ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

قبلا در مطلب تشخیص پیج فیک اینستاگرام به اینکه چطور تشخیص دهیم پیجی بصورت فیک بالا آمده و فالوور جذب کرده اشاره کردیم و گذرگاه های تشخیص فالوور فیک را رسیدگی کردیم ولی اکنون در نوشتار میخواهیم رسیدگی کوتاهی داشته باشیم و ببینیم اگر منظور حذف فالوور فیک در اینستاگرام را داشته باشیم چه کارهایی باید بکنیم و چطوری مطمئن شویم فالووری که منظور حذف آن را داریم فالوور فیک یا فالوور روح است و آنقدر ناچیز نشان است که از حذف کردن آن حسرت نخوریم و پشیمان نشویم. بعد باز بصورت چکیده با این منظور فالوورها را بررسی می کنیم

تفاوت فالوور فیک با فالوور روح
فالوورهای فیک اینستاگرام فالوورهای کاذب پیج های اینستاگرامی هستند که هیچ انسانی پشت آن اکانت نیست و فعالیت انسانی ندارد و بیشتر بدست ربات ها ساخته شدند و قاعدتا هیچ تعامل سازنده ای ندارد و صرفا برای مقاصد مالی و فروش آنها به دیگران ساخته شده اند پس آنها را فالوور روح اشتباه نگیرید زیرا فالوور روح فالوورهایی راستین هستند که به مرور تعامل شان با صفحات اینستاگرامی شما از بین رفته و دیگر تعاملی ندارند و حتی پست های پیج شما را هم نمی بینند که این مشکل برای پیج شما گاها بخاطر الگوریتم های اینستاگرام رخداد می افتد. برای اینکه بهتر بتوانید فالوور فیک را با فالوور روح تشخیص دهید و آنها را در پیج خودتان شناسایی و حذف کنید اثر های آنها را جداگانه رسیدگی می کنیم:

نحوه شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام
تعداد فالوور بالا و اینگیجمنت پایین: گرد از راه های تشخیص اکانت فیک اینستاگرام یا فالوور فیک اینستا این است که شمار فالوورهای آن اکانت بالا باشد ولی نسبت به فالوورهایش نرخ درگیری و تعامل کمی دارد و اگر نگاهی به پست هایش بیاندازید تعداد لایک ها و کامنت ها خیلی پایین است که در این صورت احتمالا فالوور خریده است.

نام و نام کاربری خارجی: خیلی از سرویس های فروش فالوور اینستاگرام فالوور خارجی میفروشند و یا همین سایت های ایرانی فروش فالوور هم گاها از سرورهای خارجی برای این پیشه بهره‌گیری می کنند. پس اگر چشمتان به نام خارجی در اکانت فالوورهایتان خورد و یا آدرس صفحه اینستاگرامش خارجی بود به اصالت این فالوور شک کنید و رسیدگی های بعدی را برای تشخیص فیک بودن آن اتمام دهید.

تعداد فالووینگ بالا: اکثر افرادی که دنبال جذب فالوور فیک برای اینستاگرام خویش هستند و منظور حضور حرفه ای در اینستاگرام را ندارند شروع می کنند به ناچیز خرج ترین شیوه ممکن شمار فالوورهای خویش را افزایش دهند که دم دستی ترین شغل فالو آنفالو کردن است که خوب به تدریج تعداد فالووینگ های آنها بالا می رود بعد به اکانت هایی که شمار فالووینگ بالا دارند مشکوک شوید.

تعداد پست کم: اگر اکانت اینستاگرامی دیدید که تعداد فالوور بالا دارد و شمار پست پیج آن کم است و آن شخص فرد مشهوری نیست احتمالا اکانت اینستاگرام آن با فالوور فیک پر شده است زیرا چه دلیلی دارد که فردی با تعداد پست مختصر این کل مخاطب جذب کند و طرفدار داشته باشد؟ بعد اگر دلیلی برای هستی این کل طرفدار پیدا نکردید آن پیج را هم فیک در نظر بگیرید.

پست تکراری: در ساحل علایم دیگر که نام بردیم اگر دیدید پیجی تصاویر تکراری و بدون مضمون منتشر می کند احتمالا این پیج هم فیک است و منتشر کردن این پست های تکراری صرفا برای این است که شمار پست های موجهی برای خویش ثبت کند.

تصاویر بی کیفیت و غیرجذاب: اگر با اکانتی روبرو شدید که فالوور خیلی زیادی دارد اما تصاویر و محتوای آن انقدر بی کیفیت است که بنظر شما محال است انگیزه جذب فالووری باشد آن اکانت را هم فیک در نظر بگیرید و دیگر علایم را روی آن رسیدگی کنید لغایت شک شما به باور تبدیل شود.

نام کاربری مجهول و دربرگیرنده عدد: خیلی از اکانت های فیک بدست سرورهای کامپیوتری و طی الگوی خاصی ساخته می شوند بعد اگر اسم عجیبی دیدید که از رخداد شامل اعداد چندرقمی و بی معنی هم میشد نسبت به آن حساس شوید چون احتمالا آن اکانت فیک است و طی خرید فالوور از راه سایت و اپلیکیشن خرید فالوور اینستاگرام به جمع فالوورهای شما پیوستگی است.

اینگیجمنت غیرمنطقی: یگانه از سخت ترین گذرگاه های تشخیص فالور فیک این است که تعداد فالوور آن پیج بالا باشد و به همان اندازه لایک و ویو و کامنت هم داشته باشد. در این مواقع به محتوای تولید شده دقت کنید چون سازنده اکانت فیک معمولا وقت زیادی برای درونمایه نمی گذارد که این باره را در تقدیر عکس ها بی کیفیت و جذاب هم گفتیم. لابد می پرسید پس این لایک ها از کجا آمده است؟ خوب مشخص است کل ی این ها امروزه خریدنی است و احتمالا لایک و ویو و کامنتی که هم میبینید خریده است.

بیشتر بدانید: 5 شیوه کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه تشخیص فالوور روح یا غیرفعال در اینستاگرام
اگر به خودتان اطمینان دارید که هیچ وقت دست به خرید فالوور فیک و ارزان اینستاگرام نزدید و تبلیغات مشکوکی هم نداشتید که آن شخص برای شما فالوور فیک بیاورد و فالوورهای پیج تان را به چهره ارگانیک بالا آورده اید احتمالا فالوورهای بدون فعالیتی که در پیج شما هستی دارند فالوورهای روح هستند که در اینجا به گذرگاه های معرفی آنها می پردازیم:

عدم تعامل با پیج: اگر پیج شما شمار فالوور خوبی دارد اما فالوورهایتان تعامل زیر دارند و لایکتان نمی کنند و کامنت نمی گذارند شما تنها یک مشت پیرو دارید که احتمالا پست شما را نمی بینند. این نکته را هم در عقیده بگیرید احتمالا محتوای شما آنقدر جذاب نیست که تعامل ایجاد کند که این خوب صحیح است. در اینجا می دانیم فالوورها فیک نیستند اما تعاملی با پست های شما ندارند و یا طبق الگوریتم اینستاگرام انقدر از شما دور شده که اصلا پست های شما را نمی بینند و این باره نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما را کم می کند. این یگانه از مشخصه های پدیدار فالوورهای روح در اینستاگرام است.

بدون تصویر پروفایل: قبلا از فالوورهای شما بوده تعامل هم داشته اما چندی است از او خبری نیست و سایر با پیج شما تعامل ندارد. اگر بین فالورهای خود اکانتی را می بینید که الان تصویر پروفایل ندارد و مدتی از او خبری نیست احتمالاً اینستاگرام را ترک کرده باشد و با پروا به اینکه با شما تعاملی ندارد دیگر حضور آن در فهرست فالوورهای شما بی هوده است.

وجود اعداد در نام کاربری: خیلی از افراد هنگام ترک اینستاگرام و یا مهاجرت به آیدی جدیدی آیدی پیشین را تغییر می دهند و صرفا یکسری اعداد و حروف بی معنی می گذارند بعد اگر چنین علایمی را کنار عدم تعامل با پست هایتان دیده اید با خیال راحت آن اکانت را در فهرست سیاه خویش برای حذف پیمان دهید.

تاریخ واپسین پست: اگر فالوور شما که خیلی وقت است با شما تعامل ندارد از تاریخ آخرین پست در پیج خودش هم ماضی این را در عقیده بگیرید که احتمالا خیلی وقت است دسترسی خوبی به آن اکانت ندارد و یا فعالیتش کم شده و حضور چنین شخصی برای شما مفتوح بی هوده است چون حتی اگر محتوای خود را هم بهبود دهید احتمالا خیلی کم پیدا باشد.

سایت خارجی تشخیص فالوور فیک
احتمالا اگر سررسید لازم برای تشخیص فالوور فیک را ندارید به دنبال سایت هایی هستید که چنین سرویس هایی به شما ارائه کنند. ما در پیوسته این مطلب چندین اپلیکیشن برای پیشه شناسایی کرده ایم و حتی روش شناسایی فالوور فیک به صورت دستی و حذف آن را روشنگری داده ایم ولی در این تقسیم هم چند سایت بیگانه برای نمایش میزان فالوور فیک در پیج اینستاگرام به شما معرفی می کنیم:

1- سایت IGAuditor

این سایت قابلیت تشخیص فالوور فیک برای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را دارد.

سایت تشخیص فالوور فیک igauditor
سایت تشخیص فالوور فیک igauditor
2- سایت Sparktoro

سایت ساده ای که قابلیت تشخیص فالوور فیک توییتر را دارد.

سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک توییتر sparktoro
سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک توییتر sparktoro
3- سایت TwitterAudit

این سایت هم صرفا برای توییتر گسترش پیدا کرده است.

سایت تشخیص فالوور فیک TwitterAudits
سایت تشخیص فالوور فیک TwitterAudits
4- سایت FakeCheck

این سایت تشخیص میزان فالوور فیک در اینستاگرام است.

سایت بیگانه تشخیص فالوور فیک fakecheck
سایت خارجی تشخیص فالوور فیک fakecheck
5- سایت FakeLike

این سایت که مدتی است از دسترس بیرون شده سایت نکوداشتن برای نمایش میزان فالوورهای واقعی و فیک است امیدواریم زمانی که شما این مطلب را میخوانید دشواری ها فنی آنها صحیح شده باشد.

مزیت حذف فالوور فیک چیست؟
حذف فالوور فیک اینستاگرام یا حذف فالوور روح مایه می شود به نرخ تعامل بهتری از پست های خویش برسید و همین تعداد لایک و کامنت و اینگیجمنت برمبنای شمار کمتر اما راستین تری از فالوورها حساب شود که باعث می شود نرخ تعامل پیج شما اغلب شود و شانس اکثریت برای ورود به اکسپلور اینستاگرام داشته باشید. وانگهی فهم بهتر و درستی نسبت به بازخوردها خواهید داشت.

بیشتر بدانید: 10 طریق کاربردی افزایش بازدید در اینستاگرام

نحوه حذف فالورر فیک اینستاگرام بصورت دستی
حالا که با هم علایم یک فالوور فیک یا روح را بررسی کردیم می توانیم براحتی آنها را تشخیص دهیم. اگر قصد پاکسازی اکانت اینستاگرام خویش را دارید و می خواهید فالوور فیک اینستا و یا فالوور روح خویش را حذف کنید طی مراحل ذیل می توانید براحتی این شغل را انجام دهید:

وارد پیج اینستاگرام خویش شوید و روی شمار فالوور خویش ضربه بزنید
لیست فالوورهای اینستاگرام
لیست فالوورهای اینستاگرام
لیست فالوورهای شما نمایش دیتا می شود که طبق نکات گفته شده پس از شناسایی فالوور فیک یا فالوور روح روی دکمه Remove روبرو آیدی آن ضربه بزنید.
لیست فالوورهای اینستاگرام برای حذف فالوور فیک
لیست فالوورهای اینستاگرام برای حذف فالوور فیک
پس از اطمینان برای حذف روی دکمه Remove مجدد ضربه بزنید.
دکمه حذف فالوور اینستاگرام
دکمه حذف فالوور اینستاگرام
حذف بخش جمعی فالوورهای فیک
خوب حتما حالا با طریق های گفته شده شروع کرده اید به بررسی پیج های خودتان که ببینید فالوور فیکی در پیج شما وجود دارد یا خیر و یا حتی پیشتر فالوور فیک برای پیج خود جذب کرده اید و حالا این تعداد فالوور بسیار و بدون تعامل خسته تان کرده است. حذف تقسیم جمعی فالوورهای فیک وقتی به ذهنتان خطور می کند ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام  که هدف دارید همه چیز را درست کنید و اشتباهی که کردید را جبران کنید خوب باید بگوییم صحیح است که حذف بخش جمعی فالوورهای فیک برای برگرداندن پیج شما به وضعیت طبیعی خودش بیچارگی است اما نمی توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت اینستاگرام در شمار حذف یومیه فالوور دست به این اقدام بزنید چون همین که شروع کنید به حذف دسته جمعی فالوورهای فیک و آن هم پشت راز هم اینستاگرام شما را ربات تشخیص می دهد و فرمان تکرار آن اکشن را به شما نمی دهد و به اصلاح شادوبن می شوید. پس مسیر صحیح حذف تقسیم جمعی فالوورهای فیک اگر بصورت دستی این پیشه را سپریدن می دهید این است که رفتاری انسان گونه داشته باشید و با فاصله های معین و با اکشن های متفاوت مانند لایک کردن پست یکی از دوستانتان این بین سنجیده عمل کنید و با حذف تکی فالوورهای فیک خود به حذف دسته جمعی فالوورهای فیک کم و بیش شوید. البته اگر منظور شما از حذف بخش جمعی حذف ناگهانی و بدست خودتان باشد اما اگر منظورتان به کارگیری سرویس های حذف فالوور فیک اینستاگرام است که بصورت انبوه این کار را سپریدن می دهند پاراگراف بعدی را بخوانید.

حذف فالورر فیک به چهره متعدد در اینستاگرام
حذف فالوور فیک اینستا به صورت انبوه معمولا بوسیله ی نرم افزارها و سایت ها و اپلیکیشن های حذف فالوور فیک و اپلیکیشن حذف فالوور روح سپریدن می شود که بر بنیاد همین الگوهایی که برای تشخیص فالوور فیک اسم بردیم برنامه ریزی شده اند ولی هیچ وقت به دقت شما و حذف دستی فالوور این کار را سپریدن نمی دهند و همش ریسک از دست دادن اکانت و بن شدن اکانت و هک شدن اکانت هم بوسیله اپلیکیشن های نامعتبر وجود دارد. بعد پیشنهاد ما این است که سمت به کارگیری آنها نروید طبق بررسی معتبرترین ها را به شما شناسایی می کنیم:





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: