هزینه طراحی سایت چقدر است؟
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه طراحی تارنما به چه چهره است؟
در این تقسیم برای شما هزینه ها و تعرفه های مربوط به طراحی تارنما را به چهره جزء به جزء ذکر خواهم ارائه کرد تا بتوانید استعلام بها ریزبین تری از کمپانی های طراحی وب تهیه نمایید. هزینه طراحی سایت دربرگیرنده خرج ثبت دامنه، برگزیدن هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، تعلیم پنل کاربری وب سایت، وابستگی طراح گرافیک دو بعدی تارنما در چهره نیاز، تاسیس نسخه موبایلی تارنما در صورت نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در پایین هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

تعرفه ثبت دامنه
تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 10 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت گستره های دیگر همانند com و co در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. البته گستره هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال گستره های tv هستی دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

تعرفه خرید هاستینگ
تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که احتیاج دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت محیط‌ آغاز می شود که هزینه آن در حدود 50 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن توجه نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با پروا به بیچارگی تارنما بالارفتن داده شود. به عنوان مثال برای پیشروی کردن هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت خرج 50 هزار تومان می باشد. برآیند اینکه نیاز نیست از ابتدای پروژه خرج زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین ظرفیت نیز برای راه اندازی هاست کافی است.

هزینه طراحی قالب
در چهره که عقیده کارفرما بر آن بوده که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد هزینه در عقیده دریافت طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای شغل به این چهره می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خویش را اعلام می نماید و طراح بر اساس دریافتن نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند بعد از طراحی قالب آن را ویرایش نماید الی قالب مورد نظر مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت
سایت بعد از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم اتمام این مورد به سرعت مبتلا دشواری ها امنیتی خواهد گردید. خرج امن سازی سایت در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. البته این هزینه برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت
پس از اتمام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش دیتا شود. خرج تعلیم پنل کاربری برای نخستین بار مجانی می باشد. پس از تعلیم پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و عکس ها سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت
سایت بعد از ساخت بیچارگی به حمایت یکساله دارد لغایت در صورتی که برای سایت مشکلی به هستی آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی تارنما تعقیب نماید. هزینه حمایت یکساله وب سایت در حدود 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در صورت نیاز)
درج مطالب وب سایت پیشه فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این کار را به راحتی سپریدن دهد. تعرفه طراحی سایت در صورتی که کارفرما این وظیفه را به پارسه محول نمایید هزینه درج مطالب تارنما در نزدیک 300 هزار تومان به چهره ماهیانه می باشد. البته هزینه درج مطالب وب سایت با پروا به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در چهره نیاز)
هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت در نزدیک 40 درصد از عدد کل می باشد. به عنوان مثال چنانچه شماره همه طراحی سایت در نزدیک 500 هزار تومان باشد خرج اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های گوناگون بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(طراحی سایت ریسپانسیو یا پیامد گرا)
سازگاری سایت با دستگاه های گوناگون همانند موبایل و تبلت با پروا به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای مرور وب کاربرد می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. خرج پیاده سازی نسخه موبایلی در نزدیک 500 هزار تومان می باشد که البته این هزینه نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: