نوشته شده توسط : ساحل

طراحی وب سایت با امکانات بی نظیر
اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت طهران ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا ، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و حمایت مناسب می باشد. سایت های طراحی شده توسط شرکت وب پردازان تهران از سطح کیفی فوقانی برخوردار بوده و رضایت کامل مشتریان نشانگر این ادعای ماست.

برخی از خدمات طراحی تارنما عبارتند از :
طراحی و برنامه نویسی بنیادین مطابق با واپسین استانداردهای دنیا
طراحی ریسپانسیو سایت (واکنش گرا – نمایش استاندارد در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت)
طراحی رابط کاربری سایت با گرافیکی چشم‌ نواز متناسب با گویه کاری شما
سئو و بهینه سازی سایت بر بنیاد الگوریتم سنه ۲۰۲۰ گوگل
امکان ایجاد بی‌ نهایت صفحه ، تقسیم بندی و نگارخانه تصویر در سایت از پنل مدیریت
قابلیت همگام سازی سایت با Google analytics
طراحی سخیف و سرعت بالای بارگذاری وب سایت های طراحی شده
طراحی حرفه ای تارنما با امتیاز A در تحلیل گرهایی چون Gtmetrix، Google، Pingdom و …
طراحی با امنیت بالای سایت ها
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
ارائه تعلیم های بروزرسانی حضوری در شرکت وب پردازان تهران
و بسیاری از امکانات سایر …
طراحی سایت تهران

ویژگی های مهم در طراحی تارنما حرفه ای
برخی از ویژگی های مهم در طراحی تارنما چیره دست عبارتند از:

طراحی آن مطابق با الگوریتم های گوگل باشد.
امنیت بالا داشته باشد، سرعت لود پسندیده داشته باشد
کاربردی بوده و کاربران بتوانند به سادگی اطلاعات پسندیده را پیدا کنند
گرافیک خلاقانه و جذاب داشته باشد
بتواند در مقیاس های مختلف از نظر دشوار افزاری و حجم کاربر پاسخ مناسبی را ارائه دهد
در نتایج گوگل به نکوداشتن دیده شود.
داشتن ورژن موبایل یا همان طراحی سایت ریسپانسیو
سبک بوده و به راحتی بارگزاری شود.
دارای سیستم مدیریت درونمایه داینامیک باشد الی به راحتی بروزرسانی شود.
شرکت طراحی سایت تهران

عوامل موثر در بها طراحی سایت
برخی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت :

جذابیت و منحصر به فرد بودن سایت
رعایت اصولی تمام قوائد و قوانین سئو
کدنویسی اختصاصی و عدم استفاده از قالب ها و کدهای عمومی
استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت
پشتیبانی درونمایه و ورود اطلاعات
چند زبانه بودن طراحی وب سایت
سرعت بارگذاری سایت و هاست باره استفاده
ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح در موبایل و تبلت
همخوانی و انطباق مهندسی شده سایت با بازرگانی کافرما
شرکت طراحی سایت تهران

چرا به یک شرکت طراحی سایت چیره دست احتیاج داریم ؟
آیا شرکت شما هنوز سایت ندارد ؟ اگر استجابت شما به این سوال بله است ما می توانیم به شما بگوییم که محتمل ترین سناریو برای بازرگانی شما اجل است. جالب است بدانید ۷۵ درصد ارزش اقتصادی تولید شده مبتنی بر اینترنت در آمریکا در سنه ۲۰۱۹ بدست گوگل بوده و ۸۲ درصد ورود کاربران به صفحات وب از طریق موتور جستجو انجام می شود و رتبه سرچ کاربران ایرانی در دنیا به مقام سوم واصله است .

سریعا یک شرکت طراحی سایت چیره دست را برگزیدن نمایید !!
با پروا به گسترش چشمگیر بازرگانی آنلاین در سال های اخیر، همگی کسب و کارها به اندیشه وابستگی دادن جایگاهی در فضای مجازی افتاده اند. در نتیجه اگر که شما صاحب کمپانی هستید حتما باید برپایی تارنما را در نخستینگی کارهای خود قرار دهید و سریعا یک کمپانی طراحی سایت حرفه ای را برگزیدن کرده و شروع به برنامه ریزی برای حضور گسترده در این پهنه نمایید زیرا بسیاری از مشتریان شما برای دریافت خدمات مورد نظر خود از بستر اینترنت بهره‌گیری می کنند و شما فرصت برقراری وابستگی با مشتریان خود را دارید.

طراحی سایت در شمال تهران

طراحی سایت در شمال تهران
طراحی سایت در شمال طهران : کمپانی های طراحی سایت بسیاری در طهران موجود می باشند که سرویس دهی در طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت را در سالیان طولانی ارائه می نمایند. شرکت وب پردازان تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه کار و جنبش در گویه طراحی وب سایت و طراحی سایت در شمال طهران یکتا از قدیمی ترین کمپانی ها می باشد که سربلندی خدمتگزاری به شما عزیزان را دارد. در این امتداد شرکت وب پردازان تهران از نیروی کارآزموده در فرمایش ساخت سایت چیره دست ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی پرتال سازمانی ، طراحی گونه ها تارنما های فروشگاهی و نیز سئو و بهینه سازی سایت سهم نموده است الی همواره رضایتمندی کارفرمایان خود را جلب نماید.

طراحی سایت در غرب تهران

طراحی سایت در غرب تهران
طراحی سایت در غرب طهران : امروزه با رشد و ترقی تکنولوژی و افزایش راه های تبلیغایت آنلاین بسیاری از حرفه ها و مشاغل برای شناسایی خدمات و محصولات خویش به راه های اینترنتی روی آورده اند. طراحی وب سایت و تبلیغات از راه سایت یکتا از بهترین و موثر ترین ترین راه های تبلیغاتی به چهره آنلاین می باشد که امروزه پیروان و متقاضیان زیاد زیادی را به خود جذب کرده است. طراحی سایت در غرب تهران همه ی شرکت ها در غرب شهر طهران را در بر می گیرد و به ارشاد همه صاحبان مشاغل و کارفرمایانی که در غرب شهر تهران هدف اقدام به طراحی سایت میپردازد لغایت کمپانی ها و صاحبان مشاغل بتوانند نزدیک ترین و برترین کمپانی طراحی تارنما در غرب تهران را با جستجوی راحت پیدا کنند.

طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت در شرق تهران
طراحی سایت در شرق تهران : فاصله مکانی اغلب ملاک تعیین کننده مهمی در سررسید خدمات گیری خواهد شد و اغلب کسب وکارها در شرق طهران گرایش دارند به برترین کمپانی های طراحی سایت در نزدیکی ناحیه خود رجوع نمایند . احد از ملاک های دیگر، کیفیت ارائه خدمات توسط شرکت طراحی سایت می باشد که مایه جلب خوشنودی صاحبان کسب و کارها برای بهترین گزینش می شود. شرکت وب پردازان تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه و برپایی تیم های تخصصی طراحی وب سایت در مقوله های آنالیز سایت ، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب سپریدن گونه ها پروژه های وب در گویه های گوناگون کسب و کار، آماده سپریدن طراحی سایت در شرق تهران می باشد.

طراحی سایت در شمیرانات تهران

طراحی سایت در شمیرانات
طراحی سایت در شمیرانات : راستی این است که طراحی سایت در تهران یا طراحی سایت در شمیرانات با بقیه شهرهای ایران فرقی نمیکند اما تجربه به ما پرتو داده است زمانی که صاحبان کسب و کارها و مشاغل به پیگیری کمپانی طراحی تارنما می باشند ، فاصله مکانی و کیفیت، بیشتر ملاک تعیین کننده مهمی در خدمات گیری خواهد شد و بیشتر کسب وکارها در شمیرانات تمایل دارند به برترین شرکت های طراحی سایت شمیرانات در نزدیکی منطقه و محدوده خویش رجوع نمایند. شرکت وب پردازان آماده ارائه خدمات در منطقه شمیرانات، غرب تهران، شرق ، شمال و جنوب طهران و تمامی پهنه جغرافیایی شهر و فرمانروایی تهران می باشد.

طراحی سایت در شهر ری تهران

شرکت طراحی سایت در شهر ری
شرکت طراحی سایت در شهر ری :اگر شما دارای کسب و کار و یا صاحب پیشه و شغلی در شهر ری هستید و می خواهید طراحی تارنما خود را به برترین شرکت در تقرب خود بسپارید ، همین اکنون می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره نیروهای متخصص ما بهرمند گردید. شرکت وب پردازان آماده ارائه خدمات طراحی سایت در شهر ری می باشد. کمپانی وب پردازان احد از معتبر ترین کمپانی های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو در شهر ری و کشور می باشد و با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خویش با پروا به نیاز کارفرما، با سربلندی اقدام به طراحی و بهینه سازی سایت شما می کند.

طراحی سایت اسلامشهر

شرکت طراحی سایت در اسلامشهر
شرکت طراحی سایت در اسلامشهر : شهر اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در فرمانروایی تهران است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز ایالت نمی‌باشد و از این جهت حائز پیشه ها و مشاغل بسیاری در گستره صنعت و فرآوری می باشد.. اگر شما حائز سوداگری و یا صاحب پیشه و شغلی در اسلامشهر هستید و می خواهید طراحی وب سایت خویش را به برترین کمپانی در تقرب خویش بسپارید ، همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره نیروهای متخصص ما بهرمند شرکت طراحی سایت در استان تهران گردید. شرکت طراحی سایت وب پردازان با سهم گیری از متد مترقی فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به دربایستن کارفرما، با سربلندی اقدام به طراحی سایت در اسلامشهر می کند.

طراحی سایت پردیس تهران

طراحی سایت پردیس تهران
طراحی سایت پردیس تهران : شهرستان پردیس در برگیرنده بخش‌های بومهن و جاجرود و از شهرستان های ایالت تهران می باشد. در طهران و شهرستان های تهران کمپانی ها و مشاغل بسیاری وجود دارد که به دنبال کمپانی طراحی سایت می گردند. به دلیل اینکه امروزه کابران در پردیس ، بومهن و در جاجرود کار و بار بسیاری دارند به سادگی می توانند با جستجوی واژه طراحی سایت در پردیس و یا طراحی تارنما بومهن و جاجرود در گوگل با کمپانی های مختلف آشنا شوند و در پایان با یک شرکت وارد به مشارکت شوند. هزینه ی یک مورد و صحیح در طراحی و ساخت سایت به چهره اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت ها از راه بازاریابی اینترنتی است

طراحی وب سایت شهریار تهران

طراحی تارنما در شهریار تهران
طراحی وب سایت در شهریار طهران : کارآزمودگان ما در کمپانی طراحی تارنما شهریار تهران بر این باورند بهترین خدمات را سپریدن دهند و متعهد به اصول اخلاقی و اصول حرفه ای در حین کار هستند. ساخت سایت در شهریار تهران مختص به کسان ساکن در این منطقه از فرمانروایی تهران می باشد. امروزه با پروا به رشد گسترده ی اینترنت و تکنولوژی و استعمال زیاد آن ها در حیات روزمره، عدم استفاده از آن باعث عقب پایدار گذاشتن از دنیای امروزی می شود. پس به کل ی حرفه ها و مشاغل در کل ی پهنه های کاری توصیه می شود تا برای درمان سوداگری خویش اقدام به ساخت وب سایت نمایند و از این روش سوداگری خویش را رونق ببخشند.

طراحی تارنما رباط کریم

طراحی وب سایت در رباط کریم
طراحی سایت در رباط کریم : کمپانی طراحی سایت رباط کریم با تجربه چند دهه خویش در گویه طراحی وب سایت حرفه ای و داشتن نمونه کارهای نیرومند در گویه مشاغل گوناگون حاضر است تا بهترین وب سایت را به شما هدیه دهد. در همگی مراحل ساخت سایت در شهریار تهران تمام ویژگی ها از دسته خاصیت های ظاهری سایت موردتوجه کارشناسان ما پیمان می گیرد و احد از مواردی که تفاوت در طراحی رباط کریم بدست کمپانی وب پردازان تهران بوده، کاربردی بودن و رقابتی بودن است. در اثناء ساخت سایت باید همواره توان رقابت ملی و بین المللی در واژه ها کلیدی و نیز در بازدهی و کارایی و زیبایی سایت را مد نظر داشت.

طراحی وب سایت در اندیشه تهران

طراحی تارنما در اندیشه تهران
طراحی وب سایت در اندیشه : برپایی وب سایت در فکر بدست شرکت طراحی سایت اندیشه ، کمک ابهت برای مدیران کمپانی ها است تا بتوانند سوداگری خویش را به راستی در دنیای مجازی معرفی کنند. برپایی وب سایت در اندیشه برای شرکت شما می تواند به طور دقیق و بنیادی فرآورده وخدمات شما به سایرین را معرفی کند. با توجه به موارد ذکر شده و نیم نگاهی به صد ها سایت طراحی شده در کمپانی وب پردازان تهران و مقایسه با سایر شرکت ها برتری محسوس وب پردازان به نکوداشتن مشخص است و بهترین بودن در چشم وهمچشمی برای طراحی سایت در فکر را در عمل نشانه داده ایم.

طراحی سایت در شهرک غرب تهران

طراحی سایت در شهرک غرب تهران
طراحی سایت در شهرک غرب طهران : همان میزان که یک طراحی چیره دست تارنما می تواند به شما در موفقیت کسب و کار و فعالیت تان کمک کند به همان میزان و شاید با اهمیت تر سئو و بهینه سازی سایت است. شرکت طراحی سایت در شهرک غرب طهران توانسته است پروژه های بسیاری را در کلمات کلیدی رقابتی نه تنها به صفحه اول گوگل بلکه به رتبه یک نتایج برساند و بهترین سئو سایت شهرک غرب تهران را سپریدن بدهد. وب پردازان تهران با به کارگیری نیروهای متخصص ، نخبه و متعهد از شهر های گوناگون ایران همواره در تلاش بوده است که نه تنها در ارائه خدمات بلکه در به کارگیری قوای نخبه نیز طهران و سایر فرمانروایی ها را پوشش دهد.

طراحی سایت و سئو شرکت تکسیز
طراحی سایت و سئو ایمن محفوظ
طراحی و سئو پارت سیل
طراحی سایت و سئو پارچه وندا
طراحی سایت طهران با سئوطراحی سایت تکسیز با بیش از ۱۰۰ واژه در رتبه اول گوگل
مفتخریم اعلام کنیم بهینه سازی و سئو سایت شرکت تکسیز یکی دیگر از مشتریان ما به فرجام دریافتی است و وب سایت این کمپانی با بیش از ۱۰۰ کلمه در رتبه اول گوگل قرار دارد. کلماتی چون : ارسال بار از اسپانیا ، ارسال بار از انگلیس ، ارسال بار از فرانسه ، ارسال بار از آلمان ، ارسال بار از پرتغال و ده ها واژه ی دیگر!! لطفا حتما چک بفرمائید!! این حق شماست تا از میزان تسلط شرکتی که طراحی تارنما و سئو سایت خویش را به آن ودیعه اید ، مطمئن شوید.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران احد از نیرومند ترین و مجرب ترین شرکت های موجود در گویه سئو سایت ( حضور در صفحه نخست گوگل ) می باشد. ما شما را با تمام واژه ها کلیدی اتان صفحه یک گوگل می آوریم.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کرمان موتور از عرضه جک اس ۵ فیس لیفت به بازار خبر داد. کرمان موتور قصد دارد نسخه جدیدی از کراس اوور چینی جک S5 را به بازار ایران عرضه کند.

اخیرا شرکت کرمان موتور تصویری از نسخه جدید کراس اوور چینی جک اس ۵ را منتشر کرد که در وبسایت رسمی جک با نام S5 II شناخته می‌شود. این نسخه جدید که در واقع فیس لیفتی از جک S5 است با نسخه اولیه خود شباهت زیادی دارد و در واقع طراحان شرکت چینی JAC برای آن تغییرات جزئی را در نظر گرفتند.

مشخصات جک اس ۵ فیس لیفت

جک اس 5 فیس لیفت

این خودرو اکنون از جلوپنجره بزرگ با یک لبخند کرومی بهره می‌برد و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز در بخش میانی آن به چشم می‌خورد. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه با تغییراتی همراه شده و اکنون تهاجمی‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در نمای جانبی و عقب این خودرو شاهد تغییر خاصی نسبت به نسخه اولیه نیستیم.

شرکت کرمان موتور در خصوص این خودرو اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود برای این مدل نیز از همان موتور خودرو کی ام سی کی ۷ استفاده شود؛ این پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ قادر به تولید قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن‌متر است. احتمالا شرکت کرمان موتور طی روزهای آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس لیفت را فعال خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نخستین مونوریل برقی جهان به نام اسکای پاد – Sky Pod در شارجه امارات رونمایی شد. اما وظیفه این مونوریل چیست؟

اولین مونوریل برقی جهان به نام Sky Pod در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی رونمایی شد. این مونوریل یک کابین مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت و خشن امارات است.

طبق گفته‌ی IA، نخستین شبکه مونوریل برقی جهان یا همان اسکای پاد (غلام آسمانی) در شهر شارجه امارات متحده عربی راه اندازی خواهد شد. برای این اسکای پاد دو کیلومتر مسیر در نظر گرفته شده است و ساخت آن را شرکت بلاروسی یونیت اسکای استرینگ (Unit Sky String) بر عهده دارد و احتمالا تا چند هفته‌ی آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

اسکای پاد؛ نخستین مونوریل برقی جهان

این کابین‌های معلق دارای مزایایی هستند که برای نمونه می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد چرا که ساخت آن‌ها ارزان‌تر از ساخت مسیر‌های جدید تمام می‌شود و زیاد به تعمیر احتیاج پیدا نخواهد کرد.  به دلیل اینکه مونوریل در هوا معلق است می‌توان از زمین‌های زیر و اطراف آن برای ساخت املاک و فضای سبز استفاده کرد.

اولگ زارتسکی مدیر اجرایی این پروژه می‌گوید: ما برای به کار بردن روش خود نیازی به خراب کرن خانه‌ها نداریم بنابراین ما می‌توانیم مونوریل را نزدیک به خانه مردم بسازیم.  با ساخت کابین‌های جدید در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. در این مونوریل به دلیل اصطلاک چرخ‌های غلتکی و طناب‌ها سرعت محدود می‌شود‌؛ اما عملکرد فناوری ما مانند راه‌آهن است و چرخ‌ها روی یک ریل می‌غلتند. وجود اصطلاک فولاد به فولاد در این وسیله باعث می‌شود تا انرژی بسیار کمتری مصرف شود. این روش راه حلی برای صرفه جویی در انرژی است. این وسیله یک موتور الکتریکی دارد که توسط باد یا انرژی خورشیدی کار می‌کند.

اسکای پاد؛ نخستین مونوریل برقی جهان

این شرکت قصد دارد تا اسکای پاد‌های بیشتری بسازد.  اکنون قرار است تا در ماه مه یک مسیر آزمایشی دو کیلو متری افتتاح بشود و قرار است یک مسیر ١٣٠ کیلومتری از شهر شارجه تا شهر خور فکان برای حمل بار در مدت زمان سه سال بنا شود. مقاومت ریل تازه تأسیس به قدری زیاد است که می‌تواند ١٠٠ سال عمر کند. ظرفیت این کابین‌ها ١۴ نفر است و ١۵٠ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت آن‌ها است ، درحالی که ظرفیت کابین‌های بزرگتر  ۴۵ یا ٧۵ مسافر است و حداکثر سرعت آن‌ها ۵٠٠ کیلومتر بر ساعت است. تخمین زده شده است که با ساخت همچین مسیری بین ابوظبی و دوبی می‌توان در کمتر از ٢٠ دقیقه بین این دوشهر مسافرت کرد.

منبع:

https://gadgetnews.net/487965/first-electronic-monorail-sky-pod-in-emirates/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری بی شک به عنوان بی رقیب ترین رسانه ی اطلاع رسانی اخبار خواهد بود.

بارگزاری انواع خبر،عکس، ویدئو و سایر اطلاعات روز ازمزایای بی نظیراین نوع سایت هااست.

زیرا بدون هیچگونه محدودیتی در بارگزاری انواع فیلم ،عکس،متن و … می توانید تازه ها را

به بهترین طریق ی شدنی آتشدان کنید.همانگونه که می دانید سایت های خبری جزء پربازدیدترین ها

در بین منابع خبری می باشند.که انگیزه این فرمایش توانایی بالای آن در بارگزاری و انتقال تند مطالب

با کوتاهترین زمان و خرج می باشد.خودشماهم که درحال احضار این مطلب هستیدجزء افرادی می باشید.

که همیشه به پیگیری یافتن و دنبال اخبار جدید هستید:
و یگانه ازجاهایی که هرروز به آن سر میزنیدشبکه های اجتماعی یا وب سایت خبری می باشد.

درهرکشوری حتی درکشورخودمان طراحی تارنما خبری بسیار خوبی هستی دارند،که اخباررا

به صورت آنی بروز رسانی نموده و کاربران می توانند به صورت آنلاین آن تازه را مطالعه نمایند.

طراحی سایت خبری
وبسایت خبری چه گونه وبسایتی است؟
طراحی سایت خبری مکانی است برای آگاه شدن کسان علاقه مند به اخبار، که می‌خواهند درباره

خبرمورد علاقه خویش اطلاعات کسب کنند و از اتفاقاتی که در گویه علاقه های خویش به وقوع می‌پیوندد آگاه شوند.

حال تمام وبسایت های خبری می‌توانند تازه ها درونی و خارجی داشته باشند و اطلاعات کاملی از

مسابقات و رویداد های موجود را در برگزیدن کاربران پیمان دهند و همچنین این وبسایت های خبری می‌توانند در کنار

اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند یک فروشگاه نیز طراحی کند و از آن برای خویش درآمدزایی عالی داشته باشند.

با نگاهی دیگر:
طراحی تارنما خبری به دلیل ماهیت آگاهی رسانی نیاز به بروزرسانی مکرردارد که این امر

به تخصصی شدن طراحی آن دامن می زند، همانطور که می دانید بیشتر خبرگزاری ها ی معتبر و معروف

برای افزایش برد و امکانات خویش نسبت به طراحی وبسایت خبری اقدام کرده اند زیرا انتشار اخبار

تنها از طریق تلویزیون،روزنامه و … کافی نیست.

طراحی سایت خبری
و دربایستن به ابزاری که بتوان همواره :
در هر شرایطی و با هزینه ی مختصر به انتشار به هنگام آگاهی ها بپردازد کاملا محسوس است .

هم چنین یک سایت خبری،به علت فراگیر شدن و آسان شدن آن زیاد پربازدید تر از یک روزنامه خبری میتواند باشد.

با طراحی وب ساخت خبری شوید. و محتوی جالب و طراحی به صرفه و گیرا به سرعت در این مسیر کامیاب می شوید.

در پایین به توضیحی مختصری در این باره پرداختیم:
یکی از برتری های طراحی وبسایت خبری بازدیدکنندگان زیاد زیاد آنها می باشد.

چراکه معمولا در آنها متن بسیار هستی دارد و این همان چیزی است که موتورهای جستجویی مشابه گوگل

به پیگیری آنها هستند.بنابراین اگر شما هم مدیر تارنما های خبری باشید،مطمئنا کمپانی های سایر در داخل

وب سایت شما آگهی و تبلیغات خواهند عدل و می تواند منبع مالی خیلی نکویی برای شما به حساب بیاید.

طراحی سایت خبری
این خاصیت به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد:
تا خبرهای هرروز و حتی لحظه ای را بدون اینکه وارد سایت شما بشوند، به آسانی دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت خبری از سهم مخاطب خویش غافل نمی ماند،با پروا به اینکه عنصر مهم و محوری تعالی

مخاطب،فرهنگ است دگرگونی ها بنیادین فرهنگ در دانشمند امروز ما که توسط انقلاب اینترنتی چهره گرفته کاملا مشهود

است.برهمگان مشخص است که درسایر منابع خبری محدودیت هایی برای بارگزاریی فرمت های مختلف وجود دارد

برای نمونه در گاهنامه یا روزنامه امکان پیمان دادن فیلم هستی ندارد ،حتی در شبکه های اجتماعی هم با محدودیت

در شمار کاراکتر متن خبر و یا آپلود فیلم مواجهه هستیم.اما در طراحی سایت این محدودیت ها از بین رفته

و می توانید تمامی آنچه را که برای مطالب خویش اعم از عکس، فیلم ، متن و … لحاظ کنید

چگونه یک سایت مجله خبری موفق داشته باشیم؟
موفقیت سایت مجله خبری برمبنای تعداد کاربرهای آن سنجش می شودهمینطور موارد متفاوتی

جهت درمان کیفیت سایت های خبری هستی دارد.در نخستین گام، یک سایت آگاهی ها باید توانایی تامین

ترافیک باره دربایستن از طریق گوگل و یا ورودی مستقیم داشته باشدگام دوم با طراحی متناسب

و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کند.

طراحی سایت خبری
امکانات طراحی تارنما خبری:
امکان به نمایش درآوردن عنوان پربیننده ترین خبرها
امکان گرفتن خبر ارسالی از کاربران
امکان درج خبر از دیگر سایت ها
امکان مشخص کردن اولویت نمایش و مرتب سازی اخبار
امکان تعریف گروههای خبری همانند سیاسی، فرهنگی ، ورزشی و …
امکان نمایش آگاهی ها جدید در هر گروه خبری
امکان نمایش اخبارپرمناظره
امکان به کارگیری ویدیو / فلش در خبرها
امکان درج فایل پیوست برای مطالب و اخبار
امکان ارسال اتوماتیک خبر در روز مشخص
امکان نمایش تازه در مدت زمان مشخص
مهمترین خاصیت های سایت خبری:
چگونگی نمایش اطلاعات به کاربران و روش چیدمان سایت:در طراحی سایت گاهنامه خبری نحوه نمایش

اطلاعات به کاربر بسیار بااهمیت می باشد.در واقع کاربر سایت باید بتواند با کوتاهترین زمان ممکن

به آگاهی ها روز مورد علاقه خود دسترسی داشته باشدو آگاهی ها مرتبط با سوژه را مطالعه نماید.

نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد عقیده در کوتاهترین سررسید ممکن اهمیت بالایی دارد ،

بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سهولت دسترسی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

طراحی سایت خبری
سرعت پسندیده بارگذاری صفحات:
با پروا به بازدید نسبتا زیادی سایت های خبری، سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت بسیار با اهمیت است.

موارد امنیتی و نفوذ ناپذیری سایت ازاهمیت بسیار فوقانی برخورداراست و رعایت این نکات در

طراحی وب سایت خبری ضروری است.یک سایت اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین طراحی گرافیک

را داشته باشد و… ولی کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت.شرکت سه سوت وب دیدگاه خاصی

به سئو سایت دارد و سایت های طراحی شده توسط ما دائم در رتبه بالای نتایج گوگل پیمان گرفته اند.

این جستار می تواند کمک بسیار زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش شدامد و کاربر بکند

تعریف کردن سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگاران:
مشخص کردن سطوح دسترسی بر پای بست، گروه های خبری و چیده مان مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران

سایت در وبسایت های خبری اهمیت بالایی دارد.هرروزه کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دسترسی

به اطلاعات کاربرد می کنند در حال افزایش است.بارگذاری مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند

اهمیت بسیار زیادی دارد.وب سایت های خبری موفق در حال آماده به پیگیری لود شدن صفحات خود در

تلفن های هوشمند نیز هستند و به این جستار نیز اهمیت خاصی می دهند.بخش مدیریت سایت به

گونه ای طراحی می شود که افراد مختلف بر پای بست، سطوح دسترسی که دارند بتوانند

به آسانی اطلاعات باره عقیده را ویرایش کنند.

طراحی وب سایت خبری
چگونه می توانیم یک سایت خبری کامیاب برای خویش داشته باشیم؟
می تاب گفت موفقیت یک سایت به میزان مخاطب آن سایت ارتباط دارد.

مرحله اول:یک وبسایت خبری کامیاب باید تمام ترافیک های لازم را بردارد سپس به طراحی های مناسب بپردازد

مرحله دوم:همانطور که می دانید کاربراین اینترنتی اغلب در موتورهایی همانند گوگل،یاهو و .. به دنبال

مطالب باره عقیده خود می گردندو عموماً در نتایج نخست به مقصد خویش واصله اندبه عبارت سایر اگر سایتی

در 5 رتبه ی نخست قرار داشته باشد می تواند مخاطبان را به سمت خویش سوق دهند

اما چگونه سایتی در رتبه ی اول قرار می گیرد؟
پاسخ به سوال بالا را گر بخواهیم در یک واژه یا عبارت خلاصه کنیم می شود

سئو یابه عبارت دیگربهینه سازی سایت،اگربتوانیدبه شفا سئو سایت خودبپردازید

و آن را در رتبه های بالای گوگل نگهدارید،خواهید توانست کاربران زیادی را جذب نموده

و آمارگرفتن سایت خویش رابالا ببرید بنابراین به هر هدفی که دارید،خواهید رسید.

طراحی وب سایت خبری
طراحی سایت خبری:
وبسایت های خبری از دسته مهم ترین وبسایت های پرطرفدار بین ملت هستند.نیازهای

جامعه مشمول اینموضوع می باشند که با دیدن جدیدترین آگاهی ها می تاب آن را رفع کردبا

استفاده از محتوی های مفیدو تاثیرگذار در وبسایت بیننده های زیادی برای داشتن سایت خبری

جذب می شوند.اینک مخاطبان ترجیح می دهند.

مخاطبان این امکان را دارند که:
خبرهارا به صورت آنلاین در هر جا و مکانی که هستند گوش کنند که این سوژه کسان را بیشتر

به داشتن سایت ترغیب میکند.طراحی وبسایت خبری برای اکثر کسان لازم است اما به راحتی شدنی نیست

زیرا از نظر بنیادی سئو و تجربه کاری باید کاملا رعایت شود لغایت اینکه نتیجه ای حاصل گردد.

سه سوت وب با در نظر دریافت همگی نکات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن،

می تواند این امکان را به کاربران بدهد که سایتی با امکانات فراوان و دارای اصول سئو در صفحات اول گوگل خواهند داشت.

طراحی تارنما خبری
چرا طراحی سایت خبری اختصاصی است؟
سایت های خبری حرفه ای بزرگ همه از سیستم های اختصاصی استفاده می کنند و دلیل این موضوع فقط

رشد چشمگیر انها بعد از مدت اختصار و حجم بالای اطلاعات این وب سایت ها می باشد .تصور کنید برای افرادی که

خیلی سریع می خواهند به آگاهی ها جدید دست پیدا کنند اگر یک تارنما خبری کند عمل کند

و کاربر برای دید هر خبر بیچارگی باشد لغایت یک موعد طولانی را صبر کند قطعا ان وبلاگ کامیاب نخواهد شد

و دیگر مرجع اصلی تازه ها نیز نخواهد بود

طراحی سایت خبری از نگاه گوگل چگونه است؟
همانطور که می دانید انتشار اخبار به ثانیه ها بر می گردد و وقتی خبری در وب منتشر می شود

در کمتر از چند ثانیه در بیش از صدها وب سایت آن را مشاهده می کنید. بعد بسیار مهم است

که طراحی سایت خبری به گونه ای سپریدن شود که به محض انتشار یک تازه بتوان ان را در موتور جستجو نیز ثبت کرد

و این اتفاق به صورت خودکار رخداد بیفتد.اگر فقط چند ثانیه دیرتر اخبار در وب سایت شما منتشر شود

گوگل تارنما های رقیب را فورا شناسایی و ثبت و نتایج اولیه را به انها اختصاص می دهد.

طراحی سایت خبری
برخی از امکانات طراحی سایت های خبری:
مدیریت صفحات وب سایت و اصول طراحی سایت خبری

امکان ثبت واژه ها کلیدی برای اخبار

آرشیو کامل اخبار

امکان عضویت کاربر

دسته بندی اخبار

ایجاد نقشه برای تارنما فرآوری روبات خبری

عضویت در خبرنامه سایت

تعیین نخستینگی نمایش و مرتب سازی تازه ها امکان نمایش پر بحث ترین اخبار

هدف از طراحی سایت خبری چیست؟
هدف از طراحی سایت خبری، گسترش سریع آگاهی ها روز دنیا، آرشیو آگاهی ها برای اطلاع‌رسانی به افراد می‌باشد

که دراین‌بین وضعیت نمایش اخبار، به‌روزترین اخبار، نحوه بایگانی آگاهی ها از نکات مهم در

طراحی وب سایت خبری بشمار می‌آید.همچنین نوع قالب، نحوه‌ی کد نویسی و همچنین با توجه به

سرور آن سرعت لود صفحات یک سایت خبری را تحت تأثیر قرار می‌دهد که تأخیر بسیار در لود صفحه مایه می‌شود

کارکنان تمایلی به خواستن سایت خبری اثر ندهند، که این از نکات مهم طراحی سایت خبری است.

طراحی سایت خبری
اما مهم‌ترین نکته در طراحی وب‌سایت خبری:
مسئله‌ی دیده شدن سایت از طریق مرورگرهای مختلف و نرخ ایندکس شدن می‌باشد.

چراکه وب‌سایت خبری‌ای که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده و عملاً بدون استعمال می‌باشد.

به‌طور خلاصه وب‌سایت خبری‌ای موفق خواهد شد که به‌صورت استاندارد و روی اصول طراحی‌شده باشد

و اصول سئو در آن رعایت شده باشدتا بتواند در نتایج گوگل رتبه‌ی بالایی را کسب کند و در چهره ثبت خبر جدید

به‌سرعت توسط گوگل خوانده شود.طراحی سایت خبری در طول تکاپو حرفه‌ای خویش توانسته است

با داشتن سرور خارجی و ایرانی،متخصصین درزمینهٔ برنامه‌نویسی و سئوکاران حرفه‌ای و طراحان قوی یکی

از مدعیان درزمینهٔ طراحی سایت خبری بشمار آید

امکانات معمولی طراحی سایت خبری را ذکر کنید؟
امکان تعریف گروه‌های خبری همانند اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و …
امکان به کارگیری نگارخانه تصویر و ویدیو در خبرها
امکان نمایش تازه‌ترین خبرها در هر گروه خبری
تعیین نخستینگی نمایش و مرتب‌سازی
گزارش‌ها بازدید بر اساس گروه تازه ، تازه و زمان بازدید
قابلیت چندزبانه بودن
امکان ثبت خبرهای مرتبط باخبر
طراحی تارنما خبری
امکانات گزیده تر طراحی سایت خبری را بیان کنید؟
امکان گرفتن آگاهی ها ارسالی از بازدیدکنندگان
امکان نمایش پربیننده‌ترین خبرها
امکان نمایش پر نظرترین خبرها
ارائه خروجی آر پای بست، RSS (جهت انتشار خبرها در سایت‌های دیگر)
مدیریت نظرات کاربران
دریافت نظر برای تمامی مطالب
امکان تأیید یا عدم‌تأیید نمایش نظرات هر مطلب
امکان پاسخ‌دهی به نظرات بدست مدیریت
ارائه نسخه چاپی و امکان ارسال اخبار به دوستان
امکان عضوگیری و گروه‌بندی اعضاء
مدیریت تگ‌ها و کلیدواژه‌ها و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
امکان جستجوی ساده و پیشرفته
سیستم عضویت در خبرنامه و ارسال ایمیلی و پیامکی خبرنامه برای اعضاء
در سایت خبری صفحه نمایش مطلب باید چگونه باشد:
در طراحی سایت خبری صفحه ی نمایش مطلب باید خصوصیات خاصی را داشته باشد.

در این صفحه باید ساعت و تاریخ خبر دقیقا ثبت شود و گونه مطلب ارائه شود، سرویس مطلب باید نمایش دیتا شده

و تعداد بازدید ها، نگرش ها، منابع، لینک های مرجع و نویسنده مطلب باید نمایش داده شود و مشخص باشد.

در سایتهای خبری پارسی باید حتماً از عکس برای هر مطلبی بهره‌گیری شود و اطلاعات عکس نیز بیان شود.

طراحی وب سایت خبری
طراحی سایت خبری و سرعت لود:
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می باشد.

تاخیر بسیار در لود صفحه مایه می شود کارکنان تمایلی به خواستن سایت خبری نشانه ندهند و سایت خبری

را خلاص نمایند.طراحی سایت خبری چیره دست به موجب امکان انتشار اخبار در فرمت ویدیو و یا صدا و یا حتی

گرافیک این بردباری می رود که با تاخیر در لود شدن سایت خبری همراه باشد.فلذا در عقیده گرفتن

این فاکتور در طراحی سایت خبری زیاد حائز اهمیت است

یک تارنما خبری چه امکاناتی باید داشته باشد؟
طراحی سایت خبری برای خبرگذاری ها می تواند یک رسانه عالی باشد لغایت بتواند اطلاعات را خیلی سریع

و بدون نیاز به خرج چاپ و ارسال به مخاطبین خویش برساند.برای طراحی سایت خبری می توان

از سیستم های حاضر نیز کاربرد کرد. اما این سیستم ها شاید در ابتدای کار خوب باشند

اما اگر به طور روزانه صدها خبر در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کنند بعد از مدتی مبتلا افزونگی زیاد بالا شده

و گواه کندی تارنما و عدم پاسخگویی به موقع آن خواهید بود.

طراحی تارنما خبری
طراحی سایت خبری:
طراحی سایت خبری چه بسا ساده به نظر برسد اما , بی گمان اینطور نیست و با توجه به حجم بالای اطلاعاتی که

توسط سایت های خبری منتشر می شود باید با یک سیستم یکپارچه و استاندارد پیاده سازی شوند

تا دقیقا کل پیز راز جای خودش پیمان بگیرد و با کمترین تقاضا بانک اطلاعاتی بتوان خبرهای جدید

را در تارنما به روز رسانی کرد.

چرا مردم خبرهای آنلاین را می خوانند؟
رایگان بودن
چند وظیفه ای بودن
داشتن گزینه های بیشتر
آپدیت 24 ساعته سایت خبری
قابلیت سفارشی سازی
امکان بحث در باره یک خبر
وجود نقطه نظرات مختلف
خبر آنلاین
طراحی سایت خبری آنلاین:
طراحی سایت خبری آنلاین فقط رسانه های گوناگون خبری بوده اند که طی یک سایت بازپسین با رشد همراه بوده اند.

در حالی مه جراید , مجلات , تلویزیون و سایر رسانه ها با تفریق رشد مخاطبان خود مواجه شده اند.

همه اینها به دلیل توجه زیاد بسیار مردم در این عصر به دنیای اینترنت و تارنما ها می باشد.

سازمان های کارشناس در سراسر جهان در سال های پسین تمرکز خود را روی موشکافی داده ها افزایش دیتا اند .

تجزیه و تحلیل سیستماتیک از اطلاعات کمی در مورد جنبه های گوناگون رفتار با مخاطبان با هدف افزایش

مخاطبان افزایش تعامل و بهبود گردش شغل اتاق نشریات.موتور جستجوی گوگل نزدیک 30 درصد از ترافیک را

به سایت های خبری اختصاص دیتا است. که به وضوح نشانه می دهد که مردم هنوز از

گوگل برای اخذ اطلاعات کاربرد می کنند.

مهم ترین تقسیم ها در طراحی سایت خبری:
صفحه اصلی طراحی سایت خبری
خبرهای سیاسی
خبرهای اقتصادی
خبرهای ورزشی
خبرهای بین الملل
خبرهای اجتماعی
خبرهای دانش و هنر
اخبار استان ها
خبرهای تصویری, فیلم, گرافیک و کاریکاتور
صفحه در ارتباط با ما
صفحه اطلاعات تماس
آرشیو اخبار
قیمت های لحظه ای بورس
خبر انلاین
نکات کاربردی و بنیادی طراحی سایت خبری:
اگر در فضای مجازی گشت و گذاری داشتید و نگاهی به وب سایت های خبری بیاندازید تقریبا

متوجه قالب های طراحی سایت خبری خواهید شد. اکثر سایت های

مجله خبری از قالب های مانند کاربرد کرده اند. از تقدیر های مختلف برپایی شده

و هرکدام دارای تم های رنگی ویژه هستند. عوامل مختلفی سایت گاهنامه خبری را تحت تاثیر پیمان می دهند

این عوامل گوناگون عبارت است از:
تم رنگ, برگزیدن رنگ و شکل ظاهری برای طراحی سایت خبری
بنرهای کناری و بنرهای هدر سایت های خبری
جایگاه منوی اصلی سایت خبری
انتخاب تب های پسندیده برای سرنوشت های مختلف وب سایت های خبری
انتخاب قالب و پوسته مناسب برای وب سایت خبری
اخبار
اصول طراحی سایت خبری:
در طراحی سایت خبری نمایش اطلاعات به استعمال بسیار اهمیت دارد. بازدید کنندگان از سایت خبری باید

بتوانند به سرعت به تازه ها مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرده و آن را مطالعه کنند .

در واقع کاربران باید با کمترین کلیک به اطلاعات باره احتیاج دست پیدا کنند و چیدمان سایت

هم باید به چهره کاملا کاربردی باشد. دسته مدیریت در طراحی سایت خبری باید طوری طراحی شود

که کسان گوناگون به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نظر خویش را وارد نمایند.صفحه نمایش مطالب در طراحی سایت خبری

باید حائز خصوصیاتی مثل: ثبت تاریخ و ساعت دقیق خبر, ارائه نوع مطلب, نمایش منابع خبر,

جایگاه عکس برای هر مطلب, نمایش نویسنده مطلب, نمایش دیدگاه ها و … باشد.

قالب سایت های خبری:
قالب طراحی سایت خبری معمولا نسبت به دیگر قالب ها سایت ها به دلیل جنبه و بیچارگی آگاهی رسانی

خود شلوغ تر هستندو مطالب اکثریت در آن یکتا به کاربران ارائه می گردد. معمولا در صفحه بندی

سایت های خبری می بایستبخش های واپسین تازه ها و مطالبی که کاربران به آن معمولا احتیاج دارند مانند نرخ

قیمت ها و غیره نمایش داده شوند.سایت های خبری معمولا به صورت سه ستونه و یا چهار ستونه طراحی می گردند

تا بتوانند بیشترین مطالب را در آن واحد به کاربر ارائه نمایند.قبل از طراحی قالب سایت خبری خویش بهتر است

مطالبی که هدف دارید در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود را به همراهاولویت آنها به طراح خویش اعلام نمایید

تا طراح قالب تارنما را با پروا با میزان مطالب درخواستی شما طراحی نماید.

اخبار روز
طراحی سایت های خبری سرشناس جهان:
اغلب جراید و نشریات و همچنین شبکه های تلویزیونی و رادیویی معتبر و مشهور جهان علاوه بر

ابزارهای رسانه ای خوددارای سایت خبری بین المللی نیز می باشند الی بتوانند هواداران خود را اغلب تحت

پوشش خبری قرار دهند ونیز مخاطبان جدیدی را به سوی خود جذب نمایند.

این مساله اهمیت و جایگاه اخص طراحی وب سایت خبری را بیشتر پدیدار می سازد

چگونه می‌توانیم با داشتن وبسایت خبری درآمدزایی کنیم؟
امروزه درآمد های اینترنتی بسیار زیاد شده است که این فرمایش باعث شده اکثر کسان به سمت ساخت

کسب و کار اینترنتی و داشتن یک وبسایت برای جذب درامد بیشتر سوق پیدا کنند.شما که علاقه مند به

ساخت طراحی سایت خبری می‌باشید می‌توانید از چندین راه درآمد های عالی داشته باشید

و از این بازار کبیر سهمی را برای خود در اختیار بگیرید.

خبری
گرفتن اعلان و تبلیغ کمپانی های خبرگذاری:
شما میتوانید با قراردادن اطلاعات عالی در وبسایت خود کاربران زیادی جذب کند و پس از جدب کاربران زیاد

با قرار دادن تبلیغات کمپانی های خبری وفروشگاه ها درامد نکوداشتن را داشته باشیدهمچنین کسانی که

طراحی سایت خبری دارند میتوانند با داشتن یک وبسایت برای خویش خدمات عالی در برگزیدن بیننده قرار دهند

و خویش را کاملا از خبرگذاری های سایر متمایز کنند که این امر باعث می‌شود که کاربران زیادی

وارد سایت شما شوند و مشتریان شما روز به روز زیاد شود و درامد شما افزایش یابد

مشاوره دادن:
مشاوره دادن احد از کارهای پر درآمد در کل عالم است که میتواند پتانسیل بسیار عالی برای کسانی که

علاقه‌مند در این گویه هستند باشد و درآمد خوبی را تجربه کنند مخصوصا کسانی که در گویه خبر تکاپو دارند.

امروزه جوانان زیادی به پیگیری خبرهای موثق هستند که شما میتوانید با مشاوره دادن به این قشر از جامعه

درآمد احسان را داشته باشید و در کناره آن سایت خویش را در معرض رویت علاقمندان به خبر قرار دهبد.

خبر
وبسایت خبری به درد چه کسانی می‌خورد؟
کسانی که پیج اینستا محترم دارند و در مقوله تازه ها یومیه کار و جنبش می‌کنند می‌توانند یک طراحی سایت خبری

برای خود داشته باشند و با فرستادن کاربران از اینستاگرام به وبسایت خود اخبار موجوددر سایت خود را

به فروش برسانند که امروزه این روش زیاد در حال افزایش است و

می‌تواند فرصت عالی برای انشار اخبارشما باشد

سپردن به شرکت های طراحی سایت پیشه ای:
در این شیوه شما به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می‌کنید که از افراد فوق حرفه ایی تشکیل شده است

که در هر گویه ای که همنشین داشته باشید میتوانند برای شما سایت طراحی کنند و تنها شما ایده خود رابه این تیم

می‌دهید و بعد از مدتی وبسایت خویش را تحویل میگیرید و لغایت مدت های این تیم وبسایتشما را پشتیبانی می‌کنند

و شما را فقط نمی‌گذارند و بهترین مزیتی که دارد نه وقت شما را می‌گیردو نه هزینه ای زیادی برای شما دارد

و میتواند با کمترین خرج یک وبسایت عالی برای خود داشته باشید.

خبری
طراحی سایت خبری اتوماتیک:
طراحی در زمانی بسیار اختصار تر از کدنویسی
هزینه به مراتب ارزان تر از دیگر شیوه ها
داشتن امکانات خیلی بسیار و باره نیاز شما
افزودن سایر امکانات در اختصار ترین زمان
سادگی کار با آن با دست کم فرهنگ و تخصص
ظاهر قشنگ و شیک باره پسند کاربران
دسترسی کاربران به تازه ها را سریع و آسان کنید:
امروزه دسترسی به واپسین اخبار روز در هر زمینه‌ای برای بسیاری از کسان مهم بوده و بیننده اینترنتی ترجیح

می‌دهد که خبر را در لحظه دریافت کند؛ این جستار مایه می‌شود که کاربران رغبت خاصی به وب سایت‌های

خبری داشته باشند. به همین دلیل است که وب سایت خبری به‌عنوان یگانه از متدوال‌ترین و پربازدیدترین وب

سایت‌ها برای عموم مردم است. طراحی تارنما خبری حرفه‌ای باعث می‌شود تا در جستجوگرهای اینترنت

با موضوعات مختلف، تارنما شما در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تاثیرگذاری

را در بین مخاطبان پیدا کند.در طراحی وب سایت خبری استاندارهای ویژه‌ای را باید رعایت کرد لغایت در طول راه کار

بتوانید یک سیستم جامع خبری درون سازمانی با امکان رهگیری همگی فعالیت‌های کاربران خود، در ساحل نمایش

کارآمد برای مخاطبان، طراحی سایت خبری داشته باشید.رتبۀ خوب در نتایج جست‌وجو، نشان مستقیمی در میزان بازدیدکنندگان از وب

سایت شما دارد، دنیای وب به‌این‌منظور روی سئو تارنما شما نیز پروا خاصی دارد.

سایت خبر
با افزایش اعتبار خویش در فضای آنلاین، در ذهن بازدید کنندگان ماندگار شوید:
دنیای امروز دنیای اطلاعات و تازه ها است و ما کل هر روزه آگاهی ها و اطلاعات بسیاری را از طریق وب‌سایت‌ها یا

شبکه‌های اجتماعی گرفتن می‌کنیم. فلذا طراحی سایت خبری گرد از پرطرفدارترین وب سایت‌های

موجود در فضای وب است که به ارائۀ محتوای روزانه و اطلاعات کاربردی می‌پردازد.یک تارنما خبرگزاری

معتبر و پرکار باید با آخرین تکنولوژی‌های روز طراحی وب قبل برود. سرعت بارگذاری وب سایت از مهم‌ترین

عوامل در پیشرفتو محبوبیت هرگونه وب سایتی است که در وب سایت‌های خبری اهمیت بیشتری دارد. در

طراحی تارنما خبری باید همواره به سهولت دسترسی کاربران به مطالب پروا کنیم.مهم‌ترین خاصیت در

این وب سایت‌ها توانایی نمایش صحیح مطالب و تازه ها در دسته‌بندی‌های منظم و پیوسته است. طراحی وب

سایت خبری حرفه‌ای واختصاصی، پاسخگوی همگی نیازهای پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها

خواهد بود تا حضوریمؤثر در فضای مجازی داشته باشند. در ضمن گام نخست در جهت اعتمادسازی مخاطبان است

و در ادامۀ مسیربا افزایش اعتبار خویش در فضای مجازی، در ذهن بازدیدکنندگان و کاربران آنلاین ماندگار خواهند شد.

نخستین گام در رسیدن به صفحات اول گوگل و جذب کاربر بیشتر را مطمئن بردارید:
خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و مجلات هر کشور، با منظور داشتن مخاطبان اینترنتی برای خویش و با توجه به اینکه استفاده

از اینترنت برای هر فعالیتی در بین مردم دانشمند افزایش پیدا کرده است، اقدام به طراحی وب سایت خبری برای خود

می‌کنند. طراحی این نوع وب سایت‌ها جزو تخصصی‌ترینِ طراح‌‎ها است. تمام پروسۀ طراحی از گونه طراحی گرفته

تا سئو، سرعت و گرافیک؛ مخصوص وب سایت‌های خبری است. از جمله مواردی که در طراحی وب سایت‌های

خبری باید رعایت شود قرارگیری مناسب اخبار و دسته‌ها، سرعت بارگزاری بالا و بهینه‌سازی حرفه‌ای است که

کاربران را به‎‌درستی به هدفشان هدایت کند.از آنجا که بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جست و جو به اخبار

دست می‌یابند، سئو و بهینه‌سازی وب سایت از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ چراکه در غیر این صورت موفقیتی

نخواهد داشت. پس باید دقت داشته باشیم که در طراحی سایت خبری اصول صحیح سئو را نیز پیاده‌سازی کنیم.

وب سایت خبری
گروه مهندسی سه سوت وب:
این اطمینان را به شما می دهدتا طراحی وب سایت خبری شما را کاملا چیره دست و مطابق با دربایستن شما

و آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد.اگر نیاز به مشاوره داریدحتما بدون معطلی با ما تماس بگیرید

حتی اگر هدف واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.

“گروه مهندسی سه سوت وب“

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – سیستم‌عامل مک و کامپیوترهای مک هم مانند بسیاری دیگر از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی دچار مشکلاتی از جمله افت سرعت می‌شوند.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان سرعت سیستم‌عامل مک را افزایش داد. در این مطلب چند روش کاربردی را که برای افزایش سرعت سیستم‌عامل کاربرد دارند آموزش خواهیم داد.

معمولاً دلایل زیادی وجود دارد که باعث کاهش و افت سرعت سیستم‌عامل مک خواهد شد. برای مثال پر شدن حافظه، باز ماندن اپلیکیشن‌های بسیار زیاد و برخی از موارد دیگر که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی افت سرعت سیستم‌عامل مک هستند.

خالی کردن فضای حافظه در سیستم‌عامل مک

یکی از راهکارهایی که به افزایش سرعت سیستم‌عامل و همچنین عملکرد بهینه سخت‌افزارهای کامپیوتر کمک می‌کند، خالی کردن و آزاد سازی حافظه است. هرچه حافظه و SSD کامپیوتر بیشتر پر شده باشد سرعت سیستم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. برای این کار بهتر است ابتدا فایل‌ها، پوشه‌ها و اپلیکیشن‌های غیر ضروری را از روی حافظه پاک کنید تا فضای آن آزاد شود.

برای این کار ابتدا روی لوگو اپل که در گوشه سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد کلیک کنید، از منوی باز شده روی گزینه About this Mac کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید که کدام برنامه‌ها فضای بیشتری از حافظه را اشغال کرده‌اند.  

سیستم‌عامل مک روی گزینه Manage کلیک کنید و سپس روی گزینه Optimize Storage کلیک کنید. از طرفی باید سطل بازیابی خود را نیز خالی کنید. بسیاری از موارد ممکن است فایل‌های بزرگی روی حافظه خود داشته باشید که فضای زیادی را روی حافظه اشغال کرده‌اند و باید از شر آن‌ها خلاص شوید.

آیتم‌های مربوط به لاگین را در سیستم‌عامل مک غیرفعال کنید

اگر زمان زیادی برای بوت شدن و بالا آمدن سیستم‌عامل مک در کامپیوترهای مک صرف می‌شود باید حتماً لاگین‌های غیر ضروی روی سیستم‌عامل مک را غیرفعال کنید. برای مثال شما می‌توانید لاگین به سرویس‌های ابری در سیستم‌عامل را غیرفعال کنید.

سیستم‌عامل مک برای غیرفعال کردن لاگین‌ها ابتدا روی لوگوی اپل در گوشه سمت چپ تصویر کلیک کنید، گزینه System Preferences را انتخاب کنید و از منوی باز شده روی گزینه Users and Groups کلیک کنید. در داخل ویندوز روی برگه Login Items کلیک کنید و ببینید کدام گزینه‌ها غیرفعال هستند. هر کدام از اپلیکیشن‌هایی که فعال باشند، زمانی که کامپیوتر شما روشن می‌شود شروع به فعالیت خواهند کرد. هرچه تعداد این اپلیکیشن‌ها بیشتر باشد، سرعت بالا آمدن سیستم‌عامل می‌تواند کمتر شود. به همین دلیل بهتر است اجرا شدن و لاگین شدن اپلیکیشن‌هایی را که نیازی به آن‌ها ندارید و نمی‌خواهید در ابتدای بوت شدن سیستم‌عامل فعال شوند، غیرفعال کنید.

اجرای برنامه Disk Permissions

وقت روی سیستم‌عامل مک اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب می‌کنید، یکسری اجازه‌های دسترسی برای هر کاربری که روی سیستم‌عامل ثبت شده است ایجاد می‌شود. این اجازه‌های دسترسی بر اثر مرور زمان آسیب می‌بینند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت سیستم‌عامل می‌شوند. خوشبختانه برطرف کردن این مشکلات بسیار ساده و آسان است.

افزایش سرعتبرای این کار ابتدا اپلیکیشن Finder را باز کنید، روی فولدر Applications کلیک کنید و سپس پوشه Utilities را پیدا کنید. در داخل این پوشه گزینه Disk Utility را انتخاب کنید. به محض اینکه اپلیکیشن باز شد ابتدا هارد خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه First Aid کلیک کنید. توجه داشته باشید که اجرا این مرحله از تعمیر و برطرف کردن مشکلات هارد باعث کاهش سرعت کامپیوتر می‌شود پس بهتر است زمان اجرای این فرآیند از سیستم خود استفاده نکنید.

ریست کردن و آپدیت کردن سیستم‌عامل

یکی دیگر از کارهایی که برای افزایش سرعت سیستم‌عامل مک می‌توانید انجام دهید، ریست کردن و به روز رسانی سیستم‌عامل است.

افزایش سرعتدر برخی از موارد ریست کردن کامپیوتر از جمله مک و سیستم‌عامل مک باعث می‌شود که برنامه‌هایی که در پس زمینه در حال اجرا شدن هستند و ممکن است حافظه کامپیوتر را اشغال کرده باشند بسته خواهند شد و در نتیجه سرعت سیستم‌عامل افزایش خواهد یافت. این روش یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای افزایش سرعت سیستم‌عامل مک است. همچنین شما می‌توانید با به روز رسانی سیستم‌عامل سرعت آن را افزایش دهید. این کار باعث می‌شود که مشکلاتی سیستم‌عامل که باعث افت سرعت آن شده است برطرف شود.

 منبع:

https://click.ir/1399/11/13/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – «حذف قیمت‌ها از آگهی‌های اینترنتی ایده‌ای بود که جز مزاحمت و رنج برای مردم فایده دیگری نداشت.» حالا می‌توانیم این جمله را بدون ذره‌ای تردید بگوییم! ۸ ماه پس از شروع استراتژی اشتباه حذف قیمت آگهی‌های اینترنتی مسکن و خودرو در تهران و چند شهر دیگر، از دو هفته پیش دوباره قیمت‌ها به پلتفرم‌ها و سایت‌های اینترنتی برگشته است.

علاوه بر نتایج مشهود نظرسنجی‌های اینترنتی و اعلام رضایت مردم از این اتفاق، آنالیز نتایج و تحولاتی که در همین دو هفته رخ داده نشان می‌دهد تا چه حد با یک اتفاق ساده برگشت قیمت‌ها، در وقت و انرژی و هزینه کاربران صرفه‌جویی شده است.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

۸ ماه ضرر به تهرانی ها

در مقطعی که عبارت «توافقی» جایگزین قیمت مندرج در آگهی‌های ملک و خودرو شده بود، خریداران مجبور بودند برای یک استعلام قیمت ساده با آگهی‌دهنده مستقیما تماس بگیرند و مکالمه کنند. یک هزینه اضافه غیرضروری، به ضرر مردم و به سود اپراتورهای موبایل! در این دو هفته اما اوضاع به سود مردم تغییر کرده است. آمارهای سایت دیوار نشان می‌دهد تعداد کل تماس‌های غیرتکراری روزانه در تهران و در آگهی‌های مربوط به فروش مسکن از ۱۰۱ هزار تماس به ۸۳ هزار تماس کاهش پیدا کرده است؛ یعنی در همین فاصله کوتاه ۱۸ درصد از تعداد تماس‌ها کاسته شده. حالا اگر مدت زمان هر تماس را یک دقیقه در نظر بگیریم، یعنی در همین بازه زمانی ۳۰۵ ساعت در روز در زمان کاربران تهرانی صرفه جویی شده است. به عبارت دیگر در طول این ۸ ماه که قیمت‌ها حذف شده بود ۷۵ هزار ساعت از زمان اهالی پایتخت به هدر رفته است.

سود میلیاردی اپراتورهای موبایل

حالا ۷۵ هزار ساعت مکالمه تلفنی معادل چه مبلغی است؟ اگر تعرفه هر دقیقه مکالمه با موبایل را ۶۰ تومان هم در نظر بگیریم (در بعضی اپراتورها بیشتر است) یعنی در این ۸ ماه ۲۷۰ میلیون تومان به جیب تهرانی‌ها ضرر وارد شده و این پول طبعا عاید اپراتورهای موبایل شده است.
در مورد آگهی‌های خودرو هم وضع به همین منوال است. تعداد کل تماس غیرتکراری برای آگهی‌های خودرو در کل کشور با ۳۷ درصد کاهش در همین دو هفته از یک میلیون و ۷۶۰ هزار تماس در روز به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تماس رسیده است. اینجا هم یعنی روزانه حداقل ۱۱ هزار ساعت صرفه‌جویی در زمان مردم صورت گرفته و این عدد را اگر در ۸ ماه ضرب کنیم به رقم سرسام آوری می‌رسیم؛ ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ساعت و به عبارتی ۱۰۸ هزار شبانه روز یا ۲۹۵ سال! قسمت جالب این ماجرا هم محاسبه سود اپراتورها از این شرایط است. ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ساعت تماس یک دقیقه‌ای یعنی ۹ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان. این عدد منهای پیامک‌های رد و بدل شده برای استعلام قیمت است.

تحول آمار بازدیدها

حالا از کجا مطمئن باشیم که این کاهش تماس با افراد آگهی‌دهنده به علت رکود و افت تقاضا در بازار نیست؟ پاسخ این سوال را می‌توانیم با استناد آمار بازدیدکنندگان آگهی‌های اینترنتی بدهیم. در این دو هفته تعداد کل بازدیدهای غیرتکراری آگهی‌های مسکن در تهران با افزایش ۶۲ درصدی از یک میلیون و ۸۰۰ هزار به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بازدید رسیده است. در مورد آگهی‌های خودرو هم تعداد کل بازدیدهای غیرتکراری با افزایش ۶۸ درصدی همراه شده و از حدود ۱۷ میلیون بازدید به عدد ۲۹ میلیون رسیده. بنابراین علی‌رغم افزایش چشمگیر آگهی‌های اینترنتی از تعداد تماس کاسته شده است. شاید اگر قرار بود تعداد بازدیدها مثل سابق باشد تعداد تماس به مراتب از این رقم فعلی هم پایین‌تر می‌شد. همین چند عدد و رقم ساده ثابت می‌کند که چرا در دو هفته اخیر و در همه نظرسنجی‌ها مردم از بازگشت قیمت به آگهی‌های اینترنتی ابراز رضایت کرده‌اند.

 


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مردم یا چیزی را جستجو می‌کنند یا خیر. اگر راستی را بخواهید، شغل زیادی دراین‌باره از شما ساخته نیست. برای مثال، شما چند وقت به چند وقت مسابقات جام قهرمانی را جستجو می‌کنید؟ خیلی جستجو نمی‌کنید درست است؟ چه بسا فقط در ماهی که این رخداد برگزار می‌شود و یک یا دو هفته پیش از آن جستجو انجام می‌دهید.
شما می‌توانید واژه کلیدی مانند را در گوگل ترندز جستجو کنید و می‌توانید به‌سرعت ببینید که حرف ما کاملاً صحیح است. ملت تمامی جستجوی مانند را در هفته‌‌های جاری این اتفاق اتمام داده‌اند و سپس در باقی سال اصلاً جستجویی در باره آن انجام نداده‌اند. مشخصاً، رشد یک کسب‌وکار فقط با ترافیک ارگانیک زیاد کار دشواری است وقتی‌که کلمه کلیدی اولیه شما تنها در یک فصل سال توجه‌ها را جلب می‌کند. به‌جای آن، بهترین واژه ها کلیدی و برند‌ها توجه‌ها را به خویش جلب می‌کنند. جستجو‌ها برای آن واژه ها کلیدی ممکن است در طول سال افزایش یا کاهش یابد مخصوصاً اگر منوط به فصل باشد اما در غیر این صورت باید مایه ایجاد علاقه دائمی شود.
این مسئله دلیل پشت این قضیه است که چرا شما در آخر وارد چشم وهمچشمی با واژه ها کلیدی مشابهی چه به‌صورت ارگانیگ و چه به‌صورت پولی می‌شوید.
اما چه می‌شود اگر راه دیگری وجود داشته باشد؟
چه می‌شد اگر شما می‌‌توانستید برای یک جستجوی جدید، برپایی دربایستن کنید و ۱۰۰ درصد بازار را به خود گزین کردن دهید؟ (زیرا در این حالت هیچ شخص دیگری آن را قصد قرار نداده است)
در این نوشتار هدف داریم نحوه بهبود سئو در اینستاگرام و به‌تبع آن افزایش رتبه اینستاگرام را با هم رسیدگی کنیم بدون آن‌که در باره یک کلمه کلیدی یا ساخت لینک نگران باشیم.

افزایش رتبه اینستاگرام
قدم اول: یک برند با سبک زندگی بسازید
شما ممکن است از پیش بدانید که ۷۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام مایه درگیری بهتری نسبت به تمام شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. رتبه پیج اینستاگرام
مردم عاشق مراوده، کامنت‌گذاری و اشتراک‌گذاری هستند زیرا این کار‌ها به‌نوعی اعتیاد‌آورند! اما شما شدنی است چیزی جالب را در اثناء گشت‌وگذار در پست‌ها پیدا کنید که بیشترین درگیری را در بین کاربران ایجاد کرده است و مایه افزایش رتبه اینستاگرام صاحب آن شده باشد. و در اینستاگرام این مورد، عکس‌های سبک‌ حیات هستند، تمام!
هیچ‌کسی همنشین ندارد ببیند فرآورده شما هزاران بار پست شده است ولی آن محصول را در یک سناریو حیات راستین قرار دهید و نظرات مردم را راجع به آن ببینید که سرازیر می‌شوند.
به مثال‌‌های پایین که از آزمایشی به‌دست آمده پروا کنید:
۱.نایک ۶۰ درصد پست‌‌هایش را به عکس‌های سخیف زندگی وابستگی داد.
۲. ولی تنها ۳۲ درصد عکس‌های آدیداس به تصاویر سخیف زندگی مربوط بود.

چرا این موارد مهم هستند؟ نتایج میانگین اثر داد که نایک ۸ مساوی بیشتر از آدیداس باعث درگیری کاربران شده است.

نتایج این تحقیقات کاملاً روشن هستند، درست است؟ هرچه بیشتر پست‌های سبک‌ زندگی در اینستاگرام پیمان دهید، اغلب برای شما ستیز ایجاد می‌کند. در همین زمان، اگر شما این کار را درست انجام دهید، به شما کمک می‌کند نمایش برند خود را در پروسه پیمان دهید. منظور ما از افزایش رتبه اینستاگرام این است که آگاهی از محصولی برپایی نماییم تا ملت در گوگل شما، محصولی که می‌سازید و دلیل علاقه شما به آن را ببینند. اگرچه این پیشه ارزان نیست و هیچ ضمانتی هستی ندارد که این روش پاسخ دهد.
بنابراین این رویکرد مایه اثر هالو در اینستاگرام می‌شود. مردم برادر دارند در اینستاگرام، خود واقعی را نشانه دهند و خوشبختانه احتیاج نیست برای جذب ملت تصاویری از ماشین و جامه و خانه گران‌قیمت را به نمایش بگذارید.
به‌جای آن عکس‌هایی راستین بگیرید و ببینید افزایش رتبه اینستاگرام شما به وقوع می‌پیوندد.
برای مثال، عکس‌هایی بگیرید که به عقیده آید مردم می‌خواهند در آن عکس با شما باشند. حتی دلایلی منطقی و دیتا محور برای این‌که چرا این پست‌ها در اینستاگرام پیشتاز‌ند هستی دارد. یک تحقیق نشان دیتا است که تصاویر همراه با صورت، نظر بیشتری را از محصول خالی جذب می‌کند و تحقیق دیگری اثر عدل که امروزه، اعتبار یک فاکتور بنیادین در فرمایش نمایش است.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل، در جلسه گزارش میزان درآمدهای این شرکت در اولین فصل سال مالی ۲۰۲۱ گفت که اپل علاقه زیادی به ساخت محصولاتی دارد که در آنها سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌ها همدیگر را ملاقات می‌کنند.

در جلسه یاد شده از کوک خواسته شد تا چارچوبی که اپل از آن برای ارزیابی بازارهای جدید و عرضه محصولات استفاده می‌کند را ارائه کند. البته کوک از اشاره کردن به جزئیات خودداری کرد، اما سخنانی به زبان آورد که نشان می‌دهند اپل چه مواردی را برای تصمیم گیری در مورد ساختن یک محصول در نظر می‌گیرد.

آیا منظور کوک از بازارهای بزرگ، بازار اتومبیل‌های برقی است؟

کوک در بخشی از سخنان خود گفت: «چارچوبی که ما استفاده می‌کنیم مبتنی بر این اصل است: آیا این محصولی است که ما می‌خواهیم از آن استفاده کنیم؟ آیا بازار به اندازه‌ای بزرگ است که بتوان در آن ماند؟ فرمولی وجود ندارد، ولی تمام موارد را در نظر می‌گیریم.»

کوک گفت اپل «عاشق» کار کردن روی محصولاتی است که در آنها سخت افزار، نرم افزار و سرویس‌ها کنار هم می‌آیند و افزود: «ما معتقدیم که اتفاق جادویی در این تلاقی رخ می‌دهد.» کوک توضیح داد که هنوز فرصت‌های رشد برای محصولات فعلی اپل وجود دارد: «من فکر می‌کنم فرصت‌های بسیار خوبی آن بیرون هست و اگر به سبد محصولات فعلی ما نگاه کنید، ما هنوز در برخی موارد سهم نسبتاً کمی در بازارهای بسیار بزرگ داریم. ما حس می‌کنیم که محصولات و همچنین سرویس‌های ما پتانسیل موفقیت در آنها را دارند.»

با اینکه کوک حرفی در مورد اتومبیل الکتریکی نزد، برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که اپل سرگرم توسعه یک خودروی برقی خودران و همچنین نوعی هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده است. این دو محصول احتمالاً همان محصولات جدیدی هستند که کوک فکر می‌کند می‌توانند به ورود اپل به بازارهای جدید کمک کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باستان‌شناسان به تازگی موفق شدند یک دکه فروش غذای سریع دو هزار ساله در شهر پمپئی ایتالیا پیدا کنند. این دکه فروش غذا که در فرهنگ رومی به آن «ترموپولیوم» (Thermopolium) می‌گویند، جایی است که رهگذران ساکن پمپئی می‌تواستند از آن غذای خیابانی بخرند. ترموپولیوم که از نظر لغوی تشکیل شده از دو بخش Thermos به معنای گرم و Poleo به معنای «برای فروش است»، در جهان رومی بسیار محبوب بود و باستان‌شناسان حدود هشتاد مکان مشابه دیگر را نیز در همین شهر قبلا پیدا کرده بودند.

پمپئی شهری است با یافته‌هایی کمیاب از زندگی یونانی-رومی که هربار مردم را با کشفیات خود غافلگیر می‌کند و در حال حاضر پس از کولوسئوم، دومین محوطه پربازدید در ایتالیا است که در فهرست جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است و در سال گذشته حدود یک میلیون گردشگر را به خود جلب کرد.

آنچه که این ترموپولیوم را منحصر به فرد می‌کند، این است که برای نخستین‌بار است که چنین مکانی به طور کامل حفاری و کاوش می‌شود.
باستان‌شناسان این مکان را «محیطی پیچیده» توصیف کردند که« اطلاعاتی را در اختیار ما خواهد گذاشت که تاکنون در پمپئی یافت نشده‌بود.»
کشف چنین جایی آن هم به صورت کامل، علاوه‌بر اینکه چراغی بر چگونگی زندگی روزمره مردم در پمپئی می‌افکند، می‌تواند سرنخ‌هایی را هم در مورد عادات غذایی مردم در حدود دو هزار سال پیش در اختیار محققان قرار دهد.

در ته‌مانده‌های غذایی یافت شده درون ظروف بزرگ سفالی نشانه‌هایی از حلزون، ماهی، بز، خوک، اردک و... دیده می‌شود که بخشی از رژیم غذایی مردم منطقه را تشکیل می‌داد.

این دکه فروش غذا علاوه‌بر آنکه نوع خورد و خوراک ساکنان شهر را نشان می‌دهد، از نظر کیفیت بالای تزئینات در پمپئی هم اهمیت بسیاری دارد. در پیشخوان جلویی ترموپولیوم می‌توانیم دیوارنگاره‌هایی را با نقوش گوناگون، همچون خروس، دو اردک که به صورت سروته کشیده شده و آماده پخته شدن هستند، یک سگ، و یک نرئید (پریان دریایی در اساطیر یونان) را سوار بر اسب دریایی ببینیم.

«والریا آمورتی» از انسان‌شناسان محوطه پمپئی می‌گوید: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که تصاویر کشیده شده بر روی پیشخوان، غذاها و نوشیدنی‌هایی هستند که در این مکان سرو می‌شد.»

 

 

 

درون تعدادی از ظرف‌های سفالی، ترکیبیاتی از استخوان‌های خوک و ماهی نیز به چشم می‌خورد. طبق گفته باستان‌شناسان باید بررسی‌ها را در این ناحیه ادامه داد تا بتوان محتویات این ظروف را به طور دقیق شناسایی کرد.

از دیگر یافته‌های جالب این ترموپولیوم، پیدا کردن استخوان‌های یک موش داخل یکی از ظروف سفالی است که می‌تواند حاکی از وجود مواد خوراکی‌ای چون جو و دیگر حبوبات در درون ظرف باشد.

اما در این مکان، تنها به یافته‌هایی غذایی برنمی‌خوریم و تنها تزئینات آن نیست که دارای اهمیت است. بلکه، بقایای دو انسان نیز در این محوطه کشف شده است. با بررسی‌های انجام شده می‌توان سن یکی از آن دو را حدود پنجاه سال تخمین زد.

در طی حفاری‌های غیر مجاز در گذشته و فعالیت افرادی که به دنبال اشیاء گران و قیمتی بودند، اسکلت‌ها در مواردی جابه‌جا و دستکاری شده‌اند و دست‌نخورده باقی نمانده‌اند.

 

 

 

باستان‌شناسان اذعان دارند که در آینده و با انجام کاوش‌ها و آزمایش‌های بیشتر بر روی مواد به دست آمده، می‌توان عادات غذایی مردم پمپئی و نوع غذای سرو شده در این ترموپولیوم را تشخیص داد. طبق گفته سرپرست کاوش محوطه این مکان «سندی شگفت‌انگیز از رژیم غذایی مدیترانه است.»

حفاری‌ها در پمپئی از قرن هجده و در سال 1748 آغاز شد. تا الان حدود دو سوم محوطه پمپئی کاوش شده است و باستان‌شناسان و تاریخ‌دانان توانسته‌اند اطلاعات زیادی را در مورد ساکنان این محوطه، همچون نحوه زندگی آنان، نوع و سبک پوشش مردمانش و عادات غذایی آن‌ها را برداشت و استنباط کنند.

اما از نقاط قوت کاوش اخیر در این شهر، استفاده باستان‌شناسان و انسان‌شناسان از تکنولوژی‌های نوین است که منجر می‌شود تا مواد یافت شده از همه جهت مورد بررسی قرار گیرند و تحلیل‌های گوناگونی بر روی آن‌ها انجام شود. همچنین این کشفیات با پیگیری محققانی با تخصص‌های متفاوت در حوزه‌هایی چون، گیاه‌باستان‌شناسی، جانورباستان‌شناسی، انسان‌شناسی، آتشفشان‌شناسی و... مورد مطالعه قرار گرفته است.

 

 

 

پمپئی در 23 کیلومتری جنوب شرق شهر ناپل ایتالیا قرار دارد و تقریبا 13000 سکنه داشت تا اینکه حدود دو هزار سال پیش و در سال 79 بعد از میلاد مسیح، با انفجار کوه آتشفشان وزوو زندگی انسانی در آن به پایان رسید و این شهر زیر لایه‌ای از گدازه‌ها و خاکستر مدفون شد.

البته همین خاکسترها درنهایت باعث شد تا بسیاری از یافته‌های پمپئی سالم بماند و به طور کامل از بین نرود و آن را تبدیل به منبعی غنی برای مطالعات باستان‌شناختی ساخت.

 

 

 

امسال بازدید از این محوطه به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان‌پذیر نبود. اما حفاری‌های باستان‌شناسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشت و باستان‌شناسان امیدوار هستند تا ماه مارس کاوش ترموپولیوم را به پایان برسانند و بتوانند این مکان را تا عید پاک به روی عموم بازگشایی کنند.

 
 منبع:
https://digiato.com/article/2021/01/31/%da%a9%d8%b4%d9%81-%d8%af%da%a9%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ba%d8%b0%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae/


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سلام . به احد سایر از مقالات گروه VoiPing خوش آمدید . در این تقدیر شرکت آوش نت از سری مقالات کاربردی ویپ می‌خواهیم به بررسی روش تخمین خرج تاسیس ویپ در یک سازمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار‌ و نحوه تفریق هزینه‌های تلفنی سازمان به کمک سیستم‌های تلفنی VOIP بپردازیم .

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در کمر بستن کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان گرد از نیاز‌های اصلی یک کسب و کار کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم برآورد دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، اولین قدمی است که باید برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . بعد برای آشنایی با نحوه تخمین و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک شرکت با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در کاهش خرج راه اندازی ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج راه اندازی VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی گونه ها مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به صورت کاملا مجزا راه اندازی شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین امر یگانه از دلایلی است که موجب می‌شود خرج تاسیس ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ تفریق یابد .‌ ما قبلا در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()