به همراهاولویت آنها به طراح خویش اعلام نمایید

تا طراح قالب تارنما را با پروا با میزان مطالب درخواستی شما طراحی نماید.

اخبار روز
طراحی سایت های خبری سرشناس جهان:
اغلب جراید و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر

ابزارهای رسانه ای خوددارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند الی بتوانند هواداران خود را اغلب تحت

پوشش خبری قرار دهند ونیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند.

این مساله اهمیت و جایگاه اخص طراحی وب سایت خبری را بیشتر پدیدار می سازد

چگونه می‌توانیم با داشتن وبسایت خبری درآمدزایی کنیم؟
امروزه درآمد های اینترنتی بسیار زیاد شده است که این فرمایش باعث شده اکثر کسان به سمت ساخت

کسب و کار اینترنتی و داشتن یک وبسایت برای جذب درامد بیشتر سوق پیدا کنند.شما که علاقه مند به

ساخت طراحی سایت خبری می‌باشید می‌توانید از چندین راه درآمد های عالی داشته باشید

و از این بازار کبیر سهمی را برای خود در اختیار بگیرید.

خبری
گرفتن اعلان و تبلیغ کمپانی های خبرگذاری:
شما میتوانید با قراردادن اطلاعات عالی در وبسایت خود کاربران زیادی جذب کند و پس از جدب کاربران زیاد

با قرار دادن تبلیغات کمپانی های خبری وفروشگاه ها درامد نکوداشتن را داشته باشیدهمچنین کسانی که

طراحی سایت خبری دارند میتوانند با داشتن یک وبسایت برای خویش خدمات عالی در برگزیدن بیننده قرار دهند

و خویش را کاملا از خبرگذاری های سایر متمایز کنند که این امر باعث می‌شود که کاربران زیادی

وارد سایت شما شوند و مشتریان شما روز به روز زیاد شود و درامد شما افزایش یابد

مشاوره دادن:
مشاوره دادن احد از کارهای پر درآمد در کل عالم است که میتواند پتانسیل بسیار عالی برای کسانی که

علاقه‌مند در این گویه هستند باشد و درآمد خوبی را تجربه کنند مخصوصا کسانی که در گویه خبر تکاپو دارند.

امروزه جوانان زیادی به پیگیری خبرهای موثق هستند که شما میتوانید با مشاوره دادن به این قشر از جامعه

درآمد احسان را داشته باشید و در کناره آن سایت خویش را در معرض رویت علاقمندان به خبر قرار دهبد.

خبر
وبسایت خبری به درد چه کسانی می‌خورد؟
کسانی که پیج اینستا محترم دارند و در مقوله تازه ها یومیه کار و جنبش می‌کنند می‌توانند یک طراحی سایت خبری

برای خود داشته باشند و با فرستادن کاربران از اینستاگرام به وبسایت خود اخبار موجوددر سایت خود را

به فروش برسانند که امروزه این روش زیاد در حال افزایش است و

می‌تواند فرصت عالی برای انشار اخبارشما باشد

سپردن به شرکت های طراحی سایت پیشه ای:
در این شیوه شما به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می‌کنید که از افراد فوق حرفه ایی تشکیل شده است

که در هر گویه ای که همنشین داشته باشید میتوانند برای شما سایت طراحی کنند و تنها شما ایده خود رابه این تیم

می‌دهید و بعد از مدتی وبسایت خویش را تحویل میگیرید و لغایت مدت های این تیم وبسایتشما را پشتیبانی می‌کنند

و شما را فقط نمی‌گذارند و بهترین مزیتی که دارد نه وقت شما را می‌گیردو نه هزینه ای زیادی برای شما دارد

و میتواند با کمترین خرج یک وبسایت عالی برای خود داشته باشید.

خبری
طراحی سایت خبری اتوماتیک:
طراحی در زمانی بسیار اختصار تر از کدنویسی
هزینه به مراتب ارزان تر از دیگر شیوه ها
داشتن امکانات خیلی بسیار و باره نیاز شما
افزودن سایر امکانات در اختصار ترین زمان
سادگی کار با آن با دست کم فرهنگ و تخصص
ظاهر قشنگ و شیک باره پسند کاربران
دسترسی کاربران به تازه ها را سریع و آسان کنید:
امروزه دسترسی به واپسین اخبار روز در هر زمینه‌ای برای بسیاری از کسان مهم بوده و بیننده اینترنتی ترجیح

می‌دهد که خبر را در لحظه دریافت کند؛ این جستار مایه می‌شود که کاربران رغبت خاصی به وب سایت‌های

خبری داشته باشند. به همین دلیل است که وب سایت خبری به‌عنوان یگانه از متدوال‌ترین و پربازدیدترین وب

سایت‌ها برای عموم مردم است. طراحی تارنما خبری حرفه‌ای باعث می‌شود تا در جستجوگرهای اینترنت

با موضوعات مختلف، تارنما شما در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تاثیرگذاری

را در بین مخاطبان پیدا کند.در طراحی وب سایت خبری استاندارهای ویژه‌ای را باید رعایت کرد لغایت در طول راه کار

بتوانید یک سیستم جامع خبری درون سازمانی با امکان رهگیری همگی فعالیت‌های کاربران خود، در ساحل نمایش

کارآمد برای مخاطبان، طراحی سایت خبری داشته باشید.رتبۀ خوب در نتایج جست‌وجو، نشان مستقیمی در میزان بازدیدکنندگان از وب

سایت شما دارد، دنیای وب به‌این‌منظور روی سئو تارنما شما نیز پروا خاصی دارد.

سایت خبر
با افزایش اعتبار خویش در فضای آنلاین، در ذهن بازدید کنندگان ماندگار شوید:
دنیای امروز دنیای اطلاعات و تازه ها است و ما کل هر روزه آگاهی ها و اطلاعات بسیاری را از طریق وب‌سایت‌ها یا

شبکه‌های اجتماعی گرفتن می‌کنیم. فلذا طراحی سایت خبری گرد از پرطرفدارترین وب سایت‌های

موجود در فضای وب است که به ارائۀ محتوای روزانه و اطلاعات کاربردی می‌پردازد.یک تارنما خبرگزاری

معتبر و پرکار باید با آخرین تکنولوژی‌های روز طراحی وب قبل برود. سرعت بارگذاری وب سایت از مهم‌ترین

عوامل در پیشرفتو محبوبیت هرگونه وب سایتی است که در وب سایت‌های خبری اهمیت بیشتری دارد. در

طراحی تارنما خبری باید همواره به سهولت دسترسی کاربران به مطالب پروا کنیم.مهم‌ترین خاصیت در

این وب سایت‌ها توانایی نمایش صحیح مطالب و تازه ها در دسته‌بندی‌های منظم و پیوسته است. طراحی وب

سایت خبری حرفه‌ای واختصاصی، پاسخگوی همگی نیازهای پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها

خواهد بود تا حضوریمؤثر در فضای مجازی داشته باشند. در ضمن گام نخست در جهت اعتمادسازی مخاطبان است

و در ادامۀ مسیربا افزایش اعتبار خویش در فضای مجازی، در ذهن بازدیدکنندگان و کاربران آنلاین ماندگار خواهند شد.

نخستین گام در رسیدن به صفحات اول گوگل و جذب کاربر بیشتر را مطمئن بردارید:
خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و مجلات هر کشور، با منظور داشتن مخاطبان اینترنتی برای خویش و با توجه به اینکه استفاده

از اینترنت برای هر فعالیتی در بین مردم دانشمند افزایش پیدا کرده است، اقدام به طراحی وب سایت خبری برای خود

می‌کنند. طراحی این نوع وب سایت‌ها جزو تخصصی‌ترینِ طراح‌‎ها است. تمام پروسۀ طراحی از گونه طراحی گرفته

تا سئو، سرعت و گرافیک؛ مخصوص وب سایت‌های خبری است. از جمله مواردی که در طراحی وب سایت‌های

خبری باید رعایت شود قرارگیری مناسب اخبار و دسته‌ها، سرعت بارگزاری بالا و بهینه‌سازی حرفه‌ای است که

کاربران را به‎‌درستی به هدفشان هدایت کند.از آنجا که بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جست و جو به اخبار

دست می‌یابند، سئو و بهینه‌سازی وب سایت از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ چراکه در غیر این صورت موفقیتی

نخواهد داشت. پس باید دقت داشته باشیم که در طراحی سایت خبری اصول صحیح سئو را نیز پیاده‌سازی کنیم.

وب سایت خبری
گروه مهندسی سه سوت وب:
این اطمینان را به شما می دهدتا طراحی وب سایت خبری شما را کاملا چیره دست و مطابق با دربایستن شما

و آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد.اگر نیاز به مشاوره داریدحتما بدون معطلی با ما تماس بگیرید

حتی اگر هدف واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

“گروه مهندسی سه سوت وب“

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – سیستم‌عامل مک و کامپیوترهای مک هم مانند بسیاری دیگر از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی دچار مشکلاتی از جمله افت سرعت می‌شوند.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان سرعت سیستم‌عامل مک را افزایش داد. در این مطلب چند روش کاربردی را که برای افزایش سرعت سیستم‌عامل کاربرد دارند آموزش خواهیم داد.

معمولاً دلایل زیادی وجود دارد که باعث کاهش و افت سرعت سیستم‌عامل مک خواهد شد. برای مثال پر شدن حافظه، باز ماندن اپلیکیشن‌های بسیار زیاد و برخی از موارد دیگر که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی افت سرعت سیستم‌عامل مک هستند.

خالی کردن فضای حافظه در سیستم‌عامل مک

یکی از راهکارهایی که به افزایش سرعت سیستم‌عامل و همچنین عملکرد بهینه سخت‌افزارهای کامپیوتر کمک می‌کند، خالی کردن و آزاد سازی حافظه است. هرچه حافظه و SSD کامپیوتر بیشتر پر شده باشد سرعت سیستم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. برای این کار بهتر است ابتدا فایل‌ها، پوشه‌ها و اپلیکیشن‌های غیر ضروری را از روی حافظه پاک کنید تا فضای آن آزاد شود.

برای این کار ابتدا روی لوگو اپل که در گوشه سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد کلیک کنید، از منوی باز شده روی گزینه About this Mac کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید که کدام برنامه‌ها فضای بیشتری از حافظه را اشغال کرده‌اند.  

سیستم‌عامل مک روی گزینه Manage کلیک کنید و سپس روی گزینه Optimize Storage کلیک کنید. از طرفی باید سطل بازیابی خود را نیز خالی کنید. بسیاری از موارد ممکن است فایل‌های بزرگی روی حافظه خود داشته باشید که فضای زیادی را روی حافظه اشغال کرده‌اند و باید از شر آن‌ها خلاص شوید.

آیتم‌های مربوط به لاگین را در سیستم‌عامل مک غیرفعال کنید

اگر زمان زیادی برای بوت شدن و بالا آمدن سیستم‌عامل مک در کامپیوترهای مک صرف می‌شود باید حتماً لاگین‌های غیر ضروی روی سیستم‌عامل مک را غیرفعال کنید. برای مثال شما می‌توانید لاگین به سرویس‌های ابری در سیستم‌عامل را غیرفعال کنید.

سیستم‌عامل مک برای غیرفعال کردن لاگین‌ها ابتدا روی لوگوی اپل در گوشه سمت چپ تصویر کلیک کنید، گزینه System Preferences را انتخاب کنید و از منوی باز شده روی گزینه Users and Groups کلیک کنید. در داخل ویندوز روی برگه Login Items کلیک کنید و ببینید کدام گزینه‌ها غیرفعال هستند. هر کدام از اپلیکیشن‌هایی که فعال باشند، زمانی که کامپیوتر شما روشن می‌شود شروع به فعالیت خواهند کرد. هرچه تعداد این اپلیکیشن‌ها بیشتر باشد، سرعت بالا آمدن سیستم‌عامل می‌تواند کمتر شود. به همین دلیل بهتر است اجرا شدن و لاگین شدن اپلیکیشن‌هایی را که نیازی به آن‌ها ندارید و نمی‌خواهید در ابتدای بوت شدن سیستم‌عامل فعال شوند، غیرفعال کنید.

اجرای برنامه Disk Permissions

وقت روی سیستم‌عامل مک اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب می‌کنید، یکسری اجازه‌های دسترسی برای هر کاربری که روی سیستم‌عامل ثبت شده است ایجاد می‌شود. این اجازه‌های دسترسی بر اثر مرور زمان آسیب می‌بینند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت سیستم‌عامل می‌شوند. خوشبختانه برطرف کردن این مشکلات بسیار ساده و آسان است.

افزایش سرعتبرای این کار ابتدا اپلیکیشن Finder را باز کنید، روی فولدر Applications کلیک کنید و سپس پوشه Utilities را پیدا کنید. در داخل این پوشه گزینه Disk Utility را انتخاب کنید. به محض اینکه اپلیکیشن باز شد ابتدا هارد خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه First Aid کلیک کنید. توجه داشته باشید که اجرا این مرحله از تعمیر و برطرف کردن مشکلات هارد باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شود پس بهتر است زمان اجرای این فرآیند از سیستم خود استفاده نکنید.

ریست کردن و آپدیت کردن سیستم‌عامل

یکی دیگر از کارهایی که برای افزایش سرعت سیستم‌عامل مک می‌توانید انجام دهید، ریست کردن و به روز رسانی سیستم‌عامل است.

افزایش سرعتدر برخی از موارد ریست کردن کامپیوتر از جمله مک و سیستم‌عامل مک باعث می‌شود که برنامه‌هایی که در پس زمینه در حال اجرا شدن هستند و ممکن است حافظه کامپیوتر را اشغال کرده باشند بسته خواهند شد و در نتیجه سرعت سیستم‌عامل افزایش خواهد یافت. این روش یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای افزایش سرعت سیستم‌عامل مک است. همچنین شما می‌توانید با به روز رسانی سیستم‌عامل سرعت آن را افزایش دهید. این کار باعث می‌شود که مشکلاتی سیستم‌عامل که باعث افت سرعت آن شده است برطرف شود.

 منبع:

https://click.ir/1399/11/13/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – «حذف قیمت‌ها از آگهی‌های اینترنتی ایده‌ای بود که جز مزاحمت و رنج برای مردم فایده دیگری نداشت.» حالا می‌توانیم این جمله را بدون ذره‌ای تردید بگوییم! ۸ ماه پس از شروع استراتژی اشتباه حذف قیمت آگهی‌های اینترنتی مسکن و خودرو در تهران و چند شهر دیگر، از دو هفته پیش دوباره قیمت‌ها به پلتفرم‌ها و سایت‌های اینترنتی برگشته است.

علاوه بر نتایج مشهود نظرسنجی‌های اینترنتی و اعلام رضایت مردم از این اتفاق، آنالیز نتایج و تحولاتی که در همین دو هفته رخ داده نشان می‌دهد تا چه حد با یک اتفاق ساده برگشت قیمت‌ها، در وقت و انرژی و هزینه کاربران صرفه‌جویی شده است.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

۸ ماه ضرر به تهرانی ها

در مقطعی که عبارت «توافقی» جایگزین قیمت مندرج در آگهی‌های ملک و خودرو شده بود، خریداران مجبور بودند برای یک استعلام قیمت ساده با آگهی‌دهنده مستقیما تماس بگیرند و مکالمه کنند. یک هزینه اضافه غیرضروری، به ضرر مردم و به سود اپراتورهای موبایل! در این دو هفته اما اوضاع به سود مردم تغییر کرده است. آمارهای سایت دیوار نشان می‌دهد تعداد کل تماس‌های غیرتکراری روزانه در تهران و در آگهی‌های مربوط به فروش مسکن از ۱۰۱ هزار تماس به ۸۳ هزار تماس کاهش پیدا کرده است؛ یعنی در همین فاصله کوتاه ۱۸ درصد از تعداد تماس‌ها کاسته شده. حالا اگر مدت زمان هر تماس را یک دقیقه در نظر بگیریم، یعنی در همین بازه زمانی ۳۰۵ ساعت در روز در زمان کاربران تهرانی صرفه جویی شده است. به عبارت دیگر در طول این ۸ ماه که قیمت‌ها حذف شده بود ۷۵ هزار ساعت از زمان اهالی پایتخت به هدر رفته است.

سود میلیاردی اپراتورهای موبایل

حالا ۷۵ هزار ساعت مکالمه تلفنی معادل چه مبلغی است؟ اگر تعرفه هر دقیقه مکالمه با موبایل را ۶۰ تومان هم در نظر بگیریم (در بعضی اپراتورها بیشتر است) یعنی در این ۸ ماه ۲۷۰ میلیون تومان به جیب تهرانی‌ها ضرر وارد شده و این پول طبعا عاید اپراتورهای موبایل شده است.
در مورد آگهی‌های خودرو هم وضع به همین منوال است. تعداد کل تماس غیرتکراری برای آگهی‌های خودرو در کل کشور با ۳۷ درصد کاهش در همین دو هفته از یک میلیون و ۷۶۰ هزار تماس در روز به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تماس رسیده است. اینجا هم یعنی روزانه حداقل ۱۱ هزار ساعت صرفه‌جویی در زمان مردم صورت گرفته و این عدد را اگر در ۸ ماه ضرب کنیم به رقم سرسام آوری می‌رسیم؛ ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ساعت و به عبارتی ۱۰۸ هزار شبانه روز یا ۲۹۵ سال! قسمت جالب این ماجرا هم محاسبه سود اپراتورها از این شرایط است. ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ساعت تماس یک دقیقه‌ای یعنی ۹ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان. این عدد منهای پیامک‌های رد و بدل شده برای استعلام قیمت است.

تحول آمار بازدیدها

حالا از کجا مطمئن باشیم که این کاهش تماس با افراد آگهی‌دهنده به علت رکود و افت تقاضا در بازار نیست؟ پاسخ این سوال را می‌توانیم با استناد آمار بازدیدکنندگان آگهی‌های اینترنتی بدهیم. در این دو هفته تعداد کل بازدیدهای غیرتکراری آگهی‌های مسکن در تهران با افزایش ۶۲ درصدی از یک میلیون و ۸۰۰ هزار به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بازدید رسیده است. در مورد آگهی‌های خودرو هم تعداد کل بازدیدهای غیرتکراری با افزایش ۶۸ درصدی همراه شده و از حدود ۱۷ میلیون بازدید به عدد ۲۹ میلیون رسیده. بنابراین علی‌رغم افزایش چشمگیر آگهی‌های اینترنتی از تعداد تماس کاسته شده است. شاید اگر قرار بود تعداد بازدیدها مثل سابق باشد تعداد تماس به مراتب از این رقم فعلی هم پایین‌تر می‌شد. همین چند عدد و رقم ساده ثابت می‌کند که چرا در دو هفته اخیر و در همه نظرسنجی‌ها مردم از بازگشت قیمت به آگهی‌های اینترنتی ابراز رضایت کرده‌اند.

 


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مردم یا چیزی را جستجو می‌کنند یا خیر. اگر راستی را بخواهید، شغل زیادی دراین‌باره از شما ساخته نیست. برای مثال، شما چند وقت به چند وقت مسابقات جام قهرمانی را جستجو می‌کنید؟ خیلی جستجو نمی‌کنید درست است؟ چه بسا فقط در ماهی که این رخداد برگزار می‌شود و یک یا دو هفته پیش از آن جستجو انجام می‌دهید.
شما می‌توانید واژه کلیدی مانند را در گوگل ترندز جستجو کنید و می‌توانید به‌سرعت ببینید که حرف ما کاملاً صحیح است. ملت تمامی جستجوی مانند را در هفته‌‌های جاری این اتفاق اتمام داده‌اند و سپس در باقی سال اصلاً جستجویی در باره آن انجام نداده‌اند. مشخصاً، رشد یک کسب‌وکار فقط با ترافیک ارگانیک زیاد کار دشواری است وقتی‌که کلمه کلیدی اولیه شما تنها در یک فصل سال توجه‌ها را جلب می‌کند. به‌جای آن، بهترین واژه ها کلیدی و برند‌ها توجه‌ها را به خویش جلب می‌کنند. جستجو‌ها برای آن واژه ها کلیدی ممکن است در طول سال افزایش یا کاهش یابد مخصوصاً اگر منوط به فصل باشد اما در غیر این صورت باید مایه ایجاد علاقه دائمی شود.
این مسئله دلیل پشت این قضیه است که چرا شما در آخر وارد چشم وهمچشمی با واژه ها کلیدی مشابهی چه به‌صورت ارگانیگ و چه به‌صورت پولی می‌شوید.
اما چه می‌شود اگر راه دیگری وجود داشته باشد؟
چه می‌شد اگر شما می‌‌توانستید برای یک جستجوی جدید، برپایی دربایستن کنید و ۱۰۰ درصد بازار را به خود گزین کردن دهید؟ (زیرا در این حالت هیچ شخص دیگری آن را قصد قرار نداده است)
در این نوشتار هدف داریم نحوه بهبود سئو در اینستاگرام و به‌تبع آن افزایش رتبه اینستاگرام را با هم رسیدگی کنیم بدون آن‌که در باره یک کلمه کلیدی یا ساخت لینک نگران باشیم.

افزایش رتبه اینستاگرام
قدم اول: یک برند با سبک زندگی بسازید
شما ممکن است از پیش بدانید که ۷۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام مایه درگیری بهتری نسبت به تمام شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. رتبه پیج اینستاگرام
مردم عاشق مراوده، کامنت‌گذاری و اشتراک‌گذاری هستند زیرا این کار‌ها به‌نوعی اعتیاد‌آورند! اما شما شدنی است چیزی جالب را در اثناء گشت‌وگذار در پست‌ها پیدا کنید که بیشترین درگیری را در بین کاربران ایجاد کرده است و مایه افزایش رتبه اینستاگرام صاحب آن شده باشد. و در اینستاگرام این مورد، عکس‌های سبک‌ حیات هستند، تمام!
هیچ‌کسی همنشین ندارد ببیند فرآورده شما هزاران بار پست شده است ولی آن محصول را در یک سناریو حیات راستین قرار دهید و نظرات مردم را راجع به آن ببینید که سرازیر می‌شوند.
به مثال‌‌های پایین که از آزمایشی به‌دست آمده پروا کنید:
۱.نایک ۶۰ درصد پست‌‌هایش را به عکس‌های سخیف زندگی وابستگی داد.
۲. ولی تنها ۳۲ درصد عکس‌های آدیداس به تصاویر سخیف زندگی مربوط بود.

چرا این موارد مهم هستند؟ نتایج میانگین اثر داد که نایک ۸ مساوی بیشتر از آدیداس باعث درگیری کاربران شده است.

نتایج این تحقیقات کاملاً روشن هستند، درست است؟ هرچه بیشتر پست‌های سبک‌ زندگی در اینستاگرام پیمان دهید، اغلب برای شما ستیز ایجاد می‌کند. در همین زمان، اگر شما این کار را درست انجام دهید، به شما کمک می‌کند نمایش برند خود را در پروسه پیمان دهید. منظور ما از افزایش رتبه اینستاگرام این است که آگاهی از محصولی برپایی نماییم تا ملت در گوگل شما، محصولی که می‌سازید و دلیل علاقه شما به آن را ببینند. اگرچه این پیشه ارزان نیست و هیچ ضمانتی هستی ندارد که این روش پاسخ دهد.
بنابراین این رویکرد مایه اثر هالو در اینستاگرام می‌شود. مردم برادر دارند در اینستاگرام، خود واقعی را نشانه دهند و خوشبختانه احتیاج نیست برای جذب ملت تصاویری از ماشین و جامه و خانه گران‌قیمت را به نمایش بگذارید.
به‌جای آن عکس‌هایی راستین بگیرید و ببینید افزایش رتبه اینستاگرام شما به وقوع می‌پیوندد.
برای مثال، عکس‌هایی بگیرید که به عقیده آید مردم می‌خواهند در آن عکس با شما باشند. حتی دلایلی منطقی و دیتا محور برای این‌که چرا این پست‌ها در اینستاگرام پیشتاز‌ند هستی دارد. یک تحقیق نشان دیتا است که تصاویر همراه با صورت، نظر بیشتری را از محصول خالی جذب می‌کند و تحقیق دیگری اثر عدل که امروزه، اعتبار یک فاکتور بنیادین در فرمایش نمایش است.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل، در جلسه گزارش میزان درآمدهای این شرکت در اولین فصل سال مالی ۲۰۲۱ گفت که اپل علاقه زیادی به ساخت محصولاتی دارد که در آنها سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌ها همدیگر را ملاقات می‌کنند.

در جلسه یاد شده از کوک خواسته شد تا چارچوبی که اپل از آن برای ارزیابی بازارهای جدید و عرضه محصولات استفاده می‌کند را ارائه کند. البته کوک از اشاره کردن به جزئیات خودداری کرد، اما سخنانی به زبان آورد که نشان می‌دهند اپل چه مواردی را برای تصمیم گیری در مورد ساختن یک محصول در نظر می‌گیرد.

آیا منظور کوک از بازارهای بزرگ، بازار اتومبیل‌های برقی است؟

کوک در بخشی از سخنان خود گفت: «چارچوبی که ما استفاده می‌کنیم مبتنی بر این اصل است: آیا این محصولی است که ما می‌خواهیم از آن استفاده کنیم؟ آیا بازار به اندازه‌ای بزرگ است که بتوان در آن ماند؟ فرمولی وجود ندارد، ولی تمام موارد را در نظر می‌گیریم.»

کوک گفت اپل «عاشق» کار کردن روی محصولاتی است که در آنها سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌ها کنار هم می‌آیند و افزود: «ما معتقدیم که اتفاق جادویی در این تلاقی رخ می‌دهد.» کوک توضیح داد که هنوز فرصت‌های رشد برای محصولات فعلی اپل وجود دارد: «من فکر می‌کنم فرصت‌های بسیار خوبی آن بیرون هست و اگر به سبد محصولات فعلی ما نگاه کنید، ما هنوز در برخی موارد سهم نسبتاً کمی در بازارهای بسیار بزرگ داریم. ما حس می‌کنیم که محصولات و همچنین سرویس‌های ما پتانسیل موفقیت در آنها را دارند.»

با اینکه کوک حرفی در مورد اتومبیل الکتریکی نزد، برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که اپل سرگرم توسعه یک خودروی برقی خودران و همچنین نوعی هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده است. این دو محصول احتمالاً همان محصولات جدیدی هستند که کوک فکر می‌کند می‌توانند به ورود اپل به بازارهای جدید کمک کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باستان‌شناسان به تازگی موفق شدند یک دکه فروش غذای سریع دو هزار ساله در شهر پمپئی ایتالیا پیدا کنند. این دکه فروش غذا که در فرهنگ رومی به آن «ترموپولیوم» (Thermopolium) می‌گویند، جایی است که رهگذران ساکن پمپئی می‌تواستند از آن غذای خیابانی بخرند. ترموپولیوم که از نظر لغوی تشکیل شده از دو بخش Thermos به معنای گرم و Poleo به معنای «برای فروش است»، در جهان رومی بسیار محبوب بود و باستان‌شناسان حدود هشتاد مکان مشابه دیگر را نیز در همین شهر قبلا پیدا کرده بودند.

پمپئی شهری است با یافته‌هایی کمیاب از زندگی یونانی-رومی که هربار مردم را با کشفیات خود غافلگیر می‌کند و در حال حاضر پس از کولوسئوم، دومین محوطه پربازدید در ایتالیا است که در فهرست جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است و در سال گذشته حدود یک میلیون گردشگر را به خود جلب کرد.

آنچه که این ترموپولیوم را منحصر به فرد می‌کند، این است که برای نخستین‌بار است که چنین مکانی به طور کامل حفاری و کاوش می‌شود.
باستان‌شناسان این مکان را «محیطی پیچیده» توصیف کردند که« اطلاعاتی را در اختیار ما خواهد گذاشت که تاکنون در پمپئی یافت نشده‌بود.»
کشف چنین جایی آن هم به صورت کامل، علاوه‌بر اینکه چراغی بر چگونگی زندگی روزمره مردم در پمپئی می‌افکند، می‌تواند سرنخ‌هایی را هم در مورد عادات غذایی مردم در حدود دو هزار سال پیش در اختیار محققان قرار دهد.

در ته‌مانده‌های غذایی یافت شده درون ظروف بزرگ سفالی نشانه‌هایی از حلزون، ماهی، بز، خوک، اردک و... دیده می‌شود که بخشی از رژیم غذایی مردم منطقه را تشکیل می‌داد.

این دکه فروش غذا علاوه‌بر آنکه نوع خورد و خوراک ساکنان شهر را نشان می‌دهد، از نظر کیفیت بالای تزئینات در پمپئی هم اهمیت بسیاری دارد. در پیشخوان جلویی ترموپولیوم می‌توانیم دیوارنگاره‌هایی را با نقوش گوناگون، همچون خروس، دو اردک که به صورت سروته کشیده شده و آماده پخته شدن هستند، یک سگ، و یک نرئید (پریان دریایی در اساطیر یونان) را سوار بر اسب دریایی ببینیم.

«والریا آمورتی» از انسان‌شناسان محوطه پمپئی می‌گوید: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که تصاویر کشیده شده بر روی پیشخوان، غذاها و نوشیدنی‌هایی هستند که در این مکان سرو می‌شد.»

 

 

 

درون تعدادی از ظرف‌های سفالی، ترکیبیاتی از استخوان‌های خوک و ماهی نیز به چشم می‌خورد. طبق گفته باستان‌شناسان باید بررسی‌ها را در این ناحیه ادامه داد تا بتوان محتویات این ظروف را به طور دقیق شناسایی کرد.

از دیگر یافته‌های جالب این ترموپولیوم، پیدا کردن استخوان‌های یک موش داخل یکی از ظروف سفالی است که می‌تواند حاکی از وجود مواد خوراکی‌ای چون جو و دیگر حبوبات در درون ظرف باشد.

اما در این مکان، تنها به یافته‌هایی غذایی برنمی‌خوریم و تنها تزئینات آن نیست که دارای اهمیت است. بلکه، بقایای دو انسان نیز در این محوطه کشف شده است. با بررسی‌های انجام شده می‌توان سن یکی از آن دو را حدود پنجاه سال تخمین زد.

در طی حفاری‌های غیر مجاز در گذشته و فعالیت افرادی که به دنبال اشیاء گران و قیمتی بودند، اسکلت‌ها در مواردی جابه‌جا و دستکاری شده‌اند و دست‌نخورده باقی نمانده‌اند.

 

 

 

باستان‌شناسان اذعان دارند که در آینده و با انجام کاوش‌ها و آزمایش‌های بیشتر بر روی مواد به دست آمده، می‌توان عادات غذایی مردم پمپئی و نوع غذای سرو شده در این ترموپولیوم را تشخیص داد. طبق گفته سرپرست کاوش محوطه این مکان «سندی شگفت‌انگیز از رژیم غذایی مدیترانه است.»

حفاری‌ها در پمپئی از قرن هجده و در سال 1748 آغاز شد. تا الان حدود دو سوم محوطه پمپئی کاوش شده است و باستان‌شناسان و تاریخ‌دانان توانسته‌اند اطلاعات زیادی را در مورد ساکنان این محوطه، همچون نحوه زندگی آنان، نوع و سبک پوشش مردمانش و عادات غذایی آن‌ها را برداشت و استنباط کنند.

اما از نقاط قوت کاوش اخیر در این شهر، استفاده باستان‌شناسان و انسان‌شناسان از تکنولوژی‌های نوین است که منجر می‌شود تا مواد یافت شده از همه جهت مورد بررسی قرار گیرند و تحلیل‌های گوناگونی بر روی آن‌ها انجام شود. همچنین این کشفیات با پیگیری محققانی با تخصص‌های متفاوت در حوزه‌هایی چون، گیاه‌باستان‌شناسی، جانورباستان‌شناسی، انسان‌شناسی، آتشفشان‌شناسی و... مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

 

 

پمپئی در 23 کیلومتری جنوب شرق شهر ناپل ایتالیا قرار دارد و تقریبا 13000 سکنه داشت تا اینکه حدود دو هزار سال پیش و در سال 79 بعد از میلاد مسیح، با انفجار کوه آتشفشان وزوو زندگی انسانی در آن به پایان رسید و این شهر زیر لایه‌ای از گدازه‌ها و خاکستر مدفون شد.

البته همین خاکسترها درنهایت باعث شد تا بسیاری از یافته‌های پمپئی سالم بماند و به طور کامل از بین نرود و آن را تبدیل به منبعی غنی برای مطالعات باستان‌شناختی ساخت.

 

 

 

امسال بازدید از این محوطه به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان‌پذیر نبود. اما حفاری‌های باستان‌شناسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشت و باستان‌شناسان امیدوار هستند تا ماه مارس کاوش ترموپولیوم را به پایان برسانند و بتوانند این مکان را تا عید پاک به روی عموم بازگشایی کنند.

 
 منبع:
https://digiato.com/article/2021/01/31/%da%a9%d8%b4%d9%81-%d8%af%da%a9%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ba%d8%b0%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae/


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سلام . به احد سایر از مقالات گروه VoiPing خوش آمدید . در این تقدیر شرکت آوش نت از سری مقالات کاربردی ویپ می‌خواهیم به بررسی روش تخمین خرج تاسیس ویپ در یک سازمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار‌ و نحوه تفریق هزینه‌های تلفنی سازمان به کمک سیستم‌های تلفنی VOIP بپردازیم .

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در کمر بستن کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان گرد از نیاز‌های اصلی یک کسب و کار کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم برآورد دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، اولین قدمی است که باید برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . بعد برای آشنایی با نحوه تخمین و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک شرکت با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در کاهش خرج راه اندازی ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج راه اندازی VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی گونه ها مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به صورت کاملا مجزا راه اندازی شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین امر یگانه از دلایلی است که موجب می‌شود خرج تاسیس ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ تفریق یابد .‌ ما قبلا در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هند سال هاست به فکر ممنوع کردن ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز است. اواسط سال ۲۰۱۹ پنلی در دولت هند ایده ممنوع کردن تمام رمزارزهای غیرمتمرکز را مطرح کرد و خواستار حبس تا ۱۰ سال و جریمه‌های سنگین برای متخلفان حوزه ارزهای دیجیتال شد. این پنل از دولت خواست تا به فکر معرفی یک ارز دیجیتال رسمی با عملکرد اسکناس باشد که توسط بانک مرکزی هندوستان عرضه می‌شود.

سال ۲۰۱۸ بانک مرکزی هند به مؤسسات مالی این کشور دستور داد تا هرگونه رابطه با افراد یا کسب و کارهای فعال در حوزه ارزهای مجازی مثل بیت کوین را ظرف سه ماه قطع کنند. البته دیوان عالی هند مارس ۲۰۲۰ به بانک‌ها اجازه مدیریت تراکنش‌های رمزارز مربوط به صرافی‌ها و تبادل کنندگان را داد و محدودیت بانک مرکزی که ضربه بزرگی به صنعت رمزارز وارد کرده بود را برداشت.

کشورهای مختلف از جمله چین، ایالات متحده، کانادا و سوئد به دنبال قانونمند کردن ارزهای دیجیتال هستند اما هیچ کدام از اقتصادهای بزرگ دنیا مثل هند اقدامی برای ممنوع کردن مالکیت پول‌های مجازی انجام نداده اند، هر چند که نگرانی‌هایی در رابطه با سوءاستفاده از داده‌های مشتریان و تأثیر احتمالی آن بر سیستم مالی بوجود آمده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شاید شما هم عبارت بها پباده سازی پست اینستاگرام را در وب چشم باشید. امروزه اشخاص با هر سطحی در جامعه دارنده دست کم یک حساب کاربری اینستاگرام می‌باشند. به همین ادله هر کسب‌و‌کاری می‌‌تواند استفاده کننده خویش را در‌این دور و اطراف داشته باشد. درنتیجه تبلیغات در‌این بستر با بخت برد بالا یاروهمدم میباشد.

پباده سازی پست و استوری اینستاگرام، موضوعی میباشد که می بایست برای ارتقا فروش آنلاین آیتم اعتنا قرار گیرد. آیا میدانید که به چه نوع پباده سازی برای ساخت و ساز پست اینستاگرام نیاز دارید تا بتوانید یوزرها پیج خویش را ارتقا دهید؟

چرا پباده سازی پست و استوری اینستاگرام در حق تقدم عمل‌ اینستاگرامی جای دارد؟
آیا پیرو راهی برای ارتقا فالوور می‌باشید؟ آیا همواره فروش بیشتر تولیدها و سرویس ها خویش قیمت طراحی استوری اینستاگرام از روش اینستاگرام برایتان امید بوده میباشد؟
هنگامی حساب اینستاگرام شما دارنده مورد کاری مشخصی میباشد و درباره ی ساخت و ساز محتوا نیز غالب فعالیت کرده‌اید، ولی پباده سازی جذابی ندارید، یوزرها شما به مشتری تبدیل نخواهند شد. برای این‌فعالیت، شما نیاز به پباده سازی پست اینستاگرام به طور رشته‌ای دارید.

چون اینستاگرام بر شالوده جذابیت‌های ظاهری کار می‌نماید و پباده سازی تخصصی پست و استوری اینستاگرام در جلب حیث فالوورها بسیار اثرگذار میباشد. در واقع پست اینستاگرام ویترین پیج شما هست و در صورتیکه این قسمت ظاهری نامناسب و نا مرتب داشته باشد، هیچ مشتری به دکان شما وارد نخواهد شد.

خصوصا برای کسب‌وکارهایی مثل ساخت‌و‌ساز و فروش پوشاک، اکسسوری‌های فردی، سرویس ها بی واسطه به استفاده کننده، صنعت های غذایی، رستوران‌ها و کافه‌دارها، مرکزها تفریحی، سایت‌های خدماتی، اسباب آرایشی و بهداشتی، اسباب و اثاث ورزشی، تکثیر خبر ها و مورد ها شبیه تبلیغات قادر است سبب ارتقاء فروش گردد.


:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پردازنده‌های نسل یازدهمی کلاس دسکتاپ اینتل که هنوز به‌صورت رسمی معرفی و عرضه نشده‌اند، در چند بنچمارک اولیه توانسته‌اند مدل‌های نسل دهمی را شکست بدهند و رقابت بسیار خوبی با رقبا به‌ راه بیاندازند. طبق شواهد اولیه، پردازنده‌های جدید نسل یازدهمی اینتل پتانسیل زیادی برای محبوب شدن در بازار دارند.

خبرگزاری تک‌اسپات می‌نویسد در چند روز اخیر، پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core i9-11900K، Intel Core i7-11700K و Intel Core i5-11500 در گیک بنچ (Geekbench) حضور پیدا کرده‌اند و موفق به کسب امتیاز بسیار خوبی در بخش تک هسته‌ای شده‌اند.

جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دار اینتل یعنی Core i9-11900K که براساس اطلاعات رسمی، قرار است بهبود محسوسی از لحاظ IPC (دستورالعمل بر سیکل کلاک) تجربه کند، نشان داده است که قدرت پردازشی زیادی دارد. فعلا سخت است با اطمینان بگوییم؛ اما به ‌نظر می‌رسد پردازنده‌ی پرچم‌دار 11900K تنها توسط پردازنده‌هایی شکست می‌خورد که مبتنی ‌بر سیستم‌عامل متفاوت هستند یا به‌شدت اورکلاک شده‌اند. 

براساس بررسی‌ها، پردازنده‌ی AMD Ryzen 9 5950X به‌طور معمول در آزمایش تک هسته‌ای گیک بنچ به امتیاز ۱۶۸۲ دست پیدا می‌کند و پردازنده‌ی نسل دهمی 10900K به امتیاز ۱۴۰۲ می‌رسد. ظاهرا پردازنده‌ی نسل یازدهمی 11900K موفق ‌به کسب امتیاز تک هسته‌‌ای ۱۸۹۲ شده است؛ یعنی ۳۵ درصد جهش نسلی و ۱۲ درصد قدرت بیشتر از پردازنده‌ی AMD Ryzen R9 5950X.

چهار بنچمارک ثبت‌شده برای 11700K نشان می‌دهند این پردازنده امتیاز تک هسته‌ای ۱۸۱۰ کسب کرده است و این یعنی با اختلافی اندک بعد از 11900K قرار می‌گیرد. همان‌طور که قبلا اعلام شده است، پردازنده‌های مورد انتظار Core i7 و Core i9 اینتل قرار است مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی باشند؛ به‌همین دلیل نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در بخش چند هسته‌ای عملکرد بسیار درخشانی نشان بدهند. با همه‌ی این‌ها امتیاز چند هسته‌ای Intel Core i9-11900K و Intel Core i7-11700K با درنظرگرفتن تعداد هسته‌هایشان، خوب است. 

11900K امتیاز ۱۰,۹۳۴ در بخش چند هسته‌ای کسب کرد؛ از طرفی امتیاز 11700K از ۱۰,۶۳۹ تا ۱۱,۲۸۷ متغیر است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 5800X ای ام دی که امتیاز ۱۰,۴۲۶ کسب کرده است با اختلافی اندک پایین‌تر از دو پردازنده‌ی اینتل قرار می‌گیرد. پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای 10900K دارای امتیاز ۱۰,۹۳۰ است. 

از زمانی‌که اینتل اعلام کرد قوی‌ترین پردازنده‌ی نسل یازدهمی کلاس دسکتاپ از هشت هسته استفاده می‌کند، بسیاری از کاربران نگران بودند که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 11900K عملکردی ضعیف‌تری از پردازنده‌ی نسل دهمی ۱۰ هسته‌ای 10900K نشان بدهد. خبر خوب این است که نتایج منتشرشده می‌گویند 11900K قرار است از تمامی جوانب بهتر از 10900K باشد که البته این موضوع تعجب‌برانگیز نیست؛ پردازنده‌ی پرچم‌دار نسل یازدهمی اینتل «باید» قوی‌تر از پرچم‌دار نسل دهمی باشد. البته تمام مزیت‌های اضافه‌ی 11900K ممکن است به‌ دلیل قیمت بالای پردازنده، به چشم نیاید. 

مدلی که احتمالا بیشتر در مرکز توجه خواهد بود، 11700K است. به‌ نظر می‌رسد این پردازنده‌ قرار است ارزان‌تر و سریع‌تر از 10900K باشد. به‌علاوه 11700K درمقایسه ‌با 11900K به ‌شکلی چشمگیری ‌به‌صرفه‌تر است و تقریبا قدرتی معادل آن ارائه می‌دهد. در جریان آزمایش‌های گیک بنچ پردازنده‌ی 11700K با سرعت کلاک پنج گیگاهرتز فعالیت می‌کرد که کمی از سرعت کلاک ۵٫۳ گیگاهرتزی 11900K کمتر است. اندکی اورکلاک، این موضوع را برای 11700K برطرف می‌کند. 

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایران جرثقیل با کمترین هزینه و خسارت احتمالی در وزن‌های ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، خدمات حمل ‌و ‌نقل ارائه می‌دهد.

 

ایران جرثقیل افتخار دارد که خدمات جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

چرا حمل‌و‌نقل را به ایران جرثقیل بسپاریم

ایران جرثقیل از جمله‌ی شرکت‌هایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌، بالابر و خودروبر در مدل‌ها، تناژ و ارتفاع‌های مختلف و تجهیزاتی ایمن و به‌روز، برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر حمل و جابه‌جایی انواع دستگاه‌های صنعتی، کانکس، جابه‌جایی انواع چیلرها در ارتفاعات و جابه‌جایی و حمل هرگونه وسیله یا کالا در وزن‌های ۳ الی ۱۶۰ تن را با کمترین قیمت ممکن و خسارت انجام می‌دهد.

برخی از خدمات ما

  • حمل و جابه‌جایی کانتینر و کانکس
  • بارگیری و تخلیه انواع کامیون و تریلی
  • نصب چیلر
  • تخلیه و حمل انواع دستگاه‌ها
  • حمل کالا با جک پالت
  • نصب و جابه‌جایی انواع تانکر
  • نصب تجهیزات ساختمانی
  • جابه‌جایی انواع خودرو
  • و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل، بالابر و خودروبر...

اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر با کمترین قیمت ممکن

ایران جرثقیل برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز هرگونه جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل یا اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر را با پایین‌ترین قیمت و به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

زمینه‌های فعالیت ما

ایران جرثقیل با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در عرصه‌های اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و یدک‌کش به تمام مشتریان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند. ایران جرثقیل دارای جرثقیل کفی، جرثقیل کارگاهی و جرثقیل بالابر است که تمامی نیازهای مشتریان عزیز در این زمینه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف می‌شود.

عقد قرارداد با شرکت‌ها

ایران جرثقیل آماده عقد هرگونه قرارداد ساعتی، روزانه، ماهانه یا سالانه با شرکت‌های خصوصی و دولتی، همراه‌ با تخفیف ویژه است.

ایران جرثقیل

ایران جرثقیل افتخار این را دارد که جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ممکن انجام دهد. در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل سبک و سنگین، اجاره خودروبر یا اجاره بالابر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با مشاوره نوع مناسب جرثقیل، خودروبر یا بالابر را برای اجاره انتخاب کنید.

حمل و جابه‌جایی خود را به ما بسپارید

برای راحت‌تر شدن اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و تسریع در روند انجام کار، ما به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم. اگر حجم کاری شما کم است یا نیازی به اجاره ندارید، می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به‌راحتی جابه‌جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367342-iranjarsaghil-derrick-rent/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک سنجه مهم برای ارزیابی بها مدیریت سایت عمومی و یا تخصصی بودن آن است. هزینه مدیریت سایت قصد از این دسته بندی کاربران آن سایت است. بر این اساس میزان پیچیدگی درونمایه حساب شده می شود.

به طور نمونه وبسایت یک سوپر مارکت آنلاین عمومی است. چرا که مخاطبان آن عموم ملت هستند. کل مردم از کارگر لغایت دکتر و مهندس و… می توانند از این وبسایت کاربرد کنند. همچنین توضیحات و مشخصات کلی محصولات با جستجوی اندکی قابل استخراج است.

وبسایت یک کمپانی ارائه کالاهای پزشکی نیز تخصصی محسوب می شود. زیرا پزشکان احصاییه محدودی از همه جامعه آماری دنیا هستند. بدیهی است که کالاهای پزشکی توسط کل کسان خریداری نمی شود. همچنین اطلاعات و محتوایی که برای این وبسایت درج می شود کاملا تخصصی است.

بدیهی است که بها مدیریت سایت تخصصی از عمومی اغلب است. افرادی که در این زمینه کار و جنبش می کنند باید در مورد محصولات اطلاعات فنی داشته باشند. پس یا باید در این زمینه کارآزموده باشند و یا آموزش هایی دیده باشند. در ضمن فردی متخصص نیز می تواند اطلاعاتی که بدست سایرین استخراج می شود را از بعید مدیریت نماید.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امنیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز انسان‌ است. هنگامی که صحبت از امنیت می‌شود، دنیای واقعی و مجازی با یکدیگر تفاوتی ندارند. همه‌ی انسان‌ها در زندگی خود نیازمند این مسئله هستند. در دنیای مجازی یکی از ساده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین فاکتورهای ایمن بودن، داشتن رمز عبور مناسب است. با وجود اصرار مکرر شرکت‌های فناوری بر داشتن گذرواژه‌های قدرتمند، هنوز افرادی هستند که از نمونه‌های ساده و قابل تشخیص استفاده می‌کنند.

اما داشتن رمز عبور قدرتمند تنها گام اول در این زمینه است. حتی اگر از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور استفاده و احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید، باز هم ممکن است اطلاعات ورود شما فاش شود. تاکنون بارها داده‌های کاربران به دلیل سهل‌انگاری شرکت‌های بزرگ فاش شده است و شاید رمز عبور یکی از حساب‌های شما نیز در خطر باشد. مایکروسافت با اقدام اخیر خود سعی کرده است امنیت گذرواژه‌های کاربران را چند برابر کند.

براساس گزارش Engadget، مایکروسافت در آستانه‌ی معرفی قابلیت Password Monitor است که کاربران می‌توانند از طریق فعال‌سازی آن در مرورگر Edge، امنیت رمزهای خود را بررسی کنند. پس از اینکه این قابلیت فعال شود،‌ مرورگر به‌صورت خودکار امنیت گذرواژه‌های تعریف‌شده را بررسی می‌کند و اگر هر کدام از آن‌ها به شیوه‌های مختلف در خطر قرار بگیرد، با ارسال پیام به کاربر هشدار می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید هرگونه آسیب احتمالی را به حداقل برسانید؛ به‌ویژه اگر از یک رمز عبور برای حساب‌های مختلف استفاده کرده باشید.

این قابلیت مورد امنیتی جدیدی نیست و مایکروسافت صرفا برای اینکه از دیگر مرورگرها عقب نماند آن را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. چندی پیش فایرفاکس و کروم قابلیتی مشابه به مرورگرهای خود اضافه کردند. توسعه‌دهندگان این دو مرورگر ، قابلیت امنیتی مذکور را از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور مانند 1Password و LastPass تقلید کرده‌اند. Microsoft Edge جزو محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مرورگر‌ها نیست؛ اما کاربران خاص خود را دارد. زمانی‌که مایکروسافت اینترنت اکسپلورر را برای همیشه با اج عوض کرد، انتظار موفقیت بسیار زیادی داشت؛ اما رقبای این شرکت موفق‌تر عمل کرده‌اند. 

مایکروسافت تغییر کوچکی در این ویژگی امنیتی اضافه کرده است که کمی آن را از دیگر گزینه‌ها متمایز می‌کند. آنچه Password Monitor مایکروسافت را جذاب‌تر می‌کند این است که در مرورگر اج از یک نسخه نسبتا جدید به نام رمزگذاری همومورفیک استفاده می‌شود. با این روش، مایکروسافت به کاربران خود اطمینان می‌دهد که هیچ کس در این شرکت یا هر مکان دیگری نمی‌تواند رمزهای عبور آن‌ها را پیدا کند. یکی از راه‌های محافظت این الگوریتم از داده‌ها این است که به کامپیوتر اجازه می‌دهد بدون رمزگشایی اطلاعات با آن تعامل کند. ویژگی Password Monitor توانایی کار کردن با دستگاه‌های مختلف دارد که از آن‌ جمله می‌توان به رایانه‌هایی با پردازنده نسبتا قدیمی اشاره کرد.

ذات این ویژگی امنیتی در هر سه مرورگر یکسان است؛ اما مایکروسافت سعی کرده با تغییر بعضی از قسمت‌های آن نمونه‌ی بهتری به کاربران خود ارائه بدهد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/security/367233-microsoft-edge-password-monitor/



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فناوری همیشه در حال پیشرفت است و دستگاه‌هایی که روزی از بهترین مدل‌ها بودند، با آمدن نسخه‌های پیشرفته‌تر به دست فراموشی سپرده می‌شوند. این مسئله در دنیای دوربین‌های حرفه‌ای نیز صدق می‌کند؛ زیرا طراحان و توسعه‌دهندگان همیشه به فکر بهتر کردن وضعیت آن‌ها هستند. دوربین‌های ابتدایی که سالیان پیش ساخته شدند، با مدل‌های کنونی که می‌توانند تصاویر شگفت‌انگیزی ثبت کنند قابل مقایسه نیستند. این پیشرفت‌ را مدیون عطش سیری ناپذیر انسان برای رسیدن به کمال هستیم. اگر این ویژگی وجود نداشت؛ بسیاری از وسایل در همان حالت ابتدایی باقی می‌ماندند.

مدتی است که دوربین‌های بدون آینه وارد بازار شده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. در ابتدای مسیر این محصول، افراد بیشتر به دلیل سبک‌تر بودن دوربین سراغ آن می‌رفتند و اعتقادی به برتری مدل بدون آینه بر DSLR نداشتند. اما رفته‌رفته دید مردم به دوربین‌ بدون آینه تغییر کرد؛ زیرا می‌توانستند بعضی از برتری‌های آن‌ها را حس کنند. 

در مقاله PetaPixel، نکات مثبت دوربین‌های بدون آینه بررسی و با مدل‌های دیگر مقایسه شده‌اند. بعضی از افرادی که مدتی از این نوع دوربین استفاده می‌کردند، متوجه شدند که چندین ویژگی برتر ‌نسبت به تمام مدل‌های دیگر (دیجیتال و آنالوگ) دارند. دوربین‌های DSLR قابلیت‌های فوق‌‌العاده‌ای دارند؛ اما شاید زمان آن رسیده است که گزینه‌های بهتر و قوی‌تر جای آن‌‌ها را بگیرند.

وزن کمتر

یکی از ویژگی‌های اصلی و کلیدی این محصول، سبک بودن آن است. تجربه ثابت کرده که دوربین‌های بدون آینه بسیار سبک‌تر از مدل‌های دیگر هستند. حتی در بعضی مواقع، لنز‌های این دستگاه‌ها سبک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

فرق نمی‌کند عکاس حرفه‌ای باشید که برای گذران زندگی هرروز دوربین در دست دارید یا آماتور، وزن دستگاه همیشه مسئله مهمی است. بسیاری از کاربران دوربین‌ DSLR همیشه از وزن‌ بالای آن‌ شکایت دارند. همین مسئله ممکن است در بلندمدت باعث آسیب جسمی شود. شاید اصلی‌ترین دلیل بیشتر افرادی که از دوربین‌ DSLR به بدون آینه روی آوردند، مسئله وزن باشد.

دوربین بدون آینه

یک عکاس عموما از دو دست هنگام عکس‌برداری استفاده می‌کند؛ یکی برای نگه داشتن دوربین و دیگری برای تنظیم لنز. در پایان یک روز کاری طولانی، عضلات خسته می‌شود و این بدان معنا است که کمتر می‌توانند دوربین در دست بگیرند. اکنون تصور کنید که دوربین شما دارای وزن بسیار کمتری باشد؛ این بدان معنا است که دست دیرتر خسته می‌شود و می‌توان برای مدت بیشتری به عکس‌برداری ادامه داد.

طراحان دوربین‌ بدون آینه توانسته‌اند یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که عکاس‌های بسیاری با آن‌ دست‌وپنجه نرم می‌کردند رفع کنند. با خرید این مدل دوربین می‌توانید ساعت‌های بیشتری به ثبت تصاویر جذاب مشغول باشید و کمتر خسته شوید.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/camera/367226-mirrorless-wins-over-dslr/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()