نوشته شده توسط : ساحل

میزها متناسب با گونه کاربردشان در طرح و اندازه های متنوعی فرآوری میشود، میز مسافرتی تاشو با شکل هندسی مربع مناسب برای کاربرد در محیط‌ های متنوع همانند خانه برای قرار دادن وسایل تزیینی ویا در کمپ در بیرون از خانه برای ناهار خوردن می باشد. میز مسافرتی کبیر را به علت ویژگی تاشو بودن آن، براحتی در زمان هایی که استفاده نمیشود، میتوان جمع کرد و در گوشه ای نگه داری کرد در ضمن این خاصیت قابلیت حمل آن را در مسافرت راحت نموده است.

توضیحات
میز مسافرتی تاشو از دو سرنوشت کلی بدنه ی چوبی و پایه نگهدارنده نشکیل شده است. تقدیر بدنه از چوب سبک نئوپان ساخته شده است که یک روکش تغییر ناپذیر جهت زیبایی و بازدارندگی از گزند رویت فرآورده بر روی آن کشیده و از نوار PVC در دور الی بعید میز مسافرتی بزرگ نیز برای افزایش استوار استفاده شده است. ضخامتی که برای این چوب در نظر گرفته شده است 16 میلی متر که کاملا استاندارد می باشد. در ساخت میز مسافرتی تاشو از ابزاری کاربرد شده است که مایه شده این فرآورده بدون هیچ شیبی طراحی شود و کاربر با گمان راحت از میز استفاده کند. تقدیر بعدی مربوط به پایه های نگهدارنده است که از لوله های فلزی با قطر 2 سانتی متر و ضخامت 0.9 میلی متر ساخنه شده است و برای پیوست این لوله ها به یکدیگر از جوش CO2 و پیچ های گزیده تر کاربرد شده است. پایه های میز مسافرتی کبیر حائز ویژگی خم شونده هستند که باعث میشود میز تحریر تاشو بزرگ ستون ها براحتی خم و تا شوند. این محصول در دو رنگ طراحی شده است که اثناء خرید میتواند با پروا به سلیقتان آن را گزین کردن نمایید.
مشخصات ظاهری و فنی
مشخصات ظاهری و فنی
طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع میز 76 سانتی متر
جنس رویه نئوپان
جنس پایه ها فلز
توضیحات تاشو
نقد و بررسی
روش استفاده:
آماده سازی میز و صندلی تاشو زیاد راحت و آسان اتمام می شود، برای این پیشه پایه های فرآورده را باز کنید تا سازه ی آن شکل بگیرد، به علت متصل بودن تقدیر های متنوع صندلی شکل گیری آن همهنگام و به طور خودکار اتفاق می افتد، روی قسمت نشیمن و پشتی صندلی یک لایه سلفون کشیده شده که مانع از نشستن یگانه و خاک روی آن ها می شود، بعد ازپایان این پیشه شروع به بسط دادن پایه های میز کنید، کالا دارای دو پایه U شکل می باشد که روی هر پایه یک میله وصل شده است، ستون ها در دو طرف با شاسی به هم وصل شده اند تا عمل مفتوح و بسته شدن برپایی شود، زیر آن دو ردیف تکه پلاستیکی وجود دارد که پایه ی رها شده داخل یک زوج از آن ها قرار می گیرد، این قطعات پلاستیکی با فاصله از هم پیمان دارند و برای تنظیم ارتفاع فرآورده تعبیه شده اند، پس از استوار شدن تخته روی پایه می توانید از میز تحریر تنظیم شو و صندلی تاشو کاربرد کنید، هنگام به کارگیری نشستن و ایستادن روی میز پرهیز کنید.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: