نوشته شده توسط : ساحل

مردم یا چیزی را جستجو می‌کنند یا خیر. اگر راستی را بخواهید، شغل زیادی دراین‌باره از شما ساخته نیست. برای مثال، شما چند وقت به چند وقت مسابقات جام قهرمانی را جستجو می‌کنید؟ خیلی جستجو نمی‌کنید درست است؟ چه بسا فقط در ماهی که این رخداد برگزار می‌شود و یک یا دو هفته پیش از آن جستجو انجام می‌دهید.
شما می‌توانید واژه کلیدی مانند را در گوگل ترندز جستجو کنید و می‌توانید به‌سرعت ببینید که حرف ما کاملاً صحیح است. ملت تمامی جستجوی مانند را در هفته‌‌های جاری این اتفاق اتمام داده‌اند و سپس در باقی سال اصلاً جستجویی در باره آن انجام نداده‌اند. مشخصاً، رشد یک کسب‌وکار فقط با ترافیک ارگانیک زیاد کار دشواری است وقتی‌که کلمه کلیدی اولیه شما تنها در یک فصل سال توجه‌ها را جلب می‌کند. به‌جای آن، بهترین واژه ها کلیدی و برند‌ها توجه‌ها را به خویش جلب می‌کنند. جستجو‌ها برای آن واژه ها کلیدی ممکن است در طول سال افزایش یا کاهش یابد مخصوصاً اگر منوط به فصل باشد اما در غیر این صورت باید مایه ایجاد علاقه دائمی شود.
این مسئله دلیل پشت این قضیه است که چرا شما در آخر وارد چشم وهمچشمی با واژه ها کلیدی مشابهی چه به‌صورت ارگانیگ و چه به‌صورت پولی می‌شوید.
اما چه می‌شود اگر راه دیگری وجود داشته باشد؟
چه می‌شد اگر شما می‌‌توانستید برای یک جستجوی جدید، برپایی دربایستن کنید و ۱۰۰ درصد بازار را به خود گزین کردن دهید؟ (زیرا در این حالت هیچ شخص دیگری آن را قصد قرار نداده است)
در این نوشتار هدف داریم نحوه بهبود سئو در اینستاگرام و به‌تبع آن افزایش رتبه اینستاگرام را با هم رسیدگی کنیم بدون آن‌که در باره یک کلمه کلیدی یا ساخت لینک نگران باشیم.

افزایش رتبه اینستاگرام
قدم اول: یک برند با سبک زندگی بسازید
شما ممکن است از پیش بدانید که ۷۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام مایه درگیری بهتری نسبت به تمام شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. رتبه پیج اینستاگرام
مردم عاشق مراوده، کامنت‌گذاری و اشتراک‌گذاری هستند زیرا این کار‌ها به‌نوعی اعتیاد‌آورند! اما شما شدنی است چیزی جالب را در اثناء گشت‌وگذار در پست‌ها پیدا کنید که بیشترین درگیری را در بین کاربران ایجاد کرده است و مایه افزایش رتبه اینستاگرام صاحب آن شده باشد. و در اینستاگرام این مورد، عکس‌های سبک‌ حیات هستند، تمام!
هیچ‌کسی همنشین ندارد ببیند فرآورده شما هزاران بار پست شده است ولی آن محصول را در یک سناریو حیات راستین قرار دهید و نظرات مردم را راجع به آن ببینید که سرازیر می‌شوند.
به مثال‌‌های پایین که از آزمایشی به‌دست آمده پروا کنید:
۱.نایک ۶۰ درصد پست‌‌هایش را به عکس‌های سخیف زندگی وابستگی داد.
۲. ولی تنها ۳۲ درصد عکس‌های آدیداس به تصاویر سخیف زندگی مربوط بود.

چرا این موارد مهم هستند؟ نتایج میانگین اثر داد که نایک ۸ مساوی بیشتر از آدیداس باعث درگیری کاربران شده است.

نتایج این تحقیقات کاملاً روشن هستند، درست است؟ هرچه بیشتر پست‌های سبک‌ زندگی در اینستاگرام پیمان دهید، اغلب برای شما ستیز ایجاد می‌کند. در همین زمان، اگر شما این کار را درست انجام دهید، به شما کمک می‌کند نمایش برند خود را در پروسه پیمان دهید. منظور ما از افزایش رتبه اینستاگرام این است که آگاهی از محصولی برپایی نماییم تا ملت در گوگل شما، محصولی که می‌سازید و دلیل علاقه شما به آن را ببینند. اگرچه این پیشه ارزان نیست و هیچ ضمانتی هستی ندارد که این روش پاسخ دهد.
بنابراین این رویکرد مایه اثر هالو در اینستاگرام می‌شود. مردم برادر دارند در اینستاگرام، خود واقعی را نشانه دهند و خوشبختانه احتیاج نیست برای جذب ملت تصاویری از ماشین و جامه و خانه گران‌قیمت را به نمایش بگذارید.
به‌جای آن عکس‌هایی راستین بگیرید و ببینید افزایش رتبه اینستاگرام شما به وقوع می‌پیوندد.
برای مثال، عکس‌هایی بگیرید که به عقیده آید مردم می‌خواهند در آن عکس با شما باشند. حتی دلایلی منطقی و دیتا محور برای این‌که چرا این پست‌ها در اینستاگرام پیشتاز‌ند هستی دارد. یک تحقیق نشان دیتا است که تصاویر همراه با صورت، نظر بیشتری را از محصول خالی جذب می‌کند و تحقیق دیگری اثر عدل که امروزه، اعتبار یک فاکتور بنیادین در فرمایش نمایش است.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: