نوشته شده توسط : ساحل

احمد اصغری مهرآبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده در جلسه با وزیر نیرو درباره پخش ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیلی مسکن مهر در شش ماهه دوم سنه با توجه به اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر مملکت با تشکیل کارگروهی با حضور دستیار نخست رییس جمهوری ۵۶ هزار میلیارد ریال برای پرداخت به استان‌ها تصویب شده که متناسب با نیاز استان‌ها پخش خواهد شد.

قائم مقام وزیر مسیر و شهرسازی در امور مسکن مهر باهمکاری بانک مرکزی و دستگاهای خدمات رسان تلاش می‌شود پرونده مسکن مهر کشور تا پسین سنه ۹۴ بسته شود چراکه در صورت عدم مشارکت این نهاد‌ها، سپریدن طرح مسکن مهر به راحتی امکانپذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده در جلسه با وزیر نیرو در خصوص توزیع ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تکمیلی در شش ماهه دوم با توجه به اولویت‌های وزارت مسیر و شهرسازی تصمیم گیری خواهد شد.

اصغری مهرآبادی با ذکر اینکه ۶۶۰ هزار یکتا مسکن مهر در سطح کشور فاقد شبکه آب، ۶۷۵ هزار واحد فاقد شبکه برق، ۷۱۶ هزار یکتا فاقد شبکه گاز و سیستم دفع فاضلاب هستند، گفت: از مجموع دومیلیون و ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر کشور نیز شغل سفت کاری دو میلیون یکتا آن به اتمام رسیده و یک میلیون و ۲۵۰ هزار یکتا نیز واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در این امتداد دولت اخیرا ۵۰ میلیارد ریال برای حل مشکلات زیربنایی و آماده‎سازی واحدهای مسکن مهر کشور اختصاص داده است.

منبع : https://www.beytoote.com/news/economy-news/snews13477.html





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: