آشنایی با میز و صندلی های تاشو
نوشته شده توسط : ساحل

فروش اینترنتی و پستی میز و صندلی 4 نفره تاشو همسفر با بها عالی از فروشگاه اینترنتی پارس تینا ، میز و صندلی تاشو در ابتدا مثل یک کیف سامسونت می باشد اما پس از مفتوح شدن به یک ست میز و صندلی چهار نفره بسیار شیک و قشنگ تبدیل می شود. از ویژگی های این میز و صندلی سخیف بودن و قابل حمل بودن آن است ، شما می توانید در مسافرت ها و گردش های خانوادگی خویش میز و صندلی همسفر را همراه خویش داشته باشید.

میز و صندلی 4 نفره همسفر


نصب آسان و سریع این میز و صندلی به شما کمک می کند لغایت در کمترین موعد شدنی در هر کجا که باشید ست میز و صندلی 4 تن خود را استوار کنید ، ثبات بالا و مقاومت در برابر خفقان از خاصیت های بارز میز و صندلی تاشو همسفر می باشد.

میز و صندلی سفری

یکی از تفریحات زیاد رایج در بین ما ایرانی ها پیکنیک و مسافت است ، حضور در دل طبیعت به اتفاق با خانواده و دوستان که انرژی مثبت بسیار زیادی را به ما می دهد . برای افزایش میزان لذت از سفرها ، وجود لوازم و تجهیزات مسافرتی بسیار الزامی است ، وسایلی که رفاه اغلب را برای شما در شرایط گوناگون برپایی می کنند . احد از گونه ها این وسایل صندلی های تاشو هستند که به دلیل امکان تاشوندگی که دارند به سادگی قابل حمل و کاربرد هستند . ولی این سوژه لغایت پیش از این تنها برای صندلی ها صدق می کرد و امکان به کارگیری میز در سفرهای کوتاه و بلند مدت به دلیل اشغال فضای زیاد و کاستی حمل و جابه جایی امکان پذیر فقدان الی اینکه نسل جدید این محصولات با عنوان میز و صندلی مسافرتی طراحی و ارائه شد.

میز و صندلی تاشو پلاستیکی

میز و صندلی چهار نفره تاشو همسفر نیز از دسته این محصولات است . ابزاری کاملاً کاربردی برای افراد گوناگون در سفرهای گوناگون که ویژگی ابتدایی آن را می توان قابلیت حمل و جابه جایی به ابتدایی ترین شکل ممکن عنوان کرد . میز و صندلی مسافرتی همسفر قابلیت تاشو دارد و به نوع ای طراحی شده که بعد از تاشو شدن به شکل یک چمدان در آید ، چمدانی با دستیگره های ارگونومیک که به سادگی می توانید آن را به به اتفاق خود حمل کنید . ابعاد چمدان نیز به نوع ای است که می توانید از آن در کمترین فضای شدنی همانند صندوق عقب اتومبیل نگهداری کنید ، بدون اینکه بیچارگی به اشغال کل فضای موجود باشد.

میز و صندلی مسافرتی همسفر

همسفر حائز یک میز و چهار صندلی می باشد که از آنها می توانید در سه حالت گوناگون دربرگیرنده ، میز و صندلی ، میز تک و در ضمن نیمکت بهره‌گیری کنید . در میانی میز سوراخ ای جهت قرار دادن چتر (سایه بان) تعبیه شده است که در چهره بیچارگی فقط کافیست پایه چتر را تو آن قرار دیتا و استفاده کنید . روکش میز و صندلی ها از جنس پلاستیک فشره ثابت (ABS) و پایه ها نیز از جنس آلمینیوم ساخته شده که بدست اتصالات فولادی به یکدیگر متصل شده اند . هر صندلی به صورت مجزا قابلیت بردباری وزن الی 125 کیلوگرم را دارد که نشار از کیفیت و پایداری بالای فرآورده دارد.

میز و صندلی همسفر

میز و صندلی مسافرتی همسفر ، در رنگ های متنوع آبی ، زرد ، قرمز ، نارنجی و سبز تولید شده تا هر فرد متناسب با سلیقه خود امکان برگزیدن داشته باشد . از این محصول می توانید برای کمپینگ ، پیک نیکو ، مسافرت ، پیرامون های کاری و یا حتی در خانه استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: