نوشته شده توسط : ساحل

وی با گوشزد این‌که طی این سال ها در چند مرحله افزایش بها پروژه کیسون اعمال شد و به ۲۵ میلیون تومان رسید، افزود: الی اینکه هفته پیش یک پیامک دریافت کردم. در این پیامک تألیف شده بود به سامانه مسکن مهر مراجعه کنید و بعد از تکمیل وجه، اقدام به اخذ نوبت حضوری کنید. من نیز با خوشحالی موضوع را به خانواده خبر دادم و به خیال آنکه بعد از ۸ سنه انتظار سرانجام منزل خویش را تحویل می گیرم، نوبت حضوری گرفتم.

 

وی ادامه داد: وقتی حضوری مراجعه کردم و قرارداد خویش را کارمند پشت گیشه دادم، فقط یک جمله گفت: «پروژه کیسون افزایش بها داده و شما باید ۲۰ میلیون تومان سایر واریز کنید.» وقتی از کارمند دلیل موضوع را پرسیدم، گفت همه چیز گران شده این ها هم قیمت ها را بالا برده اند.

 

وی با ذکر این‌که مگر نه این‌که براساس وعده و امضایی که پای قراردادم است باید خانه ملت در دولت قبل و سنه ۹۱،۹۲ ساخته و تحویل می شد، تاکید کرد: مگر ما مردم خلف وعده کرده ایم که باید زیان رشد بها ساختمایه ها را ما بدهیم. در دو مرحله این افزایش را داشتیم و مسکن مهرم از ۱۶ میلیون و ۱۵ میلیون قبض و وام ۳۰ میلیون مسکن نیز به ۳۵ میلیون افزایش یافت؛ اما اینکه در لحظه پایان اعلام می کنند ۲۰ میلیون دیگر بها افزایش می یابد عین بی قانونی و بی عدالتی است.

 

این درخواست کننده مسکن مهر پرند در پیوستگی با اشاره به این‌که افرادی که پروژه‌های مسکن کیسون در پرند را تحویل گرفته‌اند هیچ امکاناتی ندارد، گفت:‌ این در حالی است که بر اساس قرارداد، یکتا مسکن مهر باید با تمام امکانات یعنی کولر، کابینت، شیرآلات، رنگ مناسب و ... تحویل شود، ولی آن قدر طی این ۸ سال بدقولی دیده ایم که دیگر متقاضیان هم همچون من نای اعتراض نداریم؛ اصلا باید به کجا اعتراض کنیم؟

 

یکی سایر از متقاضیان مسکن مهر در این‌باره می‌گوید: از صاحب خانه شدن کل ملت دلشاد می شوم ولی وقتی در رسانه های می شنوم که طرح ملی مسکن شروع شده کلی کس ثبت اسم کرده اند و در کمال حیرت وزیر راه هفته پیش اعلام می کند که الی چند ماه سایر اولین پروژه ها تحویل می شود، داغ دلم بازپسین می شود. ان شالله که کل منزل دار شوند ولی باید از وزیر راه پرسید که چرا پروژه ای که ۸ سنه متقاضیان آن به حق خویش نرسیدند را ساحل گذاشتید و یک طرح سایر را آغاز کرده اید. امیدوارم که اشتباه کنم اما طرح ملی مسکن هم چند نوبت سمبلیک گشایش می شود و دیگر متقاضیان به دولت پس حواله می شوند.

منبع : https://www.beytoote.com/news/economy-news/tnews11052890.html





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: