نوشته شده توسط : ساحل

سایت تک صفحه ای چیست و چه کاربردی دارد ؟
در این ویدئو آموزشی وردپرس به شما یاد می دهیم که چطور یک سایت تک صفحه ای بسازید هزینه طراحی سایت تک صفحه ای و با فهرست روی ردیف ها به راحتی جنبش کنید. بدین هدف می توانید با قرار دادن ID و CLASS به راحتی این امکان را ایجاد کنید.

در این ویدئو که بخشی از آموزش صفحه ساز ویژوال هم بکار دستگیر شده است می توانید به راحتی یک سایت تک صفحه ای طراحی کنید.

سایت های تک صفحه ای امروزه از جذابیت خاصی برخوردارند و الان با این ویدئو آموزشی با کلیات آن آشنا خواهید شد که زیاد ساده و راحت است.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پروژکتور لیزری جدید سامسونگ، سبک جدیدی از تماشای تلویزیون را به خانه‌ها می‌آورد که البته با هدف‌گیری بازار لوکس و گران‌قیمت طراحی شده است.

 

سامسونگ جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین محصول خود در بازار سرگرمی‌‌های خانگی را معرفی کرد. پروژکتور لیزری The Premiere با قابلیت نمایش تصاویر در رزولوشن 4K، محصولی خاص از شرکت کره‌ای است که در دسته‌ی پروژکتورهای با برد کوتاه قرار می‌گیرد. محصولی که کمی با برنامه‌ها و تمرکز همیشگی شرکت بر تلویزیون‌های QLED TV تفاوت دارد.

پروژکتور جدید سامسونگ در خانواده‌ی محصولات سری Lifestyle قرار می‌‌گیرد که شامل اعضای حرفه‌ای دیگر با طراحی‌های خاص همچون The Serif, The Frame, The Sero و The Terrace هم هست. این محصولات، با هدف هماهنگی هرچه بیشتر با دکوراسیون داخلی خانه طراحی می‌شوند تا تجربه‌ای خاص را برای کاربران به ارمغان بیاورند. پروژکتور The Premiere با حذف کامل فریم نمایشگر تلویزیون و عرضه‌ی محتوا با رزولوشن و کیفیت بالا، هدف طراحی را چند پله بالاتر برده است.

پروژکتور لیزری سامسونگ 4K The Premiere

محصول جدید کره‌ای‌ها در بازار پروژکتور در دسته‌ی ultra-short throw قرار می‌گیرد. سامسونگ می‌گوید می‌توان این پروژکتور را به‌صورت مستقیم روبه‌روی دیوار قرار داد که باز هم نتیجه و کیفیت قابل‌قبولی خواهد داشت. پروژکتور جدید سامسونگ همچنین یک راهکار سرگرمی همه‌کاره به شمار می‌آید. کره‌ای‌ها در محصول جدید خود از ووفرهای قدرتمند و صدای مجازی Acoustic Beam هم استفاده می‌کنند که قبلا در برخی از ساندبارهای شرکت شاهد عرضه‌ی آن‌ها بودیم. البته کاربران، امکان استفاده از سیستم صوتی فراگیر خانگی را هم در ترکیب با The Premiere دارند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362184/samsung-the-premiere-luxury-lifestyle-laser-projector-short-throw-4k-ifa/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش جدید Netmarketshare نشان می‌دهد سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و مرورگر کروم با افزایش آمار کاربران روبه‌رو شده‌اند که به‌معنای کاهش سهم رقبا خواهد بود.

 

گزارش ماه آگوست Netmarketshare منتشر شد که در بخشی از آن، اطلاعاتی از بازار سیستم‌‌های عامل و مرورگرهای کامپیوتری دراختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. ویندوز ۱۰ به‌عنوان سیستم‌عامل پرطرفدار بازار کامپیوتر شخصی باز هم با افزایش سهم بازار روبه‌رو شد و از ۵۹/۳۷ درصد ماه قبل به ۶۰/۵۷ درصد در ماه آگوست رسید. سهم ویندوز ۷ هم باتوجه‌به پایان پشتیبانی، مسیر طبیعی سقوط را در پیش گرفته است و از ۲۳/۱۱ به ۲۲/۲۱ درصد رسید. سیستم‌عامل مک 10.15 نیز افزایش سهم کمی را تجربه کرد و از ۴/۵۳ به ۵/۰۳ درصد رسید. در میان سیستم‌های عامل کامپیوتری، لینوکس تغییر چندانی را مشاهده نکرد و در همان سهم ۱/۲۹ درصدی ماه قبل باقی ماند.

سهم بازار سیستم عامل

در بخش مرورگرها، کروم اکنون ۷۰ درصد از سهم بازار را دراختیار دارد و اج، رشدی نسبی را تجربه می‌کند. سهم مایکروسافت اج از بازار در ماه گذشته از ۸/۰۷ به ۸/۵۲ درصد رسید. البته رشد اج ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد، چون مایکروسافت آن را در به‌روزرسانی جامع سیستم‌عامل هم گنجانده بود. فایرفاکس هم وضعیت خوبی ندارد و سهم بازارش از ۷/۳۶ به ۷/۱۱ درصد رسیده است.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362183/windows-10-google-chrome-rise-in-market-share/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت چیست؟ رسیدگی مفهوم طراحی سایت
پاسخ به سوال طراحی سایت چیست ساده به عقیده می رسد ، بله درست است اگر بخواهید به چهره زودگذر به این سوال استجابت دهید استجابت ساده ای خواهد داشت، در پیوستگی تعریف ویکی پدیا از طراحی وب را قرار دادیم:

طراحی سایت چیست از دیدگاه ویکی پدیا :
طراحی وب به چیرگی ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با استقرار یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خویش را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) بهره‌گیری کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، طراحی سایت گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از راه ابرپیوند. در سنجش با روش‌های دیگر، این مسیر پسین و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را مفتوح کنند.

با ترقی وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مثل جدول‌ها که اغلب برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد کاربرد نادرست، برای چیدمان‌های مخفی در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش باطل طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه دیتا (Database)، مثل زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مثل CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی امروزین با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را مفتوح هم تغییر دیتا و آن را پیشرفته تر کرده‌اند.

سایت بازتاب گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های گوناگون سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد. در ضمن با آمدن نگاره‌های حیوان و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مثل فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از قبل تغییر کرد و توانمندی‌های بازپسین به سازندگان رسانه و طراح‌های وب دیتا شد.

طراحی سایت چیست : منبع : نوشتار طراحی وب از ویکی پدیا
تعریف طراحی سایت چیست به زبان ساده :
اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگیم طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و ری دیزاین یک سایت کهنه در بستر اینترنت است.

تاریخچه طراحی سایت چیست ؟
تاریخچه طراحی سایت از ابتدا!
تاریخچه طراحی سایت و لینک نخستین سایت جهان
در حال حاضر میلیون ها سایت در سراسر جهان وجود دارند که البته هیچکدام بیش از ۲۸ سال دیرینگی ندارند به راستی نخستین طراح سایت عالم آقای «تیم برنرز لی» بود که اولین تارنما دنیا که به پروژه World Wide Web یا همان W3 تعلق داشت را طراحی کرد. اولین سایت دانشمند هنوز هم در آدرس  در دسترس است و از این لینک می توانید از آن بازدید نمایید و مشاهده کنید که اولین سایت در عالم چیزی از لوح های گلی انسان های اولیه کم ندارد!

پیشنهاد می کنم حتما از نخستین سایت گیتی بازدید کنید و ببینید که هر کاری که در ابتدای راه است بعد از سال ها چقدر ساده و ابتدایی به نظر می رسد و در زمان خویش یک شاهکار است! همانطور که از نخستین سایت در دنیا بازدید کردید متوجه شدید که در آن هیچ گونه تصویر و گرافیک و حتی رنگ بندی به پیشه نرفته است.

سایت هایی که بعد متعلق به هم طراحی شدند به همین منوال بودند الی اینکه مرورگر های مترقی تری بدست کمپانی های Netscape و Microsoft روی کار آمدند که در غیاب گوگل کروم و فایرفاکس در آن سالها رقبای اصلی مرورگرها بودند. در پیوستگی با روی شغل آمدن زبان های جاوا اسکریپت و HTML کم کم سایت ها شکل بهتری به خویش گرفتند و از گرافیک اکثریت برخوردار شدند.

تصویری از طراحی سایت گوگل
تصویری از سایت شرکت گوگل از ماضی و حال
تاثیر شرکت مایکروسافت در ترقی سایت ها
در سال ۲۰۰۰ میلادی شرکت مایکروسافت با معرفی اولین نسخه از مرورگر Internet Explore برای سیستم عامل مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و طراحی سایت های اینترنتی به راه انداخت. نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore به صورت کامل از HTML 4.1 و CSS 1 حمایت می کرد که این خود ترقی عظیمی بود. این را هم خدمت تون عرض کنم که نخستین مرورگری که به صورت کامل از تصاویر با فرمت PNG پشتیبانی می کرد همین مرورگر بود.

طراحی سایت چیست ؟
تاثیر شرکت مایکروسافت در طراحی وب سایت ها
وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا معرفی یک شرکت یا اطلاع رسانی گفته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکثر برنامه های مشاهده تصویر دارای ویژگی داخلی هستند که به شما کمک می کند اندازه تصاویر را تغییر دهید. در اینجا ما شما را با تغییر اندازه تصویر در برنامه  paint آشنا می کنیم.

 

شاید شما نیاز به بارگذاری نسخه کوچکتر از یک عکس در فیس بوک یا یک سایت اجتماعی دارید یا شاید بخواهید تصویری را در با یک ایمیل ارسال کنید یا شاید شما فقط می خواهید تصویر اندازه مناسب در یک پست وبلاگ یا سند Word قرار بگیرد. دلیل شما هرچه باشد، تغییر اندازه یک تصویر به هیچ وجه کار سختی نیست. 

 

یک یادداشت سریع در تغییر اندازه تصاویر:

کیفیت یک تصویر اندازه بزرگ به حقیقت بستگی دارد به تصویر اصلی که تغییر اندازه می دهید. دست کم وقتی عکس سایز یک تصویر را کاهش می دهید، عکسها به بهترین شکل ممکن انجام می شوند ،زیرا جزئیات زیادی برای شروع دارند.

 

عکس های با رزولوشن بالا برای تغییر در اندازه های بزرگتر باز هستند، اما حتی آنها محدودیت های خود را دارند - اگر بیش از حد عکس را بزرگ کنید، همه چیز شروع به دانه دار شدن می کند.

 

در اینجا نمونه ای از عکس با اندازه بزرگ آورده شده است. تصویر اصلی پیکسل 2200×1938  بود ، و ما آن را تا 352 × 400 کاهش دادیم. تصویر واضح است و جزئیات هنوز هم وجود دارد.

 

آموزش کاهش حجم عکس, بهترین نرم افزار کاهش حجم عکس

روش کاهش حجم عکس

 

برای تغییر اندازه عکس های خود از Paint استفاده کنید:

Paint از سال 1985 یکی از اصلی ترین برنامه های ویندوز ها بوده است. احتمالاٌ قبلاً از آن استفاده کرده باشید. Paint متداول ترین نوع فایل ها (BMP ، PNG ، JPG ، TIFF و GIF) را باز می کند و یک روش بسیار ساده برای تغییر اندازه تصاویر ارائه می دهد.

 

 

در Paint ، با باز کردن منوی File و سپس کلیک بر روی دستور "Open" ، تصویر خود را باز کنید.

 

آموزش کاهش حجم عکس, بهترین نرم افزار کاهش حجم عکس

 

تصویری را که می خواهید تغییر اندازه دهید، پیدا کرده و انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه "Open" کلیک کنید.

 

آموزش کاهش حجم عکس, بهترین نرم افزار کاهش حجم عکس

 

در صفحه اصلی نوار ابزار Paint ، روی دکمه “Resize” کلیک کنید.

 

 

آموزش کاهش حجم عکس, بهترین نرم افزار کاهش حجم عکس

 

Paint به شما امکان تغییر اندازه در درصد یا پیکسل را می دهد. به طور پیش فرض از درصد استفاده می کند، و برای تغییر اندازه بزرگ خوب است. اگر به اندازه خاص نیاز دارید ، باید به استفاده از پیکسل ها تغییر دهید. هنگامی که یک مقدار افقی یا عمودی را تایپ می کنید ، Paint به طور خودکار برای حفظ ابعاد تصویر اصلی ، مقدار دیگری را برای شما ایجاد می کند.

 

درصد مورد نظر یا ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه "OK" کلیک کنید.

 

آموزش کاهش حجم عکس, بهترین نرم افزار کاهش حجم عکس

 

اگر فقط نیاز به تغییر اندازه یک تصویر در یک زمان دارید و نمی خواهید برنامه های شخص ثالث نصب کنید ، Paint یک راه حل با اندازه مناسب است.

 

توجه: از سال 2017 ، Paint به لیست مستهلک شده برنامه هایی که دیگر توسط مایکروسافت ساخته نشده اضافه شده است. درعوض، آنها Paint را با Paint 3D جایگزین میکنند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/tutorial-decreasing1-paint.html



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Remote Desktop به شما امکان می دهد حتی وقتی در مقابل رایانه خود نیستید ، روی دسک تاپ خود کار کنید. برای کسانی که می خواهند در خانه و همچنین در دفتر کار کنند بسیار عالی است. همچنین امکان دسترسی به کلیه منابعی را که در دفتر کار دارید از محیط های تلفن همراه بیشتر به شما می دهد. اگر مدرس دانشگاه هستید و می خواهید از کلیه منابع دانشگاه در یک محیط استفاده کنید ، Remote Desktop یک منبع عالی است.

 

با استفاده از هر دستگاه Android ، Windows یا iOS می توانید به رایانه فعال شده از راه دور دسترسی پیدا کنید ، اما اتصال به هر دو روش کار نخواهد کرد. همچنین نمی توانید Remote Desktop را در رایانه نسخه اصلی Windows 10 فعال کنید زیرا این ویژگی برای همیشه غیرفعال است. شما هنوز هم می توانید از رایانه Windows Home خود برای دسترسی به رایانه دیگری با نسخه Ultimate، Pro یا Enterprise ویندوز استفاده کنید تا زمانی که Remote Desktop را در رایانه ای که به آن دسترسی دارید فعال کنید.

 

هنگام فعال کردن Remote Desktop ، چه اقدامات احتیاطی باید انجام دهید؟

اگرچه بسیاری از آسیب پذیری های Remote Desktop برطرف شده بودند ، اما در صورت استفاده از آن باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که نرم افزار شما به روز شده است.

از نرم افزارهای دسترسی از راه دور شخص ثالث یا ابزارهای مدیریت استفاده نکنید.

همه حسابهای دسترسی به Remote Desktop باید با رمزهای عبور قوی و تأیید هویت دو عاملی محافظت شوند.

هم از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری و هم از VPN استفاده کنید.

 

تعداد کاربرانی که می توانند از Remote Desktop استفاده کنند را محدود کرده و حساب های سرپرست خود را از استفاده از آن محدود کنید.

 

1.فعال کردن Remote Desktop:

این کار باید از طریق رایانه ای با نسخه Windows انجام شود که با اجرای Remote Access سازگار است.

 

منوی Start را باز کرده و روی نماد Settings کلیک کنید (یا تنظیمات را در نوار جستجو تایپ کرده و روی آن گزینه کلیک کنید) ،

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

روی "System" کلیک کنید

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

فعال سازی remote desktop از را دور

 

اکنون در سمت چپ پنجره پیمایش کنید تا "Remote Desktop" را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس سوئیچ را به “On” در زیر “Enable Remote Desktop”  در سمت راست منتقل کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که “Keep my PC awake for connections when it is plugged in is selected ” یا باید تنظیمات گزینه های power خود را تنظیم کنید. شما نمی توانید به رایانه ای که در حالت Sleep یا Hibernate است دسترسی داشته باشید. همچنین باید نام PC را بنویسید (در زیر “How to connect to this PC” پیدا خواهید کرد).

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

فعال سازی remote desktop windows 10

 

از شما خواسته می شود تا انتخاب خود را تأیید کنید.“Confirm ” را کلیک کنید. اگر بعداً می خواهید Remote Desktop را در این رایانه غیرفعال کنید ، دستورالعمل های بالا را دنبال کرده و سوئیچ را به “Off” در زیر “Enable Remote Desktop.” منتقل کنید.

 

روش جایگزین:

روش فوق بهتر است زیرا می توانید نام رایانه را یادداشت کنید. برای اتصال به این نام شما نیاز دارید. با این وجود ، در صورتی که نیاز دارید تنظیمات برق خود را به صورت خودکار تنظیم کنید ، روش فوق به شما نخواهد گفت. این روش به شما اطلاع می دهد که آیا تنظیمات برق شما با Remote Desktop سازگار نیست.

 

sysdm.cpl را در منوی شروع تایپ کنید و “sysdm.cpl Control panel item.” را انتخاب کنید.

 

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

کنترل کامپیوتر از راه دور

 

روی زبانه "Remote" کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که علامتی در کنار “Allow Remote Assistance connections to this computer.” وجود دارد. سپس روی  “Apply” و "OK" کلیک کنید. ممکن است شما نیاز به تغییر تنظیمات خواب خود داشته باشید، بنابراین کامپیوتر شما هرگز نمی خوابد. اگر اینگونه باشد ، کادر محاوره ای باز می شود که به شما می گوید به گزینه های Power بروید و آن تنظیم را تغییر دهید.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر در ویندوز 10

 

هنگامی که Remote Desktop را در رایانه ای که می خواهید به آن متصل شوید فعال کنید ، می توانید دستگاه های خود را به آن متصل کنید تا بتوانید در هر کجا که هستید کار کنید.

 

2. با دستگاه های خود در ارتباط باشید

بسته به دستگاه شما دو روش مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای اتصال استفاده کنید.

 

برای ارتباط با رایانه Windows 10:

 

حتی نسخه Windows Home 10 نرم افزاری را از قبل بارگذاری کرده است که آن را قادر می سازد با رایانه ای که Remote Desktop را فعال کرده است وصل شود.

 

"Remote Desktop Connection" را در منوی Start تایپ کنید و آن گزینه را انتخاب کنید.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

فعال کردن Remote Desktop

 

در پنجره ظاهر شده ، نام PC را که هنگام فعال کردن Remote Desktop با استفاده از اولین روش فوق ، تایپ کرده اید ، تایپ کنید. سپس “Connect.” را انتخاب کنید.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/enable-windows10-remotedesktop.html



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید فرصت و یا امکانات لازم برای دریافت عکس های حرفه ای رو نداشته باشید تا به کمک اونها تارنگار یا سایتتون رو زیباتر کنید. در حالی که بسیاری از سایت ها برای استفاده از عکس ها انتظار پرداخت پول دارند، سایت هایی نیز هستند که اجازه دسترسی به عکس هایی رو میدن که با کیفیت هستند. تنها چیزی که باید بهش پروا کنید ، مطالعه لیست سایت دانلود عکس با کیفیت بالا برای طراحی پروانه بهره‌گیری اونهاست. ما در این مقاله 11 سایت عکس رو شناسایی می نماییم که احتمالاً در کنار سایت های قدرتمندی همانند FlickR شرکت یاهو یا Deviantart کمتر دیده شده اند اما منابع خوبی برای تصاویر به حساب می آیند.


Gratisography
نام این سایت از یک واژه لاتین به معنای "رایگان" گرفته شده. این سایت پر از عکس های با کیفیت و با وضوح بالاست که بدست رایان مک گوایر (Ryan McGuire) برپایی شده. همه چیز در این سایت تحت مجوز کریتیو کامنز، مجانی است (مجوزی مربوط به حقوق کپی رایت). تنها چیزی که در این سایت تقاضا می شود کمک به صندوق هزینه قهوه ست! بنیادگزار سایت اعتقاد داره قهوه به این پروژه فرمان میده لغایت رشد کنه و بهش انرژی میده و پیشه هارو جلو ببره.

gratisography

Unsplash
در این سایت هر 10 روز 10 عکس جدید گذاشته میشه. همه ی عکس ها تحت پروانه کریتیو کامنز هستند. توی تارنما چند نمونه از پروژه هایی که با این تصاویر اجرا شده هم دیده میشه. اونهایی که علاقه مند هستند می توانند در سایت ثبت نام کنند تا زمانیکه عکس های جدید آپلود شد از طریق ایمیل بهشون اطلاع داده بشه

unsplash

 

Life of Pix
عضو دیگری از کریتیو کامنز! این سایت در واقع یک آلبوم از عکس های با کیفیت و روشنی بالاست.عکس های جدید هر هفته منتشر میشوند. عکاسان بسیاری به این شبکه متصل هستند که ویدئو ،کلیپ و .... را نیز رهنمود میدهند.

lifeofpix

 

Death to the Stock Photo
نام این سایت قابل توجه هست : اجل بر عکس های استوک! اگر دراین سایت عضو باشید هر ماه عکس های مجانی برای شما ایمیل میشه. البته با یک حساب های پرمیوم امکان دسترسی به تمام عکس های گذشته و آینده را (علاوه بر عکس های ماهانه) دارید.

deathtothestockphoto

 

IM Free
این سایت اغلب از یک بایگانی عکس، یک کلکسیون از منابع مجانی بشمار می رود. از یک دکمه برای سایت گرفته لغایت خیلی چیزهای دیگر. این سایت یک گنج از چیز های مجانی است و بزرگترین تفاوت با سایت های دیگر این است که عکس ها تحت حقوق معنوی شخص ثالث نگهداری میشوند. در واقع بسیاری از عکس ها این سایت لینک به سایت های سایر مشابه flickr هستند

imcreator

 

Snapwire Snaps
هفت عکس فوری در هر هفت روز شعار این سایت است. شما میتوانید در سایت عضو شوید لغایت جدیدترین تصاویر برای شما ارسال بشه.

snapwiresnaps


Getrefe
این سایت توسط رفه حاضر شده است، شرکتی که صرفا بر پایه ی ارائه عکس های مردمی که با فناوری سرو شغل دارند بنا شده است. از غذا گرفته تا محیط‌ های عجیب و غریب. عکس ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند

getrefe

 

PicJumbo
این سایت دانلود عکس، گرد از کلکسیون های خوب در دنیای وب محسوب میشود. اغلب درآمد سایت از طریق تبلیغات است. افرادی که می خواهند به عکس های اغلب دسترسی پیدا کنند میتونن برای عضویت پرمیوم (پولی) اقدام کنند.در حالی که حساب پرمیوم خیلی وسوسه انگیز است،تعداد بالای عکس های رایگان برای خیلی ها کافیه خواهد بود (سرمایه خویش را نگه دارید!)

Picjumbo

 

Superfamous Studios
این سایت بدست فولکتر گورتر ایجاد شده است. سوپرفیمس، کلکسیون شخصی عکس های گرفته شده بدست عکاس سایت است که تحت مجوز کریتیو کامنز 0.3 نگهداری میشه. به معنای ساده تر شما میتونید از هر چیزی که همنشین دارید بهره‌گیری کنید!

superfamous

 

SplitShire
این سایت زاییده ی افکار دانیل نانسکو است که برای نمایش و توزیع کردن رایگان عکس هایش استفاده میکنه.این سایت بیشتر از 80.000 دانلود از موعد آغاز به کارش داشته.اونهایی که به تعقیب کمی حمایت هستن میتونن برای یه حساب پرمیوم(ویژه) اقدام کنن که امکان دسترسی به چاپ اضافی رو هم در کمر بستن شما قرار خواهد داد

splitshire

 

Public Domain Archive
توسط مت (Matt) ایجاد شده است. مت، پابلیک دامین آرشیو رو زمانی ایجاد کرد که متوجه شد هیچ هابی هستی نداره که تصاویر در همه گویه ها رو بتوان داخلش جستجو کرد. ازآن زمان، تبدیل به مکانی شده است که می توانند هر آنچه سایرین نیز در گزین کردن دارند به اشتراک بذارند. حمایت و حمایت از سایت به دو شیوه کمک های مالی و همیاری امکان پذیر است. تصاویر تحت پروانه دامنه عمومی جهانی (CC) منتشر می شوند

publicdomainarchive

 

جمع بندی
شاید با خویش بگویید انتخاب نخست من برای یافتن عکس پسندیده موتور جستجوی عکس گوگل است. این حرف صحیح است اما باید در عقیده داشت گاهی عکس ها قشنگ و زیاد مناسبی هستند که هنوز در گوگل ایندکس نشده اند یا به انگیزه تگ نشدن صحیح، در نتیجه جستجوی واژه مورد نظر شما مشاهده نمی شوند. بنابراین آشنایی با چند سایت بایگانی عکس نیز در کنار موتورهای جستجو می تواند یافتن تصویر را برای شما آسان تر کند



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راهنمای استفاده از همراه بانک ملت

همراه بانک ها یکی از قابلیت ها و خدمات های اصلی و رایگان بانک ها در برای عموم کاربران است که دارای قابلیت های مختلف و متعددی می باشد که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند تا مشتریان بدون حضور در بانک بتوانند با چند کلیک ساده اقدام به انجام کارهای روزمره خود کنند که به لطف برنامه های همراه بانک و پیشرفت تکنولوژی این روزها شاهد این چنین خدماتی هستیم.

استفاده از همراه بانک ملت

خوشبختانه بانک ملت نیز همراه بانک مخصوص خود را منتشر کرده است که در آن خدمات و قابلیت های مختلفی درج شده اند و شما نیز می توانید با مراجعه به نزدیک ترین شعب بانک ملت، اقدام به فعال سازی حساب کاربری همراه بانک ملت خود نمائید و از خدمات آن در طول روز استفاده کنید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم شما را با روش استفاده از همراه بانک ملت آشنا سازیم تا هر چه بهتر از آن استفاده کنید. همراه ما باشید.

توجه : برای دانلود همراه بانک ملت می توانید با استفاده از این لینک از نمناک اقدام به دانلود آخرین نسخه همراه بانک ملت کنید.

1- صفحه ورود همراه بانک ملت

همراه بانک ملت

اولین صفحه ای که همیشه نحوه استفاده از همراه بانک ملت در حین ورارد شدن به همراه بانک ملت مشاهده خواهید کرد، صفحه ورود می باشد که برای دسترسی و ایجاد حساب کاربری در همراه بانک ملت باید به شعب بانک ملت مراجعه کنید. در این صفحه باید شماره موبایل، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید که از قبل توسط شعب بانک به شما تحویل داده شده است.

2- منو همراه بانک ملت

استفاده از همراه بانک ملت

با وارد کردن اطلاعات کاربری حساب، می توانید وارد همراه بانک ملت شوید و از قابلیت های آن استفاده کنید. اما اصلی ترین قابلیت های همراه بانک ملت، موارد ذیل است که ما تصمیم گرفتیم از راست به چپ به شما این قابلیت ها را آموزش دهیم. از این رو اولین گزینه از سمت راست، منو همراه بانک است که قابلیت هایی اعم از انتقال وجه، درخواست فروش سهام عدالت، سرمایه گذاری، واریز به حساب سازمان ها، نیکوکاری، پرداخت قبوض، اقساط، خرید شارژ، مدیریت چک، خدمات کارت و... را دارد و با انتخا هر کدام می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید.

3- بایگانی همراه بانک ملت

استفاده از همراه بانک ملت

دومین قسمت از همراه بانک ملت، بخش بایگانی آن است که نشان دهنده خدمات انجام شده و پیغام های دریافتی در بخش های انتقال وجه، پرداخت قبوض، بازپرداخت اقساط، خدمات شارژ، خدمات کارت، بانک پرداخت، مدیریت چک و... می باشد.

4- صفحه خانه همراه بانک ملت

همراه بانک ملت

صفحه خانه یا صفحه Home برنامه همراه بانک ملت، حساب کاربری شما را در بانک ملت نشان می دهد که می توانید از این بخش حساب های بانکی خود را مشاهده نمائید و درخواست بروزرسانی، گردش حساب و مشاهده سرویس ها کنید.

5- خروج از همراه بانک ملت

استفاده از همراه بانک ملت

آخرین گزینه که اولین گزینه از سمت چپ می باشد، مربوط به خروج از همراه بانک ملت می باشد که اگر تصمیم به خروج داشته باشید باید بر روی این گزینه کلیک کنید و در صورت اطمینان گزینه بلی را انتخاب و در غیر اینصورت گزینه خیر را انتخاب کنید.

6- نوار قرمز رنگ همراه بانک ملت

همراه بانک ملت

در قسمت پایین همراه بانک ملت، نوار قرمز رنگی وجود دارد که با لمس آن، این نوار به سمت بالا خواهد آمد و می توانید از قابلیت هایی که در آن درج شده اند استفاده کنید. در این نوار قابلیت هایی که کاربرد بیشتری دارند و عموم مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند، درج شده اند که می توان به خرید شارژ، حواله بانکی، کارت به کارت و... اشاره کرد.

7- خرید شارژ با همراه بانک ملت

استفاده از همراه بانک ملت

با کشیدن نوار قرمز به سمت بالا، می توانید گزینه خرید شارژ را برای خرید شارژ اپراتورهای مختلف انتخاب کنید که در این صفحه می توانید اپراتور، نحوه شارژ، نوع شارژ و مبلغ شارژ را انتخاب کنید.

8- انتقال وجه با همراه بانک ملت

همراه بانک ملت

برای انتقال وجه به شماره حساب یا شماره کارت، می توانید گزینه حواله بانکی را انتخاب کنید که می توانید شرح مبدا و شرح مقصد و مبلغ را وارد کنید.

9- کارت به کارت با همراه بانک ملت

همراه بانک ملت

آخرین گزینه ای که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، گزینه کارت به کارت می باشد که با کشیدن نوار قرمز به سمت بالا می توانید اقدام به کارت به کارت کنید. برای کارت به کارت شماره کارت شما بصورت اتوماتیک انتخاب شده است و شما باید شماره کارت مقصد به همراه مبلغ را وارد نمائید که در نهایت باید گزینه تائید را برای پرداخت، انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

غول دنیای بازی های موبایلی

اگرچه تاریخ دقیقی برای شروع بازی های ویدیویی نمی توان عنوان کرد اما قدمت این بازی ها به بیش از یک قرن برمی گردد و نقطه عطف اصلی این بازی ها بعد از جنگ جهانی دوم و از کشور ژاپن شروع شده است.

صنعت گیم هر روزه در حال پیشرفت و گسترش است و سالانه بازی های متعددی در سبک ها و ژانرهای مختلفی برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر، گوشی موبایلی و ... ساخته و عرضه می شوند.

با توجه به محبوبیت بالای بازی های ویدیویی و تنوع و تعدد زیاد آنها، رسانه ها، منتقدان و گیمرهای حرفه ای اقدام به نقد و بررسی بازی ها و همچنین مقایسه آنها می کنند تا مزایا و معایب هر کدام را مشخص کنند.

اگرچه پلتفرم های متعددی در دنیا در دسترس بازیکنان قرار دارند اما می توان گفت امروزه محبوب ترین پلتفرم بازی ها، گوشی های موبایلی هستند از این رو بازی های موبایلی متعددی سالانه عرضه می شوند.

بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی از معروف ترین و بهترین بازی های موبایلی و تفنگی هستند که با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها مواجه شده اند و هر ساله در صدر پرفروش ترین بازی های ویدیویی قرار می گیرند. در ادامه مطلب به مقایسه پابجی موبایل و کال آف دیوتی، دو غول دنیای بازی های موبایلی تفنگی پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل یکی از بازی های سبک اکشن و بتل رویال است که بازیکنان قادر هستند آن را به صورت چند نفره، انفرادی و آنلاین انجام دهند. پابجی یکی از محصولات کمپانی معروف و مشهور تنسنت گیمز (Tencent Games) است که توانسته موفقیت های زیادی کسب کند.

این بازی اولین بازی برای پلتفرم های مختلفی مانند کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه و منتشر شد و استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد. نسخه موبایلی بازی پابجی در سال 2018 برای سیستم عامل های اندروید و IOS منتشر شد و در این مدت توانسته بیش از صدها میلیون بار توسط گیمرهای مختلف از سراسر جهان خریداری و دانلود شود.

این بازی خصوصا در سال 2020 و دوران شیوع بیماری کرونا آمار بسیار خوبی داشته و در رتبه بازی های برتر جهانی صنعت گیم قرار گرفت. کمپانی تنستن گیمز برای این بازی از یک موتور آنریل انجین 4 (Unreal Engine 4) استفاده کرده است و توانسته پیشرفت های قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی داشته باشد.

داستان بازی نیز در حالی روایت می شود که بازیکن بدون هیچ تجهیزاتی همراه با 99 نفر دیگر در یک جزیره فرود می آید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کند تا آخرین فردی باشد که زنده می ماند و برنده بازی می شود.

بازی PUBG Mobile

معرفی بازی کال آف دیوتی (Call of Duty)

بازی Call Of Duty یکی دیگر از جذاب ترین و معروف ترین بازی های سبک بتل رویال، تیراندازی و اکشن است که طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد. قدمت بازی ندای وظیفه به بیش از دو دهه می رسد و در این مدت بیشتر از 17 نسخه مختلف از آن عرضه شده است که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص و ویژه ای می باشند.

این بازی به وسیله کمپانی های مطرحی همچون اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ ساخته و عرضه شده اند و از زمان عرضه نخستین نسخه در سال 2003 تاکنون همواره از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های صنعت گیم به شمار می رود.

 بازیکنان می توانند در این بازی چالش ها و هیجانات جذابی را تجربه کنند و با دوستان خود به رقابت بپردازند. گیمرها در این بازی می توانند به ماموریت های مختلفی را به انجام برسانند و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند. در این بازی نیز مانند بازی پابجی موبایل بازیکن می تواند از انواع سلاح ها و مهمات استفاده کند و در نهایت با زنده ماندن به عنوان برنده بازی شناخته شود.

مقایسه دو بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی

اگرچه همیشه مقایسه پابجی موبایل و کال آف دیوتی مختلف و قضاوت در مورد بهتر بودن آنها می تواند کاری چالش برانگیز و سخت باشد اما مقایسه دو بازی پابجی موبایل و کال آف دیوتی نمی تواند بسیار سخت و نشدنی باشد چرا که هر دو بازی از عناصر واقع گرایانه، حالت های مختلف مبارزات، بخش های مختلفی مولتی پلیر و  ... بهره مند هستند. این بازی را می توان از جهات مختلفی با هم مقایسه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

گرافیک بازی 

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از یک موتور گرافیکی آنریل انجین 4 بهره برده است و کمپانی اکتیویژن برای کال آف دیوتی از یک موتور یونیتی استفاده کرده است. اگرچه این دو موتور قرابت های زیادی دارند اما تصاور موتور آنریل انجینی نزدیکی بیشتری به حالت طبیعی دارد و موتور یونیتی نمی تواند از نظر واقع گرایی مانند آن عمل کند.

در بازی پابجی موبایل بازیکن می تواند جزئیات بیشتری را مشاهده کند، اجزای محیطی حالت روان تر و آزادانه تری دارد و بازیکن حس نزدیکی بیشتری به فضای بازی می کند در حالی که این امر در بازی کال آف دیوتی نمی تواند مانند پابجی عملی شود. البته کال آف دیوتی در بخش های متعدد از داینامیک بهتری نسبت به پابجی برخوردار است و نمی توان به راحتی گرافیک یکی را بهتری از دیگری دانست.

گیم پلی بازی ها

با توجه به سبک بازی ها می توان شباهت های زیادی در هر دو بازی مشاهده کرد. در بازی پابجی موبایل بازیکنان بیشتر به بهش بتل رویال کشش پیدا می کنند و بخش های آرکید اولویت های بعدی خواهند بود.

در بازی کال آف دیوتی بازیکن می تواند جریانات بیشتری را تجربه کند و مبارزات 5 در مقابل 5 را در فضاهای کوچک و جذاب انجام دهد و با چالش های مختلفی مواجه شود. به صورت کلی بخش گیم پلی هر دو بازی از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند هر بازیکنی را برای مدت های طولانی سرگرم کنند. بازیکنان با خرید یوسی پابجی و همچنین خرید CP کال آف دیوتی می توانند پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و گیم پلی بازی را جذاب تر از قبل دنبال کنند.

  • به صورت کلی از نظر گیم پلی بازی کال آف دیوتی می تواند تجربه آرکید بهتر و مبارزات سریع و جذابی به بازیکنان بدهد و ماموریت ها و مراحل هیجان انگیز و چالش برانگیزی برای بازیکنان داشته باشد در حالی که پابجی موبایل تمرکز کمتری روی این مسائل گذاشته است.

بازی کال آف دیوتی

موسیقی و صداگذاری گیم

از نظر موسیقی و صدا گذاری نیز باید اذعان داشت که هر دو بازی بسیار قوی و مطلوب عمل کرده اند و سازنده های بازی از گروه های موسیقی حرفه ای و ماهری استفاده کرده اند و توانسته اند که به بهترین شکل ممکن موسیقی و صداگذاری های بازی را طراحی کنند. صداگذاری های بازی به بهترین شکل ممکن و طبیعی ترین حالت طراحی شده اند و می توانند هیجان و لذت بازی را به راحتی به گیمر منتقل کنند.

داستان بازی

اگرچه مقایسه بازی های پابجی موبایل و کال آف دیوتی نمی تواند امری حرفه ای تلقی شود اما این دو بازی از نظر داستان نیز می توانند به خوبی بازیکنان را درگیر کنند. داستان هر دو بازی کاملا همگام با گیم پلی و سیستم مبارزات و ماموریت های بازی روایت می شود و بازیکنانی که وارد جریان بازی می شوند به خوبی جذب داستان بازی خواهند شد و به راحتی نمی توانند از آن دل بکنند.

سیستم ارتقای بازی

از نظر ارتقای بازی می توان تفاوت های ویژه ای بین این دو بازی مشاهده کرد. بازی پابجی تمرکز بیشتری بر روی تم ها، لباس ها، اسکین ها و ... دارد و بازیکن داستان را بدون هیچ سلاحی آغاز می کند در حالی که در کال آف دیوتی بازیکن سلاح های مختلفی در اختیار دارد. هر دو بازی به صورت رایگان برای گیمرها عرضه می شوند اما بازیکنان می توانند با خرید یو سی پابجی موبایل و خرید سی پی کال آف دیوتی پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود بازی، سلاح ها و شخصیت ها را شخصی سازی کنند.
بازی موبایل PUBG

جمع بندی نهایی

از نظر سابقه و قدمت نمی توان دو بازی پابجی موبایل و کال اف دیوتی را باهم مقایسه کرد چرا که بازی COD بیش از دو دهه است در میان گیمرها شناخته شده است و PUBG Mobile یک بازی نوپا به شمار می رود. از نظر سبک و ژانر بازی می توان گفت این دو بازی شباهت های زیادی به هم دارند و طرفداران هر کدام از بازی ها می توانند بازی دوم را نیز به راحتی انجام دهند. از نظر گرافیکی هم نمی توان گفت کدام یک برتر هستند چرا که هر کدام از موتورهای خاص و ویژه ای استفاده می کنند و مزیت های خاص خود را دارند.

داستان بازی ها نیز هر کدام می تواند جذابیت های خاص خود را برای گیمرها داشته باشند. از نظر ارتقا و شخصی سازی بازی نیز همانطور که گفته شد هر دو بازی به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار گرفته اند و فقط از پرداخت های درون برنامه ای استفاده می کنند.  بازیکنان می توانند با خرید ارز و پول رایج یا جم بازی  از سایت فروشگاهی ایران موجو تمامی پرداخت های درون برنامه ای را انجام دهند و مطابق میل خود بازی را سفارشی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه طراحی تارنما به چه چهره است؟
در این تقسیم برای شما هزینه ها و تعرفه های مربوط به طراحی تارنما را به چهره جزء به جزء ذکر خواهم ارائه کرد تا بتوانید استعلام بها ریزبین تری از کمپانی های طراحی وب تهیه نمایید. هزینه طراحی سایت دربرگیرنده خرج ثبت دامنه، برگزیدن هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، تعلیم پنل کاربری وب سایت، وابستگی طراح گرافیک دو بعدی تارنما در چهره نیاز، تاسیس نسخه موبایلی تارنما در صورت نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در پایین هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

تعرفه ثبت دامنه
تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 10 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت گستره های دیگر همانند com و co در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. البته گستره هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال گستره های tv هستی دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

تعرفه خرید هاستینگ
تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که احتیاج دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت محیط‌ آغاز می شود که هزینه آن در حدود 50 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن توجه نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با پروا به بیچارگی تارنما بالارفتن داده شود. به عنوان مثال برای پیشروی کردن هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت خرج 50 هزار تومان می باشد. برآیند اینکه نیاز نیست از ابتدای پروژه خرج زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین ظرفیت نیز برای راه اندازی هاست کافی است.

هزینه طراحی قالب
در چهره که عقیده کارفرما بر آن بوده که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد هزینه در عقیده دریافت طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای شغل به این چهره می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خویش را اعلام می نماید و طراح بر اساس دریافتن نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند بعد از طراحی قالب آن را ویرایش نماید الی قالب مورد نظر مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت
سایت بعد از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم اتمام این مورد به سرعت مبتلا دشواری ها امنیتی خواهد گردید. خرج امن سازی سایت در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. البته این هزینه برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت
پس از اتمام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش دیتا شود. خرج تعلیم پنل کاربری برای نخستین بار مجانی می باشد. پس از تعلیم پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و عکس ها سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت
سایت بعد از ساخت بیچارگی به حمایت یکساله دارد لغایت در صورتی که برای سایت مشکلی به هستی آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی تارنما تعقیب نماید. هزینه حمایت یکساله وب سایت در حدود 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در صورت نیاز)
درج مطالب وب سایت پیشه فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این کار را به راحتی سپریدن دهد. تعرفه طراحی سایت در صورتی که کارفرما این وظیفه را به پارسه محول نمایید هزینه درج مطالب تارنما در نزدیک 300 هزار تومان به چهره ماهیانه می باشد. البته هزینه درج مطالب وب سایت با پروا به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در چهره نیاز)
هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت در نزدیک 40 درصد از عدد کل می باشد. به عنوان مثال چنانچه شماره همه طراحی سایت در نزدیک 500 هزار تومان باشد خرج اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های گوناگون بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(طراحی سایت ریسپانسیو یا پیامد گرا)
سازگاری سایت با دستگاه های گوناگون همانند موبایل و تبلت با پروا به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای مرور وب کاربرد می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. خرج پیاده سازی نسخه موبایلی در نزدیک 500 هزار تومان می باشد که البته این هزینه نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()