نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی که در زبان انگلیسی به اسم "Guerilla Marketing" شناخته می شود، نوعی بازاریابی نامتعارف است که بر به بودجه چندی دربایستن دارد. از این رو، بازاریابی چریکی برای کسب وکارهای حقیر زیاد مناسب است.بازاریابی چریکی مبتنی بر خلاقیت است.

بازاریابی چریکی گاهی آنقدر ناچیز سر وصداست که بیننده از وجود آن بی اطلاع است. از این رو، بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را از انواع بازاریابی نهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو می دانند. بازاریابی چریکی از آن جهت نامتعارف خوانده می شود که خلاقیت، نوآوری و ساختارشکنی در روش های سنتی بازاریابی، بعنوان اصلی ترین شاخصه این نوع از بازاریابی است. بازاریابی چریکی، نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب بیشینه نتایج با بکارگیری دست کم منابع و سرمایه است.

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را اولین بار «جی کنراد لوینسون» در سال ۱۹۸۴ در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" عنوان کرد و این راهبرد را این طور توصیف کرده است:

«روحیه و ماهیّت بازاریابی چریکی همواره یک چیز است: دستیابی به منظور های متعارف مانند سود و جلب رضایت مخاطب، با استفاده از روش ‌های غیر متعارف و با سرمایه‌گذاری بر روی انرژی، به جای پول.»

عبارت چریکی یا پارتیزانی الهام گرفته از جنگ های چریکی یا پارتیزانی است که به نوعی از عملیات های جنگی بیرون از قواعد معمول اطلاق می شود. در جنگ چریکی، معمولا غیرنظامیان مسلح با کشاندن جنگ به درون شهر و جاهای پر پیچ و خم با تاکتیک هایی از قبیل کمین کردن و حملات غافلگیر کننده با نفرات کم اقدام به مبارزه می کنند.

متدهای بازاریابی چریکی الی بی گمان زیادی مانند همان تاکتیک های جنگ چریکی هستند که در آن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک به راستی همان قوای کم تعداد و غیرنظامی مسلح هستند. رسانه ‌های تبلیغاتی همانند تلویزیون و رادیو و تبلیغات بیلبوردی جزء گران بها ‌ترین رسانه ‌ها هستند که کسب و کارهای حقیر و بسیاری از استارت آپ‌ ها به گمان کردن زیاد نمی ‌توانند از آن کاربرد کنند.

بنابراین، با به کارگیری خلاقیت خود، خرج بازاریابی را به دست کم می رسانند. بازاریابی چریکی آنقدری کم خرج است که در ادبیات مدیریت بازاریابی، از آن بعنوان بازاریابی بدون هزینه (مالی) نیز اسم دستگیر می‌شود. چون از شما دعوت می‌کند که وقت، انرژی و به خصوص پنداشت خود را صرف تبلیغات کنید و تنها با پول به دنبال جذب مخاطب نباشید. البته این به این معنی نیست که برندهای بزرگ و سرشناس از بازاریابی چریکی یا پارتیزانی بهره‌گیری نمی کنند. به طور کلی، این بازاریابی خلاقانه آنقدر باره توجه مردم پیمان می گیرد که هر کسب و کاری را طالب این نوع از بازاریابی می کنند.

تاریخچه بازاریابی چریکی
قدمت تکاپو های تبلیغاتی به نزدیک 6000 سنه قبل بازمی گردد! درست بعد از دستیابی مصری های باستان به ورق های پاپیروس، استفاده از آنها برای درست کردن پیام های فروش و پوسترهای تبلیغاتی شروع شد. این طریق که جزء شیوه های بازاریابی سنتی است الی اوایل قرن بیستم به صورت خسته کننده ای پیوستگی داشت. استفاده از روش های کهن بدون هیچ نوآوری یا خلاقیتی مایه شده بود که این روش از تبلیغات، اسقاطی به عقیده برسند.

پس آن نیز با اختراع رادیو و تلویزیون و ترقی آنها، اغلب کسب و کارها فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی خود را معطوف به این امکانات کردند. کم کم با تقلای کارگزاران تبلیغاتی برای ساختن تبلیغات قابل توجه و به ستوه آمدن مصرف‌کنندگان از اینکه آماج این تبلیغات قرار می‌گرفتند؛ زمانِ تغییر فرا قبض و تبلیغات خلاقانه و ناچیز خرج با عنوان بازاریابی چریکی شکل گرفت.


بازاریابی چریکی کسب و کارهای کوچک
اساس این نوع از بازاریابی، برای کسب و کارهای حقیر و استارت آپ ها شکل گرفته است. کسب و کارهایی با نیروهای جوان و خلاق و بودجه ناچیز که با نیرو خلاقیت و ابتکار خویش می خواهند با بازاریابی و تبلیغات سوداگری خویش را رونق بدهند. بازاریابی چریکی از این جهت برای کسب و کارهای کوچک مناسب است که ساختارشکن،‌ آشوبگر و به ‌یاد ماندنی است پس عازم عالی برای به چشم آمدن، متمایز شدن از رقبا و کسب شهرت به علت جالب و متفاوت بودن است.

به داستان اختصار و جذاب زیر دقت کنید تا مفهوم بازاریابی چریکی را بیش از قبل فهم کنید. شخصی صاحب لباس فروشی کوچکی بود که در وسط دو پوشاک فروشی بزرگ و معتبر پیمان داشت. روزی هنگام مراجعه به محل کار خویش متوجه تابلو مغازه سمت واقعیت با عنوان "حراج بزرگ! 50 درصد تخفیف" شد. این تابلو بسیار جلب توجه می کرد.

بازاریابی و فروش چریکی یا پارتیزانی چیست؟

روز پس مغازه سمت چپی نیز تابلویی با عنوان "حراج بزرگ! 60 درصد تخفیف" نصب ارائه کرد و مغازه این شخص در میان این دو بیش از پیش محقر بنظر می رسید!صاحب این جامه فروشی حقیر چه کاری می توانست انجام دهد؟او با استفاده از بازاریابی چریکی و خلاقیت خود، تابلویی متفاوت برای خود طراحی نمود و در سردر مغازه نصب نمود. روی این تابلو نوشته شده بود: "در ورودی اصلی!"


بازرایابی چریکی برای کسب و کارهای بزرگ
با اینکه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای حقیر شکل گرفت اما جذابیت این طریق از بازاریابی برای ملت و مخاطبان، مایه شده که توجه کسب و کارهای بزرگ هم به بازاریابی چریکی زیاد شود.شرکت ‌های بزرگ‌تر از بازاریابی پارتیزانی معمولا برای جلب کردن توجه کسان نسبت به کمپین ‌های تبلیغاتی ‌شان استفاده می کنند. بعضی کارشناسان بازاریابی معتقدند زمانی که تاکتیک ‌های بازاریابی چریکی بدست کسب و کارهای کبیر مورد بهره‌گیری پیمان می گیرند، سایر نمی ‌توان آن ها را بازاریابی چریکی راستین دانست. زیرا کمپانی ‌های کبیر بودجه‌ بیشتری دارند و برند آنها همین اکنون که به نکوداشتن تثبیت ‌شده است.

البته بازاریابی چریکی برای شرکت ‌های کبیر با ریسک همراه است. زیرا که در برخی نمونه ‌ها، خلاقیت ها و شیرین ‌کاری‌ های بازاریابی چریکی ممکن است به شکستی پرسر و صدا منجر شود و در روابط شرکت با عموم مردم یادبود بدی برپایی کند. اما در مورد کسب‌ و کارهای کوچک، این ریسک بزرگ نیست، زیرا بیشتر مردم آن را به عنوان یک شیرین‌ کاری شکست ‌خورده‌ سایر در نظر خواهند گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



   اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,عینک هوشمند

گوگل عینک هوشمند خود برای کاربران انترپرایز را به قیمت 1550 یورو / 1829 دلار راهی بازار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ادیشن انترپرایز با دسترسی به سرویس و پلتفرم Streye تعریف شده و فرق عمده آن با عینک هوشمند قبلی گوگل باتری 780 میلی آمپر ساعتی است که برای یک روز کاری به راحتی جواب می‌دهد.

 

اسکرین 640 در 360 پیکسلی، پردازنده اینتل اتم، حافظه 32 گیگی، وای فای سریع‌تر(دوآل باند 2.4 و 5 گیگاهرتز)،بلوتوث، 2 گیگ رم، دوربین 5 مگاپیکسلی با ضوب ویدئویی 720 پیکسل، سنسور جی‌پی‌اس و اسپیکر جدید با قدرت پخش بیشتر از دیگر ویژگی‌های عینک سری جدید گوگل است که به کاربران عادی خریدش توصیه نمی‌شود.

 

به دلیل مشکلات ناشی از نقض حریم خصوصی، گوگل پروژه عمومی عینک هوشمند خود را تعطیل کرد و سعی کرد نسخه خواص را برای کارهای ویژه راهی بازار کند.

منبع : 

https://www.beytoote.com/computer/technews/fanews5002.html



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی , آیفون 8

براساس جزییات جدیدی که از کدهای اسپیکر هوشمند "اپل" دریافت شده، آیفون 8 برای اولین بار با هر دو دوربین جلو و عقب با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، با توجه به اطلاعاتی که از اسپیکر هوشمند جدید "اپل" با عنوان "هوم پاد" به دست آمده، دوربین‌های آیفون 8 با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند.

 

برخی توسعه دهندگان چندین سر نخ از آیفون 8 را در کدهای اصلی "هوم پاد" مشاهده کرده‌اند. آنها در روزهای اخیر چندین مورد از ویژگی‌های آیفون 8 را فاش کرده‌اند. ابتدا وجود یک دوربین مادون قرمز و صفحه نمایش بدون لبه را تایید کردند، سپس خبر از به کارگیری فناوری تشخیص چهره و حذف دکمه "هوم" و وجود یک دوربین هوشمند دادند.

 

اکنون نیز یک وبسایت برزیلی به نام "iHelp BR" ادعا کرده که با توجه به کدهای "هوم پاد"، دوربین‌های آیفون 8 با بالاترین کیفیت ممکن فیلمبرداری خواهند کرد.

 

شایان ذکر است که افزایش سرعت فیلمبرداری بر حسب فریم بر ثانیه می‌تواند به برنامه‌های واقعیت افزوده در "ios 11" کمک کند.

 

در حال حاضر دوربین‌های پشت آیفون 7 و 7 پلاس می‌توانند با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنند و دوربین‌های جلوی آنها به فیلمبرداری با کیفیت 1080p محدود شده‌اند.

 

به دلیل این که "هوم پاد" باید با گوشی جدید "اپل" سازگاری کامل داشته باشد، در کدهای نوشته شده برای این اسپیکر هوشمند برخی ارجاعات موجب افشای ویژگی‌های آیفون 8 شده است. این ویژگی‌ها شامل حذف دکمه "هوم"، ویژگی "تلنگر برای روشن شدن"، فناوری تشخیص چهره، صفحه نمایش بدون لبه، دوربین مادون قرمز و هوشمند و فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه است.

  اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی , آیفون 8

همچنین دست به دست شدن برخی شایعات در هفته اخیر موجب شده تا به وقوع پیوستن‌شان بعید به نظر نرسد. شایعاتی نظیر دوربین سه بعدی با دو لنز، قابلیت‌های واقعیت افزوده، صفحه نمایش منحنی و 5 و 5.8 اینچی، جایگزینی صفحه آلومینیومی پشت گوشی با دو قاب شیشه‌ای و یک قاب فلزی تقویتی در وسط آنها و قیمت‌های 999 دلاری برای نسخه 128 گیگابایتی و 1099 دلاری برای نسخه 256 گیگابایتی.

 

در مورد رنگبندی آیفون 8 هم گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته که حکایت از عرضه این گوشی با 6 رنگ مشتق از قرمز، طلایی و خاکستری دارد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews103080.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی جدید نوکیا
تازه ترین گوشی نوکیا به نام نوکیا ۸.۲ پنجم دسامبر یعنی ده روز دیگر از راه می رسد. این گوشی جایگزینی برای گوشی نوکیا ۸.۱ محسوب می شود.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، در شرایطی که سال میلادی جاری رو به اتمام است، برخی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در تلاش هستند محصولات جدیدی را روانه بازار کنند. از جمله این شرکت ها HMD Global است که از عرضه مدل تازه گوشی نوکیا به نام نوکیا ۸.۲ در تاریخ ۵ دسامبر خبر داده است. نکته جالب آنکه نوکیا ۸.۱ هم سال گذشته دقیقا در همین تاریخ به بازار امد.

 

برخی منابع مطلع از عرضه گوشی های دیگر نوکیا در تاریخ مذکور خبر می دهند. به عنوان مثال، شنیده می شود که نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۲.۳ هم در این روز عرضه می شوند که نوکیا ۲.۳مدل به روز شده نوکیا ۲.۲ است.

 

بر اساس اطلاعات موجود نوکیا ۸.۲ همراه با پردازنده Snapdragon ۷۳۵ کوالکوم، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین گفته می شود این گوشی به دوربین ۴ گانه قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است و دوربین سلفی آن به شکل کشویی طراحی شده است

 منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041150.html



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Instagram با اضافه کرن قابلیت Story به برنامه خود تحولی در اپلیکیشن خویش برپایی کرد. این قابلیت استقبال بسیار زیادی داشت و هم اکنون در سراسر جهان از این قابلیت بهره‌گیری زیادی می شود. به دلیل استقبال بسیار از قابلیت استوری اینستاگرام، قابلیت های جانبی بسیاری نیز به این برنامه اضافه شد. برای مثال شما با به کارگیری قابلیت استوری، امکان قراردادن یا نظرسنجی استوری اینستاگرام را نیز خواهید داشت. لغایت کنون اینستاگرام امکان ایجاد دو گونه استوری را در برگزیدن کاربران قرار دیتا است. در این مطلب آموزش پیمان دادن نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی و نظرسنجی استوری احساسات اینستاگرام را به شما به صورت گام به گام و تصویری تعلیم می دهیم.

قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام
شاید زیاد رخداد افتاده باشد که درباره موضوعی عقیده دیگران را بخواهید اما دسترسی به عقیده تمامی دوستانتان برای شما مقدور نباشد. و یا این سوژه برایتان جنبه سرگرمی داشته و می خواهید موضوع جالبی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از طرفی برای جالبتر شدن جستار بازخوردی از آن سوژه را هم از طرف سایرین اخذ کنید. این امکان در اینستاگرام با ویژگی تحت عنوان نظرسنجی استوری اینستاگرام میسر شده است. برای گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام لازم است که بتوانید استوری بگذارید. در صورت نیاز می توانید آموزش گذاشتن استوری در اینستاگرام را از لینک مشخص شده پیگیری کنید. نکته دوم این است که دربایستن است لغایت اینستاگرام خویش را آپدیت کنید. چرا که قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام در ورژن های کهنه برنامه هستی ندارد. شما می توانید از طریق لینک ذیل جدیدترین آپدیت اینستاگرام را برای گوشی خود به چهره سر راست دانلود کنید.

دانلود نسخه پایانی اینستاگرام

دو گونه استوری در اینستاگرام وجود دارد که در پیوستگی مطلب تعلیم هر دو نوع آن را در کمر بستن شما قرار می دهیم. در استوری گونه نخست که استوری معمولی اینستاگرام است و با نام Story Polls سرشناس است شما توانا هستید الی تصویری را به عنوان استوری گزینش کنید و بعد متعلق به با طرح یک سوال و گذاشتن دو گزینه امکان انتخاب هر یک از این دو را به سایرین بدهید. در نهایت جواب ها با میزان درصدبندی دست یافتنی هستند. در استوری احساسات اینستاگرام که به اسم اسلایدر ایموجی شناخته شده است دوستانتان امکان فراتری نسبت به استوری معمولی در کمر بستن دارند. در این گونه استوری دوستانتان می توانند میزان موافقت خود را با کم و بسیار کردن اسلایدر به شما ذکر آموزش گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام به صورت تصویری
مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام
در صورت آپدیت بودن برنامه اینستاگرام و همچنین توانایی به کارگیری قابلیت استوری، شما می توانید نظرسنجی خویش را بسازید. قابل ذکر است که قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام تنها برای عکس ها در دسترس است و شما نمی توانید برای ویدئو و فیلم از آن کاربرد کنید. برای این شغل کافیست لغایت مراحل ذیل را با ما طی کنید:

مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام
مراحل قراردادن یا نظرسنجی استوری اینستاگرام

در مرحله نخست به دسته استوری در اینستاگرام رفته و تصویری را انتخاب کنید. از بالای صفحه علامت اول از سمت چپ که شبیه شکلک صورت است را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای شما مفتوح شود.

آموزش نظرسنجی احساسات اینستاگرام


در صفحه جدید باز شده که برخی امکانات اضافی همچون متن های از پیش تعیین شده، شکلک، زمان و … را در اختیارتان پیمان دیتا است گزینه PoLL را برگزیدن کنید.
پس از گزینش گزینه Poll در صفحه مفتوح شده سوال خود را مطرح کنید. شما می توانید به جای سوال با ابتکار خود هر مطلب دیگری در این قسمت بنویسید سپس در دسته پایینی اگر مایل بودید بگذارید لغایت علامت Yes یا No باقی بماند و در صورت عدم رغبت با کلیک بر روی هر کدام متن باره نظر را حذف کرده و متن جدید را اضافه کنید.
سپس از بالای صفحه علامت Done را انتخاب کرده و از زیر صفحه نیز گزینه Your Story را بزنید الی استوری نظر سنجی شما ارسال گردد.
آموزش نظرسنجی احساسات اینستاگرام
نظرسنجی احساسات اینستاگرام جدیدترین قابلیت استوری در اینستاگرام می باشد که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است. گفتنی است که در صورتیکه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت نکرده باشید نمی توانید از این قابلیت کاربرد کنید. برای آپدیت اینستاگرام می توانید از لینک آپدیتی که در ابتدای مطلب گذاشته بودیم بهره‌گیری کنید. نظرسنجی احساسات اینستاگرام که گونه خاصی از نظرسنجی استوری اینستاگرام است امکان بیشتری نسبت به نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی به شما می دهد. شما می توانید استوری خاصی را به اشتراک بگذارید و از کاربرانتان بخواهید که میزان خوشنودی خویش و یا میزان دریافتن خود را نسبت به مطلب به اشتراک گذاشته شما ذکر تعلیم ساخت گروه اینستاگرام به همراه شناسایی امکانات گروه در Instagram
فرق نظرسنجی احساسات با نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی در این است که در نظرسنجی معمولی کاربران تنها می توانستند یک نظر بدهند. یا سوال شما را تائید کنند و یا تکذیب، ولی در اسلایدر ایموجی افراد می توانند میزان احساسی که به استوری شما دارند را بیان کنند. مراحل زیر گام های گذاشتن اسلایدر ایموجی را به شما نشانه می دهد:

آموزش قراردادن یا اسلایدر ایموجی در استوری اینستاگرام
آموزش قراردادن یا اسلایدر ایموجی در استوری اینستاگرام

در مرحله نخست وارد بخش استوری اینستاگرام شوید. در صورتیکه لغایت کنون از استوری ایسنتاگرام استفاده نکرده اید می توانید از مطلبی که در رابطه با تعلیم استوری اینستاگرام گذاشته ایم استفاده کنید. پس از برگزیدن تصویر باره نظرتان از بالای صفحه گزینه ای که مانند شکلک چهره است را گزینش کنید. این علامت در رأس صفحه پیمان دارد. در این حالت صفحه ای مشابه شکل 1 برایتان نمایش دیتا می شود. از این صفحه علامتی که بعید آن را خط کشیده ایم را گزینش کنید.
در گام دوم بایستی سوال خود را بنویسید. می توانید در این تقدیر سوال هم طرح نکنید و یک جمله متناسب با دانستن خود بنویسید. از فهرست شکلک های موجود نیز یک شکلک که به احوال تصویر و متن نوشته شده مرتبط تر است را انتخاب کنید و گزینه Done را گزینش کنید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
شبکه اجتماعی توییتر قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده تا کاربران بتوانند پاسخ سایر افراد به توییت‌ها را پنهان کنند. 

به گزارش ایسنا، توییتر که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به شمار می‌رود، به تازگی قابلیت جدیدی را معرفی و برای کاربران برخی از کشورها فعال کرده است که به کاربران امکان پنهان و مخفی کردن ریپلای سایر کاربران به توییت‌های منتشر شده در پلتفرم این شبکه اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

 

توییتر اوایل سال جاری میلادی بود که اعلام کرد تست و آزمایش‌هایی را برای فعالسازی این قابلیت جدید شروع کرده است و حالا به نظر می رسد این مرحله آزمایشی به اتمام رسیده و توییتر از پنج شنبه گذشته، ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹، این امکان جدید را برای کاربران فعال در ایالات متحده آمریکا، کانادا و ژاپن فعالسازی کرده است.

 

بر اساس گزارش وب سایت Adweek، نحوه انجام کار این قابلیت بدین صورت است که کاربران قادر خواهند بود پاسخ (reply) سایر افراد به توییتها را که تمایلی به نمایش آنها ندارند، از معرض دید خارج کرده و مخفی کنند. این بدان معناست که پاسخ های پنهان شده در زیر پست های به اشتراک گذاشته شده افراد، به طور مستقیم قابل مشاهده برای کاربران نخواهند بود اما در صورتی که کاربران تمایلی برای مشاهده و دنبال کردن این پاسخ ها داشته باشند، می تاوندن آنها را در بخش اختصاصی reply ها مشاهده کنند.

 

برای فعالسازی این قابلیت، کاربران تنهاکافیست روی آیکون پیکان در گوشه‌ی بالا سمت راست توییتر کلیک کنند تا در پنجره باز شده، قابلیت "پنهان‌کردن پاسخ ها" را انتخاب کنند. همچنین پاسخ ها هر زمانی که کاربر بخواهد، قابلیت درآمدن از حالت مخفی سازی را دارند.

 

هنوز خبری مبنی بر تاریخ انتشار رسمی و همگانی این قابلیت برای عموم کاربران در تمامی کشورهای جهان منتشر نشده است. 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11041247.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی جدید شرکت ویوو با نام کامل vivo V17Pro تازه ترین گوشی شرکت ویوو از سری وی است که برای اولین بار با دوربین سلفی دوگانه کشویی و دوربین پشتی چهارگانه عرضه شده است. بنابراین این گوشی در مجموع دارای شش دوربین است.

 

گوشی یادشده دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و در دو رنگ مختلف یخچالی و آبی پررنگ عرضه می شود. عرضه این گوشی در بازارهای جهانی از امروز آغاز شده و قیمت آن 425 دلار است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی جدید ویوو

دوربین های این گوشی از قابلیت زوم اپیتیکال دو برابر و زوم دیجیتال ده برابر برخوردار بوده و نمایشگر Super AMOLED آن 6.44 اینچی است. پردازنده اسنپ دراگون 675 و باتری 4100 میلی آمپری از جمله دیگر قابلیت های گوشی مذکور است

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11037224.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 22 صفحه بعد