نوشته شده توسط : ساحل

هزینه ساخت سایت در آراکد
کلیه قیمت های ساخت سایت که در جدول ذیل به شما ارائه شده است بر پای بست، قیمت کمینه می باشد و بسته به دگرگونی ها شما قابل تغییر می باشد

لیست بها طراحی سایت
لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس  و پرستاشاپ به شرح ذیل می باشد، لازم به بیان است که بها ها به چهره حداقل می باشد و در چهره اضافه شدن موارد مازاد بسته به امکان و زمان اتمام پروژه ، امکان افزایش خرج هستی دارد. در کلیه موارد هزینه طراحی سایت اختصاصی با csm و فروشگاه ساز به مبلغ 400 هزار تومان گران تر از حالت پایه می باشد .

تذکر : خرج هاست و پهنه به عهده مشتری می باشد و آراکد صرفا بر اساس تجربیات خویش ، بهترین کمپانی ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را به شما معرفی می نماید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس و پرستاشاپ
هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما شرکتی : 1200000 تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شرکتی اختصاصی : 1600000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما پزشکی : 1200000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما پزشکی اختصاصی : 1600000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شخصی : 600000تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شخصی اختصاصی : 1000000 تومان ( کمینه قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت فروشگاهی : 1500000تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت فروشگاهی اختصاصی : 1900000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت با پرستاشاپ وب سایت فروشگاهی : 2500000تومان ( دست کم بها )

هزینه طراحی سایت با پرستاشاپ وب سایت شخصی اختصاصی : 2900000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت کدنویسی به زبان php
هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - تارنما شرکتی : 3200000 تومان ( دست کم بها )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - پشتیبانی یکساله رایگان - وب سایت فروشگاهی : 4500000 تومان ( حداقل بها )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله رایگان - وب سایت فروشگاهی چند فروشنده : 7500000 تومان ( کمینه قیمت )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - پشتیبانی یکساله رایگان - تارنما نیازمندی (مشابه حصار ) : 6200000 تومان ( دست کم بها )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - وب سایت معرفی اپلیکیشن : 1200000 تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - پشتیبانی یکساله مجانی - تارنما خدماتی ( همانند استادکار ) : 9500000 تومان ( دست کم قیمت )



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سلام . به یکی سایر از مقالات گروه VoiPing خوش آمدید . در این سرنوشت از سری مقالات کاربردی ویپ می‌خواهیم به رسیدگی روش برآورد هزینه راه اندازی ویپ در یک سازمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار‌ و شیوه کاهش هزینه‌های تلفنی سازمان به کمک سیستم‌های تلفنی VOIP بپردازیم .

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در گزین کردن کاربران قرار می‌دهند ، امروزه به عنوان احد از نیاز‌های اصلی یک سوداگری موفق شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم برآورد دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، نخستین قدمی است که باید برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . پس برای آشنایی با روش تخمین و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک کمپانی با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در تفریق خرج تاسیس ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای برآورد هزینه تاسیس VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی گونه ها مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به چهره کاملا مجزا راه اندازی شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها هستی دارد تاسیس شود . که همین امر یکتا از دلایلی است که مایه می‌شود هزینه تاسیس ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ کاهش یابد .‌ ما پیشتر در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این خاصیت پرداخته ایم .

هزینه راه اندازی VOIP
مدیریت بر خرج های راه اندازی VOIP (ویپ) :
هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در هزینه پیاده‌سازی ویپسازمان خویش می‌کنید باید بدانید که از میانی همگی ساز و برگ یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای تاسیس اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی دگرگونی ها و توسعه مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای فهم بهتر این موضوع به این مثال پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به تلفن داخلی بیچارگی دارند و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در عقیده گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای درمان کیفیت سیستم دربایستن دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به صورت آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ شماره تلفن بیچارگی دارد . این در حالی است که اگر پیمان باشد بعدها این تعداد درونی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این کمپانی ناچار به جایگزینی سیستم تلفنی خویش خواهد بود .

حال اگر قرار باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان استفاده کنیم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی مورد نظر را پیاده‌سازی کنیم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به چهره نرم‌افزاری روی کامپیوتر آن‌ها نصب کنیم و تنها در مواردی که احتیاج داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری ویژه VOIP بهره‌گیری نماییم .

در این حالت با افزایش شمار کاربران مشکلی ایجاد نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بسیار جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خود را بعدها متناسب با تغییرات و نیاز‌های سازمان خود اشاعه دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، تهیه و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد الی هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خویش را به چهره کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت کنیم و در آینده برای توسعه مرکز تلفن خود مشکلی نداشته باشیم .

برآورد خرج های نصب و تاسیس VOIP (ویپ) :
حال می‌خواهیم خرج راه اندازی VOIP (ویپ) را برای یک سازمان میانه برآورد نماییم ،

راه اندازی ویپ و هزینه تهیه گیتوی یا کارت برای خطوط شهری :
برای پیوندیدن خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن خود باید از گیتوی‌ها و یا کارت‌های تلفنی استفاده نمایید . چنانچه ۴ خط شهری داشته‌ باشید ، خرج خرید گیتوی یا کارت از دست کم قیمت ۱٫۵ میلیون تومان شروع می‌شود (البته در زمانی که من در حال نوشتن این مقاله هستم) . این مبلغ با داشتن ۸ خط شهری تا نزدیک ۳ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد . بدیهی است که تغییر برند و در نتیجه تغییر کیفیت ساخت گیتوی قیمت آن را تغییر خواهد عدل . برای آگاهی از انواع کارت ها و گیتوی های VOIP و کارکرد آن‌ها می‌توانید به مقالات آموزش ویپ در سایت ما رجوع نمایید .

هزینه تهیه سرور برای راه اندازی مرکز تلفنی VOIP :
تهیه یک سرور برای راه‌ اندازی مرکز تلفن ویپ ضروری می‌باشد . البته باید در نظر داشته باشید که معمولا در سازمان‌ها و ادارات سرور‌هایی برای اجرای سرویس‌های لازم درون شبکه به صورت مجازی‌سازی هستی دارند که می‌توان از آن‌ها برای برپایی یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن ویپ بهره‌گیری نمود . پس عملا تهیه سرور VOIP برای شما هیچ خرج ای در بر نخواهد داشت .

هزینه خرید تلفن‌های کاربران در فرآیند نصب و راه اندازی ویپ :
برای کاهش هزینه‌های تاسیس VOIP می‌توانید در فاز اولیه راه اندازی از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری بهره‌گیری نمایید که به صورت مجانی در دسترس می‌باشند . ولی چنانچه منظور خرید تلفن‌های مشکل افزاری یا IP PHONE را داشته باشید قیمت حدودی آن‌ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و با افزایش کیفیت برند و کارایی افزایش می‌یابد .

هزینه تاسیس ذیل ساخت تلفنی :
همانطور که ذکر شد مرکز تلفن ویپ از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس کاربرد می‌نماید . بر خلاف مراکز تلفنی آنالوگ ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به تاسیس زیرساخت مجزا نخواهید داشت ، که همین امر میزان هزینه راه اندازی ویپ را به میزان چشم‌گیری تفریق می‌دهد .

هزینه نصب و تاسیس VOIP :
هزینه راه اندازی مراکز تلفنی ویپ ، توسط سازمان‌ها و متخصصین زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین بها می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در ادامه به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادی مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق تماشا می‌نمایید ، با وجود امکانات کثرت که مراکز تلفنی ویپ در کمر بستن شما قرار می‌دهند ، برای راه اندازی یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و کاهش هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که تعبيه یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که تنها پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در عقیده گرفتن گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و هزینه نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ نزدیک ۴ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها تنها به خرج تاسیس مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود . یگانه از نکاتی که یک شرکت باید در برگزیدن مرکز تلفنی در نظر بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای تاسیس یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری شرکت برپایی می‌شود ؟ و یا این که کدام تدبیر می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و برآیند اینکه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پاسخ به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را شناسایی نمایش داد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به انگیزه به کارگیری تکنولوژی دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری مثل ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، برپایی سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در گزین کردن کاربران قرار می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها مایه افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و درآمد خواهد شد . هزینه پیاده‌سازی ویپ این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد تنها می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در مقاله بررسی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از تجهیزات و ابزارها درونی کمپانی برای تماس‌های داخلی بین همکاران بهره‌گیری می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به چهره چشمگیری تفریق پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تفریق هزینه‌های سازمان داشته باشد .

هزینه های تاسیس سیستم تلفنی ویپ
کلام فرجام :

با توجه به نکاتی که در مورد خرج تاسیس VOIP (ویپ) در سنجش با سیستم تلفنی آنالوگ مطرح شد و قابلیت‌هایی که در ازای پرداخت هزینه برای یک سیستم تلفنی VOIP به دست می‌آوریم می‌توان گفت در بسیاری از موارد راه اندازی یک مرکز تلفن VOIP می‌تواند گزینش زیاد مناسبی برای پیاده‌سازی یک سیستم تلفنی باشد . این سیستم با پروا به قابلیت‌های بی‌نظیری که برای داخل و بیرون از سازمان فراهم می‌کند و قابلیت مدیریت هزینه‌ای که در گزین کردن ما قرار می‌دهد بدون شک برگزیدن نخست و فرجام خواهد بود .

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

،Mystic Black و Mystic Bronze معرفی شدند. با این حال، یک نشت جدید نشان می‌دهد که هندست نوت 20 در سه گزینه رنگی دیگر نیز به بازار عرضه می‌شود. یکی از این گزینه‌ها، رنگ صورتی است.

براساس تصاویر پست شده در توییتر که توسط کاربری با نام TEQHNIKACROSS منتشر شده‌اند، عضو پایه خانواده پرچمدار سری نوت در سه رنگ آبی، قرمز و صورتی تولید شده است. این تصاویر از یک فروشگاه سامسونگ در کره‌جنوبی ثبت شده‌اند.

البته، این مسئله یک موضوع عادی بوده و سامسونگ عادت دارد که پرچمداران خود را با تنوع رنگی بیشتری در دسترس مشتریان قرار دهد. البته، برخی از گزینه‌های رنگی مخصوص یک اپراتور موبایل یا یک بازار خاص هستند.

گلکسی نوت 20

Roland Quandt وبلاگ‌نویس و افشاگر معروف آلمانی هم تصاویری از نسخه قرمز رنگ تلفن گلکسی نوت 20 را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. به گفته او، این گزینه رنگی توسط اپراتور مخابراتی Korea Telecom معرفی می‌شود. این شخص در ادامه توییت خود اعلام کرد که نسخه آبی نیز مخصوص اپراتور موبایل SK Telecom خواهد بود.

گلکسی نوت 20

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه این گزینه‌های رنگی در سایر مناطق جهان منتشر نشده است. شاید شما نیز با دیدن تصاویر مربوط به نسخه‌های رنگی جدید، فکر پیش‌خرید نسخه‌های معمول این گوشی را از سر خود بیرون کنید.

اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 یکی از اعضای خانواده پرچمدار سری نوت 20 است. این تلفن از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که یک حفره پانچ شده نیز درون آن قرار دارد. این تلفن بسته به بازارهای مختلف از تراشه اگزینوس 990 یا اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کند. در بخش حافظه نیز یک رم 8 گیگابایت با حافظه داخلی 128 گیگابایت UFS 3.1 وجود دارد. ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز نوت 20 قابل ارتقا نبوده و این تلفن هیچ شکافی برای کارت حافظه خارجی ندارد.

گلکسی نوت 20

در پنل پشتی یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود. این مجموعه از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسل و یک سنسور التراواید 12 مگاپیکسل تشکیل شده است. زوم اپتیکال هیبریدی دوربین 3 برابر بوده و نهایت زوم آن 30 برابر است. به علاوه، دوربین دستگاه توانایی ضبط ویدیوهای 8K را نیز دارد. در جلوی تلفن یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسل تعبیه شده است.

گلکسی نوت 20 تاییدیه IP68 را دریافت کرده و در برابر ذرات آب و گرد و غبار مقاوم است. از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن پرچمدار می‌توان به بلندگوهای برند AKG، سنسور اثرانگشت التراسونیک زیر صفحه‌نمایش، باتری 4500 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

 

منبع: https://itresan.com/307274/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%86%DA%AF%e2%80%8c%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%e2%80%8c/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ترامپ فرمان اجرایی برای ممنوعیت داد و ستد با شرکت‌های مادر تیک تاک و وی چت را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور اجرایی مبنی بر ممنوعیت هرگونه داد و ستد با «بایت دنس» (شرکت مادر اپلیکیشن تیک تاک) را صادر کرده است.

این در حالی است که دولت ترامپ قبلاً هشدار داده بود تلاش‌های خود برای محدودیت اپلیکیشن‌های چینی را گسترش می‌دهد. فرمان رئیس جمهور آمریکا از ۴۵ روز دیگر اجرایی می‌شود.

علاوه بر بایت دنس، شرکت چینی «تنسنت» که مالک اپلیکیشن «وی چت» است نیز هدف اقدامات مشابهی قرارگرفته است.

تیک تاک یک اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه است که بین نسل جوان آمریکا و بقیه کشورهای جهان محبوبیت زیادی دارد. «وی چت» نیز یک اپلیکیشن ارسال پیام است که مهاجران چینی برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان داخل این کشور آسیایی استفاده می‌کنند.

البته این دستورات اجرایی کاملاً شفاف نیست، اما به نظر می‌رسد طبق آنها احتمالاً اپل و گوگل نیز از ارائه این اپلیکیشن‌ها در اپ استورهای خود، منع می‌شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()