چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم
نوشته شده توسط : ساحل
چگونه بفهمیم هاید استوری شده ایم


اگر تنها یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام کاربرد کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و گرایش خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال احتمالاً برادر داشته باشید بدانید چگونه می تاب مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند. با پروا به این جستار ،اینستاگرام ها تصمیم گرفته است روش تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد الی به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خویش را فرا بگیرید.
” استوری اینستاگرام خود را شخصی سازی کنید! “

چگونه استوری اینستاگرام را پنهان نماییم ؟
مطمئنا خیلی از کاربران علاقه ندارند استوری هایشان برای کل افرادی که او را فالو کرده اند نمایش دیتا شود. به همین هدف اینستاگرام امکانی را فراهم کرده است الی بتوانید مشخص کنید چه کسانی نباید استوری های شما را ببینند.

Learn to hide posts from the Instagram Story
پس از وارد شدن به اینستاگرام وارد تنظیمات می شویم 

Learn to hide posts from the Instagram Story

وقتی که روی عکس خود ضربه می زنید می توانید محتویات استوری خود را نگریستن کنید

از دست ندهید : تعلیم حذف استوری سایرین در اینستاگرام

ذر این جا می توانید Delete را بزنید و استوری را حذف کنید. این کار با این آپشن احتیاج به ممارست اکثریت دارد اما اگر به سمت بالا سوایپ کنید می توانید به صورت دیگری عکس باره نظر را از استوری تان حذف کنید. با سوایپ کردن به سمت بالا استوری مورد نظر به صورت زیر می شود:

آیکون سطل آشغال را در سمت راست و میان صفحه تماشا می کنید. می توانید با به کارگیری این گزینه هم راحت تر استوری را حذف کنید. بدین ترتیب با زدن این آیکون یک گزینه نشان داده می شود که تایید پایانی برای حذف را به شما نشان می دهد:

برای این پیشه دلیت را بزنید  تصویر از استوری حذف شود. بدین چهره می توانید تصاویری را که به اشتباه برای استوری ارسال می کنید را تند حذف کنید.

اکثر کاربران فعال اینستاگرام مواقعی که به سینما یا پارک می­روند. از اتفاقات عکس می‌گرفتند و در پست­ها به اشتراک می­گذارند. این شغل معایبی داشت و اینستاگرام تصمیم گرفت story یا داستان را وارد این پهنه پهناور کند.

شاید شما نیز در فهرست فالوینگ خویش در اینستاگرام افرادی را داشته باشید که در طول روز مدام در حال قراردادن یا استوری اینستاگرام هستند. با اینکه استوری اینستاگرام گرد از محبوب ترین امکانات در Instagram است و بیشتر در درازا سررسید چک کردن اینستا خود به تقسیم استوری رفقا خویش سر می زنند ولی برخی مواقع پیش می آید که برخی از افراد مدام در حال سپریدن این پیشه هستند و البته مطالب آن ها نیز از نظر شما اصلا جالب نمی باشند. خوشبختانه اینستاگرام برای این مسئله تدبیر خوبی اندیشیده است و شما می توانید از شر استوری های ستوهی دهنده بعضی افراد در اینستاگرام آزاد شوید. در این مطلب شیوه پنهان کردن استوری سایرین و حذف استوری دیگران در اینستاگرام را به چهره تصویری به شما دوستان آموزش می دهیم.

 تعلیم اندوخته کردن استوری اینستاگرام دیگران

قابلیت حذف استوری سایرین در Instagram
Story اینستاگرام یگانه از جذاب ترین سرنوشت ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که با پروا به پیشباز کاربران متعلق به امکانات زیادی به اینستاگرام اضافه شده است. از دسته این امکانات هایلایت استوری اینستاگرام است که به وسیله آن شما می توانید استوری های خود را ماندگار کنید و راهبند از حذف استوری پس از ۲۴ ساعت شوید. در ضمن قابلیت های نظرسنجی Story اینستاگرام که گونه ها مختلفی هم دارد به شما کمک می کند که بتوانید در کسب و کار خویش با توجه به نظر مشتریان موفق تر باشید. با وجود محبوبیت و جذابیت Story در اینستاگرام گاهی این خاصیت مایه رنجانیدن شدن شما می شود. برخی از کسان از لحظه به لحظه زندگی خصوصی خویش گزارش می دهند و شما شدنی است علاقه ای به پرماسیدن این موضوعات نداشته باشید. در این مواقع می توانید از قابلیت حذف استوری دیگران در اینستاگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تعلیم غیرفعال کردن استجابت به استوری اینستاگرام

با حذف استوری سایرین در اینستاگرام پست های فرد باره عقیده و دیگر ارتباطات با فرد مورد عقیده در برنامه اینستاگرام پایدار باقی می ماند و فقط چیزی که شما از آن محروم خواهی بود همان گزارشات گاه و بی گاه استوری جدید اشخاص در برنامه است. همچنین این امکان در اینستاگرام قابل بازگشت است و در صورتیکه شما از تصمیم خویش منصرف شده و بخواهید استوری های شخص را در اینستا ببینید می توانید تنظیمات را به حالت معمول در بیاورید.

مراحل حذف استوری دیگران در اینستاگرام
قابلیت hide Story دیگران در ورژن های قدیمی اینستاگرام موجود نبوده است و گسترش دهندگان با توجه به درخواست کاربران در ورژن جدید این برنامه امکان حذف استوری سایرین در اینستاگرام را اضافی نموده اند.برای دانلود نسخه ی بروز حائز این قابلیت به این صفحه بروید.

برای ندیدن استوری دیگران بایستی مراحل ذیل را همراه با ما طی کنید:
در مرحله نخست دربایستن است که اگر اینستاگرام شما آپدیت نیست واپسین ورژن از اینستاگرام را نصب کنید.
در گام دوم دربایستن است که اپلیکیشن اینستاگرام خویش را اجرا کرده و تقسیم استوری ها مراجعه کنید. در سرنوشت Story های اینستاگرام به پیگیری کاربر باره نظرتان بگردید و بعد از پیدا کردن وی در فهرست استوری ها بر روی نام کاربر کلیک طولانی نمائید. با این پیشه منوی پاپ اپی به شما نمایش دیتا می شود که دربرگیرنده دو گزینه است. گزینه اول View Profile است که برای نمایش دادن مشخصات کاربر می باشد. شما می توانید به صفحه کاربر وارد شده و چنانچه علاقه ای به دنبال کردن وی در اینستاگرام ندارید او را Unfollow کنید. با این شغل دیگر پست های فرد مورد عقیده نیز به شما نمایش دیتا نمی شود. اما با انتخاب گزینه Muteمی توانید تنها استوری های کاربر را حذف کنید و در صورتیکه کاربر استوری جدیدی اضافه کند برای شما نمایش دیتا نمی شود.

مراحل بازگرداندن استوری سایرین در Instagram
ممکن است بعد از مدتی عقیده شما عوض شود و بخواهید از استوری هایی که کسان در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند آگاه شوید. افرادی که استوری آن ها را در اینستاگرام خاموش کرده اید به انتهای تقسیم استوری شما اضافه می شوند و آیکن نام آن ها به رنگ خاکستری در می اید. برای بازگرداندن استوری افرادبه حالت معمول بایستی بر روی نام آن ها در دسته استوری کلیک طولانی نمائید. در منوی پاپ اپ نمایش داده شده بر روی گزینه Unmute کلیک کنید. با اینکار کاربر باره عقیده از حالت خاموش بودن استوری اینستاگرام بیرون می شود و شما می توانید از آن به بعد استوری فرد مورد عقیده را در صفحه اینستاگرام خویش مشاهده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: