نوشته شده توسط : ساحل

توضیحات و تعریف لغات استفاده شده :

Reach چیست؟ هر بار که یک پست توسط یک کاربر یونیک مشاهده می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرام طبق Reach به این شکل است که کلیه تکاپو هایی که توسط کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر بازدید یونیک که اتمام شود خرج بر پایه جدول فوق برای شما اعمال خواهد شد.

هزینه تبلیغات اسپانسر ( پروموت ) اینستاگرام (براساس video view)
توضیحات و تعریف لغات بهره‌گیری شده :

video view چیست؟ بعد از اینکه پست و ویدئوی شما بدست اینستاگرام برای کاربران منظور پروموت شود، به هر بازدیدی که اغلب از 15ثانیه از ویدئوی تبلیغاتی شما سپریدن شود video view می‌گویند.
Reach چیست؟ هر بار که یک پست ویدئویی کمتر از 15 ثانیه توسط یک کاربر یونیک تماشا می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرامهزینه مدیریت پیج اینستاگرامبراساس video view به این شکل است که کلیه فعالیت هایی که بدست کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد و بازدید کمتر از 15ثانیه) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر بازدید بیشتر از 15ثانیه که انجام شود خرج طبق جدول فوق برای شما اعمال خواهد شد.

هزینه تبلیغات اسپانسر (پروموت) اینستاگرام (براساس کلیک) هزینه تبلیغات سرمایه گذار ( پروموت ) اینستاگرام
توضیحات و تعریف لغات بهره‌گیری شده :

link click چیست؟ پس از اینکه پست شما بدست اینستاگرام برای کاربران هدف پروموت شود، به هر کلیکی که روی لینک پست شما شود link click می‌گویند. link click هیچ ربطی به لایک، کامنت، اندوخته و فوروارد پست ندارد.
Reach چیست؟ هر بار که یک پست توسط یک کاربر یونیک تماشا می‌شود به آن Reach می‌گویند. (بازدید منحصر به فرد)

تبلیغات اسپانسرینگ یا پروموت اینستاگرام براساس کلیک به این شکل است که کلیه فعالیت هایی که توسط کاربران روی پست تبلیغاتی شما اتمام می‌دهند (لایک، کامنت، فالوو، ذخیره، فوروارد و بازدید پست) کاملا مجانی خواهد بود و به ازای هر کلیکی که روی لینک مدنظر شما سپریدن شود هزینه بر پایه جدول زیر برای شما اعمال خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: