نوشته شده توسط : ساحل

هند سال هاست به فکر ممنوع کردن ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز است. اواسط سال ۲۰۱۹ پنلی در دولت هند ایده ممنوع کردن تمام رمزارزهای غیرمتمرکز را مطرح کرد و خواستار حبس تا ۱۰ سال و جریمه‌های سنگین برای متخلفان حوزه ارزهای دیجیتال شد. این پنل از دولت خواست تا به فکر معرفی یک ارز دیجیتال رسمی با عملکرد اسکناس باشد که توسط بانک مرکزی هندوستان عرضه می‌شود.

سال ۲۰۱۸ بانک مرکزی هند به مؤسسات مالی این کشور دستور داد تا هرگونه رابطه با افراد یا کسب و کارهای فعال در حوزه ارزهای مجازی مثل بیت کوین را ظرف سه ماه قطع کنند. البته دیوان عالی هند مارس ۲۰۲۰ به بانک‌ها اجازه مدیریت تراکنش‌های رمزارز مربوط به صرافی‌ها و تبادل کنندگان را داد و محدودیت بانک مرکزی که ضربه بزرگی به صنعت رمزارز وارد کرده بود را برداشت.

کشورهای مختلف از جمله چین، ایالات متحده، کانادا و سوئد به دنبال قانونمند کردن ارزهای دیجیتال هستند اما هیچ کدام از اقتصادهای بزرگ دنیا مثل هند اقدامی برای ممنوع کردن مالکیت پول‌های مجازی انجام نداده اند، هر چند که نگرانی‌هایی در رابطه با سوءاستفاده از داده‌های مشتریان و تأثیر احتمالی آن بر سیستم مالی بوجود آمده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شاید شما هم عبارت بها پباده سازی پست اینستاگرام را در وب چشم باشید. امروزه اشخاص با هر سطحی در جامعه دارنده دست کم یک حساب کاربری اینستاگرام می‌باشند. به همین ادله هر کسب‌و‌کاری می‌‌تواند استفاده کننده خویش را در‌این دور و اطراف داشته باشد. درنتیجه تبلیغات در‌این بستر با بخت برد بالا یاروهمدم میباشد.

پباده سازی پست و استوری اینستاگرام، موضوعی میباشد که می بایست برای ارتقا فروش آنلاین آیتم اعتنا قرار گیرد. آیا میدانید که به چه نوع پباده سازی برای ساخت و ساز پست اینستاگرام نیاز دارید تا بتوانید یوزرها پیج خویش را ارتقا دهید؟

چرا پباده سازی پست و استوری اینستاگرام در حق تقدم عمل‌ اینستاگرامی جای دارد؟
آیا پیرو راهی برای ارتقا فالوور می‌باشید؟ آیا همواره فروش بیشتر تولیدها و سرویس ها خویش قیمت طراحی استوری اینستاگرام از روش اینستاگرام برایتان امید بوده میباشد؟
هنگامی حساب اینستاگرام شما دارنده مورد کاری مشخصی میباشد و درباره ی ساخت و ساز محتوا نیز غالب فعالیت کرده‌اید، ولی پباده سازی جذابی ندارید، یوزرها شما به مشتری تبدیل نخواهند شد. برای این‌فعالیت، شما نیاز به پباده سازی پست اینستاگرام به طور رشته‌ای دارید.

چون اینستاگرام بر شالوده جذابیت‌های ظاهری کار می‌نماید و پباده سازی تخصصی پست و استوری اینستاگرام در جلب حیث فالوورها بسیار اثرگذار میباشد. در واقع پست اینستاگرام ویترین پیج شما هست و در صورتیکه این قسمت ظاهری نامناسب و نا مرتب داشته باشد، هیچ مشتری به دکان شما وارد نخواهد شد.

خصوصا برای کسب‌وکارهایی مثل ساخت‌و‌ساز و فروش پوشاک، اکسسوری‌های فردی، سرویس ها بی واسطه به استفاده کننده، صنعت های غذایی، رستوران‌ها و کافه‌دارها، مرکزها تفریحی، سایت‌های خدماتی، اسباب آرایشی و بهداشتی، اسباب و اثاث ورزشی، تکثیر خبر ها و مورد ها شبیه تبلیغات قادر است سبب ارتقاء فروش گردد.


:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایران جرثقیل با کمترین هزینه و خسارت احتمالی در وزن‌های ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، خدمات حمل ‌و ‌نقل ارائه می‌دهد.

 

ایران جرثقیل افتخار دارد که خدمات جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

چرا حمل‌و‌نقل را به ایران جرثقیل بسپاریم

ایران جرثقیل از جمله‌ی شرکت‌هایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌، بالابر و خودروبر در مدل‌ها، تناژ و ارتفاع‌های مختلف و تجهیزاتی ایمن و به‌روز، برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر حمل و جابه‌جایی انواع دستگاه‌های صنعتی، کانکس، جابه‌جایی انواع چیلرها در ارتفاعات و جابه‌جایی و حمل هرگونه وسیله یا کالا در وزن‌های ۳ الی ۱۶۰ تن را با کمترین قیمت ممکن و خسارت انجام می‌دهد.

برخی از خدمات ما

  • حمل و جابه‌جایی کانتینر و کانکس
  • بارگیری و تخلیه انواع کامیون و تریلی
  • نصب چیلر
  • تخلیه و حمل انواع دستگاه‌ها
  • حمل کالا با جک پالت
  • نصب و جابه‌جایی انواع تانکر
  • نصب تجهیزات ساختمانی
  • جابه‌جایی انواع خودرو
  • و انجام کلیه کارهای مربوط به جرثقیل، بالابر و خودروبر...

اجاره جرثقیل، بالابر و خودروبر با کمترین قیمت ممکن

ایران جرثقیل برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز هرگونه جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل یا اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر را با پایین‌ترین قیمت و به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

زمینه‌های فعالیت ما

ایران جرثقیل با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در عرصه‌های اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و یدک‌کش به تمام مشتریان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند. ایران جرثقیل دارای جرثقیل کفی، جرثقیل کارگاهی و جرثقیل بالابر است که تمامی نیازهای مشتریان عزیز در این زمینه‌ها به بهترین شکل ممکن برطرف می‌شود.

عقد قرارداد با شرکت‌ها

ایران جرثقیل آماده عقد هرگونه قرارداد ساعتی، روزانه، ماهانه یا سالانه با شرکت‌های خصوصی و دولتی، همراه‌ با تخفیف ویژه است.

ایران جرثقیل

ایران جرثقیل افتخار این را دارد که جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ممکن انجام دهد. در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل سبک و سنگین، اجاره خودروبر یا اجاره بالابر دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با مشاوره نوع مناسب جرثقیل، خودروبر یا بالابر را برای اجاره انتخاب کنید.

حمل و جابه‌جایی خود را به ما بسپارید

برای راحت‌تر شدن اجاره جرثقیل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و تسریع در روند انجام کار، ما به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم. اگر حجم کاری شما کم است یا نیازی به اجاره ندارید، می‌توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به‌راحتی جابه‌جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367342-iranjarsaghil-derrick-rent/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پردازنده‌های نسل یازدهمی کلاس دسکتاپ اینتل که هنوز به‌صورت رسمی معرفی و عرضه نشده‌اند، در چند بنچمارک اولیه توانسته‌اند مدل‌های نسل دهمی را شکست بدهند و رقابت بسیار خوبی با رقبا به‌ راه بیاندازند. طبق شواهد اولیه، پردازنده‌های جدید نسل یازدهمی اینتل پتانسیل زیادی برای محبوب شدن در بازار دارند.

خبرگزاری تک‌اسپات می‌نویسد در چند روز اخیر، پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core i9-11900K، Intel Core i7-11700K و Intel Core i5-11500 در گیک بنچ (Geekbench) حضور پیدا کرده‌اند و موفق به کسب امتیاز بسیار خوبی در بخش تک هسته‌ای شده‌اند.

جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دار اینتل یعنی Core i9-11900K که براساس اطلاعات رسمی، قرار است بهبود محسوسی از لحاظ IPC (دستورالعمل بر سیکل کلاک) تجربه کند، نشان داده است که قدرت پردازشی زیادی دارد. فعلا سخت است با اطمینان بگوییم؛ اما به ‌نظر می‌رسد پردازنده‌ی پرچم‌دار 11900K تنها توسط پردازنده‌هایی شکست می‌خورد که مبتنی ‌بر سیستم‌عامل متفاوت هستند یا به‌شدت اورکلاک شده‌اند. 

براساس بررسی‌ها، پردازنده‌ی AMD Ryzen 9 5950X به‌طور معمول در آزمایش تک هسته‌ای گیک بنچ به امتیاز ۱۶۸۲ دست پیدا می‌کند و پردازنده‌ی نسل دهمی 10900K به امتیاز ۱۴۰۲ می‌رسد. ظاهرا پردازنده‌ی نسل یازدهمی 11900K موفق ‌به کسب امتیاز تک هسته‌‌ای ۱۸۹۲ شده است؛ یعنی ۳۵ درصد جهش نسلی و ۱۲ درصد قدرت بیشتر از پردازنده‌ی AMD Ryzen R9 5950X.

چهار بنچمارک ثبت‌شده برای 11700K نشان می‌دهند این پردازنده امتیاز تک هسته‌ای ۱۸۱۰ کسب کرده است و این یعنی با اختلافی اندک بعد از 11900K قرار می‌گیرد. همان‌طور که قبلا اعلام شده است، پردازنده‌های مورد انتظار Core i7 و Core i9 اینتل قرار است مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی باشند؛ به‌همین دلیل نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در بخش چند هسته‌ای عملکرد بسیار درخشانی نشان بدهند. با همه‌ی این‌ها امتیاز چند هسته‌ای Intel Core i9-11900K و Intel Core i7-11700K با درنظرگرفتن تعداد هسته‌هایشان، خوب است. 

11900K امتیاز ۱۰,۹۳۴ در بخش چند هسته‌ای کسب کرد؛ از طرفی امتیاز 11700K از ۱۰,۶۳۹ تا ۱۱,۲۸۷ متغیر است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 5800X ای ام دی که امتیاز ۱۰,۴۲۶ کسب کرده است با اختلافی اندک پایین‌تر از دو پردازنده‌ی اینتل قرار می‌گیرد. پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای 10900K دارای امتیاز ۱۰,۹۳۰ است. 

از زمانی‌که اینتل اعلام کرد قوی‌ترین پردازنده‌ی نسل یازدهمی کلاس دسکتاپ از هشت هسته استفاده می‌کند، بسیاری از کاربران نگران بودند که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 11900K عملکردی ضعیف‌تری از پردازنده‌ی نسل دهمی ۱۰ هسته‌ای 10900K نشان بدهد. خبر خوب این است که نتایج منتشرشده می‌گویند 11900K قرار است از تمامی جوانب بهتر از 10900K باشد که البته این موضوع تعجب‌برانگیز نیست؛ پردازنده‌ی پرچم‌دار نسل یازدهمی اینتل «باید» قوی‌تر از پرچم‌دار نسل دهمی باشد. البته تمام مزیت‌های اضافه‌ی 11900K ممکن است به‌ دلیل قیمت بالای پردازنده، به چشم نیاید. 

مدلی که احتمالا بیشتر در مرکز توجه خواهد بود، 11700K است. به‌ نظر می‌رسد این پردازنده‌ قرار است ارزان‌تر و سریع‌تر از 10900K باشد. به‌علاوه 11700K درمقایسه ‌با 11900K به ‌شکلی چشمگیری ‌به‌صرفه‌تر است و تقریبا قدرتی معادل آن ارائه می‌دهد. در جریان آزمایش‌های گیک بنچ پردازنده‌ی 11700K با سرعت کلاک پنج گیگاهرتز فعالیت می‌کرد که کمی از سرعت کلاک ۵٫۳ گیگاهرتزی 11900K کمتر است. اندکی اورکلاک، این موضوع را برای 11700K برطرف می‌کند. 

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امنیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز انسان‌ است. هنگامی که صحبت از امنیت می‌شود، دنیای واقعی و مجازی با یکدیگر تفاوتی ندارند. همه‌ی انسان‌ها در زندگی خود نیازمند این مسئله هستند. در دنیای مجازی یکی از ساده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین فاکتورهای ایمن بودن، داشتن رمز عبور مناسب است. با وجود اصرار مکرر شرکت‌های فناوری بر داشتن گذرواژه‌های قدرتمند، هنوز افرادی هستند که از نمونه‌های ساده و قابل تشخیص استفاده می‌کنند.

اما داشتن رمز عبور قدرتمند تنها گام اول در این زمینه است. حتی اگر از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور استفاده و احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید، باز هم ممکن است اطلاعات ورود شما فاش شود. تاکنون بارها داده‌های کاربران به دلیل سهل‌انگاری شرکت‌های بزرگ فاش شده است و شاید رمز عبور یکی از حساب‌های شما نیز در خطر باشد. مایکروسافت با اقدام اخیر خود سعی کرده است امنیت گذرواژه‌های کاربران را چند برابر کند.

براساس گزارش Engadget، مایکروسافت در آستانه‌ی معرفی قابلیت Password Monitor است که کاربران می‌توانند از طریق فعال‌سازی آن در مرورگر Edge، امنیت رمزهای خود را بررسی کنند. پس از اینکه این قابلیت فعال شود،‌ مرورگر به‌صورت خودکار امنیت گذرواژه‌های تعریف‌شده را بررسی می‌کند و اگر هر کدام از آن‌ها به شیوه‌های مختلف در خطر قرار بگیرد، با ارسال پیام به کاربر هشدار می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید هرگونه آسیب احتمالی را به حداقل برسانید؛ به‌ویژه اگر از یک رمز عبور برای حساب‌های مختلف استفاده کرده باشید.

این قابلیت مورد امنیتی جدیدی نیست و مایکروسافت صرفا برای اینکه از دیگر مرورگرها عقب نماند آن را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. چندی پیش فایرفاکس و کروم قابلیتی مشابه به مرورگرهای خود اضافه کردند. توسعه‌دهندگان این دو مرورگر ، قابلیت امنیتی مذکور را از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور مانند 1Password و LastPass تقلید کرده‌اند. Microsoft Edge جزو محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مرورگر‌ها نیست؛ اما کاربران خاص خود را دارد. زمانی‌که مایکروسافت اینترنت اکسپلورر را برای همیشه با اج عوض کرد، انتظار موفقیت بسیار زیادی داشت؛ اما رقبای این شرکت موفق‌تر عمل کرده‌اند. 

مایکروسافت تغییر کوچکی در این ویژگی امنیتی اضافه کرده است که کمی آن را از دیگر گزینه‌ها متمایز می‌کند. آنچه Password Monitor مایکروسافت را جذاب‌تر می‌کند این است که در مرورگر اج از یک نسخه نسبتا جدید به نام رمزگذاری همومورفیک استفاده می‌شود. با این روش، مایکروسافت به کاربران خود اطمینان می‌دهد که هیچ کس در این شرکت یا هر مکان دیگری نمی‌تواند رمزهای عبور آن‌ها را پیدا کند. یکی از راه‌های محافظت این الگوریتم از داده‌ها این است که به کامپیوتر اجازه می‌دهد بدون رمزگشایی اطلاعات با آن تعامل کند. ویژگی Password Monitor توانایی کار کردن با دستگاه‌های مختلف دارد که از آن‌ جمله می‌توان به رایانه‌هایی با پردازنده نسبتا قدیمی اشاره کرد.

ذات این ویژگی امنیتی در هر سه مرورگر یکسان است؛ اما مایکروسافت سعی کرده با تغییر بعضی از قسمت‌های آن نمونه‌ی بهتری به کاربران خود ارائه بدهد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/security/367233-microsoft-edge-password-monitor/



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک سنجه مهم برای ارزیابی بها مدیریت سایت عمومی و یا تخصصی بودن آن است. هزینه مدیریت سایت قصد از این دسته بندی کاربران آن سایت است. بر این اساس میزان پیچیدگی درونمایه حساب شده می شود.

به طور نمونه وبسایت یک سوپر مارکت آنلاین عمومی است. چرا که مخاطبان آن عموم ملت هستند. کل مردم از کارگر لغایت دکتر و مهندس و… می توانند از این وبسایت کاربرد کنند. همچنین توضیحات و مشخصات کلی محصولات با جستجوی اندکی قابل استخراج است.

وبسایت یک کمپانی ارائه کالاهای پزشکی نیز تخصصی محسوب می شود. زیرا پزشکان احصاییه محدودی از همه جامعه آماری دنیا هستند. بدیهی است که کالاهای پزشکی توسط کل کسان خریداری نمی شود. همچنین اطلاعات و محتوایی که برای این وبسایت درج می شود کاملا تخصصی است.

بدیهی است که بها مدیریت سایت تخصصی از عمومی اغلب است. افرادی که در این زمینه کار و جنبش می کنند باید در مورد محصولات اطلاعات فنی داشته باشند. پس یا باید در این زمینه کارآزموده باشند و یا آموزش هایی دیده باشند. در ضمن فردی متخصص نیز می تواند اطلاعاتی که بدست سایرین استخراج می شود را از بعید مدیریت نماید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فناوری همیشه در حال پیشرفت است و دستگاه‌هایی که روزی از بهترین مدل‌ها بودند، با آمدن نسخه‌های پیشرفته‌تر به دست فراموشی سپرده می‌شوند. این مسئله در دنیای دوربین‌های حرفه‌ای نیز صدق می‌کند؛ زیرا طراحان و توسعه‌دهندگان همیشه به فکر بهتر کردن وضعیت آن‌ها هستند. دوربین‌های ابتدایی که سالیان پیش ساخته شدند، با مدل‌های کنونی که می‌توانند تصاویر شگفت‌انگیزی ثبت کنند قابل مقایسه نیستند. این پیشرفت‌ را مدیون عطش سیری ناپذیر انسان برای رسیدن به کمال هستیم. اگر این ویژگی وجود نداشت؛ بسیاری از وسایل در همان حالت ابتدایی باقی می‌ماندند.

مدتی است که دوربین‌های بدون آینه وارد بازار شده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. در ابتدای مسیر این محصول، افراد بیشتر به دلیل سبک‌تر بودن دوربین سراغ آن می‌رفتند و اعتقادی به برتری مدل بدون آینه بر DSLR نداشتند. اما رفته‌رفته دید مردم به دوربین‌ بدون آینه تغییر کرد؛ زیرا می‌توانستند بعضی از برتری‌های آن‌ها را حس کنند. 

در مقاله PetaPixel، نکات مثبت دوربین‌های بدون آینه بررسی و با مدل‌های دیگر مقایسه شده‌اند. بعضی از افرادی که مدتی از این نوع دوربین استفاده می‌کردند، متوجه شدند که چندین ویژگی برتر ‌نسبت به تمام مدل‌های دیگر (دیجیتال و آنالوگ) دارند. دوربین‌های DSLR قابلیت‌های فوق‌‌العاده‌ای دارند؛ اما شاید زمان آن رسیده است که گزینه‌های بهتر و قوی‌تر جای آن‌‌ها را بگیرند.

وزن کمتر

یکی از ویژگی‌های اصلی و کلیدی این محصول، سبک بودن آن است. تجربه ثابت کرده که دوربین‌های بدون آینه بسیار سبک‌تر از مدل‌های دیگر هستند. حتی در بعضی مواقع، لنز‌های این دستگاه‌ها سبک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

فرق نمی‌کند عکاس حرفه‌ای باشید که برای گذران زندگی هرروز دوربین در دست دارید یا آماتور، وزن دستگاه همیشه مسئله مهمی است. بسیاری از کاربران دوربین‌ DSLR همیشه از وزن‌ بالای آن‌ شکایت دارند. همین مسئله ممکن است در بلندمدت باعث آسیب جسمی شود. شاید اصلی‌ترین دلیل بیشتر افرادی که از دوربین‌ DSLR به بدون آینه روی آوردند، مسئله وزن باشد.

دوربین بدون آینه

یک عکاس عموما از دو دست هنگام عکس‌برداری استفاده می‌کند؛ یکی برای نگه داشتن دوربین و دیگری برای تنظیم لنز. در پایان یک روز کاری طولانی، عضلات خسته می‌شود و این بدان معنا است که کمتر می‌توانند دوربین در دست بگیرند. اکنون تصور کنید که دوربین شما دارای وزن بسیار کمتری باشد؛ این بدان معنا است که دست دیرتر خسته می‌شود و می‌توان برای مدت بیشتری به عکس‌برداری ادامه داد.

طراحان دوربین‌ بدون آینه توانسته‌اند یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که عکاس‌های بسیاری با آن‌ دست‌وپنجه نرم می‌کردند رفع کنند. با خرید این مدل دوربین می‌توانید ساعت‌های بیشتری به ثبت تصاویر جذاب مشغول باشید و کمتر خسته شوید.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/camera/367226-mirrorless-wins-over-dslr/



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام (قدم به قدم)
شما تنها چند دقیقه با یاد گرفتن نحوه گست قراردادن پست اینستاگرام فاصله دارید. همگی مراحل پست قراردادن یا را هم با توضیحات خیلی خوب و هم به همراه عکس برایتان آورده‌ام!

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید!
اول از همه روی آیکون اینستاگرام لمس کنید تا وارد برنامه بشوید.

 

آیکون مثبت را لمس کنید!
بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید در تقدیر ذیل صفحه دقیقا در وسط، یک علامت مثبت خواهید دید. برای اینکه در اینستاگرام پست بگذارید روی این علامت لمس کنید.

 

از نگارخانه عکس انتخاب کنید یا عکس جدید بگیرید!
بعد از اینکه روی علامت مثبت لمس کردید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید آنجا عکس یا ویدئوی موردنظرتان را بارگذاری کنید. اما اینجا دو گزینش دارید: هم می‌توانید از عکس‌های موجود در نگارخانه استفاده کنید و هم می‌توانید با دوربین خودتان، عکس یا فیلم جدیدی بگیرید:

 

البته مهم‌تر از هر چیزی این هست که بتوانید خودتان پست‌های جذاب فرآوری کنید. برای این‌که بدون هیچ هزینه و در کمترین سررسید شدنی پست‌های اینستاگرامتان را تولید کنید، باید راهش را بلد باشید. ما در دوره آموزش طراحی پست با سایت کانوا، شما را به یک گرافیست حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم.

 

خب حالا که عکس را دیدید خیلی راحت‌تر متوجه می‌شوید. اگر می‌خواهید عکس یا ویدئویی از گالری‌تان برگزیدن کنید، روی گزینه عدد ۱ لمس و عکس باره نظرتان را از گالری انتخاب کنید.
اما اگر می‌خواهید متعلق به عکس‌های سرشناس یکهویی (!) بگیرید، روی گزینه ۲ لمس کنید الی دوربین شما پرکار شود.
حالا اگر می‌خواهید ویدئوی جدیدی بگیرید، خیلی آسان روی گزینه ۳ لمس کنید.
الان فرض کنید که عکس یا ویدئویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید یگانه دو الی نیست! پس چکار می‌کنید؟ خیلی راحت روی گزینه آلبوم (گزینه ۴) لمس می‌کنید و عکس‌ها یا ویدئوهای مدنظرتان را انتخاب می‌کنید. در این حالت، هر کدام از عکس‌های شما بصورت جداگانه و پشت سر هم بارگذاری می‌شوند.
همچنین طریق دیگری هم برای بارگذاری عکس هستی دارد به این شکل که می‌توانید کل عکس‌ها را در یک عکس ترکیب کرده و پست کنید. اگر این کار را می‌خواهید انجام بدهید روی گزینه ۵ لمس کنید.
در ضمن اگر اندازه پیشنهادی اینستاگرام برای عکس به دلتان ننشست، روی گزینه ۶ لمس کنید لغایت عکس شما با اندازه کامل بارگذاری شود.
فیلتر دلخواهتان را گزینش کنید!
بعد از اینکه ویدئو یا عکس موردنظرتان را گزینش کردید، روی گزینه Next که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد لمس کنید لغایت یک قدم به پست قراردادن یا در اینستاگرام نزدیک‌تر شوید. در این قسمت می‌توانید فیلترهای جالبی را روی عکستان اعمال بکنید. مثلا می‌توانید عکس را دورنگ کنید یا تن رنگ‌هایش را عوض کنید.

 

بعد از اینکه فیلتر خودتان را برگزیدن کردید، مفتوح هم روی گزینه next لمس کنید لغایت وارد مرحله بعدی بشود.

کپشن جذاب بنویسید و پست کنید!
حالا دیگر در مرحله فرجام هستید! در این مرحله شما سه گزینه مختلف دارید که کل آن‌ها اختیاری هستند. تقسیم اول همان کپشن است: متنی که زیر عکس یا ویدئوی خودتان می‌نویسید. همش سعی کنید برای پست خودتان یک کپشن جذاب بنویسید لغایت ارزش پست‌تان را بیشتر کند.

 

گزینه دیگری که دارید، مسئله لوکیشن (یا همان موقعیت مکانی) است. اگر جای خاصی عکس یا ویدئو گرفته‌اید یا اصلا برادر دارید موقعیت مکانی خودتان را نشان بدهید، می‌توانید با لمس گزینه لوکیشن، موقعیت خودتان را وارد کنید.

قسمت فرجام هم تگ کردم دوستان‌تان است. اگر یکی از دوستان‌تان در عکس یا ویدئو ساحل شما هستند یا اصلا دلتان می‌خواهد که آن ها را در عکس تگ بکنید، روی این گزینه لمس کنید. البته یادتان باشد برای اینکه بتوانید شخص دیگری را در عکس تگ بکنید، آن شخص هم باید حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشد (در غیر این چهره نمی‌توانید).

خب، یاد گرفتید؟
حالا دیدید که چقدر پست قراردادن یا در اینستاگرام آسان است؟ اکنون که که این را یاد گرفتید، رهنمود ویژه‌ای هم برای شما دارم. شما خیلی آسان می‌توانید بدون دربایستن به هیچ نرم‌افزاری با لپتاپ یا رایانه شخصی‌تان در اینستاگرام پست بگذارید! خیلی هم راحت است. اگر علاقه‌مند هستید، حتما مقاله پست گذاشتن در اینستاگرام با رایانه را هم مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کسب درآمد از یوتیوب با اینکه برای اتباع ایران کمی دشوار است ولی زیاد عالی است. یکی از نکویی های Youtube برای ایرانیان کسب درآمد به صورت دلار است که با چگونگی فعلی چنانچه بتوانید درآمد دلار داشته باشید، زیاد سودمند خواهد بود. ولی حقیقتی که وجود دارد این است که به انگیزه تحریم ها، کسب درآمد از یوتیوب کمی برای ایرانی ها دشوار شده است. طریق های مختلفی برای کسب درآمد از یوتیوب هستی دارد؛ ولی ما در این مقاله به کسب درآمد از یوتیوب از طریق بازدید ویدئوها میپردازیم و سعی می کنیم تمامی نکات از آنگونه مشکلات کسب درآمد از یوتیوب در ایران را نیز بگوییم، در صورتی که سوالی داشتید می توانید از بخش نظرات مطرح کنید.

تعرفه درآمد از یوتیوب
یوتیوب به ازای هر بازدید چقدر پول می دهد؟ یکتا از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما به هستی بیاید همین است. شدنی است افرادی را در یوتیوب دیده باشید که از امکانات حرفه ای و حیات بانوا خود فیلم می گذارند و این سوال برایتان قبل بیاید که این کسان چه مقدار درآمد دارند. به طور ریزبین نمیتوان گفت دقیقا چند دلار یوتیوب پول می دهد؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ لغایت ۲ دلار به شما پول می دهد. ولی به این سوژه دقت کنید که یوتیوب در ازای رویت تبلیغ های ویدئو شما پول می دهد. گاهی اوقات بیننده هنگام نمایش تبلیغ چند ثانیه فیلم را رد می کند الی تبلیغ نمایش داده نشود، یا از ابزارهای مسدودکردن تبلیغ استفاده می کنند و یا از نسخه premium یوتیوب بهره‌گیری می کنند، در این صورت یوتیوب برای این بازدیدها به شما پولی پرداخت نخواهد کرد.

شاید با خویش بگویید این مبلغ ناچیز و کم است اما دستور دهید با جزئیات بیشتری روشنگری دهیم؛ حتما دیده اید که اکثر فیلم ها کمینه دو تبلیغ دارند، شما می توانید چندین تبلیغ را در فیلم خود پیمان دهید. ۱۰۰۰ بازدید که بالاتر گفته شد، تنها برای یک تبلیغ است، ولی اگربه طور مثال ۴ تبلیغ در ویدئو خود قرار دهید، یوتیوب در ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۴ الی ۸ دلار به شما پول می دهد. اگر هر فیلم شما نزدیک ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشد و ۴ تبلیغ در آن قرار دهید، در ازای هر فیلم تقریبا ۴۰۰ دلار درآمد خواهید داشت، دقت کنید در ازای هر یک فیلم!

نکته ای که وجود دارد این است که یوتیوب بابت فیلم های علمی اغلب پول می دهد. در صورتی که بتوانید فیلم های آموزشی جذاب و پرمخاطب تولید کنید، درآمد شما از دیگران اغلب است.

حالا وقتشه! اینو بخون: آموزش ساخت کانال در youtube
پیشنهاد مؤلف این است که نخست نوشتار بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب
آموزش کسب درآمد از یوتیوب خیلی ساده است و یوتیوب یکسری شرایط دارد برای اینکه یک کانال بتواند کسب درآمد کند. اگر شما قصد کسب درآمد از یوتیوب را دارید باید این شرایط را داشته باشید. شما باید ۱۰۰۰ مشترک (Subscribe) و ۴۰۰۰ ساعت نمایش فیلم داشته باشید. به این جستار دقت داشته باشید که شما باید در ۱ سال بازپسین این احصاء را داشته باشید و ۱۲ ماه گذشته برای یوتیوب ملاک است، یعنی برای پرکار شدن قابلیت کسب درآمد از یوتیوب باید در ۱۲ ماه اخیر، هزار سابسکرایب و ۴ هزار ساعت نمایش داشته باشید. به دست آوردن ۴ هزار ساعت نمایش آسان تر از ۱۰۰۰ مشترک است، شما باید تمرکز اصلی تان را بر روی رسیدن به هزار مشترک بگذارید.

بعد از اینکه شرایط بالا را داشتید، می توانید به یوتیوب استودیو خود مراجعه کنید و تقاضا بررسی دهید، پس از بررسی و تایید کانال شما بدست یوتیوب، شما می توانید کسب درآمد خود را پیش درآمد کنید و برای فیلم های خود تبلیغ بگذارید.

آموزش کامل کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب,آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران

کسب درآمد از یوتیوب در ایران
همانطور که گفته شد به دلیل تحریم هایی که هستی دارد کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی مشکل است. شما برای اینکه بتوانید از یوتیوب پول استحصال کنید و کارهای مالی خود را با یوتیوب اتمام دهید، احتیاج به حساب Google AdSense دارید. در حال حاضر امکان ساخت این حساب برای افراد ساکن ایران وجود ندارد. شما می توانید اگر برادر یا آشنایی در بیرون از کشور دارید از او بخواهید لغایت حساب را به نام خود ایجاد کند لغایت شما بتوانید متعلق به استفاده کنید. در این حین مراقب افراد سودجو نیز باشید چرا که می توانند پول شما را ندهند، پس کوشش کنید فردی قابل اعتماد پیدا کنید.

افتتاح حساب گوگل ادسنس نیازمند حساب بانکی و آدرس است. متاسفانه آدرس از مملکت ایران را تایید نخواهند کرد و همچنین حساب های بانکی ایرانی. سعی کنید از روش های درست و قانونی شغل خود را قبل ببرید، چون در صورتی که یوتیوب متوجه شود که او را بعید زده اید، ممکن است کانال شما را ببندد و تمام زحمات شما هدر رود.

نه تنها در قسمت تایید حساب، در همه فعالیت خود اندیشه بعید زدن یوتیوب را از سر خویش بیرون کنید. احتمالاً همان لحظه متوجه نشود اما الگوریتم های یوتیوب روز به روز در حال توسعه و پیشرفته شدن هستند و سرانجام یک معاش متوجه می شود که شما هدف داشتید یوتیوب را فریب دهید!

حالا وقتشه! اینو بخون: کسب درآمد از پینترست
پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس پیوسته این نوشتار را بخوانید.

بازدید و سابسکرایب فیک
یکی از موضوعاتی که خیلی در رابطه با کسب درآمد از یوتیوب مطرح می شود بازدید و سابسکرایب جعلی و یا همان فیک است. این اتفاق شدنی است و شما می توانید این شغل را برای کانال خویش انجام دهید، ولی همانطور که بالاتر نیز گفته شد، یوتیوب بازدید و سابسکرایب شما را رسیدگی می کند. این بررسی تنها مخصوص سررسید کسب درآمد (Monetization) نیست و مدام این کار را سپریدن می دهد. یوتیوب بازدید و Subscribe فیک را به راحتی تشخیص می دهد و آن را کم می کند.

بنابراین اندیشه دور زدن یوتیوب را از راز خویش بیرون کنید چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

چند پیشنهاد
پیشنهاد ما به شما این است که کسب درآمد از یوتیوب را جدی بگیرید و پیشه خود را از همین امروز آغاز کنید. برخی مواقع اوقات حتی بعضی افراد هستند که کانال شما را خریداری می کنند. درست است که کسب درآمد از یوتیوب در ایران کمی دشوار است، ولی شما فعالیت خویش را شروع کنید و سعی کنید به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت نمایش برسید. حتما به این نکته دقت داشته باشید که اگر میخواهید یک یوتیوبر موفق باشید، باید صبر داشته باشید.

در روزهای ابتدایی و حتی چند ماه نخست شدنی است پیشباز زیادی از ویدئوهای شما نشود و شما نباید ناامید شوید. اکثر یوتیوبرهای موفق، بعد از ۱ یا ۲ سنه به موفقیت دریافتی اند. به ساز و برگ استودیویی هم نیازی ندارید، می توانید با امکانات کم کار خویش را آغاز کنید همانند بسیاری از یوتیوبرهای موفق! همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که کانال شما تایید شد و توانا به قراردادن یا تبلیغ در ویدئوهای خویش بودید، کوشش کنید به صورت استاندارد تبلیغ قرار دهید.

متاسفانه برخی کانال ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ در ویدئوهای خویش قرار می دهند که این باعث ستوهی شدن نظاره گر خواهد شد و کاربران اصلا چنین چیزی را برادر ندارند. تعداد استاندارد تبلیغ ها بستگی به موعد ویدئو دارد و شما باید با پروا به مدت زمان ویدئو تبلیغ پیمان دهید. شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.

کپی رایت در یوتیوب
یکی از مسائل مهمی که باید در مورد کسب درآمد با یوتیوب با آن سروکار داشته باشید، قانون کپی رایت می باشد؛ قانون کپی رایت در سراسر گیتی زیاد مشکل گیرانه است. اکثر اوقات بابت دانلود غیرقانونی، جریمه نقدی زیادی در انتظار آن فرد است. یوتیوب در سال های بازپسین بسیار هوشمند و پیشرفته شده و در بحث کپی رایت بسیار مشکل گیرانه عمل می کند. اگر شما تنها برشی از یک اراده را در فیلم خویش پیمان دهید، یوتیوب به راحتی تشخیص می دهد و فرمان کسب درآمد را به شما نمی دهد. اگر از محتوای فرد دیگری در فیلم خویش استفاده کنید، آن فرد می تواند به یوتیوب درخواست دهد الی درآمد شما از آن فیلم را برای خودش واریز کند. و یا می تواند تقاضا حذف ویدئو شما را بدهد و یوتیوب هم این کار را اتمام می دهد و فیلم شما را حذف می کند. یوتیوب پس از تشخیص کپی بودن، به صاحب نشانه نیز آگاهی می دهد که شما در ویدئوتان از او کپی کرده اید. نکته ای که بسیار جالب است ادیتور مترقی این شبکه اجتماعی است. یوتیوب این امکان را به شما می دهد که آن قسمتی که کپی است را یا حذف کنید، یا بیصدا کنید و یا جایگزین کنید.

پیشنهاد خود یوتیوب استفاده از کتابخانه یوتیوب است. شما می توانید با مراجعه به YouTube Library از بایگانی آهنگ های بدون کپی رایت استفاده کنید و با پروا به مقدار زمانی که نیاز دارید اراده باره نیاز خویش را مکشوف و دانلود کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون: ساخت گوگل ادسنس برای یوتیوب
پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس پیوسته این مقاله را بخوانید.

تایید حساب گوگل ادسنس از ایران
ممکن است با افراد و یا شرکت هایی رو به رو شوید که رهنمود همکاری و افتتاح حساب گوگل ادسنس برای شما بدهند. این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بسیار پرریسک و خطرناک است، ولی چنانچه شناخت کافی از آن شخص و یا شرکت دارید و از معتبر بودن آن اطمینان دارید، می توانید همکاری کنید. این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که همه درآمد شما برای آن شخص واریز می شود و می تواند آن پول را به شما ندهد. چنانچه این رویداد بیفتد شما چه در ایران و چه در خارج از ایران هیچگونه شکایتی نمی توانید سپریدن دهید. علت آن هم زیاد واضح است، شما خودتان آن حساب را به گوگل شناسایی کرده اید و شما نباید حساب سایرین را برای امور مالی خود معرفی کنید. علاوه بر این در صورتی که از درون ایران بتوانید شکایت کنید و آن شخص خارج از کشور باشد، شغل بسیار دشوار و حتی چه بسا نشدنی پیش رو خواهید داشت.

در صورتی که شما بتوانید حساب گوگل ادسنس بسازید و آن را وریفای کنید، برداشت درآمد و تبدیل آن به ریال شغل ساده ای خواهد بود و کمپانی های معتبر بسیار زیادی هستند که درآمد شما را به ریال تبدیل کرده و آن را برایتان واریز خواهند کرد؛ اما اصلی ترین راهبند سر راه ایرانیان وریفای حساب گوگل ادسنس است که باید زیاد در آن دقت کنید و مراقب باشید. اگر از رفقا و آشنایان در خارج از کشور دارید می توانید این سوژه را با آنها در میانی بگذارید تا عملیات تایید را برای شما انجام دهند. این تایید صرفا دربرگیرنده آدرس نمی شود؛ کلیه اطلاعات باید برای آن شخص باشد و حساب بانکی نیز باید برای آن شخص باشد. اگر در حال حاضر نمی توانید خودتان و یا سایرین حسابتان را وریفای کنید، شما کوشش کنید تکاپو خویش را آغاز کنید و پیگیری کننده های خود را جذب کنید. حتی اگر کسب درامد از یوتیوب شما از طریق بازدید هم نباشد، شیوه های دیگری مثل تبلیغات و اسپانسری هستی دارد که می توانید آن را سپریدن دهید.

چند استراتژی کلی برای کسب درآمد از یوتیوب
در ابن تقسیم از مقاله می خواهیم راهبرد هایی را برای کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب ارائه نماییم که حالت کلی داشته و ممکن است برای پیاده سازی آن ها در ایران، مشکلاتی سد گذرگاه شما باشد.

تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر
برنامه YouTube Partner به این صورت است که به طور منظم یوتیوبرها به ​​ویژگی های ویژه موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنند.

برای کسب درآمد در یوتیوب نیازی به یوتیوب پارتنر شدن ندارید (فقط راه‌اندازی یک حساب AdSense و اخذ بازدید برای سپریدن این پیشه کافی است)؛ ولی بهتر است بدانید که یوتیوب پارتنر بودن این پیشه را بسیار آسان تر می کند.

یوتیوب پارتنرها به چندین روش کسب درآمد دسترسی دارند: نه فقط تبلیغات، بلکه حق اشتراک Premium و ویژگی هایی ویژه دیگر.

چگونگی تبدیل شدن به یک یوتیوب پارتنر:

مرحله 1: ساخت کانال در یوتیوب

مرحله 2: کانال خود را به اندازه کافی رشد دهید که مطابق با شرایط YouTube Partner Program باشد

مرحله 3: حساب AdSense خود را راه اندازی کنید

مرحله 4: پژوهش در باره خاصیت های کسب درآمد جدید خود

مرحله 5: تمرکز گزیده تر بر روی رعایت کردن قوانین یوتیوب

فروش کالاهای سوداگری خود
همیشه یادتان باشد که شما پیش از یک کارآفرین، یک فرآوری کننده محتوا هستید؛ وانگهی همواره به یاد داشته باشید که قبل از اینکه یک فرآوری کننده ویدئو باشید، یک کارآفرین هستید که این یعنی شما در حال آماده یک فرآورده یا خدمات برای ارائه دارید یا در حال چیدمان راهبرد بازاریابی یوتیوب خود برای به فروش رساندن محصولتان هستید.

اگر با این نگاه بخواهید محصولات و خدمات خویش را در یوتیوب به فروش برسانید، مطمئن باشید یک راهبرد با دوام را برای خویش و کسب و کارتان گزینش کرده اید.

مراحل به فروش رساندن یک محصول در یوتیوب:

مرحله 1: محصول خود را تصور و طراحی کنید

مرحله 2: فرآورده خویش را بسازید

مرحله 3: یک لندینگ پیج برای محصولتان در سایت خویش ایجاد کنید

مرحله 4: گنجه کالایی یوتیوب پارتنر خویش را فعال کنید

مرحله 5: محصول خویش را در ویدئوهایی که منتشر می کنید، تبلیغ کنید

مرحله 6: کاربران را کانال یوتیوب خود را به لندینگ پیج سایتتان دعوت کنید

تولید محتواهای تبلیغاتی
یکی از مزیت هایی که یوتیوب در سنجش با اینستاگرام دارد، این است که لزومی ندارد که شما حتما یک اینفلوئنسر باشید تا بتوانید تبلیغات بگیرید. اگر شما به هر نحوی بتوانید بازدید خوبی در یوتیوب داشته باشید، می توانید با برندهای متعدد، بستگی گرفته و در پایان تبلیغ آن ها را در ویدئوهای خویش بکنید.

در این شیوه از کسب درآمد در موتور جستجوی یوتیوب، مراحل آغاز لغایت به نتیجه رسیدن به می توان در سه قدم زیر چکیده کرد:

یک برند را برای شروع مشارکت پیدا کنید
یک توصیه وسوسه انگیز در باره بازدیدی که پیمان است به وجود بیاید به آن ها ارائه کنید
به چهره شفاف تبلیغات برند موردنظر را در محتوای خویش پیاده سازی کنید
درست است که این مراحل در ایران هنوز آنگونه که باید و چه بسا امثال تولید درونمایه با ترفندهای اینستاگرام، باب نشده است؛ اما مفتوح هم برندهایی هستند که می توانید با آن ها مذاکراتی در باره تبلیغات داشته باشید.

از پیروان خود بخواهید الی مستقیم به شما پول پرداخت کنند
این استراتژی برای کسب درآمد از YouTube شامل چند تقسیم متفاوت است؛ اما کل آن ها یک خاصیت مشترک دارند: شما باید شرایطی را فراهم کنید تا طرفدارانتان به راحتی بتوانند با کارت اعتباری خویش از شما سپاسداری کنند!



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آنتی ویروس
به گفته کارشناسان امنیتی دو سوم برنامه‌های آنتی ویروس اندروید به درستی کار نمی‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، به گفته کارشناسان دو سوم برنامه‌های آنتی ویروس اندروید به درستی کار نمی‌کنند.

 

نرم افزارهای آنتی ویروس به طور اختصاصی برای دفاع از سیستم‌ها در برابر تهدیدهای ویروس‌ها طراحی و نوشته می‌شوند.

 

متخصصان امنیتی توصیه به استفاده از آنتی ویروس می‌کنند زیرا آنتی ویروس از رایانه شما نه تنها در برابر ویروس‌ها بلکه در برابر انواع بدافزارها نیز محافظت می‌کند.

 

در واقع آنتی ویروس یک برنامه کامپیوتری است که برای مرور فایل‌ها و تشخیص و حذف ویروس‌ها و دیگر بدافزارها از آن استفاده می‌شود.

 

تعدادی از این برنامه‌های آنتی ویروس توسط مهندسان شرکت‌هایی نوشته شده است که بر امنیت تأکیدی ندارند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023035.html



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()