نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام این روز ها به برنامه محبوب ایرانی ها تبدیل شده لغایت حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خود را افزایش دیتا الی بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خویش جمع کرده باشد. در این میان بعضی از کسان اقدام به خرید فالوور میکنند که از این رو فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به چهره ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک یک پیج فقط مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای نمونه ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام شما از کهن های اینستاگرام باشید قطعا تو پیج خویش فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از واپسین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد.

در همه به اکانت هایی که فعال نبوده و از پسینیان آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد میتوان آن ها را فالوور فیک نامید. برای حذف فالوور فیک چند مسیر هستی دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به تقدیر فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این نوشتار هم شیوه حذف فالوور فیک را به چهره دستی تعلیم خواهیم داد و هم اینکه با ربات اینستاگرام اینبو شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خویش را دست ربات بسپارید الی ربات اقدام به حذف فالوور فیک در پیج شما کرده باشد.

مقاله پیشنهادی همیار اینستاگرام : ۱۰ شیوه خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

مزایای حذف فالوورهای فیک
همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از جمله واپسین تکاپو آن اکانت در اینستاگرام، شمار فالوور و فالووینگ های آن پیج، داشتن عکس پروفایل و… پروا کنید. اگر شما با توجه به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خود کرده باشید میتوانید کارایی پیج خویش را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت شمار واکنش اثر دادن فالوور های آن پیج به نسبت تعداد فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این صورت که در نظر بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در روبرو آن تعداد لایک و یا ویو های پست های شما شدیدا به عدد 100 میرسد.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های ناچیز پرکار میتواند انگیزه ها زیادی از جمله خرید فالوور، ذیل بودن فعالیت پیج شما و کم فعال بودن فالوور های شما و … باشد.  البته ناگفته نماند که به مرور زمان حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید مفتوح هم بر شمار فالوور های مختصر پرکار و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما لغایت به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر این میباشد که تعقیب کننده های یک پیج به چهره طبیعی بالا برود از این جهت الی کران امکان از خرید و افزایش فالوور به چهره فیک خودداری کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد بی گمان با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا انگیزه آپدیت جدید خویش که با به کارگیری این ویژگی میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در مورد سایر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن بردباری اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. میتوان به راستین تر شدن پیج شما اشاره کرد که این باره به تنهایی باعث معتبر شدن اکانت شما در عقیده ربات های اینستاگرام شده و روز به روز به شمار بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.

قبلا برای حذف فالوور های خود فقط راهی که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید الی آن اکانت مربوطه از فهرست فالوور های شما منزه شود. ولی همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خویش کرده باشید.

البته پیش از اینکه اکانتی را remove کنید اول داخل صفحه پروفایل آن شده و رسیدگی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را سپریدن دهید و در چهره اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان ناچیز پرکار بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین قصد برای منزه کردن فالوور های فیک خویش با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد فهرست اکانت های پیگیری کننده خود شوید.

در پیوستگی پس از اینکه رسیدگی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مانند در روبرو هر اکانت در این فهرست در کادر باز شده نوشته remove را برگزیدن کنید.

با سپریدن این طریق میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خویش از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این شیوه عیبی دارد و آن عیب زمانی خود را پرتو میدهد که شمار فالوور های شما بیش از حد باشد.

صرفا بهره‌گیری از این طریق به چهره دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود منزه کنید.

اما نگران نباشید اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد سایر دربایستن ندارید که به صورت دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خویش کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام
اگر مطالب بالا را به احسان مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حذف فالوور فیک و به هر حال تشخیص این پیج ها از پیج های واقعی تر کمی مشکل بوده و در همه زمان بر میباشد به خصوص زمانی که شما فالوور های زیادی را داشته باشید.

راه های افزایش فالوور در سنه 2019 : ربات بازدید استوری انبوه
از این رو شما میتوانید برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان از ربات اینستاگرام اینبو کاربرد کنید. طی بروز رسانی که 2 ماه پیش در هسته ربات اینبو صورت گرفت. ویژگی جدیدی در سرنوشت تعیین گونه کار و جنبش ربات اینبو با نام حذف فالوور فیک اضافه شد که شما با به کارگیری آن میتوانید به راحتی هر چه تمام از دست فالوور های فیک اینستاگرام خودتان خلاص شوید.

برای استفاده از ربات اینستاگرام اینبو کار زیاد ساده ای قبل رو دارید نخست از کل اینکه با ورود به پنل ربات، اقدام به ثبت نام تو ربات کرده و سپس با ورود به پنل ربات از یک روز آزمایش رایگان ربات کاربرد کنید و پس خودتان اقدام به ساخت ربات اینستاگرام و فعال کردن گزینه حذف فالوور فیک کرده باشید.

برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از سایر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور راستین خواهد شد استفاده کنید. اما اگر منظور شما از استفاده ربات برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان میباشد. کافی ایست بعد از ثبت پیج داخل ربات، با ورود به قسمت تنظیمات ربات پیج خود، کلید حذف فالوور فیک را روشن کرده و سپس ربات خویش را صریح کنید.

با انجام این کار، ربات به مدت 24 ساعت آغاز به حذف فالوور فیک پیج شما خواهد کرد و تقریبا  به 900 اکانت فیک و مختصر پرکار را از پیج شما طی یک روز حذف خواهد کرد. حال شاید از خود بپرسید که معیار ربات اینبو برای حذف فالوورهای فیک یک حساب چه چیز هایی میباشد؟

ربات اینستاگرام اینبو بر سه بنیاد کلی اقدام به شناسایی اکانت های فیک و مختصر پرکار میکند.

نداشتن عکس پروفایل اکانت مربوطه: اگر یک اکانت اینستاگرام که شما را فالو کرده و در تقدیر فالوور های شما میباشد عکس پروفایل نداشته باشد ربات آن را به عنوان پیج فیک خواهد شناخت.
نداشتن پست اکانت مربوطه: در چهره موجود نبودن یک پست درون یک پیج، ربات آن اکانت را فیک معرفی کرده و آن را حذف خواهد کرد.
بالا بودن تعداد فالووینگ های اکانت: اگر پیج مربوطه بالای 6 هزار فالووینگ داشته باشد ربات، آن را اکانت فیک تشخیص خواهد داد.
در صورت موجود بودن یگانه از این شرایط گفته شده ربات آن پیج را شناسایی و سپس آن را از لیست فالوور های شما حذف خواهد کرد.

البته ناگفته نماند که گرد از خاصیت های ربات اینبو حذف فالوور های فیک میباشد و شما به غیر از این ویژگی میتوانید از سایر قابلیت های ربات برای افزایش فالوور واقعی کاربرد کنید.

جمع بندی
امروز ما از مزایای حذف فالوور فیک برای شما گفتیم و به این موارد اشاره کردیم که برای این که یک پیج معتبر در نگاه ربات های اینستاگرام داشته باشید تا شکیبیدن اینکه پست هایتان به صفحه اکسپلور برود و یا شمار بازدید کننده های پیج تان بالا رود میتوانید فالورو های بی ارزش خود را حذف کنید.

در این بین برای شما نیز از ربات اینستاگرام اینبو گفتیم که با استفاده از آن میتوانید یومیه بالای 900 فالوور بی ارزش خود را ریمو کرده باشید. البته حذف فالوور فیک فقط احد از قابلیت های انبوه ربات اینستاگرام اینبو میباشد که میتوانید از این ویژگی ها نیز برای افزایش فالوور خود به صورت کاملا واقعی بهره‌گیری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: