برای ایجاد وب سایت رایگان کلیک کنید
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی وب سایت مجانی جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی است که بدست بسیاری از کسان و برخی از شرکت ها در متن تبلیغات آنها به چشم می خورد.

حتما این سوال در ذهن شما پیش خواهد آمد که آیا طراحی سایت رایگان شدنی است ؟ و اگر امکان پذیر نیست بعد پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی سایت مجانی چیست؟

طراحی وب سایت یک فرهنگ کاملا تخصصی و چیره دست است که طراحانطراحی سایت رایگانسایت بعد از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، کمپانی در کلاسهای آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف توسط آورده اند. چه بسا برخی از کسان در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با خرج های ناچیز به کار طراحی سایت مشغول شوند اما این به بعید از ذهن است که فرد یا گروهی که طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خویش در جهت فراگیری تخصص طراحی سایت بخواهند که به چهره کاملا رایگان کار طراحی وب سایت سپریدن دهند.

اما پس حقیقت پیشه تبلیغ کنندگان طراحی سایت رایگان چیست ؟

- بعضی از این افراد در ابتدا یک دامین (دامنه چیست ؟) را برای شما ثبت کرده و آن را به یک وبلاگ لینک می دهند و پس از مدتی مهار سایت را از دست مشتریان گرفته و به بهانه های گوناگون از آنها هزینه های فوقانی را دریافت می کنند. ولی ما به شما سایت اف (sitef.ir) را رهنمود می کنیم.

- در برخی از موارد منظور از طراحی سایت مجانی ثبت دامین و هاست رایگان می باشد . ولی ما به شما سایت اف (sitef.ir) را رهنمود می کنیم.

- در بسیاری از موارد هم منظور از طراحی سایت مجانی قالب آماده سایت می باشد که قبلا طراحی شده و برروی اینترنت منتشر شده است سپس آن ها را جستجو کرده و به چهره مجانی در برگزیدن مشتریان قرار می دهند لغایت عقیده مشتریان را در جهت خرید هاست و دامین از آنها جلب نمایند. اما ما به شما سایت اف (sitef.ir) را پیشنهاد می کنیم.

همانطور که گفته شد : طراحی سایت و بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و كاملا تخصصی می باشد كه احتیاج به نا فنی و تجربه كاری بالایی دارد، از این جهت كاری خرج بر نیز می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: